Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 01:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ 2009, 16:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Δεν μπορεις να βάλεις υδρ/κη σε αυτο καλύτερα πάρε το 2λιτρο diesel που έχει υδρ/κη

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μαρ 2009, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 11:32
Δημοσιεύσεις: 36
Το εκανα τεστ drive εδω στη Κυπρο. Παλια ειχα στη δουλεια ενα peugeot 307 HDi 1.6 manual και οταν οδηγησα το C5 (1,6HDi), ειχα την εντυπωση οτι οδηγουσα το peugeot 307 φορτωμενο, κατι σε πιο βαρυ. Πιστευω το 2.0HDi αυτοματο με την υδροπνευματικη ειναι η ιδανικη λυση μεχρι να βαλουν στον 2.2HDi το αυτοματο κιβωτιο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ 2009, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
αποκριση στο γκαζι ειχε καλη?ενιωθες το τραβηγμα η το αμαξι ειναι νοχελικο?στις προσπερασεις και στις ανηφορες λαχανιαζε?ρωταω τοσα πολλα γιατι εδω στην ελλαδα οι αντιπροσωποι δεν εχουν για test drive ντιζελ μοντελα.ευχαριστω εκ των προτερων.

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μαρ 2009, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 11:32
Δημοσιεύσεις: 36
ALES έγραψε:
αποκριση στο γκαζι ειχε καλη?ενιωθες το τραβηγμα η το αμαξι ειναι νοχελικο?στις προσπερασεις και στις ανηφορες λαχανιαζε?ρωταω τοσα πολλα γιατι εδω στην ελλαδα οι αντιπροσωποι δεν εχουν για test drive ντιζελ μοντελα.ευχαριστω εκ των προτερων.

