citroen
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ 2009, 16:59 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 11:32 Δημοσιεύσεις: 36
|
Το εκανα τεστ drive εδω στη Κυπρο. Παλια ειχα στη δουλεια ενα peugeot 307 HDi 1.6 manual και οταν οδηγησα το C5 (1,6HDi), ειχα την εντυπωση οτι οδηγουσα το peugeot 307 φορτωμενο, κατι σε πιο βαρυ. Πιστευω το 2.0HDi αυτοματο με την υδροπνευματικη ειναι η ιδανικη λυση μεχρι να βαλουν στον 2.2HDi το αυτοματο κιβωτιο.
|
|
|
|
|
ALES
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ 2009, 15:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15 Δημοσιεύσεις: 238 Τοποθεσία: MALESINA Εικόνες: 0
|
αποκριση στο γκαζι ειχε καλη?ενιωθες το τραβηγμα η το αμαξι ειναι νοχελικο?στις προσπερασεις και στις ανηφορες λαχανιαζε?ρωταω τοσα πολλα γιατι εδω στην ελλαδα οι αντιπροσωποι δεν εχουν για test drive ντιζελ μοντελα.ευχαριστω εκ των προτερων.
_________________ ας ριξουμε τους φαυλους
|
|
|
|
|
citroen
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ 2009, 22:13 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 11:32 Δημοσιεύσεις: 36
|
ALES έγραψε: αποκριση στο γκαζι ειχε καλη?ενιωθες το τραβηγμα η το αμαξι ειναι νοχελικο?στις προσπερασεις και στις ανηφορες λαχανιαζε?ρωταω τοσα πολλα γιατι εδω στην ελλαδα οι αντιπροσωποι δεν εχουν για test drive ντιζελ μοντελα.ευχαριστω εκ των προτερων. Ειναι πολυ ροπατος κινητηρας. Μπορει να μην ειναι τοσο γρηγορο στο 0-100 αλλα εν κινηση ηταν πολυ γρηγορο. Ενας συναδελφος εχει το avensis 1.8 manual και γω το xantia 1,8 manual, και οδηγουσαμε και οι 2 μας το peugeot και συμφωνουσαμε στο οτι το peugeot με τον 1,6HDi με τα 110 αλογα ηταν πολυ πιο γρηγορο απο τα δικα μας παρολο που στα χαρτια το avensis λενε οτι κανει πιο γρηγορα το 0-100. Δεν ξερω. ισως και λογο του τουρπο σου δινει την εντυπωσει οτι ειναι πιο γρηγορο απο οτι λενε στα χαρτια. Ασε που με ενα γεμισμα καναμε 1000 χιλιομετρα
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μαρ 2009, 01:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Παντως παιδια γενικα ο ντιζελοκινητηρας ειναι καλυτερα κατασκευασμενος απο εναν "απλο" βενζινοκινητηρα των ιδιων ή παραπλησιων κυβικων, γι αυτο και το κοστος του ντιζελοκινητου μοντελου ειναι και "λιγο" μεγαλυτερο. Το ιδιο και το βαρος του. Αλλα σαν αποδοση ανα μοναδα καυσιμου ο ντιζελοκινητηρας ειναι πολυ ανωτερος. Αν σκευτει κανεις οτι τα παλια μοτερ τα καρμπυρατερατα ειχαν αποδοση κοντα στο 22-28% (δλδ η απωδιδωμενη "ενεργεια" του καυσιμου που καηκε για να κινηθει το οχημα), οι καινουριου βενζινοκινητηρες αμεσου ψεκασμου εχουν περιπου 30-35%, και ακομα και οι παλαιοι ντιζελ ειχαν 35%. Τωρα πια οι ντιζελοκινητηρες αμεσου ηλεκτρονικου ψεκασμου πετρελαιου με τουρμπο εχουν αποδοση κοντα στο 40%!!!!!!! Εκτως του οτι ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ οικονομικοι κατα το ζορισμα της μηχανης λογω του οτι εχουν ΠΑΡΑ πολυ μεγαλη ροπη και ετσι δεν ζοριζεται και δεν "ζητα" περισσοτερο καυσιμο, αρα και αυξηση της καταναλωσης....... Φανταστειτε οτι ενα Mitsubishi Pajero που εχει ενας πρωτος μου ξαδερφος στην Κυπρο το οποιο φορα ενα μοτερ 2800cc intercooler τουρμπο με ιπποδυναμη 150Hp (εχει βαρος πανω απο 2 τονους), air-condition στο τερμα με 8 ατομα και 130-140 στο κοντερ για διαδρομη κοντα στα 400 χιλιομετρα, εκαψε περιπου 30 λιτρα πετρελαιο. Τοσα καιω εγω με το Xantia 1,8 16ν αν το πιεσω και παω Αθηνα απο Πατρα σε 2 ωρες............ Ενας αλλος συγκενης μου εχει ενα Volvo S40 1,6 Turbo Diesel και εθνικη με κλιματισμο στο φουλ και 3 ατομα με μεση ταχυτητα 100-120 χιλιομετρα την ωρα, εχει καταναλωση 6,5 λιτρα πετρελαιο στα 100 χιλιομετρα. ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΤΙΖΕΛ ΦΙΛΕ!!!!!!!!!! Καινε τα μισα και λιγοτερο απο το αντιστοιχο βενζινης και μισης ροπης κινητηρα....................... Εκτος του οτι εχει λιγοτερα ηλεκτρικα ενα ντιζελ μοτερ και βγαζει λιγοτερα προβληματα.......... Κατι λιγο ασχετο, ρε "citroen" απο που εισαι απο το νησι της Αφροδιτης???? Γιατι εχω και εγω καποια σχεση με αυτο....... Εχεις Xantia εκει??? Μαλλον εισαι ο μονος..........αλλα διδασκεις σε ανεση!!!!!! Αντε να κατεβω το καλοκαιρι να γινουμε 2!!!!!!
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μαρ 2009, 16:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
ΝΤΙΖΕΛ ΝΤΙΖΕΛ ΝΤΙΖΕΛ λεμε . Τα μοτερ αυτα εκτος απο τη μεγαλη ροπη και την χαμηλη καταναλωση που προσφερουν ειναι σχεδιασμενα να δουλευουν σε σχεδον τη διπλασσια συμπιεση απο εναν κινητηρα βενζινης με αποτελεσμα πολυ πιο ανθεκτικα μερη. Βεβαια στο ελλαδισταν που ζουμε πρεπει να μετακομισουμε επαρχια για να χαρουμαι κανα ντιζελ αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
citroen
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2009, 07:49 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 11:32 Δημοσιεύσεις: 36
|
billaras έγραψε: Παντως παιδια γενικα ο ντιζελοκινητηρας ειναι καλυτερα κατασκευασμενος απο εναν "απλο" βενζινοκινητηρα των ιδιων ή παραπλησιων κυβικων, γι αυτο και το κοστος του ντιζελοκινητου μοντελου ειναι και "λιγο" μεγαλυτερο. Το ιδιο και το βαρος του. Αλλα σαν αποδοση ανα μοναδα καυσιμου ο ντιζελοκινητηρας ειναι πολυ ανωτερος. Αν σκευτει κανεις οτι τα παλια μοτερ τα καρμπυρατερατα ειχαν αποδοση κοντα στο 22-28% (δλδ η απωδιδωμενη "ενεργεια" του καυσιμου που καηκε για να κινηθει το οχημα), οι καινουριου βενζινοκινητηρες αμεσου ψεκασμου εχουν περιπου 30-35%, και ακομα και οι παλαιοι ντιζελ ειχαν 35%. Τωρα πια οι ντιζελοκινητηρες αμεσου ηλεκτρονικου ψεκασμου πετρελαιου με τουρμπο εχουν αποδοση κοντα στο 40%!!!!!!! Εκτως του οτι ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ οικονομικοι κατα το ζορισμα της μηχανης λογω του οτι εχουν ΠΑΡΑ πολυ μεγαλη ροπη και ετσι δεν ζοριζεται και δεν "ζητα" περισσοτερο καυσιμο, αρα και αυξηση της καταναλωσης....... Φανταστειτε οτι ενα Mitsubishi Pajero που εχει ενας πρωτος μου ξαδερφος στην Κυπρο το οποιο φορα ενα μοτερ 2800cc intercooler τουρμπο με ιπποδυναμη 150Hp (εχει βαρος πανω απο 2 τονους), air-condition στο τερμα με 8 ατομα και 130-140 στο κοντερ για διαδρομη κοντα στα 400 χιλιομετρα, εκαψε περιπου 30 λιτρα πετρελαιο. Τοσα καιω εγω με το Xantia 1,8 16ν αν το πιεσω και παω Αθηνα απο Πατρα σε 2 ωρες............ Ενας αλλος συγκενης μου εχει ενα Volvo S40 1,6 Turbo Diesel και εθνικη με κλιματισμο στο φουλ και 3 ατομα με μεση ταχυτητα 100-120 χιλιομετρα την ωρα, εχει καταναλωση 6,5 λιτρα πετρελαιο στα 100 χιλιομετρα. ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΤΙΖΕΛ ΦΙΛΕ!!!!!!!!!! Καινε τα μισα και λιγοτερο απο το αντιστοιχο βενζινης και μισης ροπης κινητηρα....................... Εκτος του οτι εχει λιγοτερα ηλεκτρικα ενα ντιζελ μοτερ και βγαζει λιγοτερα προβληματα.......... Κατι λιγο ασχετο, ρε "citroen" απο που εισαι απο το νησι της Αφροδιτης???? Γιατι εχω και εγω καποια σχεση με αυτο....... Εχεις Xantia εκει??? Μαλλον εισαι ο μονος..........αλλα διδασκεις σε ανεση!!!!!! Αντε να κατεβω το καλοκαιρι να γινουμε 2!!!!!! Φιλε καλημερα, ειμαι απο Λευκωσια, φυσικα και θα συναντηθουμε. Ειναι λιγοι αυτοι που εχουν citroen και τα εκτιμουν στη Κυπρο
|
|
|
|
|
ALES
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2009, 20:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15 Δημοσιεύσεις: 238 Τοποθεσία: MALESINA Εικόνες: 0
|
file ΑΠΟ κυπρο για αυτα που παραθετεις μιλας για το 307 η για το νεοc5 to 1600 to hdi?εαν ναι στο δρομο ρεπριζ εχει καλες?με κλιματισμο το δοκιμασες η δεν εχει προβλημα να τραβηξει στο δρομο με ενεργοποιημενο κλιματισμο?
-- Παρ Μαρ 20, 2009 2:25 pm --
λοιπον μολις γυρισα απο το test drive της c5 1800. το αμξι ειναι απλα φοβερο,σε κερδιζει με το που το βλεπεις.μπαινεις μεσα κ νιωθεις ασφαλεια.απο πλευρας κινητηραα)οποιος παει μεχρι 140 -150 σε εθνικες το αμαξι τραβαει (ενταξει δεν σε κολλαει στο καθισμα ) αλλα νιωθεις την δυναμη.β)επιταχυνσεις νορμαλ γ)φοβερη ηχομονωση δ)με ανοιχτο τον κλιματισμο και 130 το αμαξι ουτε που εκανε κιχ δ)στις ανηφορες αργουσε λιγο να ανταποκριθει το γκαζι αλλα σε εβγαζε αξιοπρεπως.καθολη την κινηση μου ηταν αναμενος ο κλιματισμος.ειχε 17 αρες ζαντες.αυτα.βασικα επελεξα το 1800 ως μετρο συγκρισης με το diesel 1600.opote πιστευω οτι αφου εμεινα ικανοποιημενος με 17 κιλα ροπη φααντασου με 24-26 κιλα ροπη.
_________________ ας ριξουμε τους φαυλους
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Αύγ 2009, 15:43 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ασημάκι ALES είσαι τυχερός που μπορείς να σκέφτεσαι πετρόλα. Όμως στο 1600 δε πιστεύω να σου βάλει υδρό. Εγώ σκέφτομαι το 2.0L diesel (με καταχώρηση στο χωριό... ) και απ'ότι βλέπω στο site κι αυτά δε τα δίνουν με υδρό αλλά εγώ θα το ζητήσω κι ότι γίνει. Κι όλα αυτά επιδή είμαι κολλημένος υδροπνευματικός. Αν είσαι κολλημένος σαν κι εμένα ρώτα τον έμπορα για παραγγελία με υδρο στο 1600. Αν καταφέρεις να κάνεις κάτι τέτοιο θα είσαι αρχηγός. Όσο για το μικρό κιβισμό κλπ δε πιστεύω να έχεις πρόβλημα. Αν κινείσαι σαν "πρόεδρος" θα γλυτώνεις ένα κάρο λεφτά στα καύσιμα. ΑΝ όμως μπορέσεις να το πάρεις υδροπνευματικό...
_________________ Keep the shiny side up
Τελευταία επεξεργασία από Zach8 και Κυρ 17 Ιαν 2010, 22:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 21:42 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Και μιας που το θέμα λέγεται "ερώτηση για αγορά C5" να κάνω κι εγώ τη δικιά μου την ερώτηση. Ξέρει κανείς να μου πει, στα χαρτιά που θα πάω να καταθέσω στη διεύθηνση συγκοινωνιών για να βγάλω πινακίδες, σε ποιο απ' όλα πρέπει να γράφει διεύθυνση κατοικίας? Θα πρέπει να υπάρχει κάποιο αποδεικτικό ότι μένω στο χωριό?? ή απλά θα πρέπει να γράφει τη διεύθυνση μου στο χωριό κάπου σε κάποιο απ'τα χαρτιά χωρίς να το ψάχνει κάποιος σχολαστικά το θέμα???? Γνωρίζει κανείς??
Και βασικά ρε παιδιά ποια είναι αυτά τα χαρτιά που περιλαμβάνει αυτός ο περίφημος "φάκελος" του αυτοκινήτου όταν έρχεται στον αντιπρόσωπο και τι επιπλέον θα πρέπει εγώ να πάω να καταθέσω στη Δ.Σ. στο χωριό για να βγάλω άδεια και πινακίδες? Ρώτησα τον πωλητή στη σιτροεν και με ψιλοτρόμαξε λέγοντας μου οτι θέλει εκκαθαριστικό εφορίας, (που γράφει διεύθυνση Θεσσαλονίκης) και μετά πήγα και ρώτησα στη Δ.Σ. και αλλοιώς μου τα 'παν. Γενικώς, αν ξέρει κάποιος και δεν είναι πολύ κόπος, θα μπορούσατε να με πείτε ποια είναι ακριβώς η διαδικασία για να πάω μόνος μου απ' την αρχή ώς το τέλος να βγάλω άδεια και πινακίδες κλπ?
Και επιτέλους....σε ποιο απ' όλα τα χαρτιά θα πρέπει εγώ να "δηλώσω" (όπως μου λένε όλοι) ότι μένω στο χωριό??? Εχω φάει μεγάλο κόλλημα και αρχίζω να πιστεύω πως η όλη διαδικασία (αν και όχι ιδιαίτερα περίπλοκη) αποκρύπτεται εσκεμένα απο τους αγοραστές με σκοπό να τη θεωρήσουν ταλαιπωρία και να αποθαρυνθούν ώστε να αφήσουν την αντιπροσωπία να βγάλει πινακίδες, και φυσικά να "τους τα πάρει". Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Αύγ 2009, 14:26 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Α......και κάτι άλλο που θυμήθηκα Τα καθίσματα Harmonie τι διαφέρουν απο τα Charachtere? Βλέπω στο φυλλάδιο με τους εξοπλισμούς πως στο βασικό μοντέλο βάζουν Harmonie και στο Prestige kai Dynamique βαζουν Charachtere Kαι μετά στο "πληρως" εξοπλισμένο Exclusive βάζουν τα ίδια καθίσματα με το "φτωχο", δηλ. Harmonie. Εκτός απο το σχέδιο, το Charachter απ' ότι κατάλαβα είναι λιγο bucket, έχουν καμιά διαφορά στα υλικά??
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2009, 20:40 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
λοιπόν....επιδή μάλλον δύσκολα σας βάζω ....άντε να ρωτήσω και κάτι εύκολο Τι χρώμα να το πάρω το C5? Σκεφτόμουνα το μπλε σκούρο, αυτό το Mauritious, αλλά εκτός του ότι, όπως και το μαύρο, με την παραμικρή σκόνη θα δείχνει λερωμένο θα φένεται και η παραμικρή γρατσουνιά, ακόμα κι απο κλαδιά και θάμνους κλπ. Σκέφτηκα λοιπόν για ασημί μεταλλικό που δε φένεται και τόσο πολυ η σκόνη και η λέρα και οι γρατσουνιές δεν φαίνονται αμέσως. Ασε που είναι και φωτεινό χρώμα και είναι εύκολα ορατό κι απ'τους άλλους και δεν "μαζεύει" και πολύ ζέστη. Υπόψη, θα είναι το Tourer.
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 14:49 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
χμ....εδώ που τα λέμε ένα μπορντώ δε θα δειχνε και τόσο χάλια αλλά το κόκκινο που βάζουν στο τούρερ δεν πρέπει να είναι τέτοιο....είναι λίγο πιο προς το ανοιχτό κόκκινο γι' αυτό και δε θα το προτιμούσα σ'αυτό το αυτοκίνητο. Αν ήταν το κουρσακι δε θα έλεγα όχι. και επιπλέον, με τέτοιο χρώμα θα είμαι συνέχεια με το σφουγκάρι στο χέρι
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
cave74
|
Θέμα δημοσίευσης: bluetooth και iPhone & Ζάντες αλουμινίου Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2010, 18:12 |
|
|
Γεια σας κι από εμένα ως νέο μέλος της παρέας! Πρόκειται να παραγγείλω σύντομα ένα μαύρο περλέ C5 1.6 THP Prestige και αναρωτιέμαι (γιατί ο αντιπρόσωπος δεν μπόρεσε να μου απαντήσει) εάν είναι δυνατόν με το στάνταρ bluetooth του αμαξιού να συνδέσω ασύρματα το iPhone 3G (όχι για μουσική, αλλά για τις τηλεφωνικές κλήσεις). Και επιπλέον επειδή η έκδοση που θα παραγγείλω δεν έχει ζάντες αλουμινίου ποίες (όχι μανίσιες) θα μου προτείνατε σε 17'' ?
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|