Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 22:19 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
PANOSP έγραψε:
`GiAnNiS` έγραψε:
Τόσα ώστε να είναι αναγκαίος ο 3lt ή ο 2,7diesel ...γιατι με τον 18αρι βλεπω να χτυπαει μεσαιωνα....Αν και μας εχουν συνιθησει στα ελαφρα αμαξώματα...Αν είναι και αυτό πλαστικό τότε :iconcool



civic 1.8 sport
Κινητήρας 1.8lt (1799cc) 16-βάλβιδος i-VTEC** 3
σταδίων1799
81Χ87,3
10,5:1
140(103)6300
174/4300
205 km/h
8,9 sec
1263-1292kg

c5
1.8i 16V
1749
85/5500
117/5500
160/4000
1377/1897
192km/h
11,6

Το παλιό μοτερ του σ5 με ένα από τα ποιό ευέλικτα - εύστροφα μοτέρ και όχι θεωριτικά στην πράξη.Τώρα εσένα μεσέωνας είναι να προσπαθείς να βελτιώσεις το αυτοκίνητο ατμοσφαιρικά για να μην έχεις προβλήματα ή να του πετάς ένα τούρμπο και δεν πα να γα.Λοιπόν μάθεται να κρίνεται.Δεν μπορεί η χοντα να βγάλει type r τουρμπο?γιατί δεν βγάζει,ή αλλιώς γιατί δεν βγάζουν οι άλοι 201 άλογα ατμόσφαιρα.Οπότε η θεωρεία της κάθε εταιρείας σεβαστή και ο καθένας διαλέγει και παίρνει.

Βασικά,δεν το "έπιασα" το σκεπτικό της παράθεσης σου με βάση την δικιά μου παράθεση...Συγκρίνεις δύο μοτέρ διαφορετικών εταιριών στα ίδια κυβικά.Πολύ καλά εώς εδώ....Ποιος μίλησε ή μάλλον ποιοι μίλησαν από δω μέσα για βελτιωμένα μοτέρ,τούρπο και αλογάκια?Δεν μπορώ να καταλάβω το clue καθόλου..Μιλάμε για μια μαούνα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι σίγουρα βαρύτερο από το τωρινό και ανέφερα πως καλυτερο θα ειναι μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρας...Η βελτίωση που κολλάει αν θές μπορείς να μου πείς?Και ναι,αν ζυγιζει 1400 κιλά άδειο με 127ίππους και αναλογία 11,02 (άδειο) δεν πέρνει τα πόδια του,τουλάχιστον για μένα στην ηλικία μου.Για τον πατέρα μου καλά πάει....
Γιάννης..

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 00:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
tpt

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Τελευταία επεξεργασία από KarlBarks και Δευτ 29 Οκτ 2007, 00:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 00:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Συγνώμη αλλά αυτά που παράθεσα ήταν με βάση το δικό σου ποστ

γιατι με τον 18αρι βλεπω να χτυπαει μεσαιωνα
μας εχουν συνιθησει στα ελαφρα αμαξώματα...Αν είναι και αυτό πλαστικό τότε

δεν νομίζω να σε έθηξα.
Αν ναι συγνώμη.
Δεν μείλησα για βελτίωση αλλά για τα υπόλυπα της κατηγορίας με τούρμπο κηνιτήρες.
Τα άλλογα ξέχασέτα σε τέτοια αυτοκίνητα μετράει η ροπή η δύναμη που έχει το μοτέρ για να πάρει τα πόδια του το αυτοκίνητο και μίλησα για εταιρείες που δεν έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν ροπή για τέτοια αυτοκίνητα και βάζουν τούρμπο.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
PANOSP έγραψε:
Συγνώμη αλλά αυτά που παράθεσα ήταν με βάση το δικό σου ποστ

γιατι με τον 18αρι βλεπω να χτυπαει μεσαιωνα
μας εχουν συνιθησει στα ελαφρα αμαξώματα...Αν είναι και αυτό πλαστικό τότε