Ειναι πολυ ροπατος κινητηρας. Μπορει να μην ειναι τοσο γρηγορο στο 0-100 αλλα εν κινηση ηταν πολυ γρηγορο. Ενας συναδελφος εχει το avensis 1.8 manual και γω το xantia 1,8 manual, και οδηγουσαμε και οι 2 μας το peugeot και συμφωνουσαμε στο οτι το peugeot με τον 1,6HDi με τα 110 αλογα ηταν πολυ πιο γρηγορο απο τα δικα μας παρολο που στα χαρτια το avensis λενε οτι κανει πιο γρηγορα το 0-100. Δεν ξερω. ισως και λογο του τουρπο σου δινει την εντυπωσει οτι ειναι πιο γρηγορο απο οτι λενε στα χαρτια. Ασε που με ενα γεμισμα καναμε 1000 χιλιομετρα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μαρ 2009, 01:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως παιδια γενικα ο ντιζελοκινητηρας ειναι καλυτερα κατασκευασμενος απο εναν "απλο" βενζινοκινητηρα των ιδιων ή παραπλησιων κυβικων, γι αυτο και το κοστος του ντιζελοκινητου μοντελου ειναι και "λιγο" μεγαλυτερο. Το ιδιο και το βαρος του. Αλλα σαν αποδοση ανα μοναδα καυσιμου ο ντιζελοκινητηρας ειναι πολυ ανωτερος. Αν σκευτει κανεις οτι τα παλια μοτερ τα καρμπυρατερατα ειχαν αποδοση κοντα στο 22-28% (δλδ η απωδιδωμενη "ενεργεια" του καυσιμου που καηκε για να κινηθει το οχημα), οι καινουριου βενζινοκινητηρες αμεσου ψεκασμου εχουν περιπου 30-35%, και ακομα και οι παλαιοι ντιζελ ειχαν 35%. Τωρα πια οι ντιζελοκινητηρες αμεσου ηλεκτρονικου ψεκασμου πετρελαιου με τουρμπο εχουν αποδοση κοντα στο 40%!!!!!!!
Εκτως του οτι ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ οικονομικοι κατα το ζορισμα της μηχανης λογω του οτι εχουν ΠΑΡΑ πολυ μεγαλη ροπη και ετσι δεν ζοριζεται και δεν "ζητα" περισσοτερο καυσιμο, αρα και αυξηση της καταναλωσης....... :thumb :scratch :thumb :read :thumb :thumb
Φανταστειτε οτι ενα Mitsubishi Pajero που εχει ενας πρωτος μου ξαδερφος στην Κυπρο το οποιο φορα ενα μοτερ 2800cc intercooler τουρμπο με ιπποδυναμη 150Hp (εχει βαρος πανω απο 2 τονους), air-condition στο τερμα με 8 ατομα και 130-140 στο κοντερ για διαδρομη κοντα στα 400 χιλιομετρα, εκαψε περιπου 30 λιτρα πετρελαιο. Τοσα καιω εγω με το Xantia 1,8 16ν αν το πιεσω και παω Αθηνα απο Πατρα σε 2 ωρες............ :thumb :thumb
Ενας αλλος συγκενης μου εχει ενα Volvo S40 1,6 Turbo Diesel και εθνικη με κλιματισμο στο φουλ και 3 ατομα με μεση ταχυτητα 100-120 χιλιομετρα την ωρα, εχει καταναλωση 6,5 λιτρα πετρελαιο στα 100 χιλιομετρα.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΤΙΖΕΛ ΦΙΛΕ!!!!!!!!!! Καινε τα μισα και λιγοτερο απο το αντιστοιχο βενζινης και μισης ροπης κινητηρα....................... :thumb :thumb
Εκτος του οτι εχει λιγοτερα ηλεκτρικα ενα ντιζελ μοτερ και βγαζει λιγοτερα προβληματα..........
:ot Κατι λιγο ασχετο, ρε "citroen" απο που εισαι απο το νησι της Αφροδιτης???? Γιατι εχω και εγω καποια σχεση με αυτο....... Εχεις Xantia εκει??? Μαλλον εισαι ο μονος..........αλλα διδασκεις σε ανεση!!!!!! :thumb Αντε να κατεβω το καλοκαιρι να γινουμε 2!!!!!! :shift :mrgreen :mrgreen :mrgreen :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μαρ 2009, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16608
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
ΝΤΙΖΕΛ ΝΤΙΖΕΛ ΝΤΙΖΕΛ λεμε . Τα μοτερ αυτα εκτος απο τη μεγαλη ροπη και την χαμηλη καταναλωση που προσφερουν ειναι σχεδιασμενα να δουλευουν σε σχεδον τη διπλασσια συμπιεση απο εναν κινητηρα βενζινης με αποτελεσμα πολυ πιο ανθεκτικα μερη. Βεβαια στο ελλαδισταν που ζουμε πρεπει να μετακομισουμε επαρχια για να χαρουμαι κανα ντιζελ αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2009, 07:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 11:32
Δημοσιεύσεις: 36
billaras έγραψε:
Παντως παιδια γενικα ο ντιζελοκινητηρας ειναι καλυτερα κατασκευασμενος απο εναν "απλο" βενζινοκινητηρα των ιδιων ή παραπλησιων κυβικων, γι αυτο και το κοστος του ντιζελοκινητου μοντελου ειναι και "λιγο" μεγαλυτερο. Το ιδιο και το βαρος του. Αλλα σαν αποδοση ανα μοναδα καυσιμου ο ντιζελοκινητηρας ειναι πολυ ανωτερος. Αν σκευτει κανεις οτι τα παλια μοτερ τα καρμπυρατερατα ειχαν αποδοση κοντα στο 22-28% (δλδ η απωδιδωμενη "ενεργεια" του καυσιμου που καηκε για να κινηθει το οχημα), οι καινουριου βενζινοκινητηρες αμεσου ψεκασμου εχουν περιπου 30-35%, και ακομα και οι παλαιοι ντιζελ ειχαν 35%. Τωρα πια οι ντιζελοκινητηρες αμεσου ηλεκτρονικου ψεκασμου πετρελαιου με τουρμπο εχουν αποδοση κοντα στο 40%!!!!!!!
Εκτως του οτι ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ οικονομικοι κατα το ζορισμα της μηχανης λογω του οτι εχουν ΠΑΡΑ πολυ μεγαλη ροπη και ετσι δεν ζοριζεται και δεν "ζητα" περισσοτερο καυσιμο, αρα και αυξηση της καταναλωσης....... :thumb :scratch :thumb :read :thumb :thumb
Φανταστειτε οτι ενα Mitsubishi Pajero που εχει ενας πρωτος μου ξαδερφος στην Κυπρο το οποιο φορα ενα μοτερ 2800cc intercooler τουρμπο με ιπποδυναμη 150Hp (εχει βαρος πανω απο 2 τονους), air-condition στο τερμα με 8 ατομα και 130-140 στο κοντερ για διαδρομη κοντα στα 400 χιλιομετρα, εκαψε περιπου 30 λιτρα πετρελαιο. Τοσα καιω εγω με το Xantia 1,8 16ν αν το πιεσω και παω Αθηνα απο Πατρα σε 2 ωρες............ :thumb :thumb
Ενας αλλος συγκενης μου εχει ενα Volvo S40 1,6 Turbo Diesel και εθνικη με κλιματισμο στο φουλ και 3 ατομα με μεση ταχυτητα 100-120 χιλιομετρα την ωρα, εχει καταναλωση 6,5 λιτρα πετρελαιο στα 100 χιλιομετρα.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΤΙΖΕΛ ΦΙΛΕ!!!!!!!!!! Καινε τα μισα και λιγοτερο απο το αντιστοιχο βενζινης και μισης ροπης κινητηρα....................... :thumb :thumb
Εκτος του οτι εχει λιγοτερα ηλεκτρικα ενα ντιζελ μοτερ και βγαζει λιγοτερα προβληματα..........
:ot Κατι λιγο ασχετο, ρε "citroen" απο που εισαι απο το νησι της Αφροδιτης???? Γιατι εχω και εγω καποια σχεση με αυτο....... Εχεις Xantia εκει??? Μαλλον εισαι ο μονος..........αλλα διδασκεις σε ανεση!!!!!! :thumb Αντε να κατεβω το καλοκαιρι να γινουμε 2!!!!!! :shift :mrgreen :mrgreen :mrgreen :mrgreen

Φιλε καλημερα, ειμαι απο Λευκωσια, φυσικα και θα συναντηθουμε. Ειναι λιγοι αυτοι που εχουν citroen και τα εκτιμουν στη Κυπρο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2009, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
file ΑΠΟ κυπρο για αυτα που παραθετεις μιλας για το 307 η για το νεοc5 to 1600 to hdi?εαν ναι στο δρομο ρεπριζ εχει καλες?με κλιματισμο το δοκιμασες η δεν εχει προβλημα να τραβηξει στο δρομο με ενεργοποιημενο κλιματισμο?

-- Παρ Μαρ 20, 2009 2:25 pm --

λοιπον μολις γυρισα απο το test drive της c5 1800. το αμξι ειναι απλα φοβερο,σε κερδιζει με το που το βλεπεις.μπαινεις μεσα κ νιωθεις ασφαλεια.απο πλευρας κινητηραα)οποιος παει μεχρι 140 -150 σε εθνικες το αμαξι τραβαει (ενταξει δεν σε κολλαει στο καθισμα ) αλλα νιωθεις την δυναμη.β)επιταχυνσεις νορμαλ γ)φοβερη ηχομονωση δ)με ανοιχτο τον κλιματισμο και 130 το αμαξι ουτε που εκανε κιχ δ)στις ανηφορες αργουσε λιγο να ανταποκριθει το γκαζι αλλα σε εβγαζε αξιοπρεπως.καθολη την κινηση μου ηταν αναμενος ο κλιματισμος.ειχε 17 αρες ζαντες.αυτα.βασικα επελεξα το 1800 ως μετρο συγκρισης με το diesel 1600.opote πιστευω οτι αφου εμεινα ικανοποιημενος με 17 κιλα ροπη φααντασου με 24-26 κιλα ροπη.

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Αύγ 2009, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ασημάκι ALES είσαι τυχερός που μπορείς να σκέφτεσαι πετρόλα. Όμως στο 1600 δε πιστεύω να σου βάλει υδρό.
Εγώ σκέφτομαι το 2.0L diesel (με καταχώρηση στο χωριό... ;) ) και απ'ότι βλέπω στο site κι αυτά
δε τα δίνουν με υδρό αλλά εγώ θα το ζητήσω κι ότι γίνει. Κι όλα αυτά επιδή είμαι κολλημένος υδροπνευματικός.
Αν είσαι κολλημένος σαν κι εμένα ρώτα τον έμπορα για παραγγελία με υδρο στο 1600.
Αν καταφέρεις να κάνεις κάτι τέτοιο θα είσαι αρχηγός. Όσο για το μικρό κιβισμό κλπ
δε πιστεύω να έχεις πρόβλημα.
Αν κινείσαι σαν "πρόεδρος" θα γλυτώνεις ένα κάρο λεφτά στα καύσιμα.
ΑΝ όμως μπορέσεις να το πάρεις υδροπνευματικό...

_________________
Keep the shiny side up


Τελευταία επεξεργασία από Zach8 και Κυρ 17 Ιαν 2010, 22:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2009, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Και μιας που το θέμα λέγεται "ερώτηση για αγορά C5"
να κάνω κι εγώ τη δικιά μου την ερώτηση.
Ξέρει κανείς να μου πει, στα χαρτιά που θα πάω να καταθέσω στη
διεύθηνση συγκοινωνιών για να βγάλω πινακίδες,
σε ποιο απ' όλα πρέπει να γράφει διεύθυνση κατοικίας?
Θα πρέπει να υπάρχει κάποιο αποδεικτικό ότι μένω στο χωριό??
ή απλά θα πρέπει να γράφει τη διεύθυνση μου στο χωριό κάπου σε κάποιο απ'τα χαρτιά
χωρίς να το ψάχνει κάποιος σχολαστικά το θέμα???? Γνωρίζει κανείς??

Και βασικά ρε παιδιά ποια είναι αυτά τα χαρτιά που περιλαμβάνει αυτός ο περίφημος "φάκελος" του
αυτοκινήτου όταν έρχεται στον αντιπρόσωπο και τι επιπλέον θα πρέπει
εγώ να πάω να καταθέσω στη Δ.Σ. στο χωριό για να βγάλω άδεια και πινακίδες?
Ρώτησα τον πωλητή στη σιτροεν και με ψιλοτρόμαξε λέγοντας μου οτι θέλει
εκκαθαριστικό εφορίας, (που γράφει διεύθυνση Θεσσαλονίκης)
και μετά πήγα και ρώτησα στη Δ.Σ. και αλλοιώς μου τα 'παν.
Γενικώς, αν ξέρει κάποιος και δεν είναι πολύ κόπος, θα μπορούσατε
να με πείτε ποια είναι ακριβώς η διαδικασία για να πάω μόνος μου
απ' την αρχή ώς το τέλος να βγάλω άδεια και πινακίδες κλπ?

Και επιτέλους....σε ποιο απ' όλα τα χαρτιά θα πρέπει εγώ να "δηλώσω" (όπως μου λένε όλοι)
ότι μένω στο χωριό???
Εχω φάει μεγάλο κόλλημα και αρχίζω να πιστεύω πως η όλη διαδικασία
(αν και όχι ιδιαίτερα περίπλοκη)
αποκρύπτεται εσκεμένα απο τους αγοραστές με σκοπό να τη θεωρήσουν ταλαιπωρία
και να αποθαρυνθούν ώστε να αφήσουν την αντιπροσωπία να βγάλει πινακίδες,
και φυσικά να "τους τα πάρει".
Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Αύγ 2009, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Α......και κάτι άλλο που θυμήθηκα
Τα καθίσματα Harmonie τι διαφέρουν απο τα Charachtere?
Βλέπω στο φυλλάδιο με τους εξοπλισμούς πως στο βασικό μοντέλο
βάζουν Harmonie και στο Prestige kai Dynamique βαζουν Charachtere
Kαι μετά στο "πληρως" εξοπλισμένο Exclusive βάζουν τα ίδια καθίσματα
με το "φτωχο", δηλ. Harmonie. Εκτός απο το σχέδιο, το Charachter απ' ότι
κατάλαβα είναι λιγο bucket, έχουν καμιά διαφορά στα υλικά??

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2009, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
λοιπόν....επιδή μάλλον δύσκολα σας βάζω ....άντε να ρωτήσω και κάτι εύκολο

:lol :lol

Τι χρώμα να το πάρω το C5?
Σκεφτόμουνα το μπλε σκούρο, αυτό το Mauritious, αλλά εκτός του ότι,
όπως και το μαύρο, με την παραμικρή σκόνη θα δείχνει λερωμένο
θα φένεται και η παραμικρή γρατσουνιά, ακόμα κι απο κλαδιά και θάμνους κλπ.
Σκέφτηκα λοιπόν για ασημί μεταλλικό που δε φένεται και τόσο πολυ η σκόνη και η λέρα
και οι γρατσουνιές δεν φαίνονται αμέσως. Ασε που είναι και φωτεινό χρώμα
και είναι εύκολα ορατό κι απ'τους άλλους και δεν "μαζεύει" και πολύ ζέστη.
Υπόψη, θα είναι το Tourer.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 07:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Ενα κατακοκκινο Rouge profond θα σε χαλουσε?? Ειχα το Xantia σε κοκκινο και ηταν μια χαρα :wrc


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 14:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
χμ....εδώ που τα λέμε ένα μπορντώ δε θα δειχνε και τόσο χάλια
αλλά το κόκκινο που βάζουν στο τούρερ δεν πρέπει να είναι τέτοιο....είναι λίγο πιο προς το ανοιχτό κόκκινο
γι' αυτό και δε θα το προτιμούσα σ'αυτό το αυτοκίνητο. Αν ήταν το κουρσακι δε θα έλεγα όχι.
και επιπλέον, με τέτοιο χρώμα θα είμαι συνέχεια με το σφουγκάρι στο χέρι

:lol :lol :lol

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: bluetooth και iPhone & Ζάντες αλουμινίου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2010, 18:12 
Άβαταρ μέλους
Γεια σας κι από εμένα ως νέο μέλος της παρέας!
Πρόκειται να παραγγείλω σύντομα ένα μαύρο περλέ C5 1.6 THP Prestige και αναρωτιέμαι (γιατί ο αντιπρόσωπος δεν μπόρεσε να μου απαντήσει) εάν είναι δυνατόν με το στάνταρ bluetooth του αμαξιού να συνδέσω ασύρματα το iPhone 3G (όχι για μουσική, αλλά για τις τηλεφωνικές κλήσεις).
Και επιπλέον επειδή η έκδοση που θα παραγγείλω δεν έχει ζάντες αλουμινίου ποίες (όχι μανίσιες) θα μου προτείνατε σε 17'' ?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 7 [ 97 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΔΥΝΑΜΟ/ΕΡΩΤΗΣΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Blltroen
Απαντήσεις: 10
Βοήθεια για αγορά citroen ds-3 1.6 160hp
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: manos91
Απαντήσεις: 43
Αγορά Citroen C4 '14 1.6 HDI DIESEL EURO 5 αυτόματο
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
ΕΡΩΤΗΣΗ
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Καλησπερα , καλο μηνα και καλως σας βρηκα. γνωμες για αγορα.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron