Έχουμε και λέμε, για κατανάλωση του δίλιτρου C5:
Όσον αφορά μέσους όρους κατανάλωσης:
Παίρνοντας τα δεδομένα από το trip computer για το μέγιστο διάστημα που μπορεί να καταγράψει (9999χλμ), έχω από 8,2lt/100km έως 8,6lt/100km. Η διαφορά των 0,4 λίτρων προκύπτει από το αν φοράει χειμωνιάτικα λάστιχα και από το αν είναι καλοκαίρι που δουλεύει συνεχώς ο κλιματισμός.
Μιλάμε πάντα για μετρήσεις δέκα χιλιάδων χιλιομέτρων τη φορά.
Το 85% των παραπάνω χιλιομέτρων αφορά Εγνατία οδό, το 10% κίνηση σε επαρχιακό δίκτυο, και το 5% κίνηση στη Θεσσαλονίκη από σταμάτα-ξεκίνα μέχρι 50χαω. Βέβαια, αυτό το 5% που κινείσαι με 0-10-20-30χαω είναι που σου κατακρημνίζει και την μέση ταχύτητα στα δέκα χιλιάδες χλμ της μέτρησης.
Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, στις ίδιες διαδρομές, με τον ίδιο άνθρωπο πίσω από το τιμόνι, το C4 1.4 καίει από 6,9 έως 7,5. Ένα λίτρο+ κάτω υπό όλες τις συνθήκες, πάλι με αντίστοιχο τρόπο μέτρησης ανά δέκα χιλιάδες χλμ.
Οικονομική οδήγηση:
Σε επαρχιακό δίκτυο που είτε λόγω άσχημου δρόμου είτε λόγω τρελλής αστυνόμευσης δεν μπορείς να κινηθείς γρήγορα, βάζεις μία πέμπτη και πηγαίνεις χαλαρά. Εκεί μεγαλουργεί η C5, αφού βλέπεις νούμερα της τάξης των 6 lt/100km και κάτω. Φυσικά βλέπεις και πρωτόγνωρα νούμερα αυτονομίας, που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, και αναρωτιέσαι μήπως τυχόν οδηγείς diesel.
Σε Εγνατία οδό αν πάς αρκετά χαλαρά (γύρω στα 90-100), πάλι βλέπεις ωραιότατα νουμεράκια της τάξεως των 5,7 lt/100km που σου γλυκαίνουν και τον μεικτό κύκλο.
Λιώσιμο:
Σε αντικοινωνικές ταχύτητες, όταν με το καλό η C5 πιάσει τα παράνομα νούμερα, δε δυσκολεύεται να τα κρατήσει. Πχ 18,6lt/100km στα 210 χαω.
Αν βέβαια προκύψει και καμία κατηφορίτσα, βλέπεις και μεγαλύτερα νούμερα ταχύτητας, και μικρότερες καταναλώσεις. Η πλάκα είναι πως αφού πιάσεις τα 220χαω μετά την κατηφόρα, μπορεί και διατηρεί την ταχύτητα μέχρι την επόμενη ανηφόρα.
Φωτογραφίες στο παρακάτω λινκ:
https://rapidshare.com/files/854609376/C5.rar