Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 23 Απρ 2024, 17:49 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Ιαν 2011, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Εισαγωγή,


Την πρώτη αγάπη κανείς δεν την ξεχνά, τελικώς. Εν έτη 1998 και μετά από σκληρότατες οικονομίες απέκτησα ένα clio I ηλικίας 7 ετών και 70χλδ χλμ από φίλη καλή που όμως ο άντρας της είχε σκίσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Με μεράκι και παραδάκι το συμμάζεψα και έκανα άλλα τόσα χιλιόμετρα μέσα σε 2 χρόνια όταν ακόμα η βενζίνη είχε 165 δρχ το λίτρο, τα διόδια ήταν τσάμπα και ανύπαρκτα και η τροχαία τότε μάθαινε τον χρυσοχοίδη. Ονειρεμένα χρόνια, φυσικά πολύ νεώτερος και με όρεξη για οδήγηση, σε σημείο παροξυσμού, (διέσχιζα τον θεσσαλικό κάμπο ,με 43C και ανοιχτά παράθυρα μιας και δεν είχε a/c το όχημα…)
¨Όμως το στήσιμο του Renault έμεινε χαραγμένο στην μνήμη μου και πάντα το αποζητούσα… Το καλοκαίρι του 2000, τον Ιούνη ο αδερφός αποφάσισε να αλλάξει το polo 1600cc 75cv (!) το οποίο και μπορεί να χαρακτηρισθεί άνετα ο βασιλιάς της ροπής, το αυτοκίνητο το ξεκινούσες με 5η και το σταματούσες επίσης με 5η τραβούσε τρελά και φυσικά ήτο επίσης οικονομικότατο σαν το clio… Τον γύρο της Ελλάδας πολλές φορές με αυτό και 133 χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί του συν τα 100χλ χλμ του αδερφού επωλήθη το 2003 με 233 χιλιάδες χιλιόμετρα σε νεαρό ευγνώμονα αγοραστή αφού το είχα και αυτό σαν τα μάτια μου..
Ο αδερφός που πουλώντας το polo σε μένα τον Ιούνιο του 2000 αγόρασε ένα xsara I με 1600cc exclusive φορτωμένο για την εποχή του με τα πάντα, βέβαια δεν με άκουσε και δεν περίμενε την νέα έκδοση με τον 16βαλβιδο κινητήρα,… Τον Αύγουστο του 2003 και με 70Κχλμ στο κοντέρ αποφάσισε να μεταναστεύσει στην Ευρώπη για πολύ καλή δουλειά και έτσι το xsara επωλείτο….Δηλαδή μου το πούλησε και εγώ έδωσα το polo….
Ξανά λοιπόν στην Γαλλική σχολή, το στήσιμο Γαλλικό να θυμίζει έντονα την πρώτη αγάπη αλλά bye bye ροπή του γερμανού… Στην αρχή το έβρισκα πολύ αδιάφορο οδηγικά αλλά με τον καιρό το αγάπησα και μέχρι τον Ιούλιο του 2009 που πουλήθηκε είχα κάνει 273.000 χλμ!!!
