Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 08:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Αύγ 2010, 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36
Δημοσιεύσεις: 121
.::Street_Cruiser::. έγραψε:
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τη γνώμη σας. Τελικά κατέληξα στο C5...(όχι που δεν θα κατέληγα) :lol !!!! Το παράγγειλα ήδη στην εκδοση Prestige εποφελούμενος και το Green Bonus ανταλλαγής. Πιστεύω η επιλογή μου θα με δικαιώσει!


Υ.Γ. Βαγγέλη, από Τρίπολη είμαι! Αν δουλεύεις στην αντιπροσωπεία, προφανώς μαζί μιλήσαμε!!!


Εισαστε ο κυριος Αγγελοπουλος? Γιατι μονο αυτην την παραγγελεια εχω.. Που διαλεγαμε αν θα ειναι μαυρο η Grey thoriumκαι το παραγγειλαμε με My way... ? Καλοταξιδο (θα τα πουμε και απο κοντα).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Αύγ 2010, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Νοέμ 2007, 23:18
Δημοσιεύσεις: 1666
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ ΟΛΕ
Εικόνες: 3
τωρα ηταν τυχαιο αυτο που ησασταν και οι 2 απο την Τριπολη??? χαχΧΑΧχΑ καλοοοοοο....

με γεια σου, καλοτάξιδο!

_________________
Εικόνα συναντησεις Θεσ/κης 2012 ΕΔΩ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Αύγ 2010, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Καλοτάξιδο :thumb

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Αύγ 2010, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
καλοταξιδο και απο μενα.... αντε περιμενουμε φωτο και εντυπωσεις εννοειται ....

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Αύγ 2010, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Καλοτάξιδη η C5...! :thumb :thumb :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 12:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 12 Μάιος 2010, 20:07
Δημοσιεύσεις: 39
Τοποθεσία: Μαρούσι
Καλοτάξιδη και απροβλημάτιστη η κούρσα σου !!!! :newbie

_________________
Κώστας

Pink Floyd - Dark Side of the Moon


Citroen GS 1974-1986
Citroen BX Atout 1986-1990
Citroen BX 1.4ikat 1990-2000
Citroen Visa 1992-1998
Citroen Saxo 1998-


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Αύγ 2010, 16:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
σωστη επιλογη.......... :thumb

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 08:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 10:29
Δημοσιεύσεις: 43
Τοποθεσία: Στην εθνική με 200
Είχα και εγώ το ίδιο δίλημμα πριν καταλήξω στην C5 prestige THP.

Οι λόγοι που την επέλεξα:
1. Τιμή (Το insignia με παρόμοιο εξοπλισμό έβγαινε +8000)
2. Εμφάνιση (οι Γάλλοι πάντα ήταν μπροστά από τα γερμανικά σπιρτόκουτα)
3. Άνεση (και σε ανάρτηση άλλα και οι χώροι)
4. Παθητική Ασφάλεια (βαρύ αμάξωμα, 9 αερόσακοι κτλ, 3 θέσεις isofix)

Τώρα να επεκταθώ και στα αρνητικά, για να υπάρχει ολοκληρωμένη άποψη
1. Σπόρ χαρακτήρας.
- Απουσιάζει παντελώς από το C5 η νευρικότητα, με τα "κόκκινα" να αρχίζουν στις 5000 στροφές! Το insignia στο test drive το πάτησα 230 άνετότατα με 5η (ξέχασα πως είχε και 6η).
- Φρένα
- Μπάκετ καθίσματα (στο insignia αγκαλιάζουν το σώμα καλύτερα, θυσιάζωντας την άνεση βέβαια)
2. Το insignia βγαίνει σε 5πορτο (έχει και τον υαλοκαθαριστήρα πίσω!!!) με αποτέλεσμα να δίνει μεγαλύτερο ύψος (όχι λίτρα) στον χώρο αποσκευών. Το πρόβλημα το συνάντησα όταν πήγα να βάλω το τρίτροχο καροτσάκι του μπέμπη πίσω που δε διπλώνει τόσο καλά.
3. Αλλάζουν τα φώτα ημέρας χωρίς επίσκεψη σε συνεργείο και λύσιμο προφυλακτήρα, οπότε μπορούν να μπουν λευκά xenon-like ή led που είναι πιο ευδιάκριτα την ημέρα.

Αν ακούσετε άλλα παράπονα είναι ψευδή:
- για τις διαστάσεις. Εκεί που παρκάρει το insignia παρκάρει και το C5.
- Για την ποιότητα κατασκευής των γερμανικών... (made in spain!)
- κρατήματα... ΝΑΙ ένα Insignia με billstein πατάει καλύτερα απο το C5 αλλα με τι θυσίες; Κατα τα άλλα έχουν το ίδιο ακριβώς βάρος με το c5 ελαφρώς πιο πλατύ, οπότε θεωρητικά εαν έχουν στο ίδιο ύψος το κέντρο βάρους το C5 υπερτερεί.

_________________
ΕικόναΣτατικές μελέτεςΟικοδομικές άδειες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 13:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Gousgounis έγραψε:
Τώρα να επεκταθώ και στα αρνητικά, για να υπάρχει ολοκληρωμένη άποψη
1. Σπόρ χαρακτήρας.
- Απουσιάζει παντελώς από το C5 η νευρικότητα, με τα "κόκκινα" να αρχίζουν στις 5000 στροφές! Το insignia στο test drive το πάτησα 230 άνετότατα με 5η (ξέχασα πως είχε και 6η).

Τι σχεση εχει η νευρικοτητα, που ξεκινουν τα "κοκκινα" και τα χιλιομετρα που επιασες με το Insignia??? :jaw Πραγματικα ασαφης συλογισμος!
Gousgounis έγραψε:
- Φρένα

Τι εχουν τα φρενα? Μηπως τα αρνητικα εστιαζονται σε συγκριση με το Insignia ή γενικα δε σε καλυπτουν τα φρενα...γιατι συγκεκριμενα απ ολες τις δοκιμες που δεχτηκε το αυτοκινητο, ο τομεας των φρενων ηταν παντα στα υπερ του!!!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 07:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 10:29
Δημοσιεύσεις: 43
Τοποθεσία: Στην εθνική με 200
Επειδή το topic είναι εξειδικευμένο, εστιάζομαι στην σύγκριση με το insignia. Βέβαια το συγκεκριμένο opelάκι μόνο ένα test drive το έχω κάνει και δεν έπεσε στα χέρια μου να το εξετάσω εκτεταμένα.

Σπορ χαρακτήρα είχε μέχρι και η xsara μου, εντονότερο (βέβαια είχε πέσει και ένα ελαφρύ δαχτυλάκι). Το ένιωθες το αυτοκίνητο πως όταν ήθελες δύναμη, κατέβαζες ταχύτητα, κολλούσες το πόδι στο γκάζι και το αυτοκίνητο ανταποκρινόταν. Με τα κόκκινα στις 6500 σου δίνει περιθώριο να το "ζορίσεις" περισσότερο το αυτοκίνητο.
- Επίσης αναπόσπαστο κομμάτι του σπόρ χαρακτήρα είναι εκτός απο τη δύναμη που σε βυθίζει στο κάθισμα, η σκληρότητα των αναρτήσεων, η αίσθηση του τιμονιού, ο ήχος, η διπλή εξάτμιση, ο coupe σχεδιασμός και πολλά άλλα.

Το C5 είναι άριστο οικογενειακό αυτοκίνητο. Το insignia μπορεί να το αγοράσει ποιο εύκολα ένας κοντράκιας καβ#$@πιστιρικάς.
Μη ξεχνάμε πως υπάρχει και το OPC με το ίδιο αμάξωμα, ενώ η citroen πάει στο C6 που πάλι δε θεωρείται σπορ.

