Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C5  »  Γενική συζήτηση C5


[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 19 Μάιος 2024, 03:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 09:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16609
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
cruiser έγραψε:
Ο γέρος έχει πάψει να ενδιαφέρεται για την γνώμη των άλλων. Μέσα του δε νοιώθει πάντα νέος. Ετσι μπορεί να του αρέσουν τα πάντα και τίποτα... :P :D

Κοιτα μπαρμπα...εσυ το ξεκινησες οποτε μαλλον σ ενδιαφερει... :D :P

cruiser έγραψε:
Γενικά όμως μια ασχήμια στον σχεδιασμό κυριαρχεί παντού σε όλες τις μάρκες.

Ευτυχως το καταλαβες... :D :P

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2022, 09:22 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5585
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
https://www.youtube.com/watch?v=7h8HBX7S6-c

Πάντως, εδω ο Ολλανδός εκανε ενα σοβαρο συγκριτικο μεταξύ ΧΜ και C5X. H ανάρτηση της C5X εχει καλύτερα χαρακτηριστικά ανεσης και απόσβεσης απο την ανάρτηση της XM...Αν μπορούν να προσφέρουν ισάξια η και καλύτερη ανεση και αποσβεση απο μια υδροπνευματική, ακομα και με ημιάκαμπτο πισω και με πιο φθηνες αλλα και αξιοπιστες λύσεις, τότε μπράβο τους!

Πιο κάτω το βιντεο απο τις δοκιμές εξέλιξης.

https://www.youtube.com/watch?v=F6PNMSxltE8

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Δεκ 2022, 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16609
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Καλά οτι πει... :laugh
Ειναι ο ίδιος λογος που κανα-δυο "απαίδευτοι"-"αμαθοι" στη λεπτομέρεια μου έχουν πει ότι η c4 b7 είναι όσο άνετη είναι η xantia.. Μεγάλη διαδρομή ανάρτησης και ηχομόνωση, καλά ρουλεμάν τροχών δεν είναι ποιότητα απόσβεσης και κύλισης.. Δεν υπάρχει επαφή υπέρ της xantia στο πως περνάς αέρα και βιδωμενος πάνω σε ανωμαλίες υπό πίεση και πως νιωθεις μέσα στο "σύννεφο"... Έχω κάτσει επίσης τόσες φορές πίσω και στις δύο που μπορώ να πω ότι ιδίως πίσω υπάρχει χαωτικη διαφορά υπέρ της xantia.. με μετρημένη τη ζωή των πίσω αμορτισέρ της c4.. και σίγουρα θα χρειαστούν αλλαγή σιγά σιγά αλλά τα κουνήματα που κάνει για τους πίσω και το ποσό αγαρμπος μπορεί να είναι ημιακαμπτος είναι αναμφισβήτητα..
Ολλανδικά επίσης δε ξέρω για να ξέρουμε και τη συντήρηση της xm, κατάσταση σφαιρών, καθαριότητα φιλτρου-δοχειου lhm...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Δεκ 2022, 22:39 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5585
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Xρήστο κρατάω τις επισημάνσεις σου γιατι ειναι σοβαρες και τεκμηριωμένες. Απλα εδωσα βάση στα λεγομενα του Ολλανδού γιατι εκανε μετρήσεις με οργανο...Προσωπικα και εγω δεν πιστευω οτι τα υδραυλικα μαξιλαρακια με τον πισω ημιάκαμπτο ειναι τοσο ανωτερα ακομα και απο τις πρώτες υδροπνευματικές...Ισως κατάφεραν με φθηνο τροπο να πλησιάσουν την αισθηση του μαγικου χαλιού. Αυτο μόνο. Δεν μπορώ να ξεχάσω τα 15 χρονια της GS και τα 8 χρονια της BX που ειχαμε στην κατοχή μας σαν οικογένεια. Αυτη την αισθηση του απολυτου ελέγχου, του απολυτου κρατηματος, του αψογου φρεναρισματος και της ανεσης ταυτοχρονα δεν την ξαναέζησα με καμμια συμβατικη αναρτηση απο τότε μεχρι σήμερα. Γιάυτο το λογο και οι εντονες γκρινιες μου κατα καιρους...Για να μη μιλήσουμε για την απολυτη ασφάλεια ακομα και με σκασμενο λάστιχο η πορεια με 3 τροχους, η ακομα την δυνατοτητα αυξομειωσης του υψους του αμαξωματος η την συνεχή προσπάθεια της αναρτησης να κραταει συνεχως επιπεδο και σταθερο το αμαξωμα....Τι να λεμε τώρα...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2022, 09:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2225
Μπορεί να είμαστε τυχεροί που είχαμε - έχουμε την εμπειρία της υδρό, αλλά ο κόσμος δεν την ζήτησε.

Εδώ η C5 μου που ήταν υπερεξοπλισμένη και πανέμορφη, έκανε 1 χρόνο να πουληθεί και επειδή ήταν έτσι την πήρε άλλος σιτροενάκιας, που τράκαρε την δική του πρώτης γενιάς και βέβαια σε τιμή το 25 % της αξίας που είχε αγοραστεί 11 χρόνια πριν .

Οπότε τα σημερινά μοντέλα δίνουν φτηνότερα μία αίσθηση τέτοιας ανάρτησης.

Με τα σημερινά δεδομένα αν είχε υδρό, θα έπρεπε να κάνει 10000 πάνω ακόμα, δηλαδή εκτός αγοράς, που είναι σχεδόν και τώρα, όπως όλα τα χαμηλά στην Ευρώπη.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2022, 10:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16609
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Βασίλη το 75% των πωλήσεων της c5 x7 ηταν με υδρο...

Εκτός εάν πιστεύεις ότι θα έφευγε πιο γρήγορα αν είχε τη μεταλλικη...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2022, 16:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2445
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
nonos έγραψε:
Καλά οτι πει... :laugh
Ειναι ο ίδιος λογος που κανα-δυο "απαίδευτοι"-"αμαθοι" στη λεπτομέρεια μου έχουν πει ότι η c4 b7 είναι όσο άνετη είναι η xantia.. Μεγάλη διαδρομή ανάρτησης και ηχομόνωση, καλά ρουλεμάν τροχών δεν είναι ποιότητα απόσβεσης και κύλισης.. Δεν υπάρχει επαφή υπέρ της xantia στο πως περνάς αέρα και βιδωμενος πάνω σε ανωμαλίες υπό πίεση και πως νιωθεις μέσα στο "σύννεφο"... Έχω κάτσει επίσης τόσες φορές πίσω και στις δύο που μπορώ να πω ότι ιδίως πίσω υπάρχει χαωτικη διαφορά υπέρ της xantia.. με μετρημένη τη ζωή των πίσω αμορτισέρ της c4.. και σίγουρα θα χρειαστούν αλλαγή σιγά σιγά αλλά τα κουνήματα που κάνει για τους πίσω και το ποσό αγαρμπος μπορεί να είναι ημιακαμπτος είναι αναμφισβήτητα..
Ολλανδικά επίσης δε ξέρω για να ξέρουμε και τη συντήρηση της xm, κατάσταση σφαιρών, καθαριότητα φιλτρου-δοχειου lhm...



Δεν έχω καμία εμπειρία από ύδρο, αλλά η c4 μου είναι μακράν το ανεκτότερο αυτοκίνητο που είχα. Αν το κατάφεραν με καλά ρουλεμάν κλπ δείχνει ότι δεν χρειάζεται κάτι εξεζητημένο για να πετύχεις το ζητούμενο…που σε τελική ανάλυση λίγοι θα νοιαστούν, όλοι κοιτάνε το αποτέλεσμα.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2022, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2225
nonos έγραψε:
Βασίλη το 75% των πωλήσεων της c5 x7 ηταν με υδρο...

Εκτός εάν πιστεύεις ότι θα έφευγε πιο γρήγορα αν είχε τη μεταλλικη...


Οχι βέβαια, αλλά 430000 πωλήσεις στην Ευρώπη και 635000 συνολικά ήταν πολύ λίγα για το αμάξι αυτό.

Ιδιαίτερα αν σκεφτούμε ότι η προηγούμενη στις δύο φάσεις της πούλησε 1720000.

https://el.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C5

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2022, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16609
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Συγγνώμη αλλά μάλλον δεν έχεις αντιληφθεί από πού ξεκίνησε η κουβέντα ( αυτό που δημοσίευσε ο Νίκος Τζινοπουλος)... Περί υδρο και σύγκρισης μιλάγαμε και μιλάμε...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ 2022, 09:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2225
H υδρό ήταν εξαιρετική.

Το θέμα είναι ότι η Σιτροέν έβγαλε πολλά εξαιρετικά αυτοκίνητα με υδρό σε μικρά όπως η GS, αλλά δυστυχώς ο υπέρτατος κριτής είναι η αγορά και εκεί η Σιτροέν, φαλίρισε και την πήρε η Πεζώ και τώρα θα είναι μαζί με την Φίατ η φτηνή εταιρεία του ομίλου, αλλά θα είναι εστιασμένη στην άνεση και στην πρωτοτυπία.

Μέχρι εκεί.

Μην ξεχνάμε ότι γράφτηκε ότι ήθελαν να την βάλουν απέναντι στην Ντάτσια, μάλιστα το νέο 3 ήθελαν να το βάλουν στην Ευρώπη ακριβώς όπως το ινδικό και το βραζιλιάνικο, με 2 αερόσακκους και χάλυβα μικρότερης διατομής, αλλά δεν πέρναγε τις δοκιμές και έτσι αναγκάστηκαν να το κρατήσουν πίσω για ένα χρόνο.

Από την άλλη αν δούμε το εσωτερικό του Αβέντζερ και του νέου 3 στην βραζιλία-ινδία καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για το ίδιο αμάξι και θα έχουμε και άλφα ρομέο ίδιο και λάντσια και βέβαια το φίατ 600.

Με όλα αυτά θέλω να πω ότι η υδρό, ήταν εξαιρετική, αλλά το μάθαμε πολύ λίγοι.

Πολύ λιγότεροι από όσοι έμαθαν πόσο άνετο ήταν ένα πασσάτ ή ένα σουπέρμπ...

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Δεκ 2022, 11:34 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5585
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Το πρόβλημα της Citroen είναι πολύ παλιο και ανάγεται στην ιδρυσή της και στη νοοτροπία του ιδρυτή της.
Ο Andre ηθελε να προσφέρει υψηλή τεχνολογία στις μάζες σε λογικο κοστος.
Αυτο το όραμα υλοποιήθηκε και περπάτησε στην αγορά για κάποιες δεκαετίες, αλλά σήμερα δεν μπορεί να υποστηριχτεί με λογικο κοστος και χωρις φθηνα υλικα.
Ετσι σήμερα μείναμε με τα playmobil.
Βοήθειά μας...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Δεκ 2022, 10:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16609
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Όταν σου γράφω Βασίλη ότι 3 στις 4 c5 x7 πουλήθηκαν με υδρο ποια αγορά της γύρισε τη πλάτη?
Ποια αγορά γύρισε τη πλάτη σε αυτοκίνητα με 1 ή 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις??
Το ότι η κάθε Σιτροεν αποφάσισε να πουλάει κοιλοδοκο για να ρίχνει το κόστος είναι πρόβλημα της Σιτροεν όχι του πελατολογίου...
Έχω βαρεθεί να ακούω τα παραπάνω και από εσένα και από άλλους στο 4Τ τότε..
Η ιστορία έχει δείξει σε επίπεδο πωλήσεων και αναγνωρισιμότητας των αυτοκινητων το ποσό θελκτικά ήταν. Αρκεί να δεις πόσο κυμαίνονται ορισμένα από αυτά σε επίπεδο κλασσικου-συλλεκτικου αυτοκινήτου...
Τώρα αν ο κάθε όμιλος και ο κάθε νταβατζης του ονόματος Σιτροεν αποφασισε να παρουσιάσει οπως εκείνος ήθελε τις αποφάσεις του για να χαράξει μια πορεία εμπορική ποσως με αφορα. Με αυτά ας τσιμπάνε αλλοι. Η ουσία μια είναι, ότι οι πωλήσεις τους τις εποχες που η Σιτροεν αλλαζε χερια ήταν εξαιρετικές..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Δεκ 2022, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2225
Μιλάω πάντα για την τελευταία 5. Αυτή πούλησε λίγα αυτοκίνητα, όπως έγραψα πιο πάνω.

Επίσης χωρίς υδρό ήταν μόνο η 1.8 και η 1.6 ντίζελ. Στις 2.0 είχες επιλογή και στις παραπάνω μόνο υδρό, άρα είναι λογικό να έχει αυτά τα ποσοστά.

Εγώ το μόνο που λέω είναι ότι ένα πανέμορφο αμάξι με δυνατό εξοπλισμό και τεχνολογία πούλησε ελάχιστα για αυτά που προσέφερε.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Δεκ 2022, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 647
ΠΑΝΤΑ το κακό ξεκινά όταν μπλέκονται οι μανατζερ στα πόδια των μηχανικών[emoji14]

Sent from my moto g(9) plus using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5X
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Δεκ 2022, 08:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2225
Ναι αλλά αν και μηχανικός, δεν μπορώ να αρνηθώ, ότι χωρίς επιτυχημένους μάνατζερ, οι μηχανικοί θα ήταν απλά άνεργοι μηχανικοί.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