Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikodoc
|
Θέμα δημοσίευσης: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 00:06 |
|
|
ο πατερας μου θελει να παραγγειλει τον επομενο μηνα το C5. Ξερει κανεις τι παιζει με την εκδοση comfort (16990Ε) ? Υπαρχει διαθεσιμη η ειναι απλα κραχτης, πας εκει και σου λενε sorry αλλα εχουμε μονο την exclusive τωρα και.... full ειναι παρε αυτη.
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 01:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Σε λίγους μήνες βγαίνει το νέο C5...
Ή ο πατέρας σου περιμένει να πάρει το νέο
Ή περιμένει να βγεί το νέο για να πέσουν -ίσως- οι τιμές του παλιού/τωρινού C5
Γνώμη μου είναι να πάς σε καλύτερη έκδοση και -γιατί όχι- στην exclusive, αν φυσικά το οικονομικό δεν είναι θέμα
Η λογική των εταιριών είναι:
Φτιάχνω την έκδοση exclusive, αφαιρώ κάτι και φτιάχνω την Χ, αφαιρώ κάτι ακόμα και φτιάχνω την Υ, αφαιρώ σχεδόν όλο το αυτοκίνητο και φτιάχνω την comfort.
Και όχι:
Φτιάχνω την comfort, προσθέτω κάτι ακόμα και φτιάχνω την Χ, την Υ, την exclusive κλπ.
_________________
|
|
|
|
|
andreas03
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 11:13 |
|
|
Ως κατοχος C5 Prestige εδω και 2 μηνες, θα σου ελεγα να δεις την εκδοση αυτη. ειναι στα 18950, δλδ 1950 ευρω πανω αλλα εχει επιπλεον¨
1_ αυτοματο πιλοτο και περιοριστη ταχυτητας. Απιστευτα βολικο, εχω παθει πλακα. Ασε που παθαινουν πλακα και οσοι το βλεπουν.
2_ Διζωνικο κλιματισμο αντι απλου. Δεν λεει τπτ κατα τη γνωμη μου, αλλα γενικα ο κλιματισμος ειναι καλος χωρις ιδιαιτερο θορυβο.
3_ Compact look, ολα στο χρωμα τοθ αμαξωματος, πολυ καλο
4_ αναδιπλουμενοι καθρεπτες, εντυπωσιακο για οποιον το βλεπει και χρησιμο αν παρκαρεις εξω
5_ ρυθμιση παρκαρισματος στον καθρεπτη του συνοδηγου, χρησιμο αν
παρκαρεις διπλα σε πεζοδρομιο
6_ αισθητηρες σταθμευσης μπρος και πισω, απιστευτα χρησιμοι γιατι το αμαχι ειναι καραβι
7_εσωτερικος καθρεπτης με αισθητηρα φωτεινοτητας, που ειναι πολυ ωραιος γιατι δινει ενα πρασινωπο χρωμα
8_ προβολακια ομιχλης
9_ λειτουργια plack panel για οδηγηση το βραδυ
10_ καλυτερη βελουδινη επενδυση (χρωμα)
Κατα τη γνωμη μου η exlcusive δεν αξιζει τα 3χιλ πανω απο την prestige.
Κυριως επειδη προσφερει εξοπλισμο ανεσης και οχι ουσιας. Ζαντες μπορεις να βαλεις και αργοτερα. Αν τα λεφτα φτανουν προτεινω prestige. Αν οχι και και το comfort φανταζομαι ειναι μια πολυ καλη επιλογη, που στα λεφτα του αλλ αυτοκινητα δεν εχουν ουτε τα μισα μεσα.
Εμενα μοθ βγηκε 20.500 με ζαντες και ολα τα χαρτια, μετρητοις.
Νομιζω οτι ειναι και η πιο ετοιμοπαραδοτη εκδοση απο τις τρεις. Το δικο μου ηρθε σε 10 μερες.
Ελπιζω να βοηθησα,
Α.
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 11:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Θα προτεινανα περιμενει το νεο C5. Αυτο κανει και ο δικος μου.
Το βλεπεις, και αν συμφερει περνεις το νεο. Αν οχι περνεις το παλιο, που ακομα θα το δινουν, ακομα φτυνοτερο...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 12:29 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
andreas03
Mην ξεχνάς όμως οτι το exclusive έχει:
-Φώτα xenon (που για να τα βάλεις μετά θέλεις 1500+)
-Αισθητήρες πίεσης ελαστικών (απίστευτα βολικοί, τους έχω στο C4. Δεν αγχώνεσαι αν κάποιο λαστιχο δεν έχει πίεση )
-Πακέτο Ambiance
(Λογικά θα είναι κι άλλα "+" που διακαιολογούς τη διαφορά τιμής)
Και μην ξεχνάς έχτρα λαστιχάκια στις πόρτες, καλύτερες ηχομονώσεις κινητήρα/καμπίνας, και αρκετά άλλα που ενώ δεν αναφέρονται στον κατάλογο, τα βλέπεις μόλις κάνεις σύγκριση με ενα exclusive...
_________________
|
|
|
|
|
SportBilly
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 18:34 |
|
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 15:30 Δημοσιεύσεις: 636 Τοποθεσία: Μουδανιά Χαλκιδικής
|
Διαθέσημα C5 πλέον υπάρχουν ελαχιστα στα 1,8....
Συγκεκριμένα υπάρχουν:
Prestige - Aσημί (1)
Prestige - ΓΚΡΙ FER (<5)
Vtr - ΓΚΡΙ FER (1)
Exclusive - ΓΚΡΙ FER (3)
Οι τιμές μετρητοις με πινακίδες ειναι:
Prestige - 19.880
Vtr - 20.680
Exclusive - 22.880
_________________ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΣΕΒΕΣΤΕ ΘΑ ΜΕ ΦΟΒΑΣΤΕ......
http://www.noiazomai.net/
|
|
|
|
|
SportBilly
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 18:48 |
|
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 15:30 Δημοσιεύσεις: 636 Τοποθεσία: Μουδανιά Χαλκιδικής
|
κοιτα λένε μέχρι το Πασχα....
Άμα κρίνω όμως από το C-Crosser καλό καλοκαίρι!!!!!
_________________ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΣΕΒΕΣΤΕ ΘΑ ΜΕ ΦΟΒΑΣΤΕ......
http://www.noiazomai.net/
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 21:14 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
SportBilly έγραψε: κοιτα λένε μέχρι το Πασχα....
Άμα κρίνω όμως από το C-Crosser καλό καλοκαίρι!!!!!
Για το C-crosser μπορεί να έχει γίνει συμφωνία με Mitsubishi και Peugeot γι αυτό να αργεί τόσο.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
stakon
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 22:54 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 13:27 Δημοσιεύσεις: 36 Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
|
Νέα-Δραστηριότητες, Citroen
Citroen 2008
Δημοσίευση: 23 Ιανουαρίου 2008
Η Citroen ανακοίνωσε το πρόγραμμα των μοντέλων που θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του 2008.
C-CROSSER (Φεβρουάριος 2008)
Το νέο SUV χαρακτηρίζεται τόσο ως ένα συμβατικό αυτοκίνητο όσο και ως ένα αυτοκίνητο 4X4 με υψηλά επίπεδα απόδοσης και άνετο χώρο.
Με τις ρευστές του γραμμές και τις κομψές του αναλογίες (4,64 μ μήκος, 1,81 μ πλάτος και 1,73 μ ύψος) το C - Crosser συνδυάζει τη σπορ εμφάνιση με τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους - διαθέτει μέχρι και εφτά θέσεις - την εξαιρετική άνεση και την άριστη οδική συμπεριφορά.
Το SUV της Citroen θα είναι διαθέσιμο από το Φεβρουάριο του 2008.
