Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2013, 11:15
Δημοσιεύσεις: 7
Παιδια εγω εχω το C5 III 1.8 16v το εχω ψιλοπιραγμενο οχι σπουδεα πραγματα
αλλα κατι κανουν.

1.εχω πιραγμενο τον εσθητηρα ΜΑF διλαδη ο εγκεφαλος καταλαβενει οτι εξω εχει -33οC με αποτελεσμα να φτιαχνει καλητερο μηγμα με μεγαλητερη περιεκτικοτητα σε βενζινη
2.εχω μια ηλεκτρικη τουρμπινα για να περνει λιγο παραπανο αερα και να μην μπουκονει απο μηγμα στα χαμιλα
3.μια φιλτροχοανη της Κ/Ν Φ100 με προσαρμογη σε Φ70 που εχει η διαμετρος της πεταλουδας γκαζιου
4. εχω περασει ενα ελευθερο τελικο με Φ50 εισοδο (οπος ολη η εργοστασιακη σολινοση) και Φ100 εξοδο
5.με ζαντολαστιχα απο 225/60/16 αλλαγη σε 225/55/17
6.και ενα sprint booster για να δοσει λιγο νευρο στο ηλεκτρογκαζο να εχω ολη τη δυναμη του moter οπου τι χριζομε

το αποτελεσμα ολλων αυτων 236 km/h στο GPS,239km/h στο κοντερ στις 6614 R.P.M
και 10,6 sec 0-100km/h με 136ΗP απο (127HP εγοστασιακα) στις 5684 R.P.M


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 09:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Μόλις συνειδητοποίησα ότι δεν έχω πάει ποτέ πάνω από 180 με το C5....

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 10:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2012, 13:43
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Μεχρι και ο μπεμπης εχει παει με 180-190 με το C5.... :cens

Ηταν σε τετοια φαση ομως :sad :sad :sad, ημασταν οι 2 μας και επρεπε να φτασουμε συντομα στο σπιτι.... :wrc


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 12:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
sonyram1987 έγραψε:
Παιδια εγω εχω το C5 III 1.8 16v το εχω ψιλοπιραγμενο οχι σπουδεα πραγματα
αλλα κατι κανουν.

1.εχω πιραγμενο τον εσθητηρα ΜΑF διλαδη ο εγκεφαλος καταλαβενει οτι εξω εχει -33οC με αποτελεσμα να φτιαχνει καλητερο μηγμα με μεγαλητερη περιεκτικοτητα σε βενζινη
2.εχω μια ηλεκτρικη τουρμπινα για να περνει λιγο παραπανο αερα και να μην μπουκονει απο μηγμα στα χαμιλα
3.μια φιλτροχοανη της Κ/Ν Φ100 με προσαρμογη σε Φ70 που εχει η διαμετρος της πεταλουδας γκαζιου
4. εχω περασει ενα ελευθερο τελικο με Φ50 εισοδο (οπος ολη η εργοστασιακη σολινοση) και Φ100 εξοδο
5.με ζαντολαστιχα απο 225/60/16 αλλαγη σε 225/55/17
6.και ενα sprint booster για να δοσει λιγο νευρο στο ηλεκτρογκαζο να εχω ολη τη δυναμη του moter οπου τι χριζομε

το αποτελεσμα ολλων αυτων 236 km/h στο GPS,239km/h στο κοντερ στις 6614 R.P.M
και 10,6 sec 0-100km/h με 136ΗP απο (127HP εγοστασιακα) στις 5684 R.P.M



1.Αυτος ο αισθητηρας που περιγραφεις (MAF) δεν εχει καμια σχεση με τον αισθητηρα θερμοκρασιας αερα εισαγωγης.MAF= Mass Air Flow.εχει να κανει με την ποσοτητα του αερα.Για το -33 που λες,υποπτευομαι οτι εχεις βγαλει τη φυσσα του ή εχεις βαλει καποιο μετατροπεα σηματος που παιζουνε??
2.Οι αποψεις διυσταντε για αυτες τις ηλεκτρικες τουρμπινες,αλλα για να το λες κατι θα εχεις δει.
6.Το sprint booster απλα ανοιγει παραπανω το γκαζι απο οτι θα το ανοιγε ο εγκεφαλος κανονικα.στο τερμα πατημα βεβαια απλα δεν κανει τιποτα.ουτε δυναμη δινει,ουτε τιποτα.αυτα ειναι μυθος οσων το εμπορευοντε.

Μια απορια εχω σε ολα αυτα,με τι προγραμμα το δουλευεις,και πως ξερεις οτι εχεις σωστα μειγματα χωρις να βαζεις σε κινδυνο τη μηχανη του αυτοκινητου σου?
Οι μετρησεις σχετικα με την ιπποδυναμη εγιναν σε δυναμομετρο?
Εσεις οι τουρμπατοι με τα thp τι τελικες βλεπετε σε ισιο δρομο?

υ.γ. Για να μην φανω κακος,ουτε ειρωνευομαι ουτε αντιλεγω ουτε τιποτα,και μακαρι ολα αυτα να εχουν οντως οφελος χωρις αρνητικα!

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 13:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2012, 13:43
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Δεν θελω να φανω δυσπιστος αλλα με 135 ιππους δεν νομιζω οτι μπορεις να δεις 236χλμ/ω ... :hmm

Το δικο μου με τα 155 αλογα (μπορει να ειναι και λιγα παραπανω) το εχω παει μεχρι 210 χλμ/ω αλλα δεν εδειχνε και ιδιαιτερα προθυμο να ανεβει και πολυ παραπανω. Αντε να πηγαινε στα 215 χλμ/ω που ειναι νομιζω και η τελικη που εχουν δει αλλα μελη με το ιδιο αυτοκινητο. Αυτα φυσικα σε ευθεια και σχετικα συντομη. Τωρα σε κατηφορα στυλ τρενακι λουνα παρκ ισως να παει και παραπανω αλλα και παλι δεν εχω τρελες προσδοκιες...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 16:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2013, 11:15
Δημοσιεύσεις: 7
1.συγνομη ο αισθητηρας map με code: 1920aj και οχι maf οπος εγραψα εχει ενσοματομενο αισθητηρα θερμοκρασιας εκτος απο αισθητηρα πιεσης και με ενα ποτενσιομετρο περιπου 80kom αν θυμαμαι καλα (προσοπικη πατεντα) αναμεσα στον εγκεφαλο και στον αισθητηρα θερμοκρασιας επαφες 3&4 του map σε σινδεσμολογια σειρας μπορεις να ρυθμισεις απο θερμοκρασια περιβαλοντος εως -40οC.το μηγμα ρυθμιστικε λιγο πιο πλουσιο σε βενζινη οστε να μην ειναι σχεδον ποτε φτοχο

6.για το sprit booster σωστα τα λες με το ανοιγμα τη πεταλουδας δινει το αποτομο τραβιγμα δεν λεω οτι δινει κατι παραπανο απο τοις δινατοτιτες του κινητιρα και ενωιτε στο τερμα γκαζι δεν κανει τιποτα

Οι μετρησεις στα μηγματα εκτος απο το diagbox το εργοστασιακο προγραμα τις citroen-peugeot και την εργοστασιακη διαγνοσικη φισα actia code:9780.z5 (http://www.ebay.com/itm/Citroen-Peugeot ... 1110667677)εγιναν και με το torque pro(https://play.google.com/store/apps/deta ... 3JxdWUiXQ..) το οποιο λειτουργει σε συσκευες android με την βοηθεια τoυ ELM327 V1.5 OBDII Bluetooth (http://www.ebay.com/itm/Auto-Mini-V1-5- ... bc&vxp=mtr)το εμπιστευομαι γιατι εχω κανει συνγκριση των τημων σε σχεση με το προγραμα της ετεριας και ειναι ακριβος τα ιδια
Ως προς της μετρησεις σχετικα με την ιπποδυναμη εγιναν παλι με το torque pro και το εμπιστευομε γιατι οταν πηρα το αυτοκινητο απο την ετερια μετα φισικα το στροσιμο το εκανα δοκιμαστικη μετριση ιπποδυναμης με αποτελεσμα την εργοστασιακη δυναμη του κηνιτιρα 127αλογα περιπου απο εκει και περα το εμπιστευομε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Εχετε και διαφορετικα σαζμαν παιδια

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιούλ 2013, 22:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
sonyram1987 έγραψε:
1.συγνομη ο αισθητηρας map με code: 1920aj και οχι maf οπος εγραψα εχει ενσοματομενο αισθητηρα θερμοκρασιας εκτος απο αισθητηρα πιεσης και με ενα ποτενσιομετρο περιπου 80kom αν θυμαμαι καλα (προσοπικη πατεντα) αναμεσα στον εγκεφαλο και στον αισθητηρα θερμοκρασιας επαφες 3&4 του map σε σινδεσμολογια σειρας μπορεις να ρυθμισεις απο θερμοκρασια περιβαλοντος εως -40οC.το μηγμα ρυθμιστικε λιγο πιο πλουσιο σε βενζινη οστε να μην ειναι σχεδον ποτε φτοχο

6.για το sprit booster σωστα τα λες με το ανοιγμα τη πεταλουδας δινει το αποτομο τραβιγμα δεν λεω οτι δινει κατι παραπανο απο τοις δινατοτιτες του κινητιρα και ενωιτε στο τερμα γκαζι δεν κανει τιποτα

