Συγγραφέας |
Μήνυμα |
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 00:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
PANOSP έγραψε: `GiAnNiS` έγραψε: Τόσα ώστε να είναι αναγκαίος ο 3lt ή ο 2,7diesel ...γιατι με τον 18αρι βλεπω να χτυπαει μεσαιωνα....Αν και μας εχουν συνιθησει στα ελαφρα αμαξώματα...Αν είναι και αυτό πλαστικό τότε civic 1.8 sport Κινητήρας 1.8lt (1799cc) 16-βάλβιδος i-VTEC** 3 σταδίων1799 81Χ87,3 10,5:1 140(103)6300 174/4300 205 km/h 8,9 sec 1263-1292kg c5 1.8i 16V 1749 85/5500 117/5500 160/4000 1377/1897 192km/h 11,6 Το παλιό μοτερ του σ5 με ένα από τα ποιό ευέλικτα - εύστροφα μοτέρ και όχι θεωριτικά στην πράξη.Τώρα εσένα μεσέωνας είναι να προσπαθείς να βελτιώσεις το αυτοκίνητο ατμοσφαιρικά για να μην έχεις προβλήματα ή να του πετάς ένα τούρμπο και δεν πα να γα.Λοιπόν μάθεται να κρίνεται.Δεν μπορεί η χοντα να βγάλει type r τουρμπο?γιατί δεν βγάζει,ή αλλιώς γιατί δεν βγάζουν οι άλοι 201 άλογα ατμόσφαιρα.Οπότε η θεωρεία της κάθε εταιρείας σεβαστή και ο καθένας διαλέγει και παίρνει.
Βασικά,δεν το "έπιασα" το σκεπτικό της παράθεσης σου με βάση την δικιά μου παράθεση...Συγκρίνεις δύο μοτέρ διαφορετικών εταιριών στα ίδια κυβικά.Πολύ καλά εώς εδώ....Ποιος μίλησε ή μάλλον ποιοι μίλησαν από δω μέσα για βελτιωμένα μοτέρ,τούρπο και αλογάκια?Δεν μπορώ να καταλάβω το clue καθόλου..Μιλάμε για μια μαούνα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι σίγουρα βαρύτερο από το τωρινό και ανέφερα πως καλυτερο θα ειναι μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρας...Η βελτίωση που κολλάει αν θές μπορείς να μου πείς?Και ναι,αν ζυγιζει 1400 κιλά άδειο με 127ίππους και αναλογία 11,02 (άδειο) δεν πέρνει τα πόδια του,τουλάχιστον για μένα στην ηλικία μου.Για τον πατέρα μου καλά πάει....
Γιάννης..
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 00:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
tpt
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
Τελευταία επεξεργασία από KarlBarks και Δευτ 29 Οκτ 2007, 00:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 00:48 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
PANOSP έγραψε: Συγνώμη αλλά αυτά που παράθεσα ήταν με βάση το δικό σου ποστ
γιατι με τον 18αρι βλεπω να χτυπαει μεσαιωνα μας εχουν συνιθησει στα ελαφρα αμαξώματα...Αν είναι και αυτό πλαστικό τότε
δεν νομίζω να σε έθηξα. Αν ναι συγνώμη. Δεν μείλησα για βελτίωση αλλά για τα υπόλυπα της κατηγορίας με τούρμπο κηνιτήρες. Τα άλλογα ξέχασέτα σε τέτοια αυτοκίνητα μετράει η ροπή η δύναμη που έχει το μοτέρ για να πάρει τα πόδια του το αυτοκίνητο και μίλησα για εταιρείες που δεν έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν ροπή για τέτοια αυτοκίνητα και βάζουν τούρμπο. Tι ζητάς συγνώμες?Δεν είναι εκεί το θέμα ούτε με έθιξες....
Στα υπόλοιπα που λες έχεις δίκιο....Μην ξεχνάμε όμως ότι τέτοιο αυτοκίνητο προορίζεται για άτομα που δεν τους νοιάζει και πολύ το γκάζι...Αν πάς Σάββατο στον Βασιλόπουλο θα δείς τα μπαρμπάδια να βάζουν σακούλες πίσω..Αν με πιάνεις τι φάση είναι δηλαδή τέτοιο αυτοκίνητο Παρ όλα αυτά ένα μοτερ λείπει...Για πόσο ακόμα
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 12:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Πραγματι θελει ενα δηνατο μοτερ, αλλα και ενα ροπατο....
Το 1.8 που θα ειναι η επιλογη των περισοτερων, δεν ειναι αυτο που θα το κινησει ανετα...
Ειναι οπως το 1.4 στο c4 το 1.1 στο πρωτο xsara και το ΒΧ ΑΤΟΥΤ...
Εκδωσεις που απο ανταπόκριση του γκαζιου, και τραβηγμα (μεγαλος παράγων στην ενεργητικη ασφαλεια, για να μην λεμε οτι θελουμε... ) θα ιστερει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.
Γιατι οσο ο παπους παει στο σουπερ μαρκετ, ολα καλα...
Οταν θα παει στο χωριο, και θα παει να προσπερασει (και εχωντας την κλασσικα μειωμενη αντιληψη θα βγει στο αντιθετο ρευμα με ρυθμους χελωνας...) εκει τι γυνεται? Θα ελενξει αν εχει οντος 5 αστερια το C5? Θα σκωτωσει τον ερχωμενο απεναντι του?
Οποτε τελικα δεν ειναι και απολυτα σεβαστη η αντιληψη των εταιριων...
Βεβαια, θα πειτε, μην προσπερασει....
LOL...
Το θεμα ειναι να υπαρχουν μοτερ ικανα να προσφερουν σωστη κινητικοτιτα στο αμαξι, αναλογιζωμενοι και παντα το βαρος.
Τον 1.8 της citroen δεν τον ξερω. Δεν ξερω πως ρωπιαζει. Αυτο που ξερω ομως οτι αν ειναι 1500 κιλα, ο 1.8 θα εχει προβλημα...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 13:19 |
|
|
δεν ξέρω πως είναι ο κινητήρας αυτή τη στιγμή αλλά ο πρώτος 1.8 στο πρώτο C5 που είχαμε δεν ήτανε για εκείνο το αμάξι.Όσο για αυτό που λες για την ενεργητική ασφάλεια έχεις απόλυτο δίκιο Αλέξανδρε.
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 16:03 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Λοιπόν, όντως ο 1.8 είναι αρκετά ελαστικός κινητήρας και αν γνωρίζεις τι καβαλάς και τις δυνατότητές του, είναι αρκετός. Εγώ οδηγώ 1300κιλά σε 90 άλογα και δεν θα κάνω την κουλή προσπέραση στον επαρχιακό. Θα πας ανάλογα με τις δυνατότητές σου.
Ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός που μπαίνει ΤΩΡΑ στα C5 MKII, είναι αρκετά ροπάτος και χωρίς να βάζει φωτιά στο δρόμο, δίνει στο σκάφος αξιοπρεπείς επιδόσεις αν ξέρεις να τον χειριστείς σωστά. Σε προσφατο ταξίδι που έκανα και χωρίς να έχει ανοίξει ακόμα το μοτέρ (3.000κμ), σε επαρχιακό για να προσπεράσω "με τα όλα" έριχνα μια ταχύτητα κάτω. Βέβαια οδηγώ ούτως ή άλλως σε χαμηλές στροφές, ειδικά τώρα στο στρώσιμο και αυτό να δικαιολογεί το κατέβασμα.
Αν θέλει η σιτροέν να πουλήσει μερικά αυτοκίνητα παραπάνω πρέπει να βγάλει και στα 1.8. Καλώς ή κακώς, έχει περιορισμένο μερίδιο αγοράς στην κατηγορία του C5 και αν αποξενωθεί με ένα δίλιτρο κινητήρα και τίποτα άλλο τότε νομίζω ότι στην ελλάδα και παρόμοιες χώρες δεν έχει μέλλον...
|
|
|
|
|
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 18:46 |
|
|
έχεις σίγουρα δίκιο Goldfish στο ότι δεν πρέπει να αποξενωθεί με ένα δίλιτρο κινητήρα.Απλά λέμε ποιος κινητήρας ταιριάζει πιο πολύ σε ένα τέτοιο αμάξωμα.Γενικά ο 1.8 -ειδικά οι τελευταίοι που από 118 απέδιδαν 124- ήτανε αρκετά καλοί κινητήρες.
Τώρα αν μπορώ να πω την προσωπική μου άποψη για τον κινητήρα που ταιριάζει στο αμάξωμα χωρίς να καταντήσω γραφικός με το να επαναλαμβάνομαι,ένας ντήζελ κινητήρας ταιριάζει απόλυτα στο συγκεκριμένο μέγεθος αυτοκινήτου.
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Οκτ 2007, 00:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Αυτο δεν νομιζω να γυνει...
Πως θα βαλει στην ιδια αναρτηση απλο ελατηριο οταν ειναι ρυθμισμενο για υδροπνευματικο. Αυτο το πραμα δεν θα παταει κατω...
Γιοργο, εδω ποσοι μη παπουδες εχουν δηπλωμα σε ισχιη και τα κανουν?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Οκτ 2007, 01:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
crazywolf έγραψε: Γιοργο, εδω ποσοι μη παπουδες εχουν δηπλωμα σε ισχιη και τα κανουν?
Άρα το θέμα πάει αλλού, στην οδηγική παιδεία που δεν έχουμε και οχι στην έκδοση κάποιου μοντέλου.
Admin είμαστε off, θα μας κάνουν ban!!!
GeZ εχω την εντυπωση πως οποιοδηποτε μοντέλο από το μικρότερο μεχρι το μεγαλυτερο μπορείς να το παραγγείλεις είτε με υδροενεργητική , είτε με συμβατική....
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
nik
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 16:45 |
|
|
Με την C5 που έχω για καθημερινό αυτοκίνητο (για γκάζια και γούστα έχω άλλο) είμαι πολύ ευχαριστημένος. Με έχει πάει παντού με ασφάλεια, άνεση και αξιοπιστία. Το είχα πάρει το 2003 δίλιτρο exclusive για να έχει λίγο παραπάνω δύναμη και εξοπλισμό (ESP, xenon κλπ) από το 1,8 και για να έχει την hydractive plus με τις δύο επιπλέον σφαίρες για έλεγχο των κλίσεων κλπ.
Βλέποντας το νέο μοντέλο, κατ' αρχήν μου αρέσει και πρώτα περνάει η σκέψη να πάω να το πάρω μόλις βγει. Το θέμα είναι ότι ο δίλιτρος δεν μου φτάνει πλέον, ότι θα προτιμούσα αυτόματο κιβώτιο και ότι δεν ξέρω πόσο θα κοστίζει επιπλέον η υδροπνευματική. Ο 2,7 ντίζελ σίγουρα είναι καλός αλλά θα κοστίζει μάλλον πάρα πολλά. Να το έβγαζαν δίλιτρο τούρμπο και τετρακίνητο στα 40.000 τότε μάλιστα αλλά είναι συντηρητικούρες του κερατά.
Προτιμώ λοιπόν να πάρω ακόμα ένα αυτοκίνητο (προς Toyota τζιπ μεριά) και να κρατήσω και το C5, για το οποίο με 70.000 χλμ δεν μου δίνουν ούτε 12.000 που τα θεωρώ ξεφτίλα για τόσο αυτοκίνητο.
Και δεν είναι όλοι μπαρμπάδια με τα C5 στον Βασιλόπουλο.
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 17:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
nik έγραψε: Και δεν είναι όλοι μπαρμπάδια με τα C5 στον Βασιλόπουλο. Nαι ρε οκ ..Και γω οδηγώ την μαούνα του πατέρα μου αλλά στην ηλικία μου δεν θα το έπερνα αυτό τόνισα εγώ.Το πέρνουν άτομα περισσότερο μεγαλύτερης ηλικίας
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|