Στο τελευταίο γέμισμα πήρα μερικές φωτό. Από βενζινάδικο στη θεσσαλονίκη ταξίδι έβρο
και πίσω 425+425χλμ συν μερικά χιλιομετράκια εκεί, συν τα υπόλοιπα θεσσαλονίκη.
Μηδενισμός στο βενζινάδικο. Στην εθνική με 110 στην επαρχιακή απο 70 ως 95,
Από Θεσσαλονίκη για Έβρο είχα δυανίσει 454 χλμ και είχα αυτή την εικόνα
Απο έβρο λίγο μετά που ξεκίνησα είχα αυτή την εικόνα
όταν ήταν στο μισό ρεζερβουάρ είχα αυτή την εικόνα
στο τέλος της επιστροφής είχα αυτή την εικόνα
το λαμπάκι άναψε στα 1215 χλμ από το γέμισμα...και πήρα αμέσως εικόνα
και η κατανάλωση για όλα αυτά τα χιλιόμετρα δεν άλλαξε καθόλου, μερικά χιλιόμετρα αργότερα που πήρα
φωτο παρέμενε στα 4,9 όπως φένεται κι απ' αυτή τη φωτό
και στο βενζινάδικο που τελικά ξαναγέμισα η διαίρεση για τα χιλιόμετρα που δυανήθηκαν
έβγαλε 4,91 λιτ/100 μετρημένα στην αντλία του ίδιου πάντα βενζινάδικου
ενώ ο υπολογιστής για αυτά τα χιλιόμετρα έγραφε 5 λιτ/100
Το ταξίδι έγινε με 110 στην εθνική και 70-95 στην επαρχιακή
ενώ οι υπόλοιπες κινήσεις έγιναν με 90 πάλι σε εθνική.
Μηδαμινή κίνηση εντός πόλης.
Χωρίς A/C.
Εξωτ. θερμοκρασία από 20 εως 27 βαθμοί.
φορτωμένο το αυτοκίνητο με περίπου 50-60 κιλά, δηλ. τιπότα
Αυτοκίνητο
C5 Tourer
2.0 Hdi 163
1655 κιλά + άλλα 50 τα αντικείμενα....πες χοντρικά 1700 κιλά σύνολο
Θα πρέπει να πούμε ωστόσο πως αυτές τις καταναλώσεις τις βλέπω μόνο όταν
έχει εξωτερ. θερμοκρασία πάνω απο 15 βαθμούς.
Το χειμώνα με τα κρύα στις ίδιες συνθήκες είχα 5,9 με 6 λιτ/100
και αυτονομία με το ζόρι 1100 χλμ. ως το λαμπάκι.
Ποτέ όμως δεν είδα κατανάλωση πάνω απο 6,1 λίτ/100 πάντα μετρημένη στο γέμισμα.
Πάντα φουλάρισμα στο ίδιο βενζινάδικο.
Και πάντα μηδενισμός του χιλιομετρητή με το φουλάρισμα καθώς και μηδενισμός
του ενός υπολογιστή ταξιδίου.
Τον δεύτερο υπολογιστή ταξιδίου τον έχω να μετράει κατανάλωση ανα 10.000 χλμ.
Συμπληρόωντας τα 30,000 χλμ. έγραφε κατανάλωση για τα τελευταία 10,000 χλμ, 5,4 λιτ/100