sonyram1987 έγραψε:
1.συγνομη ο αισθητηρας map με code: 1920aj και οχι maf οπος εγραψα εχει ενσοματομενο αισθητηρα θερμοκρασιας εκτος απο αισθητηρα πιεσης και με ενα ποτενσιομετρο περιπου 80kom αν θυμαμαι καλα (προσοπικη πατεντα) αναμεσα στον εγκεφαλο και στον αισθητηρα θερμοκρασιας επαφες 3&4 του map σε σινδεσμολογια σειρας μπορεις να ρυθμισεις απο θερμοκρασια περιβαλοντος εως -40οC.το μηγμα ρυθμιστικε λιγο πιο πλουσιο σε βενζινη οστε να μην ειναι σχεδον ποτε φτοχο
6.για το sprit booster σωστα τα λες με το ανοιγμα τη πεταλουδας δινει το αποτομο τραβιγμα δεν λεω οτι δινει κατι παραπανο απο τοις δινατοτιτες του κινητιρα και ενωιτε στο τερμα γκαζι δεν κανει τιποτα
Οι μετρησεις στα μηγματα εκτος απο το diagbox το εργοστασιακο προγραμα τις citroen-peugeot και την εργοστασιακη διαγνοσικη φισα actia code:9780.z5 (
http://www.ebay.com/itm/Citroen-Peugeot ... 1110667677)εγιναν και με το torque pro(
https://play.google.com/store/apps/deta ... 3JxdWUiXQ..) το οποιο λειτουργει σε συσκευες android με την βοηθεια τoυ ELM327 V1.5 OBDII Bluetooth (
http://www.ebay.com/itm/Auto-Mini-V1-5- ... bc&vxp=mtr)το εμπιστευομαι γιατι εχω κανει συνγκριση των τημων σε σχεση με το προγραμα της ετεριας και ειναι ακριβος τα ιδια
Ως προς της μετρησεις σχετικα με την ιπποδυναμη εγιναν παλι με το torque pro και το εμπιστευομε γιατι οταν πηρα το αυτοκινητο απο την ετερια μετα φισικα το στροσιμο το εκανα δοκιμαστικη μετριση ιπποδυναμης με αποτελεσμα την εργοστασιακη δυναμη του κηνιτιρα 127αλογα περιπου απο εκει και περα το εμπιστευομε.
Mαλλον τα πηρες στραβα.δεν κανω επιδειξη γνωσεων γιατι δεν με ενδιαφερει να το κανω...
σχετικα με τον αισθητηρα μου προκαλει μεγαλη εντυπωση να ειναι ενσωματομενος ο map με τον iat και πουθενα δεν φενεται στο νετ να ειναι ετσι.ο κωδικος που εδωσες παντου βγαινει σαν map μονο.τωρα για να εκανες αυτο το πραγμα με την
αντισταση εσυ ο ιδιος και να βλεπεις αυτη την τιμη στη θερμοκρασια τοτε ναι οντως εχεις δικιο.παρολαυτα καποιος ειδικος περι ανταλλακτικων psa θα απαντουσε με σιγουρια.
Τα μιγματα πως τα μετρας απο το torque pro?Βαση του εργοστασιακου αισθητηρα λ?Πως ρυθμιζεις τα μιγματα????
δεν ειναι ασφαλες να φτιαχνεις προγραμμα και να τα μετρας βαση αυτων.απο οτι καταλαβα απλα αλλαξες την θερμοκρασια εισαγωγης αερα που βλεπει ο εγκεφαλος του αυτοκινητου και το αφησες να κανει adaption μονο του,οπου αυτην την επιλογη την εχουνε ολα τα καινουργια.αφηνουν περιθωρια να αναπροσαρμοζεται ο εγκεφαλος στα υπαρχων δεδομενα που καταγραφει.απλα προσπαθω να σου εξηγησω οτι ισως δεν ειναι και οτι πιο ασφαλες μιας και δεν μπορεις να μετρησεις τα μιγματα σωστα μεσω ενος εργοστασιακου λ και δη μεσα απο το pro torque και να πεις στον εγκεφαλο οτι στις ταδε στροφες με τοσο φορτιο και μπλα μπλα μπλα θελω αυτο το ρυθμο ψεκασματος των μπεκ.Κατι ξερει ο κατασκεβαστης καλυτερα απο εμενα τον Νικο τον Τακη τον καθενα μας....Να μιλουσαμε για wb λ και φτιαχτο προγραμμα οκ....Το προγραμματακι pro torque ειναι καλο για να κανεις το εφε σου και να φλασαρεις 1-2 ενδειξεις απο τον εγκεφαλο,αλλα προσωπικα για εμενα μεχρι εκει.επειδη το εχω δοκιμασει δεν με ενθουσιασε και ποτε μα ποτε δεν μου εδειξε νουμερα ροπης και ιπποδυναμης στο δρομο κοντα στα πραγματικα.οταν μιλαμε για οργανα ας μιλησουμε για τα κλασσικα οργανα!
Το να μετρουσες το αμαξι σου σε δυναμομετρο πριν και μετα τις επεμβασεις και να πεις αυτα εβγαλα και το οδηγω για τοσο χωρις ζημια τοτε οκ.αλλα να μιλαμε για δυναμομετρηση μεσω android,ενταξει δεν ειμαι και πολυ υπερ απο οτι καταλαβες.μιλαω εντελως φιλικα και ευχομαι να το χαιρεσαι το ιδιο εντονα χωρις ποτε να χαλασει ουτε βιδα...ο καθενας κανει οτι του κ@@βλωσει στο οχημα του!
και για να μην ειμαι πολυ οφ τοπικ,γιατι οι c5 thp 156ps απο οτι λενε οι ιδιοκτητες τους βγαζουνε με το ζορι 210-220 με 6αρι σαζμαν το οποιο προφανως δεν κραταει τον κινητηρα ξεφουσκωμενο σε αυτα τα χιλιομετρα?
απο εμενα τελος,καλη συνεχεια στο εγχειρημα σου!φιλικα!