Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 12:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2020, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 22:58
Δημοσιεύσεις: 10
Καλησπέρα φίλοι μου,

Κάτοχος C4 κι επειδή η οικογένεια μεγαλώνει ψήνομαι για κάποιο μεταχειρισμένο C5 από τα τελευταία με υδροπνευματική. Το βενζινάτο 1.6 Turbo θα έχει μεγάλο κόστος συντήρησης συγκριτικά? Προβλήματα αξιοπιστίας? Έχει κανείς άποψη/εμπειρία?

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Χρήστος

_________________
Citroen C4 1.4 '08


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2020, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ουσιαστική αναβάθμιση αυτή η οποία θέλεις να κάνεις.
Αξιοπρεπείς επιδόσεις, χώροι ( θα μπορούσε και λιιιιγο καλύτερα με βάσει την κατηγορία που ανήκει), τρομερή άνεση από την ανάρτηση, οδική συμπεριφορα, πανέμορφο μεσα-εξω. Η μόνη προσοχή που χρειάζεται το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι τα περιφερειακά του μοτέρ ως 1.6 thp, το οποίο έχει φορεθεί σε πολλά μοντέλα. Θέλει να τηρείς πρώτα απ' όλες τις προδιαγραφές του λαδιού του όχι απλά το ιξώδες. Υποψήφια προβληματα είναι η απώλεια χρονισμού που προκύπτει από το σετ τεντωτηρες-γλιστρα, η αντλία υψηλής της βενζίνης και παλιότερα η τροχαλία του στρόφαλου ( ξανά περιφερειακό, όχι ο στρόφαλος). Η κατανάλωση του είναι καλή με βάσει ανταγωνιστικά του μοτέρ και είναι ροπατος και εύκολα βελτιωσιμος. Θέλει καλό έλεγχο πριν το πάρεις από εξειδικευμένο συνεργείο citroen που να έχει ασχοληθεί και με thp.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: Lemarchand
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2020, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Αν έψαχνες λίγο το forum θα έβρισκες αρκετά σχετικά posts, αλλά δεν πειράζει, θα σου γράψω 2-3 πραγματάκια στα γρήγορα

1) Χώροι καλοί και μέγεθος οριακά ανεκτό για εντός πόλης, μην ξεχνάμε ότι είναι σκαρί 4,80μ. Γενικά ως sedan έχει θέμα με την πίσω εταζέρα και το πορτμπαγκάζ, δες τι θες να βάζεις/βγάζεις εκεί μέσα.
2) ΗΑ3+ χαλί αλλά -παθών- θέλει προσοχή και έλεγχο, γιατί αν πάθει κάτι κάποιο εξάρτημα (μπουκάλες, σφαίρες κλπ) πάει 400αρι ανά ζημιά.
3) Οδική συμπεριφορά (δηλαδή πάνω στο δρόμο) άνετη και ήρεμη, αλλά οδηγική συμπεριφορά μέτρια, αφού επίτηδες σε απομακρύνει από τα δρώμενα. Αν θες ταξίδι άνετος, χαλαρός και ήρεμος, αυτό είναι το αυτοκίνητό σου. Αν θες να οδηγείς, τότε ίσως δεν σου κάνει.
4) Ο THP είναι γερό μοτεράκι αλλά ως άμεσου ψεκασμού και turbo, έχει κάποια ψιλοθεματάκια. Βασικά κοιτάς turbo, χρονισμό και πως είναι η εισαγωγή και είσαι ΟΚ.

Από κόστος συντήρησης, αν δεν βγει κάτι χοντρό, εντελώς τυπικό, δεν έχει κάτι επιπλέον extra. Άντε υγρά ΗΑ3+ όταν και αν έρθει η ώρα τους. Λάδια, φίλτρα, υγρά και τα αναλώσιμα όταν είναι η ώρα τους.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: Lemarchand
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2020, 08:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Η οδικη της συμπεριφορά είναι πολύ καλή και φυσικά μόλις μαζέψεις "πολλά" φαίνεται πόσο εξαιρετική... Το αμάξι έχει ΠΟΛΥ κράτημα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Τελευταία επεξεργασία από nonos και Τετ 27 Μάιος 2020, 08:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: Lemarchand
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2020, 08:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Διαφωνώ σε τόσα πολλά επίπεδα που δεν ξέρω από που να αρχίσω :D ....μάλλον γιατί μπερδεύεις το "οδική" με το "οδηγική"......

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2020, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δε τα μπερδεύω αλλά όντως δε γράφτηκε σωστά γιατί όντως σε οδική συμπεριφορά αναφερομουν. Με έλουσε το οτοκορρεκτ :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2020, 09:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Είπα και εγώ....να έχεις ZX και να λες την C5 "οδηγική" :D

Βέβαια τον φίλο μπορεί να μην τον ενδιαφέρει καν η οδηγική συμπεριφορά (το πόσο driver's car είναι, που λένε και στο χωριό μου) ή ακριβώς να θέλει ένα άνετο, χαλαρό, ήρεμο και ευκολοδήγητο όχημα.

Α, μια παρατήρηση που μου ήρθε τώρα: επειδή είναι πολύ μπροστόβαρη η C5, είναι πάρα πολύ υποστροφική, λόγω αδράνειας και μόνο. Και η Χ7 με την ΗΑ3+ δεν έχει και χειρόφρενο για να παίξεις λίγο, οπότε σου μένει μόνο η μεταφορά βάρους στο φρένο και -για ποιο ριψοκίνδυνους- το φλικάρισμα.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2020, 23:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 22:58
Δημοσιεύσεις: 10
The Ace έγραψε:
Είπα και εγώ....να έχεις ZX και να λες την C5 "οδηγική" :D

Βέβαια τον φίλο μπορεί να μην τον ενδιαφέρει καν η οδηγική συμπεριφορά (το πόσο driver's car είναι, που λένε και στο χωριό μου) ή ακριβώς να θέλει ένα άνετο, χαλαρό, ήρεμο και ευκολοδήγητο όχημα.

Α, μια παρατήρηση που μου ήρθε τώρα: επειδή είναι πολύ μπροστόβαρη η C5, είναι πάρα πολύ υποστροφική, λόγω αδράνειας και μόνο. Και η Χ7 με την ΗΑ3+ δεν έχει και χειρόφρενο για να παίξεις λίγο, οπότε σου μένει μόνο η μεταφορά βάρους στο φρένο και -για ποιο ριψοκίνδυνους- το φλικάρισμα.


Δεν με ενδιαφέρει ο σπορ χαρακτήρας ιδιαίτερα μιας και είμαι συντηρητικός οδηγός. Η άνεση στην οδήγηση βασικό πολύ. Δεν κατάλαβα αυτό με το χειρόφρενο το τελευταίο να είμαι ειλικρινής.

_________________
Citroen C4 1.4 '08


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 09:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Lemarchand έγραψε:
The Ace έγραψε:
Είπα και εγώ....να έχεις ZX και να λες την C5 "οδηγική" :D

Βέβαια τον φίλο μπορεί να μην τον ενδιαφέρει καν η οδηγική συμπεριφορά (το πόσο driver's car είναι, που λένε και στο χωριό μου) ή ακριβώς να θέλει ένα άνετο, χαλαρό, ήρεμο και ευκολοδήγητο όχημα.

Α, μια παρατήρηση που μου ήρθε τώρα: επειδή είναι πολύ μπροστόβαρη η C5, είναι πάρα πολύ υποστροφική, λόγω αδράνειας και μόνο. Και η Χ7 με την ΗΑ3+ δεν έχει και χειρόφρενο για να παίξεις λίγο, οπότε σου μένει μόνο η μεταφορά βάρους στο φρένο και -για ποιο ριψοκίνδυνους- το φλικάρισμα.


Δεν με ενδιαφέρει ο σπορ χαρακτήρας ιδιαίτερα μιας και είμαι συντηρητικός οδηγός. Η άνεση στην οδήγηση βασικό πολύ. Δεν κατάλαβα αυτό με το χειρόφρενο το τελευταίο να είμαι ειλικρινής.


