dap έγραψε:
Με αφορμή αυτό:
http://www.evomagazine.gr/articleDetails.php?id=148, μια δυό ερωτησούλες από κάποιον που δεν γνωρίζει πολλά από hydractive, αλλά που ψάχνεται για C5.
1) Υπάρχει περίπτωση να ξαναμπεί η ανάρτηση της Activa στην υπάρχουσα C5; Δεν είναι υποχώρηση στον τομέα της άνεσης το ότι πάμε από ένα σύστημα με 7 σφαίρες σε συνδυασμό με αντιστρεπτικές σε ένα πιο απλό με 4 σφαίρες;
2) Υπάρχουν εκδόσεις C5 που φοράνε την ολοκληρωμένη Hydractive 3 AMVAR που φορά η C6 και αν δεν υπάρχουν τότε όλες οι C5 από την πιο απλή μέχρι την πιο ακριβή φοράνε ακριβώς την ίδια ανάρτηση;
3) Είναι αλήθεια ότι η C5 είναι λίγο πιο πίσω σε άνεση τόσο από την C6 αλλά και από την Xantia Activa και την BX, με αντάλλαγμα την μεγαλύτερη μακροζωϊα του συστήματος (200.000 χιλ;)
1. Η υπάρχουσα C5 έχει έξι σφαίρες. Η προηγούμενη είχε 4 στις φθηνές εκδόσεις και περισσότερες στις μεγαλύτερες.
Αν και δε γνωρίζω με σιγουριά, από το λίγο που το είχα ψάξει πριν ένα χρόνο που πήρα το αυτοκίνητο:
- Δεν υπάρχει διαφορά σε αριθμό σφαιρών ή σε φρένα ανάμεσα στις ταπεινές δίλιτρες/16άρες υδροπνευματικές C5 (τελευταίας σειράς) και των τρίλιτρων.
- Η μόνη διαφορά που βρήκα βρίσκεται στο τιμόνι (ηλεκτρικό/ηλεκτρουδραυλικό/υδραυλικό), όσο ανεβαίνουμε σε έκδοση.
- Η πίσω ανάρτηση είναι απευθείας μεταφορά από τη C6, ενώ στην μπροστά λείπει μία μπάλα (2 αντί για 3)
- Αν και γράφτηκαν ύμνοι για την άνεση της C6, αντίθετα υπήρχε μεγάλη γκρίνια για την άνεση της C5 στο planete-citroen.
Το γεγονός όμως παραμένει πως η C5 είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο στην κατηγορία του κ όχι μόνο. Αν θέλεις κάτι καλύτερο σε άνεση
με αυτήν την παθητική ασφάλεια, πρέπει να φτάσεις πάνω από 70 χιλιάδες ευρώ….
2. Περί activa:
Στην καινούρια C5, υπό κανονικές συνθήκες η ανάρτηση κανονίζει αυτόματα τη σκληρότητά της ανάλογα με τον εκάστοτε τρόπο οδήγησης. Υπάρχει και ένα sport mode της ανάρτησης (ενεργοποιείται με κουμπί), όπου αποκτά στυλ activa χαρακτηριστικά για να μη γέρνει στις στροφές και να μη βυθίζεται στα φρεναρίσματα.
Δεν γίνεται τραπέζι το αυτοκίνητο, αλλά βελτιώνεται πολύ η αίσθηση και λίγο η αποτελεσματικότητα. Επίσης, σε sport mode το esp μπαίνει λίγο αργότερα από ότι στο normal.
3. Όσον αφορά τις (αναπόφευκτες) συγκρίσεις με το παρελθόν, να τονίσω πως η C5 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, ενώ η activa φαίνεται στα μάτια μου περισσότερο σαν μια άσκηση τεχνολογίας. Το κράτημα που έχει το αυτοκίνητο είναι υπερ-αρκετό, αρκεί να θυμάσαι το μέγεθος κ το χαρακτήρα του.
Και σε σχέση με xantia και Bx, πάλι σκεφτείτε τα 1520κιλά του αυτοκινήτου->1590 με γεμάτο ρεζερβουάρ ->1690 με τον οδηγό μόνο….
4 άτομα με αποσκευές και φτάσαμε αισίως τους 2 τόνους. Τι να σου κάνει το ρημάδι το σιτροενάκι?