Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:16 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Το νεο μου c5 mkII
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2007, 14:47 
Άβαταρ μέλους
Καλησπερα σε ολους,

Εδω και μερικες μερες εχω αγορασει ενα c5 mkII 1800 prestige (ακομα βεβαια δεν το εχω παραλαβει). Δεν χερω αν εδω ειναι το πιο αντικειμενικο φορουμ να ρωτησω πως σας φαινεται η επιλογη μου, παντως η επιλογη μου ειναι πολυ συνειδητη. Για να καταλαβετε εψαχνα¨
1) ενα αυτοκινητο ξεκουραστο και ανετο. Κανω πολλα ταξιδια απο θεσσλονικη μεχρι Αγκυρα (1100χλμ, πολλες φορες σε μια μερα).
2) Ηθελα ενα αυτοκινητο ασφαλες, γιατι απλα στην τουρκια μπορει να δεις τα παντα στο δρομο. Απο ο,τι εψαξα εχει απο τις υψηλοτερες βαθμολογιες, αν οχι την υψηλοτερη στα τεστ του euroncap στην κατηγορια του.
3) δεν ηθελα ενα αυτοκινητο πολυ γρηγορο γιατι ειμαι πολυ συνετος οδηγος, αν και 27 ετων
4) ηθελα κατι με αρκετους χωρους, γιατι συνηθως εχω πολλες αποσκευες.
5)καλο value for money
6) ηθελα cruise control
7) ηθελα αξιοπιστια που πιστευω ενα c5 με συνετη χρηση μπορει να προσφερει, γιαυτο πηρα και σχετικα παλιο μοντελο που υποτιθεται μερικα προβληματα εχουν λυθει
8) μου αρεσει εξωτερικα

Τωρα εχω ενα primera του 1995, με 210000 χιλιομετρα, το οποιο αν και σκυλι, δεν ειναι για μεγαλα ταξιδια λογω μειωμενης ασφαλειας. Δεν εχει αεροσακους abs κτλ.
Αν μπορειτε να μου πειτε, υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω τον πρωτο καιρο με το c5?γενικα εκανα καλη επιλογη? Συνολικα μου βγηκε 20.500 με ζαντες. Στα ιδια λεφτα οι υπολοιπες επιλογες ηταν αναλογικα πολυ κακες. Ολοι μου λεγαν, c5 θα παρεις? δεν εινια γερα κτλ. Εγω παντως ειμαι σιγουρος με την επιλογη μου, και ελπιζω να μην διαψευστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2007, 15:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
andreas03 έγραψε:
.......Δεν ξερω αν εδω ειναι το πιο αντικειμενικο φορουμ να ρωτησω πως σας φαινεται η επιλογη μου.......

Το forum αυτο δεν ειναι της Citroen Hellas, απλα εχει την εγκριση απο αυτην.
Εδω ολοι λενε την αποψη τους ειτε θετικη ειτε αρνητικη για τη Citroen.

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2007, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Kατ αρχάς μεγειά σου.

Το C5 είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο κυρίως για ταξίδια. Δεν έχει την ποιότητα που έχουν άλλα μεγάλα, αλλά επίσης δεν έχει και την τιμή τους. Θα ερωτευτείς την Υδροπνευματική (που πιστευω ότι είναι χειρότερη της ξάντια) αλλά έχει μεγάλα περιθώρια.

Για τον 1800 δεξέρω αν είναι επαρκές για το αμάξωμα. Το δίλιτρο που έχουμε εμείς κινεί το αυτοκίνητο με απλά αξιοπρεπείς ρυθμούς (άρα φαντάζομαι ότι το 1800 θα έιναι πιο αργό με 5 άτομα και κλιμα ον).

Εχουμε κάνει 8.000κμ απο τον Αυγουστο που το πήραμε και μέχρι στιγμής αλλάξαμε σε εγγύση το radio cd και μια τσιμούχα απο το πισω παραθυρο.

Ειναι οικονομικό (με κανονική οδήγηση και λίγα ξεσπάσματα σε προσπεράσεις) έκανα 750κμ με ένα τεπόζιτο ενώ το computer εδειχνε ακόμα 80κμ...(ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ). Στην πόλη η κατανάλωση είναι αισθητά περισσότερη.

Οτι άλλο θέλεις ρωτάς!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2007, 16:02 
Άβαταρ μέλους
@goldfish,

γενικα δεν εχω τρελες απαιτησεις απο το αμαχι οσον αφορα την ταχυτητα. Το primera 1600 με τα 102 αλογα, μου ηταν υπεραρκετο. Δεν πιστευω να ειναι αργοτερο απο το primera. Ο πατερας μου εχει το avensis 1.8, το οποιο στα χαρτια εχει σχεδον ομοιες επιδοσεισ με το c5. Αν ειναι ετσι ειναι για μενα αρκετα γρηγορο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Δεκ 2007, 02:34 
Άβαταρ μέλους
φίλε Αντρέα είπες "θεσσλονικη μεχρι Αγκυρα (1100χλμ, πολλες φορες σε μια μερα)" :shock:
τότε καταρχάς είτε δεν ήθελες αμάξι αλλά αεροπλάνο ή μας δουλεύεις ότι δεν οδηγάς γρήγορα! ;) :thumbup
Πέρα από την πλάκα καλοτάξιδο το αυτοκίνητό σου και να είσαι σίγουρος ότι έκανες την καλύτερη επιλογή!
Είχαμε το πρώτο C5,μας έβγαλε με πταίσματα για 250+ χιλιάδες χιλιόμετρα και μετά το αλλάξαμε για να πάρουμε το τωρινό μοντέλο με μεγαλύτερο κινητήρα.Όσο για τον 1.8 που το πήρες εσύ πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά καθώς στο προηγούμενό μας που είχε τον 1.8 με 117 ίππους πήγαινε αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο,με τον δικό σου που είναι βελτιωμένος,πιστεύω ότι θα πηγαίνει -και έχω ακούσει ότι όντως πηγαίνει- πολύ καλά!
Οπότε καλά ταξίδια!!!
και μια ερώτηση αν επιτρέπεται; στην άγκυρα τι κάνεις;; δεν ακούς και πολύ συχνά κάποιος από Θεσ/νίκη να πηγαίνει άγκυρα και τόσο συχνά όσο λες ότι πηγαίνεις εσύ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Δεκ 2007, 13:17 
Άβαταρ μέλους
Λοιπον, το αυτοκινητο το παρελαβα την παρασκευη αλλα ακομα δεν εκανα παρα πολλα χλμ. Καμμια 150αρια. Φυσικα εμεινα εντυπωσιασμενος και νομιζω οτι αν βγει γερο εκανα την ιδανικη επιλογη! Εντυπωσιαστηκα απο το cruise control το οποιο μπορεις να ρυθμιζεις την ταχυτητα και απο το χερι αφου μπει. και τα λοιπα καλουδια πολυ καλα. θα ενημερωσω αφου κανω καποια παροανω χλμ.

Θεσσαλονικη-αγκυρα ειναι 1100 χλμ και το περισσοτερο ειναι αυτοκινιτοδρομος. αρα αν δεν εχει κινηση στην Πολη ειναι περιπου 10ωρες. Ειναι πολυς δρομος αλλα αν ξεκινησεις φρεσκος μπορεις να το κανεις μονοκομματο. Μονο στον αυτοκινιτοδρομο αν πας με 140-150, και το υπολοιπο κοντα στο οριο βγαινει 10 ωρες. Πανω απο 150 δεν παω ουτε στην Εγνατια. Για δουλειες πηγαινοερχομαι Markos. Tωρα παντως λεω να μην ξαναπαω μεχρι τελη απριλιου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Δεκ 2007, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Καλοσηρθες καταρχην.
Αν διαβασεις λιγο το θεμα στα C4 θα δεις ποσο τα χωνουμε γενικα, οποτε απο το αν ειναι καλη επιλογη να ρωτισεις το φορουμ η οχι, θα το κρινεις και μονος σου.

Απο κει και περα θα εχεις μεγαλο προβλημα οταν ειναι να το αλαξεις. Αφενως λογο της αστειας μεταπολησης του, και αφετερω γιατι θα εχεις κολλησει στην υδροπνευματικη. Φανασου εγω μετα το BX θελω C5, και ειναι 22 (οχι για πολυ ακομα...).

Το καλο με το αμαξι ειναι οτι εχει ολα οσα θες, αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα βρεις ανταλακτικα στην τουρκια, αν σε αφισει εκει. (σηνηθος δεν αφινουν, αλλα λεμε τωρα...)
Κατα ποσο κυκλοφορουν τα C5 στην γείτονα?
Οπως και να εχει καλοτάξιδη, και απροβληματιστη :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Δεκ 2007, 14:27 
Άβαταρ μέλους
φιλε, αν παθει κατι σε αλλη χωρα το στελνεις πισω με οδικη.
Citroen εχει αρκετα, αλλα οχι C5. Παρα πολλα C4!!! Εκει βεβαια εχει και πολλα ρενω γιατι εχει εργοστασιο και ειναι νομιζω πολυ πιο φτηνα σε σχεχη με τον ανταγωνισμο. Για μεταπωληση δεν το εχω σκεφτει, αλλα εχω την εντυπωση οτι καλυπτεται απο την διαφορα στην τιμη αγορας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Δεκ 2007, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Δε νομίζω να καλύπτεται με την τιμή αγοράς, αλλά με την οδηγική απόλαυση που σου προσφερει η υδροπνευματική ανάρτηση....

Και αν μαθεις τη συμπεριφορά της, δε θα σε φοβίζει τιποτα!!!

Καλοτάξιδη....

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 10:33 
Άβαταρ μέλους
να ρωτησω κατι για την υδροπνευματικη...που ακριβως καταλαβαινω διαφορα?
Στις στροφες με υψηλη ταχυτητα? δεν γερνει το αυτοκινητο? οταν το φορτωνω? στα σαμαρακια κ τις λακουβες του δρομου? επισης, σε ποιο επιπεδο πρεπει να ειναι η αρχικη ρυθμιση? αν αλλαξει υψος αυτοματα, για παραδειγμα μετα τα 110, αφου το σβησω επανερχεται εκει που το ειχα πριν η εκει που ειναι ρυθμισμενο να παει? βασικα θελει να το ψαξω αρκετα μαλλον και για να καταλαβω πως ακριβως δουλευει και πως να εκμεταλευομαι τις δυνατοτητες του. Επισης, μπορω να αλλαζω το υψος οσο το αυτοκινητο κινειται?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 11:42 
Άβαταρ μέλους
andreas03 έγραψε:
να ρωτησω κατι για την υδροπνευματικη...που ακριβως καταλαβαινω διαφορα?
Στις στροφες με υψηλη ταχυτητα? δεν γερνει το αυτοκινητο? οταν το φορτωνω? στα σαμαρακια κ τις λακουβες του δρομου? επισης, σε ποιο επιπεδο πρεπει να ειναι η αρχικη ρυθμιση? αν αλλαξει υψος αυτοματα, για παραδειγμα μετα τα 110, αφου το σβησω επανερχεται εκει που το ειχα πριν η εκει που ειναι ρυθμισμενο να παει? βασικα θελει να το ψαξω αρκετα μαλλον και για να καταλαβω πως ακριβως δουλευει και πως να εκμεταλευομαι τις δυνατοτητες του. Επισης, μπορω να αλλαζω το υψος οσο το αυτοκινητο κινειται?

ακομα, επειδη το διαβαζα τωρα στο θεμα για το c4, ο συναγερμος που μου εβαλαν ειναι εργοστασιακος. ο πωλητης μου ειχε πει οτι το αυτοκινητο ερχεται στην ελλαδα με το συναγερμο ηδη φορεμενο και το κουμπι πανω στο κλειδι. ειναι ετσι η περαστηκε στην ελλαδα?? γενικα ουτε ο συναγερμος καταλαβα πως ακριβως δουλευει. οταν το πηρα μου ειπαν πως οταν το κλειδωνεις ο συναγερμος μπαινει αυτοματα μετα απο λιγα δευτερολεπτα...ειναι ετσι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 12:45 
Άβαταρ μέλους
για την υδροπνευματική εσύ δεν χρειάζεται να κάνεις απολύτως τίποτα.Ρυθμίζεται από μόνη της,χαμήλώνοντας το αμάξωμα για μερικά εκατοστά όταν πηγαίνεις πάνω από κάποια ορισμένη ταχύτητα και ανεβαίνει επίσης μερικά εκατοστά όταν πηγαίνεις αργά.Από εκεί και περα έχει την ρύθμιση να "ψηλώνεις" το αυτοκίνητο χειροκίνητα σε 2 σκάλες αλλά αυτό το χρησιμοποιείς μόνο όταν θες να προσπεράσεις κάποιο εμπόδιο πχ ή αν θες να πας σε κάποιον άσχημο δρόμο και υπάρχει φόβος να βρει από κάτω το αμάξι.Σε οποιαδήποτε περίπτωση βέβαια πρέπει να πηγαίνεις πολύ αργά,20χμ την ώρα το πολύ γιατί καταπονείται αρκετά η ανάρτηση. Ούτως ή άλλως το η καινούρια υδροενεργητική του C5 αν την έχεις στην ρύθμιση για ψηλή ανάρτηση αν ξεπεράσεις κάποιο όριο ταχύτητας την κατεβάζει από μόνο του αλλά καλό είναι να μην το κάνεις και πολύ αυτό. Και βέβαια αν βρεθείς στην περίπτωση να χρειάζεται να ψηλώσεις χειροκίνητα την ανάρτηση,το κάνεις με σταματημένο το αυτοκίνητο.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Διαστασεις Ελαστικων Xsara mkII
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 24
C4 MKII by Loeb Edition
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 34
αμορτισερ απο peugeot 206 rc σε xsara 1.6 mkII
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsara_1980
Απαντήσεις: 26
Haynes manual, C5 MkII, 2004-2008
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Goldfish
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