Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vaggelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Αύγ 2010, 08:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36 Δημοσιεύσεις: 121
|
.::Street_Cruiser::. έγραψε: Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τη γνώμη σας. Τελικά κατέληξα στο C5...(όχι που δεν θα κατέληγα) !!!! Το παράγγειλα ήδη στην εκδοση Prestige εποφελούμενος και το Green Bonus ανταλλαγής. Πιστεύω η επιλογή μου θα με δικαιώσει! Υ.Γ. Βαγγέλη, από Τρίπολη είμαι! Αν δουλεύεις στην αντιπροσωπεία, προφανώς μαζί μιλήσαμε!!! Εισαστε ο κυριος Αγγελοπουλος? Γιατι μονο αυτην την παραγγελεια εχω.. Που διαλεγαμε αν θα ειναι μαυρο η Grey thoriumκαι το παραγγειλαμε με My way... ? Καλοταξιδο (θα τα πουμε και απο κοντα).
|
|
|
|
|
tzanetosg
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Αύγ 2010, 16:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56 Δημοσιεύσεις: 1268 Τοποθεσία: πειραιας
|
καλοταξιδο και απο μενα.... αντε περιμενουμε φωτο και εντυπωσεις εννοειται ....
_________________ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....
ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ
ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC
ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????
Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????... Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 13:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Gousgounis έγραψε: Τώρα να επεκταθώ και στα αρνητικά, για να υπάρχει ολοκληρωμένη άποψη 1. Σπόρ χαρακτήρας. - Απουσιάζει παντελώς από το C5 η νευρικότητα, με τα "κόκκινα" να αρχίζουν στις 5000 στροφές! Το insignia στο test drive το πάτησα 230 άνετότατα με 5η (ξέχασα πως είχε και 6η). Τι σχεση εχει η νευρικοτητα, που ξεκινουν τα "κοκκινα" και τα χιλιομετρα που επιασες με το Insignia??? Πραγματικα ασαφης συλογισμος! Gousgounis έγραψε: - Φρένα Τι εχουν τα φρενα? Μηπως τα αρνητικα εστιαζονται σε συγκριση με το Insignia ή γενικα δε σε καλυπτουν τα φρενα...γιατι συγκεκριμενα απ ολες τις δοκιμες που δεχτηκε το αυτοκινητο, ο τομεας των φρενων ηταν παντα στα υπερ του!!!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Gousgounis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 07:25 |
|
Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 10:29 Δημοσιεύσεις: 43 Τοποθεσία: Στην εθνική με 200
|
Επειδή το topic είναι εξειδικευμένο, εστιάζομαι στην σύγκριση με το insignia. Βέβαια το συγκεκριμένο opelάκι μόνο ένα test drive το έχω κάνει και δεν έπεσε στα χέρια μου να το εξετάσω εκτεταμένα.
Σπορ χαρακτήρα είχε μέχρι και η xsara μου, εντονότερο (βέβαια είχε πέσει και ένα ελαφρύ δαχτυλάκι). Το ένιωθες το αυτοκίνητο πως όταν ήθελες δύναμη, κατέβαζες ταχύτητα, κολλούσες το πόδι στο γκάζι και το αυτοκίνητο ανταποκρινόταν. Με τα κόκκινα στις 6500 σου δίνει περιθώριο να το "ζορίσεις" περισσότερο το αυτοκίνητο. - Επίσης αναπόσπαστο κομμάτι του σπόρ χαρακτήρα είναι εκτός απο τη δύναμη που σε βυθίζει στο κάθισμα, η σκληρότητα των αναρτήσεων, η αίσθηση του τιμονιού, ο ήχος, η διπλή εξάτμιση, ο coupe σχεδιασμός και πολλά άλλα.
Το C5 είναι άριστο οικογενειακό αυτοκίνητο. Το insignia μπορεί να το αγοράσει ποιο εύκολα ένας κοντράκιας καβ#$@πιστιρικάς. Μη ξεχνάμε πως υπάρχει και το OPC με το ίδιο αμάξωμα, ενώ η citroen πάει στο C6 που πάλι δε θεωρείται σπορ.
_________________ Στατικές μελέτεςΟικοδομικές άδειες
|
|
|
|
|
Vaggelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 09:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36 Δημοσιεύσεις: 121
|
Εξειδικευμενο δν θα το ελεγα... Το Θεμα συζητησης ειναι ανταγωνιστικο αναμεσα σε 2 Μοντελα ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΑ οπως και φυσικα ειναι. Το τελευταιο πραγμα που κοιτας σε ενα ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ειναι ο σπορ χαρακτηρας του. Αν θες κ@βλ€ς και γκαζια πας στην κατηγορια ΣΠΟΡ μικρα μεσαια. Αυτο που λεω σε ολους τους πελατες ειναι "Τι αμαξι ψαχνετε" αν μου πουν DS3 για το γιο μου θα μιλησω περισοτερο για αποδοσεις στριψιμο και γκαζια παρα για χωρους ανεση οικονομια εργονομια. Δν μπορω να πω σε εναν οικογενειαρχη με 3 παιδακια για γκαζι στριψιμο ποσο γρηγορη ανταποκριση εχει το αμακσι αμα κινιθη γρηγορα κτλπ.. 1ον θα με βρισει και 2ον δν γινετε τα αμακσια 4 ογκων οτι και να τους κανεις να κινιθουν ΣΠΟΡ οποτε οτι και να πεις για σπορ κοματι σε ενα αυτοκινητο 4 ογκων για ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ θα βρισκουν αντιφασεις σε πολλα σημεια.
Εν Ολιγοις... Το σπορ κομματι δν ισχυει στα οικογενειακα αυτοκινητα(τοσο ) ωστε να γινει συγκριτικο κομματι αναμεσα σε 2 αυτοκινητα.. Μην κοιταμε που ολα τα περιοδικα και ο τυπος κανει τα τεστ και εμεις κοιταμε σε ενα αυτοκινητο που το εχουν επι το πληστων οικογενειαρχες τα 0-100 το στριψιμο σε πιστα ΚΤΛΠ..Σε αυτο το τρυπακι μας εχουν βαλει χρονια τωρα οι Δημοσιογραφει μπακαληδες.
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 10:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
στον Βαγγέλη. Απο την άλλη όμως, οι επιδόσεις, το 0-100, το ρεπρίζ, τα κρατήματα κλπ, είναι απαραίτητα και για εναν -σωστό- οικογενιάρχη. Δε γίνεται να έχω μέσα τη γυναίκα και τα παιδιά μου, να θέλω να κάνω προσπέραση, και να λέω "θα τα καταφέρω ή τρακάρω με τον απέναντι;". Ή να εχω το κλιματιστικό στο τέρμα + το πορτπαγκάζ γεμάτο βαλίτσες, και στις ανηφόρες να πρεπει να κατεβάζω 2 ταχύτητες στο σασμάν... Τα άλογα πάντα είναι ευπρόσδεκτα. Απλά άλλος τα χρησιμοποιεί για "σπορ" και άλλος για "ασφάλεια"
_________________
|
|
|
|
|
Vaggelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 10:41 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36 Δημοσιεύσεις: 121
|
σωστος ο γιαννης. Αλλα τα 160 αλογα με τα 180 δν ειναι και τοσοι διαφορα για εναν ο οπιος θα κανει ΝΟΡΜΑΛ προσπερασεις.. Φυσικα Φρενα ΚΤΛΠ ειναι δεδομενα. Ολοι ομως μιλαμε για ακραια φενομενα κατι φορες που τα συνανταμε ΜΟΝΟ σε πιστα.... Με καλυψες γιαννεα πληρως με αυτα που εγραψες.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 THP VS Opel Insignia turbo Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2010, 15:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Απο μοτερ τουλαχιστον τα 180 αλογα του γερμανου μπορει να βγαινουν αλλα πως στο καλο καταφεραν να το κανουν να βγαζει 1 χιλιογραμμομετρο ροπη λιγοτερο απο τον thp δε το καταλαβαινω.. Κατα τα αλλα οποιος ειναι ανησυχος οικογενειαρχης νομιζω οτι η επιλογη μιας 159 tbi με ή και χωρις το πακετο ti ειναι μονοδρομος....
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|