δεν νομίζω να σε έθηξα.
Αν ναι συγνώμη.
Δεν μείλησα για βελτίωση αλλά για τα υπόλυπα της κατηγορίας με τούρμπο κηνιτήρες.
Τα άλλογα ξέχασέτα σε τέτοια αυτοκίνητα μετράει η ροπή η δύναμη που έχει το μοτέρ για να πάρει τα πόδια του το αυτοκίνητο και μίλησα για εταιρείες που δεν έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν ροπή για τέτοια αυτοκίνητα και βάζουν τούρμπο.
Tι ζητάς συγνώμες?Δεν είναι εκεί το θέμα ούτε με έθιξες....
Στα υπόλοιπα που λες έχεις δίκιο....Μην ξεχνάμε όμως ότι τέτοιο αυτοκίνητο προορίζεται για άτομα που δεν τους νοιάζει και πολύ το γκάζι...Αν πάς Σάββατο στον Βασιλόπουλο θα δείς τα μπαρμπάδια να βάζουν σακούλες πίσω..Αν με πιάνεις τι φάση είναι δηλαδή τέτοιο αυτοκίνητο :thumbup Παρ όλα αυτά ένα μοτερ λείπει...Για πόσο ακόμα :rant

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Πραγματι θελει ενα δηνατο μοτερ, αλλα και ενα ροπατο....
Το 1.8 που θα ειναι η επιλογη των περισοτερων, δεν ειναι αυτο που θα το κινησει ανετα...
Ειναι οπως το 1.4 στο c4 το 1.1 στο πρωτο xsara και το ΒΧ ΑΤΟΥΤ...
Εκδωσεις που απο ανταπόκριση του γκαζιου, και τραβηγμα (μεγαλος παράγων στην ενεργητικη ασφαλεια, για να μην λεμε οτι θελουμε... ) θα ιστερει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.

Γιατι οσο ο παπους παει στο σουπερ μαρκετ, ολα καλα...
Οταν θα παει στο χωριο, και θα παει να προσπερασει (και εχωντας την κλασσικα μειωμενη αντιληψη θα βγει στο αντιθετο ρευμα με ρυθμους χελωνας...) εκει τι γυνεται? Θα ελενξει αν εχει οντος 5 αστερια το C5? Θα σκωτωσει τον ερχωμενο απεναντι του?

Οποτε τελικα δεν ειναι και απολυτα σεβαστη η αντιληψη των εταιριων...
Βεβαια, θα πειτε, μην προσπερασει....
hmmm LOL...
Το θεμα ειναι να υπαρχουν μοτερ ικανα να προσφερουν σωστη κινητικοτιτα στο αμαξι, αναλογιζωμενοι και παντα το βαρος.
Τον 1.8 της citroen δεν τον ξερω. Δεν ξερω πως ρωπιαζει. Αυτο που ξερω ομως οτι αν ειναι 1500 κιλα, ο 1.8 θα εχει προβλημα...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 13:19 
Άβαταρ μέλους
δεν ξέρω πως είναι ο κινητήρας αυτή τη στιγμή αλλά ο πρώτος 1.8 στο πρώτο C5 που είχαμε δεν ήτανε για εκείνο το αμάξι.Όσο για αυτό που λες για την ενεργητική ασφάλεια έχεις απόλυτο δίκιο Αλέξανδρε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 16:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Λοιπόν, όντως ο 1.8 είναι αρκετά ελαστικός κινητήρας και αν γνωρίζεις τι καβαλάς και τις δυνατότητές του, είναι αρκετός. Εγώ οδηγώ 1300κιλά σε 90 άλογα και δεν θα κάνω την κουλή προσπέραση στον επαρχιακό. Θα πας ανάλογα με τις δυνατότητές σου.


Ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός που μπαίνει ΤΩΡΑ στα C5 MKII, είναι αρκετά ροπάτος και χωρίς να βάζει φωτιά στο δρόμο, δίνει στο σκάφος αξιοπρεπείς επιδόσεις αν ξέρεις να τον χειριστείς σωστά. Σε προσφατο ταξίδι που έκανα και χωρίς να έχει ανοίξει ακόμα το μοτέρ (3.000κμ), σε επαρχιακό για να προσπεράσω "με τα όλα" έριχνα μια ταχύτητα κάτω. Βέβαια οδηγώ ούτως ή άλλως σε χαμηλές στροφές, ειδικά τώρα στο στρώσιμο και αυτό να δικαιολογεί το κατέβασμα.

Αν θέλει η σιτροέν να πουλήσει μερικά αυτοκίνητα παραπάνω πρέπει να βγάλει και στα 1.8. Καλώς ή κακώς, έχει περιορισμένο μερίδιο αγοράς στην κατηγορία του C5 και αν αποξενωθεί με ένα δίλιτρο κινητήρα και τίποτα άλλο τότε νομίζω ότι στην ελλάδα και παρόμοιες χώρες δεν έχει μέλλον...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 18:46 
Άβαταρ μέλους
έχεις σίγουρα δίκιο Goldfish στο ότι δεν πρέπει να αποξενωθεί με ένα δίλιτρο κινητήρα.Απλά λέμε ποιος κινητήρας ταιριάζει πιο πολύ σε ένα τέτοιο αμάξωμα.Γενικά ο 1.8 -ειδικά οι τελευταίοι που από 118 απέδιδαν 124- ήτανε αρκετά καλοί κινητήρες.
Τώρα αν μπορώ να πω την προσωπική μου άποψη για τον κινητήρα που ταιριάζει στο αμάξωμα χωρίς να καταντήσω γραφικός με το να επαναλαμβάνομαι,ένας ντήζελ κινητήρας ταιριάζει απόλυτα στο συγκεκριμένο μέγεθος αυτοκινήτου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 23:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Λύκε θα συμφωνησω μαζί σου με το θέμα της ενεργητικής ασφάλειας αλλά θα διαφωνήσω στο κομμάτι που λες για τον παππού που παει ταξίδι. Από τη στιγμή που εχει εν ισχυ δίπλωμα, προφανως γνωριζει και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του. Με την ίδια λογική, όσοι έχουν ΒΧ ΑΤΟUT δεν πρέπει να βγαίνουν για προσπέραση ;)

Για να επανελθω στο θέμα, αν βγει με μοτερ 1.8 (γιατί και το υπάρχον C5 μόνο στην Ελλάδα, κυκλοφορεί με 1.8 μοτερ) θα είναι μια φθηνή ευκαιρία για κάποιους να χαρούν την υδροενεργητική 3ης γενιάς και την ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ που αυτή προσφέρει :yhoo

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 23:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Giorgos έγραψε:
Λύκε θα συμφωνησω μαζί σου με το θέμα της ενεργητικής ασφάλειας αλλά θα διαφωνήσω στο κομμάτι που λες για τον παππού που παει ταξίδι. Από τη στιγμή που εχει εν ισχυ δίπλωμα, προφανως γνωριζει και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του. Με την ίδια λογική, όσοι έχουν ΒΧ ΑΤΟUT δεν πρέπει να βγαίνουν για προσπέραση ;)

Για να επανελθω στο θέμα, αν βγει με μοτερ 1.8 (γιατί και το υπάρχον C5 μόνο στην Ελλάδα, κυκλοφορεί με 1.8 μοτερ) θα είναι μια φθηνή ευκαιρία για κάποιους να χαρούν την υδροενεργητική 3ης γενιάς και την ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ που αυτή προσφέρει :yhoo

Νομίζεις....Δυστυχώς υδροενεργητική από 2λιτρο και πάνω οι βασικέ εκδόσεις θα είναι με παλιοσίδερα (μεταλικά ελατήρια) ΜΟΝΟ :s :s :s
Πάλι τα κατάφερε το τμήμα μάρκετινγκ της Citroen :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Οκτ 2007, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Αυτο δεν νομιζω να γυνει...
Πως θα βαλει στην ιδια αναρτηση απλο ελατηριο οταν ειναι ρυθμισμενο για υδροπνευματικο. Αυτο το πραμα δεν θα παταει κατω...

Γιοργο, εδω ποσοι μη παπουδες εχουν δηπλωμα σε ισχιη και τα κανουν?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Οκτ 2007, 01:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
crazywolf έγραψε:
Γιοργο, εδω ποσοι μη παπουδες εχουν δηπλωμα σε ισχιη και τα κανουν?


Άρα το θέμα πάει αλλού, στην οδηγική παιδεία που δεν έχουμε και οχι στην έκδοση κάποιου μοντέλου. ;)

Admin είμαστε off, θα μας κάνουν ban!!!

GeZ εχω την εντυπωση πως οποιοδηποτε μοντέλο από το μικρότερο μεχρι το μεγαλυτερο μπορείς να το παραγγείλεις είτε με υδροενεργητική , είτε με συμβατική....

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Οκτ 2007, 08:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Δυστυχως τα πραγματα έχουν ως εξής
Κινητήρες 1,8 και 1,6 HDI μόνο μεταλλική ανάρτηση :rant :rant :rant :rant
Κινητήρες 2,0 , 2,0 HDI και 2,2 HDI επιλογή μεταξύ των δύο τύπων
Κινητήρες 3,0 V6 και 2,7 V6 HDI μόνο υδροπνευματική
Crazywolf η μετατροπή έγινε με την προσθήκη ενός βιδωτού θόλου εκεί που κάθεται η σφαίρα για εμπρός και με την τοποθέτηση ενός πολύ ελαφρά τροποποιημένου πίσω άξονα από Peugeot 407 πίσω :rant .
Όπως καταλαβαίνεται η υδροπνευματική τώρα τελευταία αρχίζει να γίνεται απρόσιτη λόγω.....μάρκετινγκ!!!! :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant :rant

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 16:45 
Άβαταρ μέλους
Με την C5 που έχω για καθημερινό αυτοκίνητο (για γκάζια και γούστα έχω άλλο) είμαι πολύ ευχαριστημένος. Με έχει πάει παντού με ασφάλεια, άνεση και αξιοπιστία. Το είχα πάρει το 2003 δίλιτρο exclusive για να έχει λίγο παραπάνω δύναμη και εξοπλισμό (ESP, xenon κλπ) από το 1,8 και για να έχει την hydractive plus με τις δύο επιπλέον σφαίρες για έλεγχο των κλίσεων κλπ.

Βλέποντας το νέο μοντέλο, κατ' αρχήν μου αρέσει και πρώτα περνάει η σκέψη να πάω να το πάρω μόλις βγει. Το θέμα είναι ότι ο δίλιτρος δεν μου φτάνει πλέον, ότι θα προτιμούσα αυτόματο κιβώτιο και ότι δεν ξέρω πόσο θα κοστίζει επιπλέον η υδροπνευματική. Ο 2,7 ντίζελ σίγουρα είναι καλός αλλά θα κοστίζει μάλλον πάρα πολλά. Να το έβγαζαν δίλιτρο τούρμπο και τετρακίνητο στα 40.000 τότε μάλιστα αλλά είναι συντηρητικούρες του κερατά.

Προτιμώ λοιπόν να πάρω ακόμα ένα αυτοκίνητο (προς Toyota τζιπ μεριά) και να κρατήσω και το C5, για το οποίο με 70.000 χλμ δεν μου δίνουν ούτε 12.000 που τα θεωρώ ξεφτίλα για τόσο αυτοκίνητο.

Και δεν είναι όλοι μπαρμπάδια με τα C5 στον Βασιλόπουλο. :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
nik έγραψε:
Και δεν είναι όλοι μπαρμπάδια με τα C5 στον Βασιλόπουλο. :tong:
Nαι ρε οκ ..Και γω οδηγώ την μαούνα του πατέρα μου αλλά στην ηλικία μου δεν θα το έπερνα αυτό τόνισα εγώ.Το πέρνουν άτομα περισσότερο μεγαλύτερης ηλικίας :inno:


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 5 [ 68 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια