Οδηγούμε: Citroen C5
Όντας εντυπωσιακό σε εμφάνιση, όχι όμως κραυγαλέο, το νέο C5 κερδίζει τις εντυπώσεις εκ πρώτης όψεως καθώς το αμάξωμα μήκους 4.779 mm είναι ελκυστικό. Ίδιας φιλοσοφίας και ο σχεδιασμός του εσωτερικού, το οποίο όμως προκαλεί εντύπωση όχι τόσο με την αισθητική του όσο με την ποιότητα κατασκευής του. Στο συγκεκριμένο τομέα η πρόοδος είναι εντυπωσιακή, καθώς τόσο τα υλικά όσο και η συναρμογή τους δεν επιδέχονται κριτική.
Δυστυχώς, οι σχεδιαστές του εσωτερικού ξέχασαν να δημιουργήσουν χώρο για ποτηροθήκες (μία μόνο μέσα στο υποβραχιόνιο) και μικροαντικείμενα, μειώνοντας έτσι την πρακτικότητα. Ο χώρος για τους επιβάτες είναι επαρκής, ενώ αυτός για τις αποσκευές μέτριος καθώς ανέρχεται στα 439 λίτρα (Mazda6 519, Mondeo 535, Octavia5 560 και Passat 485 λίτρα).
Κατά την παρουσίαση του C5 είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Saloon (θα διατίθεται και ως στέισον βάγκον με την ονομασία Tourer) με το 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 145 ίππων και των 20,4 kgm ροπής. Αυτός κινεί με ικανοποιητικό ρυθμό το C5 (0-100 km/h σε 9,7 sec και τελική ταχύτητα 210 km/h), το βάρος του οποίου ανέρχεται στα 1.521 κιλά. Η λειτουργία του είναι θορυβώδης και εισβάλλει στην κατά τα άλλα ήσυχη καμπίνα, ενώ η έλλειψη 6ης σχέσης είναι φανερή κατά την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο.
Η ανάρτηση Hydractive 3+ χαρίζει εξαιρετική άνεση και υψηλά επίπεδα κρατήματος, ενώ δύναται να ρυθμιστεί σε δύο επίπεδα σκληρότητας. Για πρώτη φορά το C5 θα διατίθεται και με συμβατική ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) με περίπου 5% χαμηλότερη τιμή.
Το νέο C5 αναμένεται στη χώρα μας το Μάιο, με τιμές που για τις εκδόσεις 1.8 με συμβατική ανάρτηση θα ξεκινούν από τα 20.000 ευρώ περίπου και θα διαθέτουν πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Αυτός θα περιλαμβάνει ηλεκτρικά παράθυρα, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP), 7 αερόσακους, κλιματισμό, χειριστήρια στο τιμόνι και άλλα.
www.drive.gr