Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 12:47 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
απο την αρχη το κανουν. μπορει οχι τοσο εντονα αλλα το κανουν.
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 14:34 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Είναι φυσιολογικό. Το σε 5, έχει 2 τρόμπες. Μια ηλεκτρική και μια μηχανική. Η Ηλεκτρική, ενεργοποιείται με το ξεκλείδωμα και σηκώνει το αμάξι σε θέση οδήγησης. Μόλις κάτσεις, προσαρμόζει το νέο ύψος λόγω του βάρους σου και είναι έτοιμο για να ξεκινήσεις.
Αυτό σύν τοις άλλοις, συμβαίνει και για να μειώσει το χρόνο έναρξης του αυτοκινήτου. Στο ξάντιά μου περιμένω λίγο μόλις πάρει μπρος για να σηκώσει πίεση το κύκλωμα. (Συνήθεια πλέον δεν με ενοχλεί).
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 14:44 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
Goldfish έγραψε: Είναι φυσιολογικό. Το σε 5, έχει 2 τρόμπες. Μια ηλεκτρική και μια μηχανική. Η Ηλεκτρική, ενεργοποιείται με το ξεκλείδωμα και σηκώνει το αμάξι σε θέση οδήγησης. Μόλις κάτσεις, προσαρμόζει το νέο ύψος λόγω του βάρους σου και είναι έτοιμο για να ξεκινήσεις.
Αυτό σύν τοις άλλοις, συμβαίνει και για να μειώσει το χρόνο έναρξης του αυτοκινήτου. Στο ξάντιά μου περιμένω λίγο μόλις πάρει μπρος για να σηκώσει πίεση το κύκλωμα. (Συνήθεια πλέον δεν με ενοχλεί).
+1
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
daskalos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 17:20 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40 Δημοσιεύσεις: 208 Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
|
Ευχαριστώ πολυ παιδιά.
Πάντως η ανάρτηση στο C5 είναι όλα τα λεφτά.
Τελικά δεν μετάνιωσα που δεν περίμενα το νέο C5 1.8 και
ας έχει (όπως τουλάχιστον λένε) καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
Συμβατικές αναρτήσεις οδηγούσα για 20 χρόνια και δεν ξαναγυρνάω πίσω
τώρα που είδα την υδροπενυματική.
Αλήθεια στο "πάντα βρέχει" στο Καρπενήσι έχει πάει κανείς;
Κάτι Passat πάνε για αλλαγή καρτερ τώρα, με το citroen κανένα πρόβλημα
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 17:50 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
η citroen εχει κανει διατριβη στο θεμα αναρτηση, χρονια τωρα.
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
toby96
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Μάιος 2009, 14:43 |
|
|
Ναι έτσι είναι , πχ σβήνεις το αυτοκίνητο κατεβαίνεις και το βλέπεις να κατεβαίνει . Αυτό με το ανεξάρτητο σύστημα φρένων και των υπολοίπων υδραυλικών είναι σωστό και απορώ που η σιτροεν δεν το έκανε μονή τις νωρίτερα πριν την οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης , γιατί σε συστήματα ασφάλειας είναι πολύ σωστή . Μια φορά έτυχε στην αδελφή μου με παλιό GS διαρροή υγρών και δεν μπορούσε να σταματήσει Τελοσπάντων με κατέβασμα ταχυτήτων με χειρόφρενο κα τύχη απέφυγε τα χειρότερα . Δεν συνέβαινε συχνά σπάνιο ήταν αλλά και μια φτάνει . Όσο για τις σκάλες μπορείς και εν κίνηση να ανεβοκατεβαίνεις αρκεί να μην του ζητάς πάνω από τα όρια πχ εν κινήσει με 90 χλμ και του λες ανέβα στην δεύτερη σκάλα . Εγώ κινούμενος με 10 χλμ το έχω ανεβάσει και τρίτη σκάλα κανένα πρόβλημα , άσσε που αν πατήσεις να ανέβει πάνω από τα όρια σε σχέση με τα χλμ σου βγάζει στην οθόνη εικόνα που δείχνει ότι δεν μπορεί -- Κυρ 17 Μάιος 2009, 16:46 --toby96 έγραψε: Ναι έτσι είναι , πχ σβήνεις το αυτοκίνητο κατεβαίνεις και το βλέπεις να κατεβαίνει . Αυτό με το ανεξάρτητο σύστημα φρένων και των υπολοίπων υδραυλικών είναι σωστό και απορώ που η σιτροεν δεν το έκανε μονή τις νωρίτερα πριν την οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης , γιατί σε συστήματα ασφάλειας είναι πολύ σωστή . Μια φορά έτυχε στην αδελφή μου με παλιό GS διαρροή υγρών και δεν μπορούσε να σταματήσει Τελοσπάντων με κατέβασμα ταχυτήτων με χειρόφρενο κα τύχη απέφυγε τα χειρότερα . Δεν συνέβαινε συχνά σπάνιο ήταν αλλά και μια φτάνει . Όσο για τις σκάλες μπορείς και εν κίνηση να ανεβοκατεβαίνεις αρκεί να μην του ζητάς πάνω από τα όρια πχ εν κινήσει με 90 χλμ και του λες ανέβα στην δεύτερη σκάλα . Εγώ κινούμενος με 10 χλμ το έχω ανεβάσει και τρίτη σκάλα κανένα πρόβλημα , άσσε που αν πατήσεις να ανέβει πάνω από τα όρια σε σχέση με τα χλμ σου βγάζει στην οθόνη εικόνα που δείχνει ότι δεν μπορεί ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ -- Κυρ 17 Μάιος 2009, 16:47 --toby96 έγραψε: Ναι έτσι είναι , πχ σβήνεις το αυτοκίνητο κατεβαίνεις και το βλέπεις να κατεβαίνει . Αυτό με το ανεξάρτητο σύστημα φρένων και των υπολοίπων υδραυλικών είναι σωστό και απορώ που η σιτροεν δεν το έκανε μονή τις νωρίτερα πριν την οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης , γιατί σε συστήματα ασφάλειας είναι πολύ σωστή . Μια φορά έτυχε στην αδελφή μου με παλιό GS διαρροή υγρών και δεν μπορούσε να σταματήσει Τελοσπάντων με κατέβασμα ταχυτήτων με χειρόφρενο κα τύχη απέφυγε τα χειρότερα . Δεν συνέβαινε συχνά σπάνιο ήταν αλλά και μια φτάνει . Όσο για τις σκάλες μπορείς και εν κίνηση να ανεβοκατεβαίνεις αρκεί να μην του ζητάς πάνω από τα όρια πχ εν κινήσει με 90 χλμ και του λες ανέβα στην δεύτερη σκάλα . Εγώ κινούμενος με 10 χλμ το έχω ανεβάσει και τρίτη σκάλα κανένα πρόβλημα , άσσε που αν πατήσεις να ανέβει πάνω από τα όρια σε σχέση με τα χλμ σου βγάζει στην οθόνη εικόνα που δείχνει ότι δεν μπορεί -- Κυρ 17 Μάιος 2009, 16:46 --ΑΛΛΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΑΙΔΙΑ toby96 έγραψε: Ναι έτσι είναι , πχ σβήνεις το αυτοκίνητο κατεβαίνεις και το βλέπεις να κατεβαίνει . Αυτό με το ανεξάρτητο σύστημα φρένων και των υπολοίπων υδραυλικών είναι σωστό και απορώ που η σιτροεν δεν το έκανε μονή τις νωρίτερα πριν την οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης , γιατί σε συστήματα ασφάλειας είναι πολύ σωστή . Μια φορά έτυχε στην αδελφή μου με παλιό GS διαρροή υγρών και δεν μπορούσε να σταματήσει Τελοσπάντων με κατέβασμα ταχυτήτων με χειρόφρενο κα τύχη απέφυγε τα χειρότερα . Δεν συνέβαινε συχνά σπάνιο ήταν αλλά και μια φτάνει . Όσο για τις σκάλες μπορείς και εν κίνηση να ανεβοκατεβαίνεις αρκεί να μην του ζητάς πάνω από τα όρια πχ εν κινήσει με 90 χλμ και του λες ανέβα στην δεύτερη σκάλα . Εγώ κινούμενος με 10 χλμ το έχω ανεβάσει και τρίτη σκάλα κανένα πρόβλημα , άσσε που αν πατήσεις να ανέβει πάνω από τα όρια σε σχέση με τα χλμ σου βγάζει στην οθόνη εικόνα που δείχνει ότι δεν μπορεί
ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 19:06 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Παιδια επειδη πλεον κυκλοφορω με το 206 και η c5 μου καθεται στο parking 3 και 4 εβδομαδες που ειναι καλο να την εχω την αναρτηση στη normal θεση η τερμα κατω??Ευχαριστω....
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
daskalos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2009, 08:59 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40 Δημοσιεύσεις: 208 Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
|
Όπως μου είχαν πεί στο συνεργείο αν είναι να αφήσεις το αμάξι για καιρό καλό είναι να έχεις την ανάρτηση τέρμα κάτω
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 13:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Στα παλια αυτο... στο νεο δεν ξερω αν ισχιει...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
dap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Οκτ 2010, 21:54 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08 Δημοσιεύσεις: 114 Τοποθεσία: thessaloniki
|
Με αφορμή αυτό: http://www.evomagazine.gr/articleDetails.php?id=148, μια δυό ερωτησούλες από κάποιον που δεν γνωρίζει πολλά από hydractive, αλλά που ψάχνεται για C5. 1) Υπάρχει περίπτωση να ξαναμπεί η ανάρτηση της Activa στην υπάρχουσα C5; Δεν είναι υποχώρηση στον τομέα της άνεσης το ότι πάμε από ένα σύστημα με 7 σφαίρες σε συνδυασμό με αντιστρεπτικές σε ένα πιο απλό με 4 σφαίρες; 2) Υπάρχουν εκδόσεις C5 που φοράνε την ολοκληρωμένη Hydractive 3 AMVAR που φορά η C6 και αν δεν υπάρχουν τότε όλες οι C5 από την πιο απλή μέχρι την πιο ακριβή φοράνε ακριβώς την ίδια ανάρτηση; 3) Είναι αλήθεια ότι η C5 είναι λίγο πιο πίσω σε άνεση τόσο από την C6 αλλά και από την Xantia Activa και την BX, με αντάλλαγμα την μεγαλύτερη μακροζωϊα του συστήματος (200.000 χιλ;)
_________________ never nervous
Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993) Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013) Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001) BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007) Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-) Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-) Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Οκτ 2010, 00:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Η Xantia Activa, ηταν αρκετα πιο σκληρη και πιο σφυχτη αναρτηση σε σχεση με οποιαδηποτε αναρτηση Xantia και φυσικα του ΒΧ. Οσο πιο πολυπλοκο ειναι ενα συστημα (δλδ το συστημα της C5 σε σχεση με της Activa) ειναι πιο "ευκολο" να παθει κατι ζημια ή γενικα περισσοτερο κοστος συντηρησης σε σχεση με ενα απλουστερο. Το οτι η αναρτηση της Activa ειχε 10 ή 11 σφαιρες (και οχι 7, 7 ειχαν η απλη ηλεκτρονικη αναρτηση των Xantia/XM) δεν σημαινει οτι ειναι πιο ανετη, αλλα απλα επειδη ηταν ηδη σφυχτη ακι πιο σκληρη, προκειμενου να αντισταθμιστει λιγο αυτη η σκληροτητα της, προσεθεσαν καποιες σφαιρες παραπανω. Ομως σε καμια δυναμη δεν ειναι τοσο ανετη οπως μιας 1,6 ή 1,8 8ν ή 1,8 16ν ή ακομα και μιας 2,0 16ν.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
dap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 14:20 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08 Δημοσιεύσεις: 114 Τοποθεσία: thessaloniki
|
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά για την ερώτηση 2 υπάρχει κάτι;
_________________ never nervous
Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993) Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013) Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001) BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007) Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-) Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-) Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|