Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 10:30 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
dap έγραψε:
Με αφορμή αυτό: http://www.evomagazine.gr/articleDetails.php?id=148, μια δυό ερωτησούλες από κάποιον που δεν γνωρίζει πολλά από hydractive, αλλά που ψάχνεται για C5.
1) Υπάρχει περίπτωση να ξαναμπεί η ανάρτηση της Activa στην υπάρχουσα C5; Δεν είναι υποχώρηση στον τομέα της άνεσης το ότι πάμε από ένα σύστημα με 7 σφαίρες σε συνδυασμό με αντιστρεπτικές σε ένα πιο απλό με 4 σφαίρες;
2) Υπάρχουν εκδόσεις C5 που φοράνε την ολοκληρωμένη Hydractive 3 AMVAR που φορά η C6 και αν δεν υπάρχουν τότε όλες οι C5 από την πιο απλή μέχρι την πιο ακριβή φοράνε ακριβώς την ίδια ανάρτηση;
3) Είναι αλήθεια ότι η C5 είναι λίγο πιο πίσω σε άνεση τόσο από την C6 αλλά και από την Xantia Activa και την BX, με αντάλλαγμα την μεγαλύτερη μακροζωϊα του συστήματος (200.000 χιλ;)


1. Η υπάρχουσα C5 έχει έξι σφαίρες. Η προηγούμενη είχε 4 στις φθηνές εκδόσεις και περισσότερες στις μεγαλύτερες.
Αν και δε γνωρίζω με σιγουριά, από το λίγο που το είχα ψάξει πριν ένα χρόνο που πήρα το αυτοκίνητο:

- Δεν υπάρχει διαφορά σε αριθμό σφαιρών ή σε φρένα ανάμεσα στις ταπεινές δίλιτρες/16άρες υδροπνευματικές C5 (τελευταίας σειράς) και των τρίλιτρων.
- Η μόνη διαφορά που βρήκα βρίσκεται στο τιμόνι (ηλεκτρικό/ηλεκτρουδραυλικό/υδραυλικό), όσο ανεβαίνουμε σε έκδοση.
- Η πίσω ανάρτηση είναι απευθείας μεταφορά από τη C6, ενώ στην μπροστά λείπει μία μπάλα (2 αντί για 3)
- Αν και γράφτηκαν ύμνοι για την άνεση της C6, αντίθετα υπήρχε μεγάλη γκρίνια για την άνεση της C5 στο planete-citroen.

Το γεγονός όμως παραμένει πως η C5 είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο στην κατηγορία του κ όχι μόνο. Αν θέλεις κάτι καλύτερο σε άνεση με αυτήν την παθητική ασφάλεια, πρέπει να φτάσεις πάνω από 70 χιλιάδες ευρώ….


2. Περί activa:
Στην καινούρια C5, υπό κανονικές συνθήκες η ανάρτηση κανονίζει αυτόματα τη σκληρότητά της ανάλογα με τον εκάστοτε τρόπο οδήγησης. Υπάρχει και ένα sport mode της ανάρτησης (ενεργοποιείται με κουμπί), όπου αποκτά στυλ activa χαρακτηριστικά για να μη γέρνει στις στροφές και να μη βυθίζεται στα φρεναρίσματα.
Δεν γίνεται τραπέζι το αυτοκίνητο, αλλά βελτιώνεται πολύ η αίσθηση και λίγο η αποτελεσματικότητα. Επίσης, σε sport mode το esp μπαίνει λίγο αργότερα από ότι στο normal.

3. Όσον αφορά τις (αναπόφευκτες) συγκρίσεις με το παρελθόν, να τονίσω πως η C5 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, ενώ η activa φαίνεται στα μάτια μου περισσότερο σαν μια άσκηση τεχνολογίας. Το κράτημα που έχει το αυτοκίνητο είναι υπερ-αρκετό, αρκεί να θυμάσαι το μέγεθος κ το χαρακτήρα του.

Και σε σχέση με xantia και Bx, πάλι σκεφτείτε τα 1520κιλά του αυτοκινήτου->1590 με γεμάτο ρεζερβουάρ ->1690 με τον οδηγό μόνο….
4 άτομα με αποσκευές και φτάσαμε αισίως τους 2 τόνους. Τι να σου κάνει το ρημάδι το σιτροενάκι?

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 23:51 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ολα σωστα. Με καλυψες πλήρως :thumb
Βασικα να συμπληρωσω το εξης: οπως σωστα ειπες η C5 ειναι πιο οικογενειακου χαρακτηρα αυτοκινητο, ενω η Xantia 2,0 8ν Turbo στην εκδοση με την απλη ηλεκτρονικη αναρτηση ηταν αρκετα ανετη, σαν τις 2,0 8ν/2,0 16ν και Turbodiesel , αλλα αν την επαιρνες με την αναρτηση με το συστημα Activa, ουσιαστικα ειναι σνα να επαιρνες ενα αμαξι στην πιο σπορ εκδοση του, και ετσι ηταν και πιο σκληρο και πιο απολυτο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Goldfish έγραψε:
Είναι φυσιολογικό. Το σε 5, έχει 2 τρόμπες. Μια ηλεκτρική και μια μηχανική. Η Ηλεκτρική, ενεργοποιείται με το ξεκλείδωμα και σηκώνει το αμάξι σε θέση οδήγησης. Μόλις κάτσεις, προσαρμόζει το νέο ύψος λόγω του βάρους σου και είναι έτοιμο για να ξεκινήσεις.

Αυτό σύν τοις άλλοις, συμβαίνει και για να μειώσει το χρόνο έναρξης του αυτοκινήτου. Στο ξάντιά μου περιμένω λίγο μόλις πάρει μπρος για να σηκώσει πίεση το κύκλωμα. (Συνήθεια πλέον δεν με ενοχλεί).

Η δεύτερη αντλία στα πρώτα C5 του 2001-4, ήταν για το τιμόνι και όχι για την ανάρτηση. Είχε όμως διαρροή το κεντρικό σωληνάκι αρκετά συχνά και ενσωμάτωσαν το τιμόνι στα μοντέλα 2005-2011, στο κεντρικό κύκλωμα της ανάρτησης. Εάν θα δείτε τα καινούργια C5 με μεταλλική ανάρτηση έχουν χώρια ένα μικρό μπουκαλάκι με υγρά τιμονιού, ενώ στην υδραυλική έκδοση δεν υπάρχει αυτό.
1) http://www.google.gr/imgres?q=citroen+c ... 29,r:5,s:0

2) http://www.google.gr/imgres?q=citroen+c ... ,r:23,s:78


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Οκτ 2011, 23:05 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εχεις δικιο για την καινουρια. :surprised Δεν το ειχα παρατηρησει. :clap
Παντως το συστημα δινει μια ηλεκτρικη για αναρτηση, και μια ηλεκτρικη για την κρεμαγιερα οταν ειναι μηχανικο συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση, ουσιαστικα δλδ ηλεκτρουδραυλικη υποβοηθουμενη κρεμαγιερα. Αλλα και για καποιο opr δινει και μηχανικη για το τιμονι οταν το λεει μηχανικο με υδραυλικη υποβοηθηση.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

ερωτηση για xantia και καπνο..μαλλον εκανα π@τ@τ@
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Ανάρτηση C5 2007 [04-07]
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: mce
Απαντήσεις: 30
Ερώτηση για citroen c4 coupe 2006
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 13
Ερώτηση για επισκευή κρεμαργέρας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: panagos
Απαντήσεις: 3
Ερώτηση για Φιμέ Τζάμια
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron