Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 09:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
απο την αρχη το κανουν. μπορει οχι τοσο εντονα αλλα το κανουν.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 14:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Είναι φυσιολογικό. Το σε 5, έχει 2 τρόμπες. Μια ηλεκτρική και μια μηχανική. Η Ηλεκτρική, ενεργοποιείται με το ξεκλείδωμα και σηκώνει το αμάξι σε θέση οδήγησης. Μόλις κάτσεις, προσαρμόζει το νέο ύψος λόγω του βάρους σου και είναι έτοιμο για να ξεκινήσεις.

Αυτό σύν τοις άλλοις, συμβαίνει και για να μειώσει το χρόνο έναρξης του αυτοκινήτου. Στο ξάντιά μου περιμένω λίγο μόλις πάρει μπρος για να σηκώσει πίεση το κύκλωμα. (Συνήθεια πλέον δεν με ενοχλεί).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
Goldfish έγραψε:
Είναι φυσιολογικό. Το σε 5, έχει 2 τρόμπες. Μια ηλεκτρική και μια μηχανική. Η Ηλεκτρική, ενεργοποιείται με το ξεκλείδωμα και σηκώνει το αμάξι σε θέση οδήγησης. Μόλις κάτσεις, προσαρμόζει το νέο ύψος λόγω του βάρους σου και είναι έτοιμο για να ξεκινήσεις.

Αυτό σύν τοις άλλοις, συμβαίνει και για να μειώσει το χρόνο έναρξης του αυτοκινήτου. Στο ξάντιά μου περιμένω λίγο μόλις πάρει μπρος για να σηκώσει πίεση το κύκλωμα. (Συνήθεια πλέον δεν με ενοχλεί).


+1 :thumbup

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 17:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Ευχαριστώ πολυ παιδιά.

Πάντως η ανάρτηση στο C5 είναι όλα τα λεφτά.
Τελικά δεν μετάνιωσα που δεν περίμενα το νέο C5 1.8 και
ας έχει (όπως τουλάχιστον λένε) καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
Συμβατικές αναρτήσεις οδηγούσα για 20 χρόνια και δεν ξαναγυρνάω πίσω
τώρα που είδα την υδροπενυματική.

Αλήθεια στο "πάντα βρέχει" στο Καρπενήσι έχει πάει κανείς;
Κάτι Passat πάνε για αλλαγή καρτερ τώρα, με το citroen κανένα πρόβλημα :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 17:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
η citroen εχει κανει διατριβη στο θεμα αναρτηση, χρονια τωρα.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Δάσκαλε και η καινούρια C5 βγαινει με υδροπνευματική, αλλά όχι στα 1800 κυβικά... :s

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Μάιος 2009, 14:43 
Άβαταρ μέλους
Ναι έτσι είναι , πχ σβήνεις το αυτοκίνητο κατεβαίνεις και το βλέπεις να κατεβαίνει .
Αυτό με το ανεξάρτητο σύστημα φρένων και των υπολοίπων υδραυλικών είναι σωστό
και απορώ που η σιτροεν δεν το έκανε μονή τις νωρίτερα πριν την οδηγία της ευρωπαϊκής
ένωσης , γιατί σε συστήματα ασφάλειας είναι πολύ σωστή .
Μια φορά έτυχε στην αδελφή μου με παλιό GS διαρροή υγρών και δεν μπορούσε να σταματήσει
Τελοσπάντων με κατέβασμα ταχυτήτων με χειρόφρενο κα τύχη απέφυγε τα χειρότερα . Δεν συνέβαινε συχνά σπάνιο ήταν αλλά και μια φτάνει .
Όσο για τις σκάλες μπορείς και εν κίνηση να ανεβοκατεβαίνεις αρκεί να μην του ζητάς πάνω από τα όρια πχ εν κινήσει με 90 χλμ και του λες ανέβα στην δεύτερη σκάλα . Εγώ κινούμενος με 10 χλμ το έχω ανεβάσει και τρίτη σκάλα κανένα πρόβλημα , άσσε που αν πατήσεις να ανέβει πάνω από τα
όρια σε σχέση με τα χλμ σου βγάζει στην οθόνη εικόνα που δείχνει ότι δεν μπορεί

-- Κυρ 17 Μάιος 2009, 16:46 --

toby96 έγραψε:
Ναι έτσι είναι , πχ σβήνεις το αυτοκίνητο κατεβαίνεις και το βλέπεις να κατεβαίνει .
Αυτό με το ανεξάρτητο σύστημα φρένων και των υπολοίπων υδραυλικών είναι σωστό
και απορώ που η σιτροεν δεν το έκανε μονή τις νωρίτερα πριν την οδηγία της ευρωπαϊκής
ένωσης , γιατί σε συστήματα ασφάλειας είναι πολύ σωστή .
Μια φορά έτυχε στην αδελφή μου με παλιό GS διαρροή υγρών και δεν μπορούσε να σταματήσει
Τελοσπάντων με κατέβασμα ταχυτήτων με χειρόφρενο κα τύχη απέφυγε τα χειρότερα . Δεν συνέβαινε συχνά σπάνιο ήταν αλλά και μια φτάνει .
Όσο για τις σκάλες μπορείς και εν κίνηση να ανεβοκατεβαίνεις αρκεί να μην του ζητάς πάνω από τα όρια πχ εν κινήσει με 90 χλμ και του λες ανέβα στην δεύτερη σκάλα . Εγώ κινούμενος με 10 χλμ το έχω ανεβάσει και τρίτη σκάλα κανένα πρόβλημα , άσσε που αν πατήσεις να ανέβει πάνω από τα
όρια σε σχέση με τα χλμ σου βγάζει στην οθόνη εικόνα που δείχνει ότι δεν μπορεί

ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ

-- Κυρ 17 Μάιος 2009, 16:47 --

toby96 έγραψε:
Ναι έτσι είναι , πχ σβήνεις το αυτοκίνητο κατεβαίνεις και το βλέπεις να κατεβαίνει .
Αυτό με το ανεξάρτητο σύστημα φρένων και των υπολοίπων υδραυλικών είναι σωστό
και απορώ που η σιτροεν δεν το έκανε μονή τις νωρίτερα πριν την οδηγία της ευρωπαϊκής
ένωσης , γιατί σε συστήματα ασφάλειας είναι πολύ σωστή .
Μια φορά έτυχε στην αδελφή μου με παλιό GS διαρροή υγρών και δεν μπορούσε να σταματήσει
Τελοσπάντων με κατέβασμα ταχυτήτων με χειρόφρενο κα τύχη απέφυγε τα χειρότερα . Δεν συνέβαινε συχνά σπάνιο ήταν αλλά και μια φτάνει .
Όσο για τις σκάλες μπορείς και εν κίνηση να ανεβοκατεβαίνεις αρκεί να μην του ζητάς πάνω από τα όρια πχ εν κινήσει με 90 χλμ και του λες ανέβα στην δεύτερη σκάλα . Εγώ κινούμενος με 10 χλμ το έχω ανεβάσει και τρίτη σκάλα κανένα πρόβλημα , άσσε που αν πατήσεις να ανέβει πάνω από τα
όρια σε σχέση με τα χλμ σου βγάζει στην οθόνη εικόνα που δείχνει ότι δεν μπορεί

-- Κυρ 17 Μάιος 2009, 16:46 --

ΑΛΛΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΑΙΔΙΑ

toby96 έγραψε:
Ναι έτσι είναι , πχ σβήνεις το αυτοκίνητο κατεβαίνεις και το βλέπεις να κατεβαίνει .
Αυτό με το ανεξάρτητο σύστημα φρένων και των υπολοίπων υδραυλικών είναι σωστό
και απορώ που η σιτροεν δεν το έκανε μονή τις νωρίτερα πριν την οδηγία της ευρωπαϊκής
ένωσης , γιατί σε συστήματα ασφάλειας είναι πολύ σωστή .
Μια φορά έτυχε στην αδελφή μου με παλιό GS διαρροή υγρών και δεν μπορούσε να σταματήσει
Τελοσπάντων με κατέβασμα ταχυτήτων με χειρόφρενο κα τύχη απέφυγε τα χειρότερα . Δεν συνέβαινε συχνά σπάνιο ήταν αλλά και μια φτάνει .
Όσο για τις σκάλες μπορείς και εν κίνηση να ανεβοκατεβαίνεις αρκεί να μην του ζητάς πάνω από τα όρια πχ εν κινήσει με 90 χλμ και του λες ανέβα στην δεύτερη σκάλα . Εγώ κινούμενος με 10 χλμ το έχω ανεβάσει και τρίτη σκάλα κανένα πρόβλημα , άσσε που αν πατήσεις να ανέβει πάνω από τα
όρια σε σχέση με τα χλμ σου βγάζει στην οθόνη εικόνα που δείχνει ότι δεν μπορεί

ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 19:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Παιδια επειδη πλεον κυκλοφορω με το 206 και η c5 μου καθεται στο parking 3 και 4 εβδομαδες που ειναι καλο να την εχω την αναρτηση στη normal θεση η τερμα κατω??Ευχαριστω....

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2009, 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Όπως μου είχαν πεί στο συνεργείο αν είναι να αφήσεις το αμάξι για καιρό καλό είναι να έχεις την ανάρτηση τέρμα κάτω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Στα παλια αυτο... στο νεο δεν ξερω αν ισχιει...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κανονικα η μεμβρανη των σφαιρων πρεπει να εχει ισες πιεσεις πανω και κατω απο την μεμβρανη (δλδ αζωτο και λαδι). Για τις σφαιρες κανει κακο να ειναι χωρις την "νορμαλ" πιεση. Αλλα για τα υπολοιπα συστηματα......ε, δεν κανει και καλο να ειναι μονιμα σε πιεση...... Τωρα τι να πω.... Δειτε τι αναγραφει το βιβλιαρακι για τετοια περιπτωση. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Οκτ 2010, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Με αφορμή αυτό: http://www.evomagazine.gr/articleDetails.php?id=148, μια δυό ερωτησούλες από κάποιον που δεν γνωρίζει πολλά από hydractive, αλλά που ψάχνεται για C5.
1) Υπάρχει περίπτωση να ξαναμπεί η ανάρτηση της Activa στην υπάρχουσα C5; Δεν είναι υποχώρηση στον τομέα της άνεσης το ότι πάμε από ένα σύστημα με 7 σφαίρες σε συνδυασμό με αντιστρεπτικές σε ένα πιο απλό με 4 σφαίρες;
2) Υπάρχουν εκδόσεις C5 που φοράνε την ολοκληρωμένη Hydractive 3 AMVAR που φορά η C6 και αν δεν υπάρχουν τότε όλες οι C5 από την πιο απλή μέχρι την πιο ακριβή φοράνε ακριβώς την ίδια ανάρτηση;
3) Είναι αλήθεια ότι η C5 είναι λίγο πιο πίσω σε άνεση τόσο από την C6 αλλά και από την Xantia Activa και την BX, με αντάλλαγμα την μεγαλύτερη μακροζωϊα του συστήματος (200.000 χιλ;)

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Οκτ 2010, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Η Xantia Activa, ηταν αρκετα πιο σκληρη και πιο σφυχτη αναρτηση σε σχεση με οποιαδηποτε αναρτηση Xantia και φυσικα του ΒΧ. Οσο πιο πολυπλοκο ειναι ενα συστημα (δλδ το συστημα της C5 σε σχεση με της Activa) ειναι πιο "ευκολο" να παθει κατι ζημια ή γενικα περισσοτερο κοστος συντηρησης σε σχεση με ενα απλουστερο. Το οτι η αναρτηση της Activa ειχε 10 ή 11 σφαιρες (και οχι 7, 7 ειχαν η απλη ηλεκτρονικη αναρτηση των Xantia/XM) δεν σημαινει οτι ειναι πιο ανετη, αλλα απλα επειδη ηταν ηδη σφυχτη ακι πιο σκληρη, προκειμενου να αντισταθμιστει λιγο αυτη η σκληροτητα της, προσεθεσαν καποιες σφαιρες παραπανω. Ομως σε καμια δυναμη δεν ειναι τοσο ανετη οπως μιας 1,6 ή 1,8 8ν ή 1,8 16ν ή ακομα και μιας 2,0 16ν.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά για την ερώτηση 2 υπάρχει κάτι;

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Οκτ 2010, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οι C5 αναλογως κυβικων αλλαζαν ο τυπος της αναρτησης, οχι μονο σε θεμα "ειδους" σφαιρων, αλλα και σε αριθμο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αγορά Citroen Xantia 1600 1995 υδροπνευματική ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: neocar
Απαντήσεις: 53
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΑΛΚΤΙΚΑ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: alex_c2_diesel
Απαντήσεις: 1
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΘΟΝΗ C3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: thanos339
Απαντήσεις: 5
Περίεργος θόρυβος από την πίσω ανάρτηση !
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Ερώτηση για καλό χταπόδι και σκούπα...
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