_________________
ΕικόναΣτατικές μελέτεςΟικοδομικές άδειες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 09:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36
Δημοσιεύσεις: 121
Εξειδικευμενο δν θα το ελεγα... Το Θεμα συζητησης ειναι ανταγωνιστικο αναμεσα σε 2 Μοντελα ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΑ οπως και φυσικα ειναι. Το τελευταιο πραγμα που κοιτας σε ενα ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ειναι ο σπορ χαρακτηρας του. Αν θες κ@βλ€ς και γκαζια πας στην κατηγορια ΣΠΟΡ μικρα μεσαια. Αυτο που λεω σε ολους τους πελατες ειναι "Τι αμαξι ψαχνετε" αν μου πουν DS3 για το γιο μου θα μιλησω περισοτερο για αποδοσεις στριψιμο και γκαζια παρα για χωρους ανεση οικονομια εργονομια. Δν μπορω να πω σε εναν οικογενειαρχη με 3 παιδακια για γκαζι στριψιμο ποσο γρηγορη ανταποκριση εχει το αμακσι αμα κινιθη γρηγορα κτλπ.. 1ον θα με βρισει και 2ον δν γινετε τα αμακσια 4 ογκων οτι και να τους κανεις να κινιθουν ΣΠΟΡ οποτε οτι και να πεις για σπορ κοματι σε ενα αυτοκινητο 4 ογκων για ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ θα βρισκουν αντιφασεις σε πολλα σημεια.

Εν Ολιγοις... Το σπορ κομματι δν ισχυει στα οικογενειακα αυτοκινητα(τοσο ) ωστε να γινει συγκριτικο κομματι αναμεσα σε 2 αυτοκινητα.. Μην κοιταμε που ολα τα περιοδικα και ο τυπος κανει τα τεστ και εμεις κοιταμε σε ενα αυτοκινητο που το εχουν επι το πληστων οικογενειαρχες τα 0-100 το στριψιμο σε πιστα ΚΤΛΠ..Σε αυτο το τρυπακι μας εχουν βαλει χρονια τωρα οι Δημοσιογραφει μπακαληδες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
:agree στον Βαγγέλη.

Απο την άλλη όμως, οι επιδόσεις, το 0-100, το ρεπρίζ, τα κρατήματα κλπ, είναι απαραίτητα και για εναν -σωστό- οικογενιάρχη.
Δε γίνεται να έχω μέσα τη γυναίκα και τα παιδιά μου, να θέλω να κάνω προσπέραση, και να λέω "θα τα καταφέρω ή τρακάρω με τον απέναντι;".
Ή να εχω το κλιματιστικό στο τέρμα + το πορτπαγκάζ γεμάτο βαλίτσες, και στις ανηφόρες να πρεπει να κατεβάζω 2 ταχύτητες στο σασμάν...

Τα άλογα πάντα είναι ευπρόσδεκτα. Απλά άλλος τα χρησιμοποιεί για "σπορ" και άλλος για "ασφάλεια"

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 10:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36
Δημοσιεύσεις: 121
σωστος ο γιαννης. Αλλα τα 160 αλογα με τα 180 δν ειναι και τοσοι διαφορα για εναν ο οπιος θα κανει ΝΟΡΜΑΛ προσπερασεις.. Φυσικα Φρενα ΚΤΛΠ ειναι δεδομενα. Ολοι ομως μιλαμε για ακραια φενομενα κατι φορες που τα συνανταμε ΜΟΝΟ σε πιστα.... Με καλυψες γιαννεα πληρως με αυτα που εγραψες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Απο μοτερ τουλαχιστον τα 180 αλογα του γερμανου μπορει να βγαινουν αλλα πως στο καλο καταφεραν να το κανουν να βγαζει 1 χιλιογραμμομετρο ροπη λιγοτερο απο τον thp δε το καταλαβαινω.. :shy :lol
Κατα τα αλλα οποιος ειναι ανησυχος οικογενειαρχης νομιζω οτι η επιλογη μιας 159 tbi με ή και χωρις το πακετο ti ειναι μονοδρομος.... :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 29 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

help!!!xanthia 2000 turbo σε zx
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: zxpanos
Απαντήσεις: 12
Φρένα του C4 Turbo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: AGGELOS
Απαντήσεις: 0
Ηλεκτρική αντλία ψύξης turbo.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: livaspy
Απαντήσεις: 6
turbo citroen c5 2.0hdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: gavramis
Απαντήσεις: 15
Πρόβλημα turbo c5 2.0 hdi break 2001
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