Ερχόμενος από Γιάννενα (Πάσχα),συμπλήρωσα τα 2.100 χλμ με το C5.
Το Σάββατο που μας πέρασε,πήγα στην "Ωμέγα",όπου έγινε ο πρώτος έλεγχος του αυτοκινήτου και-μετά από δική μου απόφαση-αλλάχτηκαν τα λάδια και το φίλτρο λαδιού.
Εντυπώσεις από αυτά τα πρώτα χλμ?
Πάρα πολύ καλές!Είναι πολύ ήσυχο αυτοκίνητο,δεν ακούς τίποτα μέσα,ακόμα και αν περνάς από "βομβαρδισμένους" δρόμους.Η ανάρτηση "σιδερώνει" τα πάντα και ο συνδιασμός αυτών των 2 κάνει το ταξίδι απολαυστικό.
Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση,το ίδιο και τα φρένα.Το κιβώτιο έχει πολύ καλό κούμπωμα,αν και οι διαδρομές (ειδικότερα από 2α σε 3η και 4η σε 5η) είναι λίγο μεγάλες.Ο συμπλέκτης πάντως είναι απίστευτα μαλακός,κάτι που εκτίμησα δεόντως στην κίνηση που βρήκαμε στην επιστροφή.
Το πίεσα μέχρι 4.000 στροφές,εκτός από 1-2 ανοίγματα(με 4η και 5η) μέχρι τις 4.800 στην επιστροφή όταν βρήκα δρόμο (προς Κόρινθο).Πάντως έχει ροπή και ακόμα και με 5η,"φεύγει" και δεν χρειάζεται να κατεβάσεις.Ο μεταβλητός χρονισμός και οι 8 παραπάνω ίπποι τελικά κάνουν δουλειά.Με 5η και 4.000 στροφές έχω περίπου 140 χλμ/ώρα.Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι στις 6.000 στροφές και ο κόφτης στις 7.000.
Αυτό που μου αρέσει περισότερο είναι το πως είναι στημένο το αυτοκίνητο στο δρόμο.Νοιώθεις φοβερή ασφάλεια,δεν σε ανησυχεί τίποτα,η κατευθυντικότητα είναι άριστη και απλά δεν κόβεις,είτε έχεις μπροστά σου στροφές,έιτε λακούβες,νερά κλπ.
Πολύ θετικές εντυπώσεις από τον διζωνικό κλιματισμό,στην θέση "auto",η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο είναι ιδανική και δεν ένοιωσα την ανάγκη να ανοίξω το παράθυρο.Το ηχοσύστημα έχει πολύ καλή απόδοση (καλύτερη από του αυτ/του που έκανα test-drive.Κάτι να άλλαξαν?),το βράδυ της επιστροφής,λίγο πριν τα διυλιστήρια βρήκα πολύ χρήσιμη την δυνατότητα να φωτίζεται μόνο το ταχύμετρο και η κεντρική κονσόλα,ήταν πολύ ξεκούραστο για τα μάτια.
Κατανάλωση σε όλο το ταξίδι είχα 8,5 λίτρα/100 χλμ,η οποία θα ήταν χαμηλότερη αν δεν έβρισκα τέτοιο μποτιλιάρισμα σε Αμφιλοχία και Αγρίνιο.
Από την πρώτη στιγμή που το πήρα του βάζω απλή αμόλυβδη,χωρίς κανένα πρόβλημα (πειράκια κλπ).Κάποια στιγμή θα το φουλάρω και με 100άρα να δω αν υπάρχουει διαφορά.Μου αρέσει που το ρεζερβουάρ παίρνει 65 λίτρα!Φτάσαμε Γιάννενα,κάναμε σε βόλτες 200+ χλμ και έβαλα βενζίνη,ενώ είχε μέσα άλλα 15 λίτρα!!Φοβερή αυτονομία!
Ένα μειονέκτημα που βρήκα είναι ότι ακριβώς μετά το ρελαντί,ο κινητήρας έχει ένα κόμπιασμα,που είναι αρκετά ενοχλητικό,ειδικά αν είσαι φορτωμένος και σε ανηφόρα...Πρέπει να πατινάρεις λίγο για να φύγεις χωρίς αργοπορία.Επίσης,ενώ στην αρχή ο βομβητής για την ζώνη ασφαλείας του συνοδηγού χτύπαγε,στην επιστροφή δεν...Οδηγού και πίσω κανονικά.Έλειπε από το συνεργείο ο "καλός" ηλεκτρολόγος και θα το κοιτάξουν άλλη φορά.Αν και-μεταξύ μας-δεν με ενοχλεί και τόσο!
Πολύ άνετη θέση οδήγησης,δεν πιάστηκα καθόλου παρά την 1 μόνο στάση από Γιάννενα,τα 2-ρυθμιζόμανα παρακαλώ-υποβραχιόνια είναι όλα τα λεφτά!Επίσης πολύ βολικοί (με οπτική ένδειξη και ηχητικό σήμα) είναι οι ανιχνευτές παρκαρίσματος.(πίσω η ορατότητα είναι μικρή,λόγω μικρού παρμπρίζ).
Αυτά τα λίγα (!),ελπίζω να μην σας κούρασα με την πολυλογία μου,από το αυτοκίνητο είμαι ενθουσιασμένος,ανυπομονώ για το επόμενο ταξίδι μας!Αφού γυρίζαμε από βόλτες γώρω από τα Γιάννενα και ήθελα κατευθείαν να ξαναφύγουμε,να είμαι συνέχεις μέσα στο αυτ/το και να οδηγώ!!
Και ένα βασικό,που είναι υποκειμενικό αλλά παίζει μεγάλο ρόλο : μου αρέσει πολύ το σχήμα του,να πίνω καφέ και να το κοιτάω!
Να είστε όλοι καλά!
Μακάρι να μπορούσα να έρθω στον Βόλο αλλά κοινωνικές υποχρεώσεις μας κράτησαν Πειραιά.Την επόμενη φορά!
Σταύρος.