grekoulis έγραψε:
Και λέω, επειδή με 84 μέση να έχω 6,6 λίτρα ρε μπάς και πρέπει να το γυρίσω σε βενζίνα?
Αμα σας πώ πόσα χιλιόμερα έγραψα απο την 1η Ιουλίου που το πήρα....θα με στείλετε τρελάδικο...
Με όποιο τρόπο και να το ψάξεις -είτε θεωρητικά είτε βάση αποτελέσματος σε ευρώ- , το lpg παραμένει σημαντικά φθηνότερο από τη βενζίνη.
Μην μένετε τόσο στη μέση ταχύτητα του trip computer, είναι κάτι τελείως ενδεικτικό.
Παράδειγμα 1: Μηδενίζω το τριπ κομπιούτερ, ξεκινάω στην Εγνατία οδό και κινούμαι για 2 ώρες με cc στα 80 με 5η. Μετά το δίωρο, θα έχω μέση ταχύτητα 75 και μέση κατανάλωση 5,κάτι lt/100km.
Παράδειγμα 2: Μηδενίζω το τριπ κομπιούτερ, ξεκινάω στην Εγνατία και κινούμαι για 1 ώρα με 170+, και φτάνοντας Θεσσαλονίκη κάνω μιά βόλτα από κέντρο με μία ώρα σταμάτα-ξεκίνα. Μετά το δίωρο, θα έχω πάλι μέση ταχύτητα 75, θα έχω γράψει περίπου τα ίδια χιλιόμετρα, αλλά η μέση κατανάλωση θα παίζει στο 13+ lt/100km.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο στο 1ο ποστ ανέλυσα με κάθε λεπτομέρεια όλες τις διαδρομές που έγιναν μέσα σε αυτά τα 1470km, και σε ποιές το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο ή όχι.
Όσον αφορά την κατανάλωση lpg, σε γενικές γραμμές φίλε grekoulis βρίσκομαι περίπου 20% πάνω από τα νούμερα (βενζίνης) που βγάζει το trip computer. Το περίεργο μάλιστα είναι πως με το αέριο δεν έχω τόσο μεγάλες διακυμάνσεις στην κατανάλωση όπως στη βενζίνη.
Ενώ με βενζίνη ανάλογα με το πώς κινείσαι έχεις διακυμάνσεις κατανάλωσης από 5,κάτι έως 14 λίτρα ανά 100km, στο αέριο το εύρος αυτό είναι πολύ μικρότερο (από 8 έως 12). Μπορεί να είναι θέμα του τρεχαγυρευέ κιτ που έχω εγκαταστήσει, μπορεί να είναι θέμα ρύθμισης, είμαι και λίγο πιό προσεκτικός στο πλάκωμα με αέριο, το μυστήριο όμως παραμένει 150 χιλιάδες χιλιόμετρα μετά lpg.