Τότε η C5 είναι από τις καλύτερες προτάσεις για σένα ;)

Η C5 (X7) με ΗΑ3+ έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο λειτουργεί μόνο εν στάσει και δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως ένα κανονικό μηχανικό χειρόφρενο για να φρενάρεις μόνο τους πίσω τροχούς.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: Lemarchand
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αυτά στα λεει ο Ace γιατί τη c5 την έδωσε για να ανέβοκατεβαίνει τη Πεντέλη με το kuga και τα παιδιά δεμενα πίσω και να φλικαρει ή να τραβάει χειρόφρενα....πριν με τη c5 δε μπορούσε...
:laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 11:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Η συζήτηση για χειρόφρενα στην C5 ειναι άκυρη διοτι ακομα και σε μενα που εχει συμβατικο το χειρόφρενο πιάνει μπροστά άρα.....
Να προσέξει παντως ο φίλος που θέλει να αγοράσει C5 οτι υπάρχουν αυτες με υδροενεργητική ανάρτηση και αυτες που εχουν κλασικη συμβατική. Για μενα μόνο η υδροενεργητική ανάρτηση αξίζει.
Σε αυτες που ειναι με συμβατικη ανάρτηση, σε καποιες εκδόσεις το χειρόφρενο είναι συμβατικό
Επίσης κατ απολυτα προσωπικη αποψη ο κινητηρας turbo ειναι πάντρεμα με σνεργειο και μπελάδες. Προσωπική άποψη απολυτα υποκειμενικη.
Παρε ανθρωπε μου μια διλιτρη υδρο ατμοσφαιρα η ντιζελ και ησυχασε.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε grekoulis για την δημοσίευση του/της: Lemarchand
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Η 2λιτρη αν αντέχεις τα τέλη είναι μια ιδανική περίπτωση.
Έχουμε και του criuser εδώ διαθέσιμη που είναι εξαιρετική περίπτωση! Άντε μη γίνει κι ακόμα ένα προξενιο :D :clap

Υ.Γ για να μη μπερδευτείς, οι υδροπνευματικες έχουν ηλεκτρικό χειρόφρενο με κουμπί. Οι συμβατικές έχουν κλασσικό λεβιε-χειροφρενο.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: Lemarchand
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 17:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
nonos έγραψε:
Αυτά στα λεει ο Ace γιατί τη c5 την έδωσε για να ανέβοκατεβαίνει τη Πεντέλη με το kuga και τα παιδιά δεμενα πίσω και να φλικαρει ή να τραβάει χειρόφρενα....πριν με τη c5 δε μπορούσε...
:laugh


Ούτε με το Kuga μπορώ, αφού και αυτό έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο. Έχει όμως και τιμόνι που "ακούει" και "μιλάει", και καλό ζύγισμα, και ανάρτηση που σου φέρνει πληροφορία, και γενικά Fordισιο στήσιμο, γι'αυτό και είναι το πιο driver's C-SUV ;)

Τώρα να σου πω ότι τα δικά μου είναι πλέον "εκπαιδευμένα" και αντέχουν πολύ πιο επιθετική οδήγηση από όλα τα άλλα συνομήλικά τους, θα το πιστέψεις ? :D

grekoulis έγραψε:
Η συζήτηση για χειρόφρενα στην C5 ειναι άκυρη διοτι ακομα και σε μενα που εχει συμβατικο το χειρόφρενο πιάνει μπροστά άρα....


Περίεργο, θυμάμαι ότι όταν άλλαξα δίσκους-τακάκια, μου είχε πει ο Μάνος ότι το χειρόφρενο σφίγγει πολύ τα πίσω τακάκια και να το προσέχω στην αρχή μέχρι να πατήσουν, οπότε αυτομάτως θεώρησα ότι στη C5 γενικά εφαρμόζει το χειρόφρενο στα πίσω....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 18:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Μαρ 2017, 22:58
Δημοσιεύσεις: 10
grekoulis έγραψε:
Η συζήτηση για χειρόφρενα στην C5 ειναι άκυρη διοτι ακομα και σε μενα που εχει συμβατικο το χειρόφρενο πιάνει μπροστά άρα.....
Να προσέξει παντως ο φίλος που θέλει να αγοράσει C5 οτι υπάρχουν αυτες με υδροενεργητική ανάρτηση και αυτες που εχουν κλασικη συμβατική. Για μενα μόνο η υδροενεργητική ανάρτηση αξίζει.
Σε αυτες που ειναι με συμβατικη ανάρτηση, σε καποιες εκδόσεις το χειρόφρενο είναι συμβατικό
Επίσης κατ απολυτα προσωπικη αποψη ο κινητηρας turbo ειναι πάντρεμα με σνεργειο και μπελάδες. Προσωπική άποψη απολυτα υποκειμενικη.
Παρε ανθρωπε μου μια διλιτρη υδρο ατμοσφαιρα η ντιζελ και ησυχασε.


Φίλε μου, χωρίς υδροπνευματική δεν παίρνω. Αυτό είναι το πρωταρχικό μου μέλημα. Ο πατέρας μου ξεκίνησε με GSA, μετά σε Xantia 1.8, τώρα με C5 δίλιτρο '07 από Citroen, όλα με ύδρο και ζηλεύω λιγουλάκι (με τα όσα προβλήματα).

Ειλικρινά, δεν έχω καμία κάψα για το τούρμπο, ίσα ίσα για αυτό και ρωτάω γιατί κι εγώ υποπτεύομαι συνεργεία αλλά δεν έχω σχετική εμπειρία. Αλλά δεν ξέρεις και από πού θα το βρεις. Το δίλιτρο πολλά λεφτά τα τέλη, δεν μπορώ να ανταπεξέλθω, το diesel κάτι άγνωστο για μένα και κάτι μου λέει πως θα ανεβούν τα τέλη κατακόρυφα αν κρίνω από το εξωτερικό, οπότε μένει το τούρμπο. Εϊναι και τί θα παίζει στις αγγελίες υπ'όψιν..

_________________
Citroen C4 1.4 '08


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτήσεις για C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Κοίτα, μες στις υδρο εισαι αρα ξερεις πολλά. Με βαση την οδηγία της ΕΕ για τα τέλη η δίλιτρη θα έχει προσεχως τελη 500 ευρώ. Δηλαδη κατω 160. Αλλά, κανενας δεν στο εγγυαται οτι η ελλάδα δεν θα ζητησει καμια εξαιρεση κτλπ. Εδω σημερα λεγανε για περιβαντολλογικο τελος στα εισαγωμενα euro 4 4000 που ειναι η διλιτρη οποτε.... Η αλλη λυση για τα τελη κτλπ ειναι εισαγωμενη diesel euro 6 αλλα μιλαμε για ενα κοστος 10χλδ ευρω κατ ελαχιστο.
Η εμπειρια μου για τα turbo, δεν θελω να πω ποση εχω και δεν εχει και καμια σημασια γιατι ειπαμε ειναι μια υποκειμενικη κριση που δεν θελω να επιβαλλω σε κανενα αλλα φυσικα φορουμ ειμαστε ειναι οτι και να θες ρε παιδι μου να βαλεις το χερι στην τσεπη υπαρχει κινδυνος να μην κανεις δουλεια και απλα να πεις καθε 80 χλδ αλλαζω μοτερ Υπαρχουν φυσικα και ανθρωποι και εδω και εξω που θα σου που εισαι λαθος δεν ειχα θεμα ενω φυσικα υπαρχουν και ανθρωποι που ακουν αυτα τα μοτερ και τρεχουν χιλιομετρα. Φυσικα και θελω να παω στην Χ7 και εχω σκεφτει πολλες φορες αλλα μετα κατι συμβαινει που το ζω δεν το ακουω μονο και λεω ωρε απο τι γλιτωσαμε. Και φυσικα για μενα επειδη εκοβα χιλιομετρα εως τωρα (αγνωστο το μελλον με τον ιο) ηθελα καιυγραεριο που το τουρμπο δεν γινεται με τοση ευκολια οπως η ατμοσφαιρα.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε grekoulis για την δημοσίευση του/της: Lemarchand
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen picasso 2013 ερωτήσεις
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ikaros80
Απαντήσεις: 15
Ερωτήσεις για την αγορά μεταχειρισμένου C1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 61
Νέος στην παρέα με πολλές ερωτήσεις
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
group n ερωτησεις
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Ερωτήσεις για το νέο μου αμάξι
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Toro
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια