Σελίδα 1 από 3

C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 15:53
από patramike
Καλημέρα σε όλους. Νομίζω ότι θα πρέπει οι διαχειριστές να δημιουργήσουν ένα νέο υπο-θέμα για το C5 Aircross.

Φτάνοντας τα πρώτα 4500χλμ. άναψε για πρώτη φορά η ένδειξη για το Adblue. Η αλλαγή κόστισε στην αντιπροσωπεία 39.80€. Δεν ξέρω, πως σας φαίνεται η τιμή;

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 16:03
από bakevang
Ποια αλλαγή; Τι άλλαξαν;

Γίνεται πλήρωση με AdBlue. Βάζεις 10 λίτρα τα οποία κοστίζουν (το AdBlue με το σήμα της Citroën) 20 ευρώ.

39.80 €, τι κόστισε;

Υ.Γ.: Υπάρχουν πολύ φθηνότερα AdBlue που μπορείς να βάζεις εσύ. Εγώ έτσι άρχισα να κάνω.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 16:53
από Tzakos
patramike έγραψε:
Καλημέρα σε όλους. Νομίζω ότι θα πρέπει οι διαχειριστές να δημιουργήσουν ένα νέο υπο-θέμα για το C5 Aircross.

Φτάνοντας τα πρώτα 4500χλμ. άναψε για πρώτη φορά η ένδειξη για το Adblue. Η αλλαγή κόστισε στην αντιπροσωπεία 39.80€. Δεν ξέρω, πως σας φαίνεται η τιμή;



Στα πήραν ¨κόντρα¨.

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 17:48
από patramike
*Αλλαγή, εννοώ συμπλήρωση.


Αντιγράφω από τις αποδείξεις!

Υγρό Καταλύτη ΝΟΧ(AD BLUE) 27.40
Πλήρωση Υγρό Καταλύτη 12.40

Σύνολο: 39.80 :hmm

Είναι και τα εργατικά μέσα!!! :rop

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 18:40
από Azan Gorde
patramike έγραψε:
*Αλλαγή, εννοώ συμπλήρωση.


Αντιγράφω από τις αποδείξεις!

Υγρό Καταλύτη ΝΟΧ(AD BLUE) 27.40
Πλήρωση Υγρό Καταλύτη 12.40

Σύνολο: 39.80 :hmm

Είναι και τα εργατικά μέσα!!! :rop
πάρε ένα shell ή οτιδήποτε άλλο απο πρατήριο κα καθάρισες!

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 19:18
από grekoulis
patramike έγραψε:


Είναι και τα εργατικά μέσα!!! :rop


Γιατι ρε φιλε τζάμπα πρέπει να το κάνουν?

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 19:36
από bakevang
Πλάκα μου κάνετε ρε παιδιά;

12 ευρώ εργατικά που άνοιξαν μια τάπα και έβαλαν 10 λίτρα AdBlue;

Ρε πάμε καλά;

Ενώ ο άνθρωπος έδωσε στην καλύτερη 30Κ ευρώ για ολοκαίνουριο αμάξι;

Υ.Γ.: Να μην σχολιάσω που μου ήρθε το αμάξι με σχεδόν άδειο δοχείο AdBlue... Το ίδιο γίνεται και στα καινούρια C3... Γιατί το δικό μου το C4, ήρθε γεμάτο ως πάνω;

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 19:42
από kostask
Προφανώς και του Mike άδειο ήταν....δες μια φορά που είναι η τάπα και μετα γέμιζε μόνος σου το σωστό adblue με τα μισά λεφτά....
Στην Πεζώ για το 208 με χρέωσαν 45 ευρώ την μια φορά που το πήγα...από τότε που είδα που είναι η τάπα,το βάζω μόνος μου.

