Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 13:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Πολυ καλο. Σαν κινηση θεωρεις οτι θα αποδωσει την επενδηση?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 14:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
κοιτα περα απο τα τελη κυκλοφοριας που δεν το εκανα γιαυτο εγω κανω πολλα χιλ λογω δουλειας. με συμφερει διοτι κερδιζω ακριβως τα μισα χρηματα .δηλ κανω 350 χιλ με 25 ευρο. οποτε .........επισης οι ρυποι ειναι στο μισο.ετσι το βλεπω εγω, τα υπολογισα και βλεπω οτι και μακροπροθεσμα κερδος θα εχω.

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Με εβαλες σε σκεψεις να το κανω δωρακι στον πατερα μου...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
κ γω νομίζω οτι πμακροπρόθερμα μόνο κέρδος μπορείς να έχεις!
Αν και δε γνωρίζουμε τι παίζει με τη συντήρηση του συστήματος....

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Δεκ 2009, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
αν και ο κατασκευαστης λεει τα διπλασια χλμ απ οτι λεει η citroen αλλαγη λαδιων μπουζι φιλτρα κατλ. εγω θα τα αλλαζω κανονικα.

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Δεκ 2009, 11:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Εκτος απο τη συντήρηση του κινητήρα δε χρειάζεται συνττηρηση και το συστημα του υγραερίου? δε μιλάω βεβαια για προβλήματακια
που μπορεί να παρουσιάσει. με τη δεξαμενή τι γινεται? νομίζω οτι πρέπει να αντικατασταθεί καποια στηγμή λόγω μεταλλικής γύρανσης!

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Δεκ 2009, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
αυτος εκει που το εβαλα μου ειπε στα 1500 χλμ να παω να το δουμε για διαρροες.και μετα μου ειπε οποτε περνας service περνα μια βολτα να το βλεπουμε. για αλλαγες δεξαμενων και σωληνωσεων δεν ανεφερε τιποτα.

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Αύγ 2010, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μόλις γύρισα από το συνεργείο, με φρεσκο-περασμένο κιτ lpg στο C5.

Με τα ελάχιστα που μπορείς να καταλάβεις σε διαδρομή 15χιλιομέτρων,

- Καμία αλλαγή σε επιδόσεις. Έπαιξα με το κουμπάκι εναλλαγής καυσίμου, έκανα αρκετά ανοίγματα σε χαμηλές/μεσαίες/υψηλές στροφές με όλες τις ταχύτητες, και αν υπάρχει διαφορά σε επιδόσεις μεταξύ lpg και βεμζίνης, εγώ τουλάχιστον δεν την κατάλαβα.
- Κατά περίεργο τρόπο, τα +30κιλά στο πορτ-μπαγκάζ βελτίωσαν τον τρόπο που στρίβει το αυτοκίνητο.
- Ο κινητήρας έγινε πιό ήσυχος!
- Το esp δουλεύει κανονικά,
- Το trip computer κ η στιμιαία κατανάλωση δουλεύουν, αλλά μένει να δω αν τα νούμερα που βγάζουν έχουν επαφή με την πραγματικότητα.

Τα μόνα προβλήματα μέχρι στιγμής είναι ο κιτσο-κινεζο-βλαχο-διακόπτης με τα ledάκια που είμαι αναγκασμένος να βλέπω στο ταμπλό και το απόλυτο μηδέν στο δείκτη βενζίνης (που μπορεί ενδεχομένως κ να στρώσει στον επόμενο ανεφοδιασμό).

Η μετατροπή έγινε στη Θεσσαλονίκη, αφορά σύστημα 4ης γενιάς με πνεύμονα της τουρκικής aldesa και 60άρα δεξαμενή στη θέση της ρεζέρβας, και κόστισε 1100ευρώ.

Με δεδομένο οτι γράφω πάνω από πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα το μήνα, ήθελα το καλύτερο/ακριβότερο σύστημα που υπάρχει, αλλά κατέληξα στο συγκεκριμένο συνεργείο γιατί στους “Δυτικούς” high tech εγκαταστάτες ο χρόνος αναμονής ήταν γύρω στο οχτάμηνο.

Τέλος, για προστασία βαλβίδων μπήκε και στα 2 ρεζερβουάρ από ένα “ειδικό” λιπαντικό πρόσθετο. Στης βενζίνης απλά το έριξαν, ενώ στου υγραερίου (ένα άλλο της ίδιας μάρκας) πρεσαρίστηκε με πεπιεσμένο αέρα. Μου είπαν πως δε χρειάζεται, αφού ο rfj κινητήρας του c5 δεν έχει ιστορικό προβλημάτων, αλλά το έβαλα καλού κακού.

Αυτά προς το παρόν, μέσα σε ένα μήνα που θα γράψω τα τυπικά μου 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα θα σας αναφέρω εντυπώσεις και -τυχόν- προβλήματα.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Αύγ 2010, 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
καλωσήρθες στην υγραειοκινητη παρεα μας :P Καλορίζικο και καλα χιλιόμετρα να έχεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 09:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 10:29
Δημοσιεύσεις: 43
Τοποθεσία: Στην εθνική με 200
Στον THP υπάρχει δυνατότητα μετατροπής;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Φυσικα και υπαρχει!
Δεν παιζει κανενα ρολο αν το αυτοκινητο ειναι turbo ή ατμοσφαιρα, χρησιμοποιησε τελευταιας γενιας ομως συστημα! :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υβριδικο citroen c5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Σεπ 2010, 21:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επανέρχομαι στο θέμα μετά από χρήση 4500χλμ.