Από τα τρία αυτά, το xsara ήταν το τέρας αξιοπιστίας διότι με άφησε στο δρόμο μόνο μια φορά λόγω μπαταρίας το καλοκαίρι του 2004. Οφείλω να τονίσω ότι κανένα από τα τρία αυτοκίνητα δεν έκαψαν ποτέ σταγόνα λάδι…ΠΟΤΕ…Το clio με ¨άφησε μια φορά από κομμένο κολάρο το οποίο για καιρό έσταζε κρυφά πάνω στον αισθητήρα του βολάν με αποτέλεσμα να σβήνει χωρίς να καταλαβαίνω τι γίνεται….Το polo άφησε τον αδερφό μου Μεγάλη Πέμπτη από νστιστριμπιτερ ηλεκτρονική κτλπ (κλασσική βλάβη πόλο) και εμένα Mεγάλο Σάββατο από θερμοστάτη (τελικά το Πάσχα κάτι του έφταιγε…) και είχε φυσικά όλα τα χαζά του πόλο π.χ χάλασαν οι ασφάλειες ως είθιστο με το συγκεκριμένο, ενώ το ίδιο συνέβη και με τον αισθητήρα θερμοκρασίας νερού…
Το xsara έβγαλε κλασσικές βλάβες δηλαδή μετά τις 150 χιλιάδες χιλιόμετρα άναβε το λαμπάκι του λαδιού όταν τραβούσες χειρόφρενο για λόγο που ακόμα και σήμερα δεν ανακάλυψα, στις 240χλδ χιλιόμετρα ζήτησε αλλαγή ψυγείου καλοριφέρ και επίσης και στατική ανάφλεξη, χρειάστηκε μπρατσάκια ζυγαριάς στις 100χλδ που αλλάχτηκαν με TRW και έκτοτε δεν αλλάχτηκαν, τσιμούχα ημιαξονίου σασμάν στα 100χλδ επίσης και έκτοτε δεν χρειάστηκε να αλλαχτεί ενώ στις 170 χλδ ο πίσω άξονας χρειάστηκε επισκευή με αλλαγή μπράτσων ανάρτησης… (δια τους γνωρίζοντες και μη: δεν αγοράζουμε ολόκληρα ψαλίδια αλλά μόνο το 5176.17 και φυσικά τα ρουλεμάν και όλα αυτά snr που είναι OEM και φθηνότερα…)
Με όλο αυτό το background το καλοκαίρι του 2009 και επειδή η καψούρα είναι καψούρα μέσα στον πανικό που όλοι άλλαζαν αυτοκίνητο και καθώς είχε βρεθεί αγοραστής για το XSARA (3500 euro…) άρχισα να ψάχνω τον διάδοχο του….Ο κολλητός, που είναι τέως εξουσιοδοτημένο Peugeot (για 11 χρόνια!!!) αλλά τώρα πια εξειδικευμένο citroen Peugeot με προειδοποίησε ότι αν αγόραζα renault και δη laguna όπως ήθελα θα μου έκοβε την καλημέρα και δεν θα με δεχόταν ούτε για καφέ….Αν και είχα βρει ένα megane RS σε καλή τιμή η δουλειά χάλασε την τελευταία στιγμή και έτσι ξύπνησε το μεράκι για C5 το οποίο επίσης αγαπούσα μιας και το είχε συνάδελφος και έτσι το ήξερα πάνω κάτω πώς είναι….

Το C5-παρά ιατρού….

Τι και αν είχαν φτάσει στα αυτιά μου κάτι ιστορίες φρίκης για τα αυτοκίνητα αυτά, τι και αν διάβαζα το φόρουμ αλλά και ξενα site τι και εάν ο κινητήτας EW7 είναι συνέχεια του XU…εμένα με οδηγούσε η αξιοπιστία του xsara…Μέχρι και Ο οδοντίατρος μου με προειδοποίησε….αλλά εγώ τίποτα…
Έτσι, μια μέρα στην γειτονιά είδα ένα «πωλείται» σε ένα blue mauricius C5 το οποίο ήταν του αυτού χρώματος με το xsara και αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο….Απάντησε η γραμματέας ενός οφθαλμιάτρου η οποία είπε ότι ο γιατρός εξέταζε και ότι θα με έπαιρνε αυτός…Πράγματι το βράδυ με πήρε και μου είπε ότι το δίδει 5500 ευρώ ότι ήταν μοντέλο Ιουνίου 2001 ότι είχε 105 χιλιάδες πραγματικά χιλιόμετρα και ήταν ευγενέστατος…Το έδιδε για να πάρει SUV με πόνο ψυχής διότι το αγαπούσε….Το ραντεβού έγινε το την επόμενη μέρα το μεσημέρι και επειδή είδε ότι επίσης ήμουν καλής πίστης και του κύκλου του επαγγέλματος της γυναίκας του μου είπε… «πάρε τα κλειδιά και πήγαινε όπου θες να το δουν» Το πήγα στο…ΚΤΕΟ ( ο κολλητός το μαγαζί το έχει στην Β. Ελλάδα) το ΚΤΕΟ δεν βρήκε βλάβη αλλά εγώ κατάλαβα ότι χτυπούσαν τα μπρατσάκια της ζυγαριάς και το χειριστήριο για το ραδιόφωνο κολλούσε…το βιβλίο σέρβις ήταν ενημερωμένο και τα φρένα ήταν καινουργιέστατα..Χμ… Κοίταξα τα λάδια και έλειπε κανένα λιτράκι…αλλά πάλι δεν τρόμαξα, είπα θα έτυχε, ο γιατρός είχε και ένα punto και έτσι το c5 έκανε μόνο ταξίδια μακρινά, στην Κομοτηνή που σπούδαζε η κόρη….
Την επομένη, έδωσα τα χρήματα και πήγα για την μεταβίβαση….μετά το ασφάλισα και…φύγαμε για βόρειο Ελλάδα στον κολλητό για να το περιεργαστούμε…Η alexia μας έδειξε την βλάβη στο χειριστήριο (αλλάχτηκε με 11 ευρώ από το ίντερνετ..) και επίσης βλάβη μονάδας μεταγωγής κάτω από το τιμόνι (τι είναι αυτό δεν ξέρω) την κλασσική βλάβη της κεραίας τίποτα άλλο….Γενικώς το όχημα ήταν τέλειο αλλά πάλι συμπλήρωσα λάδι….χμ.χμ… Τότε άρχισε η ανησυχία….Το 1996 όταν βγήκε το 406 βγήκε τεχνική οδηγία για τους κινητήρες τότε XU για αλλαγή στα Έμβολο χιτώνια γιατί έκαιγαν λάδι…αλλά το κουσούρι έμεινε και στα νεώτερα μοντέλα…Φλασιά… ο συνάδελφος με το C5 μια φορά είχε ένδειξη engine oil low… αλλά τώρα πια όλα συνδέθηκαν μέσα μου…Γαμώτο το αυτοκίνητο έκαιγε λάδι….πρώτη φορά στην ζωή μου…Άρχισα τα ταξίδια….και έως τώρα μετά από 40 χιλιάδες χιλιόμετρα σε μένα έχω αλλάξει…ιμάντα και τα σχετικά, λάστιχα λόγω φθοράς με continental μπας και δεν πλέει στον αέρα…δύο τσιμούχες στην μπροστινή ανάρτηση γιατί δάκρυζε, αντλία βενζίνης (με άφησε 5 μέτρα από το συνεργείο του κολλητού) και έχει κολλήσει το immobilizer για 6 φορές, έβγαζε το γνωστό antipollution fault και άλλαξα αισθητήρα πίεσης εισαγωγής είχα serious suspension fault και έβαλα υποψηφιότητα για ρυθμιστές ύψους και…λάδι…πολύ λάδι….Τώρα ακούγεται ένας θόρυβος πίσω σαν να θέλω αμορτισέρ αλλά θα γράψω σχετικά στην κατάλληλη ενότητα….
Προσπάθησα να του βάλλω cruise control που στα μετά το 2002 είναι υπόθεση 10 λεπτών μιας και βάζεις το σχετικό χειριστήριο….και το δηλώνεις στο BSI αλλά σε εμένα δεν γίνεται…Είναι το μόνο που μου λείπει…
Η άνεση δεν παίζεται….το δε μπράτσο στο κάθισμα είναι όλα τα λεφτά….γενικώς το αγαπάω και μου αρέσει….και εάν ποτέ το άλλαζα πάλι C5 (II όμως) θα έπαιρνα…. Ο δε αδερφός μου που πήρε προίκα ένα beetle (οκ τον γέλασαν!!!) με δύο μωρά είπε ότι το c5 είναι ΤΟ αυτοκίνητο διότι ο γιος του δεν κλαίει όταν πάνε ταξίδι με αυτό μιας και κάθετε άνετα πίσω και ψηλά στον θρόνο του….και χωράει δύο καρότσια πίσω συν προίκα μωρού….καταλαβαίνετε ότι τα κατάσχει όποτε μπορεί….
Αναμένω απορίες και σχόλια για κουβέντα!!!!

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Ιαν 2011, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Όλα καλά ρε φίλε αυτό το polo τι το αναφέρεις στην πολλή κατά τα άλλα όμορφη ιστοριούλα σου..........

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Πολυ ωραια περιγραφη! Ωραια αφηγηση και ιστορια. :thumb Κατατοπιστικοτατος στα παντα. :thumb
Οσο για την καταναλωση λαδιου, ειναι τρομακτικα περιεργο, γιαιτ ειδικα απο εκεινη την περιοδο και μετα δεν υπηρξαν θεματα με καυση λαδιου.
Αυτο που ειπες για το 406, το ειχαν τα XU 1,8 8ν (δλδ τα XU7JP) κυριως σε καποια παρτιδα κινητηρων και της Peugeot και της Citroen, και το μετεπειτα LFY 1.8 16v (XU7JP4) ειχε θεμα μεχρι και το 1997 με απο λιγο εως τρομακτικα μεγαλη καυση λαδιου. Μετα απο το 1998 το φαινομενο αυτο ειναι ελαχιστοτατο, στο δικο μου με 212800+ (που ειναι του 1998) λαδι καει 500ml-800ml με σκισιμο και ταξιδια σε 9500 χιλιομετρα. Οσες περιοδους το πηγαινω ηρεμα και κανω περισσοτερα ταξιδια, τοτε ειμαι στο πολυ 500ml και κατω...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 01:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
τελικα εισε ευχαριστημενος ?τι θα ελεγες σε καποιον πιθανο αγοραστη που θελει το ιδιο μοντελο με σενα με τα ιδια χαρ/κα...
θα του ελεγες παρτο ή απεφυγετο σαν ο διαολος το λιβανι?
και να σκεφτεις οτι περασες απο αυτοκινητα που ηταν αλλη κατηγορια και αλλη μαρκα βλεπε
πολο και δεν ξερω εαν τα προγουμενα αποτελουν μετρο συγκρισης με το σε 5

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 01:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Η αναφορά στο POLO έγινε διότι όταν αγοράστηκε το 1995 από τον αδερφό μου πληρώθηκε χρυσάφι και διότι έφαγε και αυτός την μούφα περί γερμανικής αξιοπιστίας κτλπ. Δεν αμφισβτώ τα γερμανικά αυτοκίνητα και σε πολλά είναι πολύ καλά (ο πατέρας μου οδηγεί πάντα mercedes) αλλά η αξιοπιστία τους είναι για κλάμματα... Για αυτό και το ανέφερα διότι πολύς κόσμος τρώει πρόλογο και μετά τρέχει... ΆΠαντες οι κάτοχοι golf IV θα σας πούν για την υποχρεωτική αλλαγή σώματος γκαζιού, για το ξεφλούδισμα στις πόρτες για τις άπειρες καμμένες λάμπες... Χωρίς τα αυτοκίνητα να είναι κακά είναι επιεικώς χάλια σε ποιότητα απλώς ο κόσμος δεν το ξέρει...
Αμα δεν είναι γενικό κουσόυρι το κάψιμο λαδιού στο C5 μήπως ξέρει κανένας καμμιά θεραπεία σχετικά ανώδυνη? Διότι δεν γουστάρω να λύνω κινητήρα....και με τις τιμές που ε΄χουν τα c6 ειναι και ΠΟΕ που λέγαμε και στο στρατό...

ΥΓ Τι ειναι η μονάδα μεταγωγής κάτω από τιμόνι και τι σημαίνε στην καθημερινότητα η βλάβη της? Κατά καιρούς εμφανίζεται και,,,,εξαφανίζεται από την alexia

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 01:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
grekoulis δεν κανω σχολιο για το πολο γιατι και εγω μεγαλωσα σε σιτροεν και το πρωτο καινουργιο αυτοκινητο που πηρα ηταν ενα φιατ οποτε δεν τιθετε θεμα επιλογων απο μενα προσωπικα
κοιταξε τα τσιμουχακια των βαλβιδων απο οτι ξερω πασχουν λιγο εκει παντως εμενα ξανθια 1600 με 220000 χλκ δεν τσιμπησε ακομα λαδακι

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 01:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Κατ' αρχάς καλώς ήρθες!Τώρα όσο γι' αυτά που σου έβγαλε η C5 απ' όσο ξέρω οι πρώτες παρτίδες (όπως η δικιά σου) είχαν κάποια θέματα, που διορθώθηκαν από το 2002 ή 2003 (δεν θυμάμαι καλά) και μετά. Όσο για τους EW ναι όντως έτσι είναι βασίζονται στους XU (όπως και οι DW στους XUD) αλλά αυτό δεν είναι κακό...Ίσα ίσα είναι εξέλιξη ενός ήδη αξιόπιστου μοτέρ!Αλλά θα συμφωνήσω με τον billara γιατί ούτε κι εγώ έχω ακούσει κάτι για αυξημένη κατανάλωση λαδιού στις C5...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 09:41 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
xantiamanolis έγραψε:
κοιταξε τα τσιμουχακια των βαλβιδων απο οτι ξερω πασχουν λιγο εκει παντως εμενα ξανθια 1600 με 220000 χλκ δεν τσιμπησε ακομα λαδακι


Μανωλη, μην κοιτας το 1,6 γιατι ειναι 8βακβιδο. Τα XU 16βαλβιδα πασουν απο τσιμουχακια. Υπηρξε παρτιδα XU 8βαλβιδων που δεν ετρωγαν λαδι απο τα τσιμουχακια, αλλα απο χιτωνια-ελατηρια και υπηρξε οδηγια οπως λεει το παιδι παραπανω για αντικατασταση. Μετα τιποτα, ουτε σταγονα. Αρα ή τυχαιο ειναι, ή κατι αλλο φταιει...

grekoulis πηγαινε να σου ελεγξουν οπτικα τις φαλβιδες να δεις αν απο τον λαιμο τους τρεχει λαδι οταν ειναι κρυο. Τοτε ειναι τσιμουχακια. Οσοι εχουν ενα μακαρονι σαν οπτικη ινα, το βαζουν απο την πεταλουδα και φτανουν μεχρι τους αυλους χωρις να βγαλουν εισαγωγη, και ελεγχουν τσιμουχακια. Αν δεν ειναι λαδωμενα, τοτε ειναι ελατηρια πιστονιων.
Εσυ grekoulis δλδ εχεις ακουσει ασχημα λογια για τους XU; Και ποτε τα ακουσες; :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 12:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Κατ αρχήν ευχαριστώ για την ανταπόκριση... Το θέμα με το μακαρόνι το γνωρίζω επιστημονικώς αλλά δεν το έχω δει να λειτουργεί στην πράξη και θα πρέπει να μου ποδείξετε κάποιον τίμιο άνθρωπο που θα μου έδιδε ένα αξιόπιστο verdict. Η κατανάλωση λαδιού ειναι πολύ σπαστική αλλά δεν θα έλυνα κινητήρα (ακόμα) για αυτό το λόγο. Επειδή και ο συνάδελφος με c5 του 7/2002 έχει και αυτός το ίδιο θέμα με κατανάλωση λαδιού προέβην σε γενικεύσεις που μάλλον δεν είναι αληθινές δηλαδή τα c5 δεν καίνει λάδια.
Δεν θεωρώ το XU κακό μοτέρ αλλά όσους ξέρω, με αυτόν τον κινητήρα συμπληρώνουν λαδάκι ενώ οι έχοντες TU όχι...ϊσως η κατανάλωση να ειναι μικρή αλλά νομίζω οτι υπάρχει.
Στον φίλο που ρωτά εάν συνιστώ την αγορά C5 δυστυχώς δεν μπορώ να είμαι λίαν αντικειμενικός διότι το συναίσθημα όπως μορφώθηκε μέσα μου όλα αυτά τα χρόνια με οδήγησε στην αγορά. Ακόμα και όσα γνώριζα για τα αυτοκίνητα αυτά ιδίως της παραγωγής των πρώτων χρόνων δεν με σταμάτησαν...Αλλά αντικειμενικά άμα δεν είχα τον κολλητό να το περιποιοούμαστε όλο τον καιρό ίσως να τρόμαζα....Μετά αυτά τα κολλήματα του imobiliser δεν ειναι μικρό πράμα...και δεν έχουν θεραπεία αυτό ειναι το κακό...αλλά είπαμε κανείς δεν σου εγγυάται οτι θα πάρεις την τάδε μάρκα και δεν θα σου βγάλει κουλά. ( ο πατήρ οδηγεί ένα mercedes w202 c180 αγοράσθηκε το 1995 αντι 10 εκ δραχμών καινούργιο και συντηρείται επίσης σχολαστικά....4 φορές αντλία νερού διότι αυτά παθαίνουν, είναι σάπιες οι πόρτες και τα μαρσπιέ...και φυσικά πίνει λάδι...) Απλώς όταν το xsara ήταν τέρας αξιοπιστιας σου την σπάνε αυτά τα μικροπροβλήματα...
¨Ενα ερώτημα που έχω για την πίσω ανάρτηση να το θέσω εδώ ή στα τεχνικά?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Πολύ ωραία περιγραφή και κατατοπιστικότατος λόγος.... Μπράβο φίλε μου....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
πολη καλη περιγραφη,το προβλημα σου ειναι αρκετα γνωστο σε 16βαλβιδα 1.8 που εχουν περασει τα 80.000.στην προσπαθεια τους να εχουν ληγοτερες τριβες οι γαλλοι αποφασισαν να αλαξουν το υλικο απο τους κλασικους οδηγους βαλβιδων με ενα γθηνοτερο και με λιγοτερες τριβες ποιο υσηχο.εν μερει πετηχαν το στοχο τους αλα δεν ηπολογισαν καλα το θεμα καταναλωσης λαδιου.η λυση σου ειναι πληρης αποσηναρμολογιση του καπακιου και αλαγη οδηγους και τσιμουχακια και ελενχο εδρων απο τις βαλβιδες γιατι σιγουρα κατι θα εχει πεξει.η οδηγια για τα παγκ αφορουσε πρωτη γενια 1.6 8βαλβιδων και ηταν για σηγκεκριμενο αριθμο πλαισιων.

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 21:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
το ξερω βασιλη απλα μια αναφορα κανω χωρις μα θιξω πραγματα απλα λεω την δικη μου περιπτωση αν κ 8βαλβιδος το θεμα ειναι πως θα μπορεσουμε να βρουμε λυση για το παιδι να λυσει το προβλημα του χωρις να κανει ενεργειες που θα του κοστισουν χρημα και χρονο
αυτα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 40 χιλίαδες χλμ με ένα C5 I...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
zxpanos έγραψε:
πολη καλη περιγραφη,το προβλημα σου ειναι αρκετα γνωστο σε 16βαλβιδα 1.8 που εχουν περασει τα 80.000.στην προσπαθεια τους να εχουν ληγοτερες τριβες οι γαλλοι αποφασισαν να αλαξουν το υλικο απο τους κλασικους οδηγους βαλβιδων με ενα γθηνοτερο και με λιγοτερες τριβες ποιο υσηχο.εν μερει πετηχαν το στοχο τους αλα δεν ηπολογισαν καλα το θεμα καταναλωσης λαδιου.η λυση σου ειναι πληρης αποσηναρμολογιση του καπακιου και αλαγη οδηγους και τσιμουχακια και ελενχο εδρων απο τις βαλβιδες γιατι σιγουρα κατι θα εχει πεξει.η οδηγια για τα παγκ αφορουσε πρωτη γενια 1.6 8βαλβιδων και ηταν για σηγκεκριμενο αριθμο πλαισιων.


Εχεις δικιο Πανο, αλλα υπηρξε αντιστοιχη ανακληση σε XU7JP (1,8i 8ν) και στα xantia, για αντικατασταση εμβολοχιτωνιων σε συγκεκριμμενες παρτιδες.

grekoulis δεν ειπαμε οτι εξαλειφθηκε το φαινομενο στα XU μετα το 1998, αλλα τα 8βαλβιδα απο την αρχη δεν ετρωγαν τιποτα (εκτος απο περιπτωσεις ανακλησης) και τα XU με 16ν κεφαλημ μεχρι τα τελη 1997. Το 1998 μεχρι και το 2000, το μοτερ βελτιωθηκε και απο θεμα καταναλωσης, και ρυπων, και καυσης λαδιου. Τον πρωτο ακιρο που δνε το πιεζα, δεν εκαιγε πανω απο 100ml στα 9000 χιλιομετρα. Οσο ζοριζεται κοντα στο κοκκινο και οσο πιο μεγαλο φορτιο κατα το ζορισμα τοσο μεγαλυτερη καυση λαδιου. Ειναι και φυσιολογικο. Εγω δεν εχω κανενα προβλημα και δεν με απασχολει καθολου. Ουσιαστικα αν δεν το πιεζα, απο αλλαγη λαδιων σε αλλαγη, δεν θα ηταν πανω απο 300ml η απωλεια, αρα μεσα στα ορια του 1λιτρου απο το Min-Max της βεργας. Αρα δνε θα συμπληρωνα καν...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