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 20:04
από jalbanis
patramike έγραψε:
Φτάνοντας τα πρώτα 4500χλμ. άναψε για πρώτη φορά η ένδειξη για το Adblue. Η αλλαγή κόστισε στην αντιπροσωπεία 39.80€. Δεν ξέρω, πως σας φαίνεται η τιμή;

Αν δεν έχεις γράψει λάθος τα χιλιόμετρα, είναι παράλογο να σου ζήτησε AdBlue, ακόμη κι αν κάνεις στη συντριπτική πλειοψηφία αστικά χιλιόμετρα.
Αν όντως σου ζήτησε AdBlue στα 4500 χιλιόμετρα, οι πιθανές εξηγήσεις είναι δυο:
Ή σου το παρέδωσαν όταν το αγόρασες χωρίς να το έχουν γεμίσει AdBlue και είναι απαράδεκτοι ή έχεις κάποιο θέμα στον σύστημα!
Εγώ με Euro 6 κινητήρα και με την πλειονότητα των χιλιομέτρων αστικά και επαρχιακά, έχω κατανάλωση AdBlue 0,06-0,07 Lt/100km, όπως μπορείς να δεις και κάτω στην υπογραφή μου αν πατήσεις το εικονίδιο της κατανάλωσης του spritmonitor.de, η οποία εκεί ακριβώς παίζει όπως έχω δει και από τις καταναλώσεις αντίστοιχων μοντέλων στην ιστοσελίδα αυτή. Εσύ με Euro 6.2, λογικά πρέπει να 'σαι και ευνοϊκότερα.
Όπως μπορείς να δεις επίσης εκεί, συμπλήρωσα AdBlue μόνο στα δυο ετήσια service, με κόστος μαζί με τα εργατικά 1,954 ευρώ/Lt και 1,98 ευρώ/Lt αντίστοιχα. Η τιμή που σε χρέωσαν για την ποσότητα πλήρωσης δικαιολογείται μόνο αν σου είχε αδειάσει τελείως.
Πήγαινε και πιάσε τους από το λαιμό αν δεν βγάλεις άκρη με το καλό, γιατί αν δεν έχεις βλάβη (...που λογικά σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν έχεις) φταίνε αυτοί που κατά παράβαση των υποχρεώσεών τους σου το παρέδωσαν μισοάδειο.
Μην καταφεύγεις σε φτηνότερα AdBlue από όπου να 'ναι, κοίτα να βρεις το προβλεπόμενο από τη Citroen σε λογική τιμή σε υπεύθυνο μαγαζί του δικτύου, αν δεν βγάλεις άκρη με την αντιπροσωπεία σου. Και αν δεν βγάλεις άκρη, χαιρέτησέ τους για τις επόμενες συντηρήσεις.

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ 2019, 23:40
από grekoulis
bakevang έγραψε:
Πλάκα μου κάνετε ρε παιδιά;

12 ευρώ εργατικά που άνοιξαν μια τάπα και έβαλαν 10 λίτρα AdBlue;

Ρε πάμε καλά;




Γιατι ρε Βαγγέλη, τζάμπα πρέπει να γίνεται ξαναρωτάω?
Βγαλε απο αυτά, ΦΠΑ, ΕΦΚΑ, φορο εισοδήματος να δούμε τι μένει.

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Αύγ 2019, 00:31
από nonos
Εγώ ρωτάω , από τη citroen Γαλλίας έρχονται άδεια η έχουμε να κάνουμε με greek lamogia..?
Ένα γράμματα κι στη Γαλλία απευθείας δε θα τανε κακή ιδέα...
Η αντιπροσωπεία στη Πατρα βέβαια κάνει κάτι απίστευτα γραφικά του τύπου να κόβεται το μπουλ του λεβιέ της zx σ εμένα και μια βδομάδα πριν στον Blanc και δε πληρώσαμε το ίδιο πράγμα στην ίδια τιμή! :D

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Αύγ 2019, 07:41
από patramike
jalbanis έγραψε:
Αν δεν έχεις γράψει λάθος τα χιλιόμετρα, είναι παράλογο να σου ζήτησε AdBlue, ακόμη κι αν κάνεις στη συντριπτική πλειοψηφία αστικά χιλιόμετρα.

Πήγαινε και πιάσε τους από το λαιμό αν δεν βγάλεις άκρη με το καλό, γιατί αν δεν έχεις βλάβη (...που λογικά σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν έχεις) φταίνε αυτοί που κατά παράβαση των υποχρεώσεών τους σου το παρέδωσαν μισοάδειο.
Μην καταφεύγεις σε φτηνότερα AdBlue από όπου να 'ναι, κοίτα να βρεις το προβλεπόμενο από τη Citroen σε λογική τιμή σε υπεύθυνο μαγαζί του δικτύου, αν δεν βγάλεις άκρη με την αντιπροσωπεία σου. Και αν δεν βγάλεις άκρη, χαιρέτησέ τους για τις επόμενες συντηρήσεις.