Οι μετρησεις στα μηγματα εκτος απο το diagbox το εργοστασιακο προγραμα τις citroen-peugeot και την εργοστασιακη διαγνοσικη φισα actia code:9780.z5 (http://www.ebay.com/itm/Citroen-Peugeot ... 1110667677)εγιναν και με το torque pro(https://play.google.com/store/apps/deta ... 3JxdWUiXQ..) το οποιο λειτουργει σε συσκευες android με την βοηθεια τoυ ELM327 V1.5 OBDII Bluetooth (http://www.ebay.com/itm/Auto-Mini-V1-5- ... bc&vxp=mtr)το εμπιστευομαι γιατι εχω κανει συνγκριση των τημων σε σχεση με το προγραμα της ετεριας και ειναι ακριβος τα ιδια
Ως προς της μετρησεις σχετικα με την ιπποδυναμη εγιναν παλι με το torque pro και το εμπιστευομε γιατι οταν πηρα το αυτοκινητο απο την ετερια μετα φισικα το στροσιμο το εκανα δοκιμαστικη μετριση ιπποδυναμης με αποτελεσμα την εργοστασιακη δυναμη του κηνιτιρα 127αλογα περιπου απο εκει και περα το εμπιστευομε.


Mαλλον τα πηρες στραβα.δεν κανω επιδειξη γνωσεων γιατι δεν με ενδιαφερει να το κανω...
σχετικα με τον αισθητηρα μου προκαλει μεγαλη εντυπωση να ειναι ενσωματομενος ο map με τον iat και πουθενα δεν φενεται στο νετ να ειναι ετσι.ο κωδικος που εδωσες παντου βγαινει σαν map μονο.τωρα για να εκανες αυτο το πραγμα με την αντισταση εσυ ο ιδιος και να βλεπεις αυτη την τιμη στη θερμοκρασια τοτε ναι οντως εχεις δικιο.παρολαυτα καποιος ειδικος περι ανταλλακτικων psa θα απαντουσε με σιγουρια.
Τα μιγματα πως τα μετρας απο το torque pro?Βαση του εργοστασιακου αισθητηρα λ?Πως ρυθμιζεις τα μιγματα????
δεν ειναι ασφαλες να φτιαχνεις προγραμμα και να τα μετρας βαση αυτων.απο οτι καταλαβα απλα αλλαξες την θερμοκρασια εισαγωγης αερα που βλεπει ο εγκεφαλος του αυτοκινητου και το αφησες να κανει adaption μονο του,οπου αυτην την επιλογη την εχουνε ολα τα καινουργια.αφηνουν περιθωρια να αναπροσαρμοζεται ο εγκεφαλος στα υπαρχων δεδομενα που καταγραφει.απλα προσπαθω να σου εξηγησω οτι ισως δεν ειναι και οτι πιο ασφαλες μιας και δεν μπορεις να μετρησεις τα μιγματα σωστα μεσω ενος εργοστασιακου λ και δη μεσα απο το pro torque και να πεις στον εγκεφαλο οτι στις ταδε στροφες με τοσο φορτιο και μπλα μπλα μπλα θελω αυτο το ρυθμο ψεκασματος των μπεκ.Κατι ξερει ο κατασκεβαστης καλυτερα απο εμενα τον Νικο τον Τακη τον καθενα μας....Να μιλουσαμε για wb λ και φτιαχτο προγραμμα οκ....Το προγραμματακι pro torque ειναι καλο για να κανεις το εφε σου και να φλασαρεις 1-2 ενδειξεις απο τον εγκεφαλο,αλλα προσωπικα για εμενα μεχρι εκει.επειδη το εχω δοκιμασει δεν με ενθουσιασε και ποτε μα ποτε δεν μου εδειξε νουμερα ροπης και ιπποδυναμης στο δρομο κοντα στα πραγματικα.οταν μιλαμε για οργανα ας μιλησουμε για τα κλασσικα οργανα! ;)
Το να μετρουσες το αμαξι σου σε δυναμομετρο πριν και μετα τις επεμβασεις και να πεις αυτα εβγαλα και το οδηγω για τοσο χωρις ζημια τοτε οκ.αλλα να μιλαμε για δυναμομετρηση μεσω android,ενταξει δεν ειμαι και πολυ υπερ απο οτι καταλαβες.μιλαω εντελως φιλικα και ευχομαι να το χαιρεσαι το ιδιο εντονα χωρις ποτε να χαλασει ουτε βιδα...ο καθενας κανει οτι του κ@@βλωσει στο οχημα του!
και για να μην ειμαι πολυ οφ τοπικ,γιατι οι c5 thp 156ps απο οτι λενε οι ιδιοκτητες τους βγαζουνε με το ζορι 210-220 με 6αρι σαζμαν το οποιο προφανως δεν κραταει τον κινητηρα ξεφουσκωμενο σε αυτα τα χιλιομετρα?
απο εμενα τελος,καλη συνεχεια στο εγχειρημα σου!φιλικα!

