Re: C5 Aircross - Adblue
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Αύγ 2019, 03:33
bakevang έγραψε:
grekoulis έγραψε:
Γιατι ρε Βαγγέλη, τζάμπα πρέπει να γίνεται ξαναρωτάω?
Βγαλε απο αυτά, ΦΠΑ, ΕΦΚΑ, φορο εισοδήματος να δούμε τι μένει.
Βγαλε απο αυτά, ΦΠΑ, ΕΦΚΑ, φορο εισοδήματος να δούμε τι μένει.
Εντελώς τζάμπα... Επειδή άνοιξαν μια τάπα και απασχόλησαν τεχνικό για 3 λεπτά;
Σοβαρά μιλάμε τώρα;
Αυτά που προανέφερες τα βγάζουν από τα σέρβις και από άλλα πράγματα;
Από την πλήρωση του AdBlue βρήκαν να βγάλουν χρήματα;
Από παντού θα βρουν να βγάλουν χρήματα, και από την πλήρωση του AdBlue, κι αυτό είναι το λογικό και το πρέπον. Ο σωστός επαγγελματίας κοστολογεί καθεμία εργασία του όπως πρέπει, με τιμές αναλώσιμων συν αμοιβή εργασίας με το ανάλογο κλάσμα εργατώρας για κάθε περίπτωση, δίνει λογαριασμό και πληρώνεται. Το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι όταν οι τιμές δεν πατάνε πουθενά και ζητάνε ότι γουστάρουν αισχροκερδώντας για οτιδήποτε χρειαστείς.
Τι πάει να πει δηλαδή "τα βγάζουν από τα σέρβις και από άλλα πράγματα";! Αποδέχεσαι εμμέσως να βγάζουν με το παραπάνω από αλλού και θέλεις να κάνουν τον καλό στα ψιλολόγια όπως π.χ. το AdBlue;! Και γαμώ τις "λογικές" για την Ελλάδα του 21ου αιώνα...
bakevang έγραψε:
jalbanis έγραψε:
Πήγαινε και πιάσε τους από το λαιμό αν δεν βγάλεις άκρη με το καλό, γιατί αν δεν έχεις βλάβη (...που λογικά σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν έχεις) φταίνε αυτοί που κατά παράβαση των υποχρεώσεών τους σου το παρέδωσαν μισοάδειο.
Τα αυτοκίνητα έρχονται έτοιμα σεταρισμένα από Γαλλία. Δεν ανακατεύεται ο εκάστοτε Έλληνας αντιπρόσωπος.
Τα αυτοκίνητα έρχονται σεταρισμένα με τα απολύτως βασικά για να να μπορούν να λειτουργήσουν στις όποιες δοκιμές και μετακινήσεις χρειαστούν από μέσα στο εργοστάσιο μέχρι το δίκτυο πωλήσεων έως ότου αγοραστούν. Δηλαδή έχουν κομπλέ μόνο λιπαντικά, υγρά φρένων και ψυκτικά.
Και το δικό μου όταν ήρθε δεν είχε γεμάτα ούτε AdBlue ούτε πλυστικό για τα τζάμια! Σεταρισμένο ήταν, για παράδοση; Χωρίς να πω κουβέντα, μου τα συμπλήρωσαν και το παρέλαβα. Έτσι ήταν υποχρεωμένοι, έτσι έκαναν και κάπως έτσι είναι κανονισμένο μεταξύ της μαμάς εταιρείας και του δικτύου της να γίνεται. Γι' αυτό και είπα ότι στην περίπτωση του patramike φταίνε στην αντιπροσωπεία.
bakevang έγραψε:
jalbanis έγραψε:
Μην καταφεύγεις σε φτηνότερα AdBlue από όπου να 'ναι, κοίτα να βρεις το προβλεπόμενο από τη Citroen σε λογική τιμή σε υπεύθυνο μαγαζί του δικτύου, αν δεν βγάλεις άκρη με την αντιπροσωπεία σου. Και αν δεν βγάλεις άκρη, χαιρέτησέ τους για τις επόμενες συντηρήσεις.
Τουλάχιστον τραγικός.......
Είπα στο αμέσως επόμενό μου post:
jalbanis έγραψε:
Απλά, επειδή προσωπική μου άποψη είναι ότι όσο το αυτοκίνητο βρίσκεται εντός εγγύησης πρέπει να κρατάμε προ των ευθυνών του τον αντιπρόσωπο για τη συντήρησή του, γι' αυτό είπα να βάζεις σε εγκεκριμένο συνεργείο του δικτύου. Οποιοδήποτε πάντως επώνυμο προϊόν AdBlue βρεις να αγοράσεις θα τηρεί το πρότυπο, και μπορείς κάλλιστα να συμπληρώνεις και μόνος σου γιατί το να συμπληρώνεις μόνος σου με εγκεκριμένο AdBlue δεν συνιστά λόγο να σε βγάλουν από την εγγύηση.
Η προσωπική μου άποψη αυτή είναι, όσο το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης να τους το πηγαίνουμε και να πράττουν τα δέοντα για όλα. Και για το AdBlue ακόμη, άλλωστε η ποσότητα που χωράει το δοχείο φτάνει για 20000+ χιλιόμετρα με σχετικά νορμάλ συνθήκες και οδήγηση, από service σε service δηλαδή. Το γεμίζει και καθαρίζει και δεν είναι ανάγκη να μπλέκει με λαμπάκια όπως τον συμβουλεύεις. Αρκετά λαμπάκια μας ανάβουν κάθε τρεις και λίγο, δεν είναι ανάγκη να έχουμε και τα λαμπάκια του αυτοκινήτου βραχνά...