Όχι, τα χιλιόμετρα δεν είναι λάθος και ήταν η πρώτη ειδοποίηση ότι Adblue<2400. Οπότε πιθανολογώ ότι το δοχείο δεν ήταν πλήρως γεμάτο κατά την παραλαβή από το εργοστάσιο. Το ίδιο συνέβη και με το αντίστοιχο δοχείο για τους υαλοκαθαριστήρες. Μετά από 10 χρήσεις άδειασε και έβαλα μέσα 1 λίτρο νερό.

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο προβλεπόμενο από τη Citroen. Στο βιβλίο του κατασκευαστή γράφει για ένα πρότυπο που πρέπει να υπάρχει όταν κάποιος προμηθεύεται από το εμπόριο και είναι το ISO22241. Ο υπεύθυνος του συνεργείου μου είπε ότι έβαλαν 13lt. και στο μανουαλ γράφει ότι η συμπλήρωση θα πρέπει να είναι από 10 έως 13lt.μέγιστο ή σε πρατήρια που έχουν αντλία όταν σταματήσει για τρεις φορές. Επίσης, στην αντιπροσωπεία έκαναν τη διαδικασία που περιγράφει το μανουαλ όταν το αμάξι έχει ξεμείνει από Adblue, δηλαδή κλειστό για 10λεπτά και μετά το έβαλαν και στον εγκέφαλο για έλεγχο. Σύμφωνα με το μανουαλ η διάρκεια είναι έως 9000χλμ. ανάλογα τον τυπο της οδήγησης και ο συνολικός όγκος του ρεζερβουάρ είναι 17lt.

Αν έχετε υπόψιν σας κάποιο που να πληρεί το παραπανω πρότυπο (μάλλον όλα) μου το λέτε.
Θα παρατηρήσω από εδώ και πέρα το σύνολο των χλμ. και τα ξαναλέμε.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.!!

:thumb

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Αύγ 2019, 13:06
από jalbanis
Εντάξει, τα αυτοκίνητα μπορεί να έρχονται στον κάθε εισαγωγέα από το εργοστάσιο κάθε κατασκευαστή με μισογεμισμένα όσα υγρά μπορούν να είναι στο minimum και δεν πρέπει να πολυκαιρίζουν στα κυκλώματα με το αυτοκίνητο σε ακινησία έως ότου πουληθεί και κυκλοφορήσει.
Αλλά να παραδίδει δίκτυο αντιπροσώπευσης οποιασδήποτε φίρμας σε πελάτη αυτοκίνητο με μισογεμάτα οποιαδήποτε από τα υγρά, είναι ξεφτίλα!
Το δε AdBlue, ένα παρεμφερές με το καύσιμο αναλώσιμο είναι μεν, αλλά δεν είναι ακριβώς όπως το καύσιμο που δεν υποχρεώνεται ο αντιπρόσωπος να μας το έχει πλήρες με την αγορά του αυτοκινήτου. Είναι λειτουργικό στοιχείο του όλου μηχανισμού για την εγγυημένη καλή λειτουργία του αυτοκινήτου που αγοράζουμε, άρα με την αγορά οφείλουν να μας το παραδίδουν πλήρες όπως π.χ. είναι αδιανόητο να μας παραδώσουν αυτοκίνητο με μισογεμισμένο ψυκτικό.

patramike, για το AdBlue δεν υπάρχει κάποια ειδική προδιαγραφή από την Citroen (PSA) όπως δεν υπάρχει από κανέναν άλλο κατασκευαστή, έχει να κάνει με την "τρίτη" τεχνολογία SCR (Selective Catalytic Reduction) που είναι κοινή για όλους και το μόνο απαραίτητο πρότυπο που πρέπει να τηρείται είναι αυτό που λες, το ISO 22241.
Απλά, επειδή προσωπική μου άποψη είναι ότι όσο το αυτοκίνητο βρίσκεται εντός εγγύησης πρέπει να κρατάμε προ των ευθυνών του τον αντιπρόσωπο για τη συντήρησή του, γι' αυτό είπα να βάζεις σε εγκεκριμένο συνεργείο του δικτύου. Οποιοδήποτε πάντως επώνυμο προϊόν AdBlue βρεις να αγοράσεις θα τηρεί το πρότυπο, και μπορείς κάλλιστα να συμπληρώνεις και μόνος σου γιατί το να συμπληρώνεις μόνος σου με εγκεκριμένο AdBlue δεν συνιστά λόγο να σε βγάλουν από την εγγύηση. Καλά χιλιόμετρα, ήρεμα και όμορφα! :thumb

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Αύγ 2019, 14:23
από aiolos
Για το adblue δεν ξέρω, αλλά θυμάμαι όταν πήρα το C2 απο το Χανιαδάκη μου είπαν να παω στο βενζινάδικο που είναι δίπλα γιατί μάλλον είχε βενζίνη για 200μ.

Re: C5 Aircross - Adblue

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Αύγ 2019, 23:25
από bakevang
grekoulis έγραψε:
Γιατι ρε Βαγγέλη, τζάμπα πρέπει να γίνεται ξαναρωτάω?
Βγαλε απο αυτά, ΦΠΑ, ΕΦΚΑ, φορο εισοδήματος να δούμε τι μένει.

Εντελώς τζάμπα... Επειδή άνοιξαν μια τάπα και απασχόλησαν τεχνικό για 3 λεπτά;
Σοβαρά μιλάμε τώρα;
Αυτά που προανέφερες τα βγάζουν από τα σέρβις και από άλλα πράγματα;
Από την πλήρωση του AdBlue βρήκαν να βγάλουν χρήματα;


jalbanis έγραψε:
Πήγαινε και πιάσε τους από το λαιμό αν δεν βγάλεις άκρη με το καλό, γιατί αν δεν έχεις βλάβη (...που λογικά σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν έχεις) φταίνε αυτοί που κατά παράβαση των υποχρεώσεών τους σου το παρέδωσαν μισοάδειο.

Τα αυτοκίνητα έρχονται έτοιμα σεταρισμένα από Γαλλία. Δεν ανακατεύεται ο εκάστοτε Έλληνας αντιπρόσωπος.


jalbanis έγραψε:
Μην καταφεύγεις σε φτηνότερα AdBlue από όπου να 'ναι, κοίτα να βρεις το προβλεπόμενο από τη Citroen σε λογική τιμή σε υπεύθυνο μαγαζί του δικτύου, αν δεν βγάλεις άκρη με την αντιπροσωπεία σου. Και αν δεν βγάλεις άκρη, χαιρέτησέ τους για τις επόμενες συντηρήσεις.

Τουλάχιστον τραγικός.......


patramike έγραψε:
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο προβλεπόμενο από τη Citroen. Στο βιβλίο του κατασκευαστή γράφει για ένα πρότυπο που πρέπει να υπάρχει όταν κάποιος προμηθεύεται από το εμπόριο και είναι το ISO22241. Ο υπεύθυνος του συνεργείου μου είπε ότι έβαλαν 13lt. και στο μανουαλ γράφει ότι η συμπλήρωση θα πρέπει να είναι από 10 έως 13lt.μέγιστο ή σε πρατήρια που έχουν αντλία όταν σταματήσει για τρεις φορές. Επίσης, στην αντιπροσωπεία έκαναν τη διαδικασία που περιγράφει το μανουαλ όταν το αμάξι έχει ξεμείνει από Adblue, δηλαδή κλειστό για 10λεπτά και μετά το έβαλαν και στον εγκέφαλο για έλεγχο. Σύμφωνα με το μανουαλ η διάρκεια είναι έως 9000χλμ. ανάλογα τον τυπο της οδήγησης και ο συνολικός όγκος του ρεζερβουάρ είναι 17lt.

Εγώ φίλε μου καλέ, βάζω του εμπορίου, κυρίως λόγω τιμής. Βρίσκω έξω τα 20 λίτρα με 20 ευρώ και έχει όλες τις σύγχρονες πιστοποιήσεις για κινητήρες Euro 6. 105K μετράω και βαίνω καλώς.
Μπορείς να τα κάνεις 2 σπαστά. Δηλαδή 5 λίτρα τη μία φορά και 10 λίτρα την επόμενη με διαφορά κάποιων εκατοντάδων χιλιομέτρων μεταξύ των πληρώσεων. Έτσι κάνω εγώ, όταν ανάβει λαμπάκι AdBlue.