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε argiris_89 για την δημοσίευση του/της: sonyram1987
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Ιούλ 2013, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
sonyram1987 έγραψε:
Παιδια εγω εχω το C5 III 1.8 16v το εχω ψιλοπιραγμενο οχι σπουδεα πραγματα
αλλα κατι κανουν.

1.εχω πιραγμενο τον εσθητηρα ΜΑF διλαδη ο εγκεφαλος καταλαβενει οτι εξω εχει -33οC με αποτελεσμα να φτιαχνει καλητερο μηγμα με μεγαλητερη περιεκτικοτητα σε βενζινη
2.εχω μια ηλεκτρικη τουρμπινα για να περνει λιγο παραπανο αερα και να μην μπουκονει απο μηγμα στα χαμιλα
3.μια φιλτροχοανη της Κ/Ν Φ100 με προσαρμογη σε Φ70 που εχει η διαμετρος της πεταλουδας γκαζιου
4. εχω περασει ενα ελευθερο τελικο με Φ50 εισοδο (οπος ολη η εργοστασιακη σολινοση) και Φ100 εξοδο
5.με ζαντολαστιχα απο 225/60/16 αλλαγη σε 225/55/17
6.και ενα sprint booster για να δοσει λιγο νευρο στο ηλεκτρογκαζο να εχω ολη τη δυναμη του moter οπου τι χριζομε

το αποτελεσμα ολλων αυτων 236 km/h στο GPS,239km/h στο κοντερ στις 6614 R.P.M
και 10,6 sec 0-100km/h με 136ΗP απο (127HP εγοστασιακα) στις 5684 R.P.M



Θέλω πολύ να με κάνεις μια βόλτα και να γράψει 236.
Αν είσαι Θεσ/νίκη,να κάνουμε ένα ραντεβού.
Αλλά και Αθήνα να είσαι,κατεβαίνω συχνά.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: sonyram1987
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιούλ 2013, 10:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
Το μοτέρ αυτό που έχουν γίνει τα παραπάνω είναι το 1.8 16V το κλασσικό γνωστό που φοράνε τα C5 και η Citroen μιλάει για 125 άλογα;

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 08:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2013, 11:15
Δημοσιεύσεις: 7
ναι αυτο ειναι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικη ταχυτητα C5 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Οκτ 2013, 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Μάιος 2012, 13:43
Δημοσιεύσεις: 144
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
sotoszx έγραψε:
kobulis έγραψε:
Loxias έγραψε:
Δυστυχως ακομα και σε κατηφορα τα 216km/h ειναι το μεγιστο που βλεπω! :hmm


Πραγματικά περίεργο!
Μήπως -λέω μήπως- είχε ξεχαστεί κάποιο cruise control ή speed limiter στα 216;

Όντος είναι περίεργο που η τελική ταχύτητα είναι πάντα 216! Προσωπική μου άποψη είναι μήπως υπάρχει 'κοιλιά' στην καμπύλη ροπής του THP μετά τις 4-4,5κ σ.α.λ. που σε συνδυασμό με το βάρος/μακριές σχέσεις μετάδοσης/αεροδυναμική αντίσταση δεν επιτρέπει το όχημα να αναπτύξει υψηλότερη τελική.



Μετα τη σημερινη μου περιπετεια με μια πορσε κατεληξα στο ιδιο συμπερασμα.... Ακριβως στη τελικη στα 216 πρεπει να παρουσιαζει κοιλια η καμπυλη ροπης του κινητηρα , ειναι και μακρυα η 6η, ξεφουσκωνει και η τουρμπινα οποτε καπου εκει τελειωνει το παρτυ..... Δεν ξερω αν με προγραμμα δωσει κατι παραπανω... Ειπα να βαλω μια 5η μπας και κανει τιποτα αλλα το λυπηθηκα και ειπα καποια αλλη φορα να το επιταχυνω ομαλα με 5η και να δω μεχρι που παει....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 42 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Στροφές - Ταχύτητα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Καταναλωση στη τριτη ταχύτητα....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Γιωργος 1210
Απαντήσεις: 4
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ c2vts
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 119
Περίεργο σφύριγμα σε χαμηλή ταχύτητα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Jimisballjohn
Απαντήσεις: 33
Δυσκολία να συμπλεξάρει η 1η ταχύτητα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Nio
Απαντήσεις: 26
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