NEMO (επαγγελματικό) (Μάρτιος 2008)
Το Nemo είναι ένα αυτοκίνητο με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις : 3,86m μήκος, 1,72m πλάτος, 1,72m ύψος (1.78 με τις προαιρετικές μπάρες οροφής).
Με τον ιδιαίτερα κλειστό κύκλο στροφής κάτω από 10m, δίκαια το Nemo μπορεί να χαρακτηριστεί ως το ιδανικότερο μεταφορικό μέσο για τις κυκλοφοριακές συνθήκες μιας μεγαλούπολης.
Με 1.52 μέτρα μήκος χώρου φόρτωσης, 1.5 μέτρα πλάτος χώρου φόρτωσης και 1,18 μέτρα συνολικό ύψος, επιτυγχάνεται συνολικός όγκος χώρου φόρτωσης της τάξεως των 2.5 m3 πίσω από τα εμπρός καθίσματα.
Το ελαφρύ επαγγελματικό της Citroen θα εμφανιστεί στην αγορά τον ερχόμενο Μάρτιο.
BERLINGO MSP (Απρίλιος 2008)
Τον Απρίλιο του 2008 θα σταματήσει και η πώληση του τωρινού BERLINGO MSP
Νέο BERLINGO (Μάιος 2008)
Βασισμένο στην πλατφόρμα 2 της PSA, το νέο BERLINGO παρέχει πολύ-λειτουργικότητα και ευκολία χρήσης σε συνδυασμό με περισσότερη άνεση και ευρυχωρία.
Στο επαγγελματικό αυτοκίνητο που θα αρχίσει να πωλείται από τον Μάιο του 2008, το εμπρός κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα κινητό γραφείο, να χρησιμοποιηθεί ως κάθισμα για την ασφαλή μεταφορά ενός τρίτου επιβάτη για μικρές αποστάσεις ή να διπλωθεί ώστε να αυξήσει τον χώρο φόρτωσης.
NEMO (επιβατικό) (Μάιος 2008)
Τον ίδιο μήνα που θα καταφθάσει το νέο BERLINGO, θα αρχίσουν και οι πωλήσεις της επιβατικής έκδοσης του ΝΕΜΟ.
Η δομή του αμαξώματος του Nemo υπερκαλύπτει τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές που αφορούν την προστασία των επιβατών. Για παράδειγμα, στον εμπρός προφυλακτήρα υπάρχει μία εγκάρσια ράβδος από υψηλής αντοχής χάλυβα η οποία διαθέτει αμορτισέρ ώστε να περιορίζει την εισχώρηση στην καμπίνα των επιβατών σε περιπτώσεις μετωπικής σύγκρουσης.
Νέο C5 (Μάιος 2008)
Συνωστισμός νέων εμφανίσεων για τη Citroen τον Μάιο, καθώς θα έχουμε και την αναμενόμενη άφιξη του νέου C5.
Το νέο C5 διαθέτει πλεόνασμα στοιχείων έντονης προσωπικότητας, ζωντάνιας, κύρους και ποιότητας, στοιχεία που προδιαγράφουν την καταξίωση αλλά και την κατάκτηση μιας σημαντικής θέσης στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων μοντέλων.
Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς στο C5 είναι η εμφάνισή του. Είναι κομψό, δυναμικό, ξεχωριστό, με μυώδεις γραμμές που τονίζουν το αεροδυναμικό του σχήμα, το καλύτερο στην κατηγορία των σεντάν τριών όγκων.
Το νέο Citroën C5, παρέχει για πρώτη φορά στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο τύπων αναρτήσεων, της υδροενεργητικής ανάρτησης (3 Plus) για εξαιρετική άνεση στην οδήγηση ή της κλασικής μεταλλικής ανάρτησης η οποία παρέχει μεν αμεσότερη αίσθηση του δρόμου, διατηρεί δε την χαρακτηριστική απαλότητα της συμπεριφοράς, η οποία θεωρείται σήμα κατατεθέν της τεχνογνωσίας της Citroën.
C4 SEDAN (Σεπτέμβριος 2008)
Το C4 sedan γνωρίζει ήδη μεγάλη επιτυχία εκτός Ευρώπης, γεγονός που ευθύνεται για την καθυστέρηση της παρουσίασής του στην Ευρωπαϊκή αγορά, καθώς η γραμμή παραγωγής δεν μπορούσε να αυξήσει κι άλλο τα νούμερα!
Ωστόσο, απ’ ότι φαίνεται το C4 των τριών όγκων βρήκε το δρόμο προς την Ευρωπαϊκή αγορά, αφού ανακοινώθηκε η προγραμματισμένη άφιξη του για το Σεπτέμβριο του 2008.
Το παραπάνω κείμενο είναι από ενημέρωση της CITROEN στον ειδικό τύπο.
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 00:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Βασιλη δηλ δεν θα εισαγουν αλλα C5?
Αυτο το κουλο με την μεταληκη αναρτιση? Ισχιει η τιμη των 40Κ + για υδροπνευματικη?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
andreas03
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 10:36 |
|
|
φιλε agiorgitis,
Σαφως και το exclusive ειναι καλυτερο. Δεν το συζηταμε, δεν ηθελα να πω αυτο. Αλλα και απο την εκδοση που συζηταει ο φιλος ειναι 5000ε συν. Γενικα εφοσον το περνεις μια φορα καλυτερα να παιρνεις τη μεγαλυτερη εκδοση που μπορεις. Εγω για παραδειγμα δεν μπορουσα να παρω το exclusive, αλλα πηρα το prestige γιατι ηθελα οπωσδηποτε αυτοματο πιλοτο (κανω ταξιδια).
Για το αν πρεπει να περιμενει το καινουριο η οχι, συνηθως λενε οτι σε ενα "παλιο" μοντελο η εταιρια εχει προλαβει να διορθωσει καποια μικροπροβληματα. Επισης απο οτι εχω ακουσει και διαβασει πιθανον η τιμη του να ειναι απαγορευτικη για πολλους.
Α.
|
|
|
|
|
nikodoc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 12:05 |
|
|
SportBilly έγραψε: Διαθέσημα C5 πλέον υπάρχουν ελαχιστα στα 1,8....
Συγκεκριμένα υπάρχουν:
Prestige - Aσημί (1) Prestige - ΓΚΡΙ FER (<5) Vtr - ΓΚΡΙ FER (1) Exclusive - ΓΚΡΙ FER (3)
Οι τιμές μετρητοις με πινακίδες ειναι:
Prestige - 19.880 Vtr - 20.680 Exclusive - 22.880
φιλε πως το ξερεις αυτο? αν θελει κανεις αλλο χρωμα δεν γινεται?
επισης οντως το exclusive εχει και αλλες διαφορες απο το comfort εκτος απο εξοπλισμο? περιεργο μου φαινεται να εχει και διαφορες στην ηχομονωση!!!!!!
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 14:32 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Το Vtr δεν είναι παλιά έκδοση;;;
Για δείτε ημερομηνία παραγωγής οι ενδιαφερόμενοι.
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 15:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
nikodoc έγραψε: φιλε πως το ξερεις αυτο? αν θελει κανεις αλλο χρωμα δεν γινεται? επισης οντως το exclusive εχει και αλλες διαφορες απο το comfort εκτος απο εξοπλισμο? περιεργο μου φαινεται να εχει και διαφορες στην ηχομονωση!!!!!!
Koιτα το επάγγελμα του SportBilly https://www.greekcitroenclub.gr/forum/p ... file&u=742
Για τις ελλείψεις, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, έτσι είναι. Στο λέω γιατί εχω δεί -και οδηγήσει- C4 "βασική έκδοση" και είναι μέρα με τη νύχτα.
Η βασική εκδοση είναι "γιαπί" ! Κάνουν περικοπές απο 1002 μεριές που δεν μπορείς καν να σκεφτείς...
_________________
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|