- Τελικά υπάρχει διαφορά απόδοσης με το υγραέριο 4ης γενιάς σε σύγκριση με τη βενζίνη. Πολύ μικρή, σχεδόν ανεπαίσθητη, αλλά υπαρκτή. Γίνεται αισθητή μόνο σε πολύ χαμηλές (πχ 1500) στροφές σε συνδυασμό με μία ανηφόρα+χρήση κλιματισμού. Στα ψηλά τα μονοπάτια, αν υπάρχει διαφορά, δεν την πρόσεξα μέχρι στιγμής.

- Είναι πολύ ωραίο πράγμα να έχεις με το αυτοκίνητό σου αυτονομία 1200 -1300χιλιόμετρα! Άλλο να σου το περιγράφουν και άλλο να το ζείς! Πέρα από το ψυχολογικό κομμάτι για κάποιον που γράφει πολλά χιλιόμετρα σε περίεργες ώρες, υπάρχει κ το οικονομικό, αφού έχεις τη δυνατότητα να φουλάρεις εκεί που είναι πραγματικά φθηνά/δοκιμασμένα.

- Έχει πολύ πλάκα να ανεφοδιάζεσαι με υγραέριο κ να αφήνεις τα μισά χρήματα που άφηνες με βενζίνη. Είναι σα να έχεις βρεθεί με χρονομηχανή αρκετά χρόνια πίσω, όταν μας εμφανίστηκε το ευρώ.

- Ή αλλιώς, το δίλιτρο C5 αποκτά κατανάλωση Daewoo Matiz !!!

- O κινητήρας ακούγεται λιγότερο. Συγκεκριμένα, στα 170km/h με υγραέριο έχεις το θόρυβο που βγάζει στα 155km/h με βενζίνη.


- Μέχρι στιγμής δεν εμφανίστηκε το παραμικρό πρόβλημα με ρεταρίσματα / δυσκολία στην εκκίνηση ή οτιδήποτε άλλο μηχανικό/ηλεκτρολογικό.

- Το μοναδικό πρόβλημα που παραμένει είναι η λάθος ένδειξη του δείκτη βενζίνης. Αλλά με γεμάτο ρεζερβουάρ, μέρα παρα δύο μέρες επιστρέφει στη σωστή στάθμη χωρίς πλακέτες ή άλλες επεμβάσεις.

- Ούτε ο δείκτης στάθμης LPG είναι της προκοπής. Έχει 4 ledάκια, που το 1ο σβήνει στα 50χλμ, το 2ο στα 150χλμ, το 3ο στα 250, και το lpg τελειώνει στα 460-530χλμ. Το μετράς με τα χιλιόμετρα.

- Περιέργως, η κατανάλωση LPG δεν έχει το εύρος της κατανάλωσης βενζίνης ανάλογα με την οδήγηση. Παίζει από 11 έως 13 lt/100km, όταν με βενζίνη και αντίστοιχη οδήγηση έχω 8,5-12 lt/100km (πάντα στο βενζινάδικο, όχι στο trip computer).

- Τα νούμερα της κατανάλωσης υποτίθεται πως θα μειωθούν παραπάνω όταν περάσω από τον εγκαταστάτη να γίνει ένας έλεγχος και μία «ρύθμιση». Μέχρι στιγμής δε βρήκα χρόνο, αλλά κάποια στιγμή θα γίνει κ αυτό.

- H ρεζέρβα μπορεί να μην πιάνει τόσο μεγάλο μέρος του πορτ-μπαγκαζ, αλλά σε καθυστερεί στη φόρτωση. Σε καθυστερεί και στο τελωνείο, όταν ο τελωνιακός επιμένει να βγάλει κ να ανοίξει την περίεργη μαύρη σακούλα με στο στρογγυλό σχήμα, και επί της ευκαιρίας ανοίγει κ τη μοκέτα του πορτ μπαγκάζ=> σίγουρο το πεντάλεπτο της καθυστέρησης.

- Θεωρητικά, με το LPG έχεις 50% οικονομία. Πρακτικά, βρίσκεσαι στο 35% γιατί και (λίγο) περισσότερα χιλιόμετρα γράφεις, και τα κάνεις περισσότερο πλακωμένος.

- Τέλος, παρά τα τόσα θετικά που έχει μέχρι στιγμής η ιστορία LPG, θα συνιστούσα σε όποιον ενδιαφέρεται να περιμένει μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Και αυτό γιατί ήδη βλέπω μεγάλες αυξήσεις στην τιμή του LPG από 0.64-0.68 στα πρώτα γεμίσματα σε 0.74 – 0.76 στα τελευταία. Αυξήσεις του 15% που μπήκαν αυθαίρετα και ακαριαία από τους βενζινάδες της Θεσσαλονίκης λόγω αυξημένης ζήτησης. Αν προκύψει και κάποιος εξτρα φόρος (θέμα χρόνου), δεν είμαι σίγουρος αν το κόστος/κέρδος θα είναι τόσο γοητευτικό….

Αυτά προς το παρόν, κ ζητώ συγνώμη αν κούρασε το μέγεθος του post.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν kobulis για την δημοσίευση του/της: Gousgounis, PETROSC5
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Αγορά μεταχειρισμένου Citroen DS4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS4
Συγγραφέας: kostas85
Απαντήσεις: 15
Citroen C3 III πρόβλημα με οθόνη πολυμέσων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: louregio
Απαντήσεις: 9
CITROEN C4 - 1600 | 2006 - ΒΑΣΗ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Pan_81
Απαντήσεις: 4
Citroen xsara picasso thorivos mprostino sistima
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Προβλήματα με citroen c3 picasso 1.6vti
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια