Σελίδα 9 από 10

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιούλ 2013, 08:38
από grekoulis
xantiamanolis έγραψε:
grekoulis έγραψε:
kobulis έγραψε:
Συνολικά το τριπ κομπιούτερ έδειξε 1490χλμ, 75χαω μέση ταχύτητα, και 8,3lt/100km κατανάλωση.


Μιας και έχουμε το ίδιο μοτόρι αυτή η κατανάλωση είναι αυτή που βλέπεις στον τριπ? και σε πόσο αέριο αντιστοιχεί? Εχω την εντύπωση οτι καίει το δικό μου περισσότερο απ όσο πρέπει και προσπαθώ να καταλάβω τι αέριο καίω με βάση την ένδειξη στον τριπ

να βρεις ενα διαγνωστικο μικρο μαρκας ELM27 το πουλανε κανα 10αρι ευρω στο ιντερνετ να πας μια καλη βολτα το αμαξι εθνικη και να δεις τις τιμες στα short tearm fuel & short teram fuel



Κάπου το έχω βάλει και το ψάχνω, αλλά έχω και πρόσβαση στην αλέξια, απλώς δεν ξέρω που βλέπουμε τα τριμς στην αλεξια

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιούλ 2013, 08:41
από xantiamanolis
den νομιζω οτι το λεχια μπορει να σου τα δειξει αυτα τα πραγματα εξαλλου θα πρεπει να κανεις διαδρομη με σταθερο γκαζι για να δεις εαν εισαι οκ...

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιούλ 2013, 12:18
από kobulis
grekoulis έγραψε:
Και λέω, επειδή με 84 μέση να έχω 6,6 λίτρα ρε μπάς και πρέπει να το γυρίσω σε βενζίνα?
Αμα σας πώ πόσα χιλιόμερα έγραψα απο την 1η Ιουλίου που το πήρα....θα με στείλετε τρελάδικο...


Με όποιο τρόπο και να το ψάξεις -είτε θεωρητικά είτε βάση αποτελέσματος σε ευρώ- , το lpg παραμένει σημαντικά φθηνότερο από τη βενζίνη.
Μην μένετε τόσο στη μέση ταχύτητα του trip computer, είναι κάτι τελείως ενδεικτικό.

Παράδειγμα 1: Μηδενίζω το τριπ κομπιούτερ, ξεκινάω στην Εγνατία οδό και κινούμαι για 2 ώρες με cc στα 80 με 5η. Μετά το δίωρο, θα έχω μέση ταχύτητα 75 και μέση κατανάλωση 5,κάτι lt/100km.


Παράδειγμα 2: Μηδενίζω το τριπ κομπιούτερ, ξεκινάω στην Εγνατία και κινούμαι για 1 ώρα με 170+, και φτάνοντας Θεσσαλονίκη κάνω μιά βόλτα από κέντρο με μία ώρα σταμάτα-ξεκίνα. Μετά το δίωρο, θα έχω πάλι μέση ταχύτητα 75, θα έχω γράψει περίπου τα ίδια χιλιόμετρα, αλλά η μέση κατανάλωση θα παίζει στο 13+ lt/100km.

Για αυτόν ακριβώς το λόγο στο 1ο ποστ ανέλυσα με κάθε λεπτομέρεια όλες τις διαδρομές που έγιναν μέσα σε αυτά τα 1470km, και σε ποιές το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο ή όχι.

Όσον αφορά την κατανάλωση lpg, σε γενικές γραμμές φίλε grekoulis βρίσκομαι περίπου 20% πάνω από τα νούμερα (βενζίνης) που βγάζει το trip computer. Το περίεργο μάλιστα είναι πως με το αέριο δεν έχω τόσο μεγάλες διακυμάνσεις στην κατανάλωση όπως στη βενζίνη.

Ενώ με βενζίνη ανάλογα με το πώς κινείσαι έχεις διακυμάνσεις κατανάλωσης από 5,κάτι έως 14 λίτρα ανά 100km, στο αέριο το εύρος αυτό είναι πολύ μικρότερο (από 8 έως 12). Μπορεί να είναι θέμα του τρεχαγυρευέ κιτ που έχω εγκαταστήσει, μπορεί να είναι θέμα ρύθμισης, είμαι και λίγο πιό προσεκτικός στο πλάκωμα με αέριο, το μυστήριο όμως παραμένει 150 χιλιάδες χιλιόμετρα μετά lpg.

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιούλ 2013, 12:39
από grekoulis
kobulis έγραψε:

Ενώ με βενζίνη ανάλογα με το πώς κινείσαι έχεις διακυμάνσεις κατανάλωσης από 5,κάτι έως 14 λίτρα ανά 100km, στο αέριο το εύρος αυτό είναι πολύ μικρότερο (από 8 έως 12). Μπορεί να είναι θέμα του τρεχαγυρευέ κιτ που έχω εγκαταστήσει, μπορεί να είναι θέμα ρύθμισης, είμαι και λίγο πιό προσεκτικός στο πλάκωμα με αέριο, το μυστήριο όμως παραμένει 150 χιλιάδες χιλιόμετρα μετά lpg.


αυτό το μυστήριο το έχω και εγώ Και με το πρώτο (σύστημα magik και με το δεύτερο BRC το ίδιο μου συμβαίνει. Κατεβαίνω με cc και συντηρητικά 480 χιλιόμετρα 47 λίτρα κατεβαίνω αέρα 49 λίτρα τι συμβαίνει?
Πάντως είμαι περίπου 30 τοις εκατω παραπάνω απο την κατανάλωση τριπ και φυσικά το ψάχνω...τωρα άμα βρω λύση δεν ξέρω...

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιούλ 2013, 12:48
από kobulis
grekoulis έγραψε:
αυτό το μυστήριο το έχω και εγώ Και με το πρώτο (σύστημα magik και με το δεύτερο BRC το ίδιο μου συμβαίνει. Κατεβαίνω με cc και συντηρητικά 480 χιλιόμετρα 47 λίτρα κατεβαίνω αέρα 49 λίτρα τι συμβαίνει?
Πάντως είμαι περίπου 30 τοις εκατω παραπάνω απο την κατανάλωση τριπ και φυσικά το ψάχνω...τωρα άμα βρω λύση δεν ξέρω...


Μήπως μετά από κάποιες στροφές ή πάνω από κάποιο φορτίο ρίχνει και λίγη βενζίνη μαζί με το lpg?
Γιατί αλλιώς δε βγαίνει θερμοδυναμικά...

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιούλ 2013, 13:03
από grekoulis
kobulis έγραψε:

Μήπως μετά από κάποιες στροφές ή πάνω από κάποιο φορτίο ρίχνει και λίγη βενζίνη μαζί με το lpg?
Γιατί αλλιώς δε βγαίνει θερμοδυναμικά...



Θα το κοιτάξω, θα μετρήσω με ευλάβια τις καταναλώσεις και θα επανέλθω. Στο πρωτο σίγουρα δεν ψεκαζε βενζίνα γιατι το βαλαμε μαζί με τον φίλο μου το δεύτερο το είχε το brc όπότε δεν γνωρίζω, δεν έχω αντιληφθεί κάτι να ψεκάζει, τι δεν βγαίνει θερμοδυναμικά να δω τις σημειώσεις μου μηπως δεν τα γραφω σωστά?

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιούλ 2013, 14:51
από kobulis
Φιλε grekoulis, όταν λέω οτι δεν βγαίνει θερμοδυναμικά εννοώ πως δε γίνεται να χρειάζεσαι πχ +30% περισσότερη ενέργεια για την κίνηση του οχήματος στην ίδια διαδρομή (από ήρεμα σε γρήγορα) και το καύσιμο να δίνει πχ +5%.

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως το cruise control καίει λίγο περισσότερο για κίνηση με παραπλήσια μέση ταχύτητα σε σχέση με το ελαφρύ δεξί πόδι του οδηγού.

Και τώρα που το σκέφτομαι, ότι high score οικονομίας έχω κάνει στη C5, τα έκανα χωρίς cruise control.

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιούλ 2013, 15:06
από grekoulis
kobulis έγραψε:
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως το cruise control καίει λίγο περισσότερο για κίνηση με παραπλήσια μέση ταχύτητα σε σχέση με το ελαφρύ δεξί πόδι του οδηγού.

Και τώρα που το σκέφτομαι, ότι high score οικονομίας έχω κάνει στη C5, τα έκανα χωρίς cruise control.



Διαφωνώ. Ότι έχω πετύχει το έχω πετύχει με πολύ χρήση cc

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Ιούλ 2013, 21:07
από Tzakos
xantiamanolis έγραψε:
grekoulis έγραψε:
kobulis έγραψε:
Συνολικά το τριπ κομπιούτερ έδειξε 1490χλμ, 75χαω μέση ταχύτητα, και 8,3lt/100km κατανάλωση.


Μιας και έχουμε το ίδιο μοτόρι αυτή η κατανάλωση είναι αυτή που βλέπεις στον τριπ? και σε πόσο αέριο αντιστοιχεί? Εχω την εντύπωση οτι καίει το δικό μου περισσότερο απ όσο πρέπει και προσπαθώ να καταλάβω τι αέριο καίω με βάση την ένδειξη στον τριπ

να βρεις ενα διαγνωστικο μικρο μαρκας ELM27 το πουλανε κανα 10αρι ευρω στο ιντερνετ να πας μια καλη βολτα το αμαξι εθνικη και να δεις τις τιμες στα short tearm fuel & short teram fuel



Μανωλιό,short trim fuel and long trim fuel. :thumb

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Αύγ 2013, 16:38
από xantiamanolis
οπς λαθος γραφη οκ θενξ μανθο......

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Αύγ 2013, 07:53
από Tzakos
grekoulis έγραψε:
kobulis έγραψε:
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως το cruise control καίει λίγο περισσότερο για κίνηση με παραπλήσια μέση ταχύτητα σε σχέση με το ελαφρύ δεξί πόδι του οδηγού.

Και τώρα που το σκέφτομαι, ότι high score οικονομίας έχω κάνει στη C5, τα έκανα χωρίς cruise control.



Διαφωνώ. Ότι έχω πετύχει το έχω πετύχει με πολύ χρήση cc



Προφανώς φοράτε διαφορετικό νούμερο παπούτσι. :laugh

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Αύγ 2019, 08:36
από cruiser
Για την κατανάλωση , την Παρασκευή το βράδυ σε ταξίδι 160 χλμ μισά σε Α/Δ με χρήση μετά τα διόδια του κρούζ στα 110 , λόγω της κίνησης και μισά σε επαρχιακό (Εύβοια) με 5 άτομα και 500+ κιλά φορτίο και κλιματισμό , με πολύ κίνηση και συνολική μωτ 70 χαω , λόγω μποτιλιαρίσματος σε 2-3 χωριά , είχα κατανάλωση 6,5 λίτρα/100 . Από τα καλά του μεγάλου ατμοσφαιρικού κινητήρα .

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Αύγ 2019, 09:27
από kobulis
Λύθηκε ένα ακόμα μυστήριο πριν ένα μήνα, αυτό της μεγάλης απόκλισης στην κατανάλωση που είχε η C5 μου με τη C5 του φίλου cruiser.

Έγραφε εδώ μέσα για κάποια νούμερα που μου φαίνονταν τελείως sci-fi, περίπου 2,5 - 3 lt/100km κάτω από αυτά που έβλεπα στο trip computer.
Μέχρι ενός βαθμού το δικαιολογούσα από τα τελείως αντι-οικονομικά λάστιχα που φορούσα (Κατηγορίας Ε σε κατανάλωση, αλλά κάτι μου λέει πως μπορεί να ήταν και G αν υπήρχαν επιπλέον κλίμακες),
, δεν είχα και κανένα λόγο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα, για να τα λέει ο cruiser έτσι, έτσι θα είναι,
και το μυστήριο παρέμενε...

Κάποια στιγμή άλλαξα σετ ιμάντα χρονισμού + αντλία νερού, έγινε κ ένας έλεγχος στο χρονισμό και έγινε το θαύμα,
, τσουπ η κατανάλωση προσγειώθηκε στα παλιά καλά επίπεδα!

Αποτέλεσμα: Χθεσινές διαδρομές 230χλμ Πευκοχώρι -> Θεσσαλονίκη -> Πευκοχώρι, τρία άτομα μέσα στη C5 και το Air condition να δουλεύει υπερωρίες, κίνηση με 110-130 κ κάποια μικρά μποτιλιαρίσματα, 7,3 lt/100km

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Αύγ 2019, 11:32
από Lohias^
kobulis έγραψε:
Λύθηκε ένα ακόμα μυστήριο πριν ένα μήνα, αυτό της μεγάλης απόκλισης στην κατανάλωση που είχε η C5 μου με τη C5 του φίλου cruiser.

Έγραφε εδώ μέσα για κάποια νούμερα που μου φαίνονταν τελείως sci-fi, περίπου 2,5 - 3 lt/100km κάτω από αυτά που έβλεπα στο trip computer.
Μέχρι ενός βαθμού το δικαιολογούσα από τα τελείως αντι-οικονομικά λάστιχα που φορούσα (Κατηγορίας Ε σε κατανάλωση, αλλά κάτι μου λέει πως μπορεί να ήταν και G αν υπήρχαν επιπλέον κλίμακες),
, δεν είχα και κανένα λόγο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα, για να τα λέει ο cruiser έτσι, έτσι θα είναι,
και το μυστήριο παρέμενε...

Κάποια στιγμή άλλαξα σετ ιμάντα χρονισμού + αντλία νερού, έγινε κ ένας έλεγχος στο χρονισμό και έγινε το θαύμα,
, τσουπ η κατανάλωση προσγειώθηκε στα παλιά καλά επίπεδα!

Αποτέλεσμα: Χθεσινές διαδρομές 230χλμ Πευκοχώρι -> Θεσσαλονίκη -> Πευκοχώρι, τρία άτομα μέσα στη C5 και το Air condition να δουλεύει υπερωρίες, κίνηση με 110-130 κ κάποια μικρά μποτιλιαρίσματα, 7,3 lt/100km
Εννοείς ότι υπήρχε απόκλιση μεταξύ της πραγματικής μέτρησης από γέμισμα σε γέμισμα σε σχέση με αυτά που ανέγραφε το trip computer ή γενικά απόκλιση μεταξύ εσένα και του cruiser??

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Μέση Κατανάλωση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Αύγ 2019, 11:32
από Lohias^
kobulis έγραψε:
Λύθηκε ένα ακόμα μυστήριο πριν ένα μήνα, αυτό της μεγάλης απόκλισης στην κατανάλωση που είχε η C5 μου με τη C5 του φίλου cruiser.

Έγραφε εδώ μέσα για κάποια νούμερα που μου φαίνονταν τελείως sci-fi, περίπου 2,5 - 3 lt/100km κάτω από αυτά που έβλεπα στο trip computer.
Μέχρι ενός βαθμού το δικαιολογούσα από τα τελείως αντι-οικονομικά λάστιχα που φορούσα (Κατηγορίας Ε σε κατανάλωση, αλλά κάτι μου λέει πως μπορεί να ήταν και G αν υπήρχαν επιπλέον κλίμακες),
, δεν είχα και κανένα λόγο να αμφισβητήσω τα γραφόμενα, για να τα λέει ο cruiser έτσι, έτσι θα είναι,
και το μυστήριο παρέμενε...

Κάποια στιγμή άλλαξα σετ ιμάντα χρονισμού + αντλία νερού, έγινε κ ένας έλεγχος στο χρονισμό και έγινε το θαύμα,
, τσουπ η κατανάλωση προσγειώθηκε στα παλιά καλά επίπεδα!

Αποτέλεσμα: Χθεσινές διαδρομές 230χλμ Πευκοχώρι -> Θεσσαλονίκη -> Πευκοχώρι, τρία άτομα μέσα στη C5 και το Air condition να δουλεύει υπερωρίες, κίνηση με 110-130 κ κάποια μικρά μποτιλιαρίσματα, 7,3 lt/100km
Εννοείς ότι υπήρχε απόκλιση μεταξύ της πραγματικής μέτρησης από γέμισμα σε γέμισμα σε σχέση με αυτά που ανέγραφε το trip computer ή γενικά απόκλιση μεταξύ εσένα και του cruiser??

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk