Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 17 Απρ 2024, 01:39 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 05:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 00:54
Δημοσιεύσεις: 12
Η εγω είμαι παράλογος ή όσοι το οδηγήσανε πρεπει να είχανε πιεί καναδυό ποτηράκια!
Ο λόγος παντα για το Νew C5- 1,8.
Απο τοτε που το αγόρασα νομίζω πως είμαι μεθυσμένος πάνω σε βάρκα! Στο δρόμο επιρρεάζεται ακόμη και απο το πρώτο μποφόρ,και στις στροφές χαζοψαρευει σα να εχει παλαια αναρτηση 15 ετών. Ρε μάγκες μονο εγώ το νιώθω αυτό?
Ασε που στο κοψιμο του τιμονιου εν στάση το τιμόνι τρέμει(ας ελπίσω ότι είναι απο τα ελαστικά).
Κάτοχος 3ου πλέον Citroen απο το 1993 με ΖΧ 1,4- xsara 1.8 και τωρα με το νεο μωρο.
Κατα τ΄άλλα ειναι πραγματικά άψογο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Φιλε μου εισαι στο πλεον ακαταλληλο σημειο στις γενικες συζητησεις για να ανοιξεις καινουργιο θεμα για την συμπεριφορα του νεου C5...Αν ψαξεις λιγο στο φορουμ θα δεις οτι υπαρχει θεμα γενικων συζητησεων για C5...Καλυτερα μην ανοιγεις καινουργια θεματα συζητησης αν δεν κανεις μια μικρη αναζητηση πρωτα! :thumb

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
σωστά....αυτό το θέμα συγκαταλέγεται στην ενότητα της C5.
Ας μας πει κι ο φίλος ο Verde που έχει ακριβώς το ίδιο αμαξάκι
για να υπάρξει σύγκριση. Κι αυτός έχει το 1,8 κι απ'ότι κατάλαβα είναι πολύ ευχαριστημένος.
Για να μεταφερθεί παρακαλώ το θέμα στην σωστή ενότητα να δούμε εντυπώσεις κι απο άλλους κατόχους.
Μπας και παίζει ρόλο που η ανάρτηση είναι συμβατική κι όχι υδρό?... :scratch :scratch

Όσο για το τρίξιμο των τροχών καθώς στρίβεις το τιμόνι σε στάση, το έχω δει και σε άλλα
αυτοκίνητα και απ'ότι φένεται είναι απο τα λάστιχα....υποπτεύομαι πως επειδή έχει καλή πρόσφυση το λάστιχο
αυτό το κάνει να χοροπηδάει όταν το στρίβεις σε στάση.....
Ισχύει κάτι τέτοιο???....

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Μήπως είναι το πρώτο υδροπνευματικό που οδηγείς, και σου κάνει εντύπωση?
Γενικά κι εγώ όταν μπαίνω στο ΒΧ του πατέρα μου, βάρκα μου φαίνεται, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν στρίβει ή δεν πατάει καλά στο δρόμο απλά είναι παράξενη αίσθηση για κάποιον που το βλέπει πρώτη φορά. Γενικά το πάτημα των υδροπνευματικών είναι κάτι παραπάνω από αρχοντικό...

Όσο για το εν στάση στρίψιμο του τιμονιού μάλλον το τρίξιμο είναι από τα λάστιχα. Δεν θα σου συνιστούσα να το κάνεις γιατί τα ταλαιπωρείς χωρίς λόγο.

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Δεν εχει υδροπνευματικη το νεο c5 1.8!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2009, 09:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ούτε που πρόσεξα το οτι είναι το 1,8. Γενικά όπως οι περισσότεροι εδω μέσα πιστεύω έχουν συνδιάσει το C5 με υδροπνευματική. (Τα κουλά της μαμάς εταιρίας έχουν χιλιοειπωθεί).

Το ότι είναι με τη συμβατική με προβληματίζει περισσότερο αφού υποτίθεται οτι είναι λίγο σκληρότερη (η συμβατική από την υδροπνευματική). Βέβαια σε σχέση με το ΖΧ και την Xsara που είχε παλαιότερα ο φίλος είναι πιο μαλακή αλλά μου φαίνεται υπερβολή το να πάει σαν βάρκα.

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2009, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Κοσμα ισα ισα που η τελευταια C5 με συμβατικη αναρτηση δεν ειναι τοσο ανετη και χαλαρη οπως η εργοστασιακη του ΖΧ και του Xsara αλλα λιγο πιο σφικτη...Εντυπωση μου κανει κι εμενα να θεωρειται βαρκα γυαλο η συμβατικη...Σε καινουργιο διλιτρο υδροπνευματικο C5 που εκανα βολτα οντως ηταν λιγο σκουνα για καποιον ''μη μυημενο'' αλλα κι αυτο εφτιαχνε με το κουμπακι Sport...Αλλα η συμβατικη δεν ειναι ετσι, ειναι μεν πολυ ανετη αλλα δεν εχει τασεις πλευσεις...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2009, 12:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Σε c5 με συμβατική δεν έχω μπει, αλλά μου φαίνεται παράξενο να είναι πιο σφιχτή από του ΖΧ ή του xsara αφού στοχεύει σε άλλο αγοραστικό κοινό που κατά κανόνα θέλει μεγαλύτερη άνεση. Ίσως να αναγκάστηκαν λόγω του βάρους του αμαξώματος (το c5 δεν είναι και πούπουλο...). Αν όντως είναι σκληρότερη και έχει αίσθηση βάρκας, μάλλον κάποιο πρόβλημα υπάρχει, δεν συνδυάζονται αλλιώς...

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2009, 13:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Μωρε ουτε σκληρη ειναι (καμια επαφη με Alfa ή BMW π.χ.) αλλα ουτε και τασεις πλευσης εχει ή αισθηση βαρκας...Μια χαρα ισοροπημενη ειναι!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2009, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:44
Δημοσιεύσεις: 540
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Δεν το συζητάω καν για σύγκριση με άλλες μάρκες. Μιλάμε σε σύγκριση με τα συμβατικά citroen και τα υδροπνευματικά. Κουλό επίσης μου φαίνεται που επηρεάζεται από τον άνεμο (αν ισχύουν τα λεγόμενα του φίλου), και ειδικά σε σύγκριση με το ΖΧ 1.4 το οποίο επειδή το έχουμε στην οικογένεια είναι σαφώς χειρότερο από C5 σε άνεση και πάτημα στο δρόμο.

ΥΓ. χθες το βράδυ πέρασες από κηφισίας με το ΖΧ προς χαλάνδρι?

_________________
Εικόνα
C4 2.0lt 2007-2012
C3 Diesel 2012-.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2009, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
C5 RULES! :thumb :lol
Απο Χαλανδρι...? :scratch Μπαααα!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Αύγ 2009, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 00:54
Δημοσιεύσεις: 12
Mάγκες και γω μαζί σας είμαι! αλλά μετά από 16 χρόνια που καβαλάω τα μωρά της αγαπημένης μάρκας, νομίζω πως τα έχω απόλυτη εμπιστοσύνη γι΄αυτό ούτε καν test trive το έκανα πριν την αγορά.
Ένα όμως θα σας πω και όταν έχετε την ευκαιρία να το οδηγήσετε προσέξτε το, η ανάρτηση του εν λόγω μωρού αδυνατεί να διαχειριστεί όπως πρέπει τα κιλά του αμαξώματος. Μέσα στην πόλη ειδικά όταν πέφτει σε λακούβα (ξέρετε τις Ελληνικές) η ανάρτηση δεν μπορεί να κρατήσει τα κιλά του, με αποτέλεσμα το σκάφος να ακολουθεί και μαζί του και οι επιβάτες( περά δώθε εντος της καμπίνας), άσε που και η γυναίκα μου που είναι έγκυος με δουλεύει και λέει ότι θα το κάνει πριν την ώρα της και ζητάει και το xsara πίσω (γαμωτ γαμωτ).
Στο δια ταύτα, το C5 με λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση θα γίνει άλλο αυτοκίνητο χωρίς να χάσει καθόλου η έστω ελάχιστα απο την άνεσή του εξαλείφοντας τα παραπάνω για πάντα.
Προς Θεού, δεν κατηγορώ το αυτοκίνητο και γουστάρω την εταιρεία τρελά, έχει χίλια καλά που στην τιμή του δεν θα τα βρεις πουθενά, απλά προσωπικά νομίζω η συμπεριφορά του ίσως χρειαζόταν μια δεύτερη ματιά για μένα, για τους Γάλλους τώρα και για τους εκεί δρόμους μπορεί να είναι τέλειο ακόμα και στην συμπεριφορά, γιατί στα άλλα ΕΙΝΑΙ.
SORRY για το πολύ μπλα μπλά και ευχαριστώ για για τις απόψη σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Σεπ 2009, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
λοιπον αφου ζητηθηκε η γνωμη μου να πω τα εξης! :D

αυτο που λεει ο φιλος ισχυει.. αλλα βαζω στοιχημα οτι μιλαμε για τα πρωτα 5000χλμ το πολυ. τον ενημερωνω οτι η αναρτηση θα σκληρηνει συντομα. το ιδιο φαινομενο ειχαμε παρατηρησει και μεις οταν το πηραμε. ειναι μεχρι να στρωσει η αναρτηση.. συμβαινει σε ολες τις αναρτησεις αυτο.

οσον αφορα την οδηγικη συμπεριφορα το αυτοκινητο εχει ετσι κ αλλιως πολυ μαλακη αναρτηση. σε σημειο να σε ζαλιζει σε ταξιδι.. βεβαια νομιζω για την Ελλαδα ειναι η καλυτερη επιλογη καθως το αυτοκινητο δε "την ακουει" απο λακουβα με τιποτα..

ειναι υποστροφικο αρκετα και δειχνει το βαρος του ευκολα.. εχει τρομερη σταθεροτητα στις μεγαλες ταχυτητες αλλα παιρνει μεγαλες κλισεις στις στροφες.. παραυτα στριβει ασφαλεστατα.. οπου δεν τα καταφερνει επεμβαινει με επιτυχια το Esp.

δεν ικανοποιει σε καμια περιπτωση τον ανησυχο οδηγο η συμπεριφορα του αλλα ποτε κανεις δε θα τρομαξει με την συμπεριφορα του υπο φυσιολογικη οδηγιση..

νομιζω θα ηταν απαραιτητο για οποιον θελησει να εκμεταλευτει το πλαισιο αυτου του αυτοκινητου να επιλεξει μια φυσιολογικης σκληροτητας αναρτηση και οχι αυτη που βαζει η Citroen.. επισης τα ελαστικα Michelin Primacy HP ειναι ναι μεν απο τα κορυφαια touring ελαστικα αλλα ειναι και φυση υποστροφικα.. με οτι αυτο συνεπαγεται..


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε VeRDe για την δημοσίευση του/της: gio
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 00:54
Δημοσιεύσεις: 12
Φίλε VeRDe ευχαριστώ :thumb
γιατί νόμιζα πως μόνο εγώ είχα αυτή την εντύπωση για την συμπεριφορά του αυτοκίνητου και κέρδισες και το στοίχημα :cool , τα αμάξι έχει 4000χλμ και ελπίζω με τα λεγόμενά σου να σκληρύνει έστω λιγάκι.
Για τα υπόλοιπα δεν διαφέρουν πολύ τα λόγια μας και συμφωνώ σε όλα μαζί σου.
Για να πω και την αμαρτία μου τα δύο προηγούμενα citroen (ΖΧ 1,4- xsara 1.8) που είχα έγινε αλλαγή αμορτισέρ και εμπρός ελατηρίων στα πρώτα 1000 εως 2000χλμ (Bilstain - Eibach) και μπορεί λίγο να σκληρύνανε αλλά δεν με πούλησαν ποτέ η συμπεριφορά του αμαξώματος ηταν ΑΨΟΓΗ σε ΟΛΑ :surprised και μέχρι να αλλάξω αυτοκίνητο δεν ασχολούμουν ξανά με ανάρτηση. :salute


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oδική Συμπεριφορα Νew C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2009, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
ο πατερας μου εχει το c5 ii εγω εχω το c5 iii εχω οδηγησει κ τα δυο. υ αναρτηση ειναι σχεδον ομοια. τα πηγα και τα δυο σε μια γνωριμη μου λακουβα που νομιζα οτι το δικομου ειναι σκληρο κ κοπανει αλλ κ το υδροπνευματικο το ιδιο κανει. παλληκαρια το c5 iii τοχω εδω και 4 μηνεσ το αμαξι δεν παιζεται.σε ανοιχτο δρομο δεν καταλαβαινει τιποτα . η δυναμη του ερχεται γλυκα και στις στροφες γερνει λιγο αλλα εγω προσωπικα νιωθω ασφαλεια.καμια σχεση με το c4 που ειχα 2 xronia.επισης εχω να προσθεσω οτι κ απο κινητηρα με ικανοποιει πααααααρα πολυ.γκαζωνει σε ανηφορα και αιρκοντισιον.τα 150 ερχονται στο κοντερ σαν αερας και καταναλωση σε εγνατια 7.8 σε πολη 8.0-8.2...ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. citroen forever

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Άνεση ανάρτησης ασταθής συμπεριφορά C5 III THP
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: tasos66
Απαντήσεις: 1
περιεργη συμπεριφορα θερμοκρασιας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: gerolikos282
Απαντήσεις: 22
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 1044
Οδική Συμπεριφορά New C5
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: gio
Απαντήσεις: 0
Περιεργη συμπεριφορα στην επιταχυνση..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Θάνος
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια