Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:20 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μάιος 2016, 07:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Δες το σαν εμπειρία οδήγησης του πολυμορφικού .

Να πω την αλήθεια και εγώ θα ήθελα να το έχω , όχι το γκράντ , το κανονικό για ένα ΣΚ .

Αλλά η υδρό , είναι άλλη κλάση .

Μέχρι σήμερα , χωρίς να έχω κάνει μια καλή ανάβαση μόνος μου , είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα καινούργια λάστιχα .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μάιος 2016, 07:26 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Aκουω σουπερ υποστροφες, αναλογιες βαρους εμπρος-πισω, καταβαση με στροφιλικια...Ρε παιδια συγγνωμη , αλλα πως οδηγειτε? Με την ταυτοτητα στο στομα? Εδω μιλαμε για μια μεγαλομεσαια μπερλινα που εχει φτιαχτει για να σε μεταφερει ατσαλακωτο απο το Α στο Β και τιποτα άλλο. Μη μπλεκουμε τα σπορ-σενταν με τις οικογενειακες μπερλινες. Μου θυμιζει ολο αυτο, τοτε που 18-25 χρονων επαιρνα τα GS-BX του πατερα και οδηγουσα χωρις αυριο στις στροφες του Καλαμου νομιζωντας οτι η υδροπνευματικη κανει θαυματα και ξεπερναει τους νομους της φυσικης. Ειναι παρα πολυ καλη και ξεχωριστη αλλα ολα εχουν τα ορια τους. Ξερω...ολοι θελουμε να "διασκεδαζουμε" με το αμαξι μας ποτε-ποτε αλλα προεχει ( για μενα ) η ασφαλεια και η επιγνωση των οριων μας , των δικων μας και του μηχανηματος που χειριζομαστε. Εχω κανει με το πρωτο μου αμαξι, ενα Visa μεταχειρισμενο, διπλο τετ-ακε σε κατηφορικο S, απο υπερεκτιμηση των ικανοτητων μου και του αμαξιου. Λεω.. Σιτροεναρα ειναι θα κρατησει. Α ρε κακομοιρη ασχετε...ευτυχως καταλαβα με αναιμακτο τροπο, απο τοτε και χωρις υλικες ζημιες (αγιο ειχα) , οτι η οδηγηση θελει γνωση, συνεση και σεβασμο στους νομους της φυσικης. Καλο Σ/Κ , με ωραιες και ασφαλεις διαδρομες!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μάιος 2016, 07:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
grekoulis έγραψε:
nonos έγραψε:
Ace ,τι γκινια εινια αυτη βρε ανθρωπε μ αυτο τ αμαξι.. :(


Χρήστο μήπως μπερδεύθηκες :hmm
Φτύστο του Ace μια χαρά είναι. O kilomeater την έφαγε :(


Λέω και εγώ, έπαθα κάτι και δεν το έχω πάρει πρέφα ακόμα ? Να μου πεις, και αυτό πλέον είναι πιθανό :laugh

ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Aκουω σουπερ υποστροφες, αναλογιες βαρους εμπρος-πισω, καταβαση με στροφιλικια...Ρε παιδια συγγνωμη , αλλα πως οδηγειτε? Με την ταυτοτητα στο στομα? Εδω μιλαμε για μια μεγαλομεσαια μπερλινα που εχει φτιαχτει για να σε μεταφερει ατσαλακωτο απο το Α στο Β και τιποτα άλλο. Μη μπλεκουμε τα σπορ-σενταν με τις οικογενειακες μπερλινες. Μου θυμιζει ολο αυτο, τοτε που 18-25 χρονων επαιρνα τα GS-BX του πατερα και οδηγουσα χωρις αυριο στις στροφες του Καλαμου νομιζωντας οτι η υδροπνευματικη κανει θαυματα και ξεπερναει τους νομους της φυσικης. Ειναι παρα πολυ καλη και ξεχωριστη αλλα ολα εχουν τα ορια τους. Ξερω...ολοι θελουμε να "διασκεδαζουμε" με το αμαξι μας ποτε-ποτε αλλα προεχει ( για μενα ) η ασφαλεια και η επιγνωση των οριων μας , των δικων μας και του μηχανηματος που χειριζομαστε. Εχω κανει με το πρωτο μου αμαξι, ενα Visa μεταχειρισμενο, διπλο τετ-ακε σε κατηφορικο S, απο υπερεκτιμηση των ικανοτητων μου και του αμαξιου. Λεω.. Σιτροεναρα ειναι θα κρατησει. Α ρε κακομοιρη ασχετε...ευτυχως καταλαβα με αναιμακτο τροπο, απο τοτε και χωρις υλικες ζημιες (αγιο ειχα) , οτι η οδηγηση θελει γνωση, συνεση και σεβασμο στους νομους της φυσικης. Καλο Σ/Κ , με ωραιες και ασφαλεις διαδρομες!


Κάτι παρόμοιο θα σου πω και εγώ...όταν κατεβαίνω Ξυλόκαστρο πρώτη φορά με κάθε καινούριο αυτοκίνητο, πάντα πηγαίνω μια γρήγορη ανάβαση-κατάβαση προς τα Άνω Τρίκαλα Κυριακή πρωί-πρωί, που είναι και εντελώς άδειος ο δρόμος, για να το "νιώσω" και να δω πως στέκεται σε τέτοιου είδους καταστάσεις. Ε τελευταία φορά που θυμάμαι να το έχω υπερευχαριστηθεί ήταν με το CRX πριν σχεδόν 20 χρόνια, ενώ και το RX8 δεν τα πήγε άσχημα. Από όλα τα αυτοκίνητά μου όμως, αυτό με την λιγότερη "επαφή" με τη συγκεκριμένη δοκιμασία είναι -με διαφορά- η C5*. Απλά διεκπεραιωτική, άνετη και χαλαρή βέβαια, αλλά ελάχιστο feedback, πολύ μούρη στις φουρκέτες, συνεχής ταλάντωση σε s-άκια, αναγκαστικό και συνεχές ανακάτωμα του κιβωτίου, γενικώς φαίνεται ότι δυσφορεί σε τέτοιες καταστάσεις.

*όλα αυτά έγιναν πριν βάλω το πρόγραμμα, οπότε ίσως έχουν αμβλυνθεί κάπως τα συμπτώματα με τη δύναμη, αλλά και πάλι....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μάιος 2016, 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Aκουω σουπερ υποστροφες, αναλογιες βαρους εμπρος-πισω, καταβαση με στροφιλικια...Ρε παιδια συγγνωμη , αλλα πως οδηγειτε? Με την ταυτοτητα στο στομα? Εδω μιλαμε για μια μεγαλομεσαια μπερλινα που εχει φτιαχτει για να σε μεταφερει ατσαλακωτο απο το Α στο Β και τιποτα άλλο. Μη μπλεκουμε τα σπορ-σενταν με τις οικογενειακες μπερλινες. Μου θυμιζει ολο αυτο, τοτε που 18-25 χρονων επαιρνα τα GS-BX του πατερα και οδηγουσα χωρις αυριο στις στροφες του Καλαμου νομιζωντας οτι η υδροπνευματικη κανει θαυματα και ξεπερναει τους νομους της φυσικης. Ειναι παρα πολυ καλη και ξεχωριστη αλλα ολα εχουν τα ορια τους. Ξερω...ολοι θελουμε να "διασκεδαζουμε" με το αμαξι μας ποτε-ποτε αλλα προεχει ( για μενα ) η ασφαλεια και η επιγνωση των οριων μας , των δικων μας και του μηχανηματος που χειριζομαστε. Εχω κανει με το πρωτο μου αμαξι, ενα Visa μεταχειρισμενο, διπλο τετ-ακε σε κατηφορικο S, απο υπερεκτιμηση των ικανοτητων μου και του αμαξιου. Λεω.. Σιτροεναρα ειναι θα κρατησει. Α ρε κακομοιρη ασχετε...ευτυχως καταλαβα με αναιμακτο τροπο, απο τοτε και χωρις υλικες ζημιες (αγιο ειχα) , οτι η οδηγηση θελει γνωση, συνεση και σεβασμο στους νομους της φυσικης. Καλο Σ/Κ , με ωραιες και ασφαλεις διαδρομες!



Μα σωστός, πολύ σωστός :agree :agree :agree :agree :clap :clap

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μάιος 2016, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Aκουω σουπερ υποστροφες, αναλογιες βαρους εμπρος-πισω, καταβαση με στροφιλικια...Ρε παιδια συγγνωμη , αλλα πως οδηγειτε? Με την ταυτοτητα στο στομα? Εδω μιλαμε για μια μεγαλομεσαια μπερλινα που εχει φτιαχτει για να σε μεταφερει ατσαλακωτο απο το Α στο Β και τιποτα άλλο. Μη μπλεκουμε τα σπορ-σενταν με τις οικογενειακες μπερλινες. Μου θυμιζει ολο αυτο, τοτε που 18-25 χρονων επαιρνα τα GS-BX του πατερα και οδηγουσα χωρις αυριο στις στροφες του Καλαμου νομιζωντας οτι η υδροπνευματικη κανει θαυματα και ξεπερναει τους νομους της φυσικης. Ειναι παρα πολυ καλη και ξεχωριστη αλλα ολα εχουν τα ορια τους. Ξερω...ολοι θελουμε να "διασκεδαζουμε" με το αμαξι μας ποτε-ποτε αλλα προεχει ( για μενα ) η ασφαλεια και η επιγνωση των οριων μας , των δικων μας και του μηχανηματος που χειριζομαστε. Εχω κανει με το πρωτο μου αμαξι, ενα Visa μεταχειρισμενο, διπλο τετ-ακε σε κατηφορικο S, απο υπερεκτιμηση των ικανοτητων μου και του αμαξιου. Λεω.. Σιτροεναρα ειναι θα κρατησει. Α ρε κακομοιρη ασχετε...ευτυχως καταλαβα με αναιμακτο τροπο, απο τοτε και χωρις υλικες ζημιες (αγιο ειχα) , οτι η οδηγηση θελει γνωση, συνεση και σεβασμο στους νομους της φυσικης. Καλο Σ/Κ , με ωραιες και ασφαλεις διαδρομες!

Και το υδρο μπορεις να το πας οπως θες εννοειται σεβομενος το οριο της κατασκευης οπως και καθε κατασκευης. Το θεμα ειναι τι μπορει να σου προσφερει η κατασκευη αυτη συνολικα ,αναλογικα του κοστους και αναλογικα στο θεμα ανεση-αποτελεσματικοτητα-αναδραση. Ολα απο το Α στο Β θα σε πανε στη τελικη ,ΟΛΑ. Το θεμα ειναι πως το κανει το καθενα. Και στο ερωτημα πως οδηγαμε η απαντηση ειναι οταν το θελουμε θα παμε και πολυ γρηγορα και προς το προσωπικο μας οριο. Προσωπικα δε γουσταρω να διαβαζω ποστ ηθικολογιας και οδηγικης παιδειας οταν καθημερινα γραφονται απ ολους οτι μπορει να φανταστει ο καθενας...μεχρι που διαθετει και κοντροτοπικο το καταστημα :D Ουτε εγω δικαιουμαι να μιλαω,ουτε εσυ οπως βλεπεις γιατι τις εχεις κανει τις ατασθαλιες σου :P :) Το μονο που μενει σα συμπερασμα ειναι να κανεις οτι κανεις πλησιαζοντας προς τα ορια τα προσωπικα και του αυτοκινητου, σεβομενος τις υπαρχουσες συνθηκες της στιγμης.

Υ.Γ. πρεπει να σου απαντησει ο billaras στο "ρε παιδια συγγνωμη αλλα πως οδηγειτε?", "διπλωμενο''-το xantia :cens :laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μάιος 2016, 17:05 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Χρησταρα κανενα προβλημα...Εκανα και εγω λακαμιες μικρος (λιγες ομως) αλλα γενικα, ισως και λογω χαρακτηρα, ποτε δεν οδηγουσα γρηγορα και επιθετικα. Ειμαι της χαλαρης μετακινησης. Απλα τα λεω σαν μεγαλυτερος (ειμαι πλεον 53) για να προσεχουμε ολοι. Εχει πλακα που συνεχεια μου κολλανε φιλοι και γνωστοι. Το πατησες καθολου, οχι? Να το πατας, να το σκιζεις...Δε θελω ρε φιλε...δε μου αρεσει...δεν με εκφραζει. Δεν βιαζομαι να φτασω. Απολαμβανω τη διαδρομη, το ταξιδι. Και Alfa να ειχα παλι κοτα θα πηγαινα. Καλυτερα που δεν εχω...θα ρεζιλευα τους Alfisti :laugh Aντε...καλες βολτες παλι με μυαλο ομως!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μάιος 2016, 17:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
πιστευω οτι κρυφα και ερημην του φορουμ βαρας και κανεναν κοφτη... :)

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μάιος 2016, 22:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Χρησταρα κανενα προβλημα...Εκανα και εγω λακαμιες μικρος (λιγες ομως) αλλα γενικα, ισως και λογω χαρακτηρα, ποτε δεν οδηγουσα γρηγορα και επιθετικα. Ειμαι της χαλαρης μετακινησης. Απλα τα λεω σαν μεγαλυτερος (ειμαι πλεον 53) για να προσεχουμε ολοι. Εχει πλακα που συνεχεια μου κολλανε φιλοι και γνωστοι. Το πατησες καθολου, οχι? Να το πατας, να το σκιζεις...Δε θελω ρε φιλε...δε μου αρεσει...δεν με εκφραζει. Δεν βιαζομαι να φτασω. Απολαμβανω τη διαδρομη, το ταξιδι. Και Alfa να ειχα παλι κοτα θα πηγαινα. Καλυτερα που δεν εχω...θα ρεζιλευα τους Alfisti :laugh Aντε...καλες βολτες παλι με μυαλο ομως!


Αυτο που οι Alfisti και τα Alfa ειναι ολα και ολοι γρηγορα-οι, δεν το καταλαβαίνω αλλα κανω τον μ@λ@κα !!!!! Εχει κατι ιδιοκτήτες Alfa με δυο δεξια χερια, που δεν θα πρεπε ουτε τρίκυκλο ποδήλατο να καβαλούν!!!!
:laugh :laugh :laugh

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2016, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Χρησταρα κανενα προβλημα...Εκανα και εγω λακαμιες μικρος (λιγες ομως) αλλα γενικα, ισως και λογω χαρακτηρα, ποτε δεν οδηγουσα γρηγορα και επιθετικα. Ειμαι της χαλαρης μετακινησης. Απλα τα λεω σαν μεγαλυτερος (ειμαι πλεον 53) για να προσεχουμε ολοι. Εχει πλακα που συνεχεια μου κολλανε φιλοι και γνωστοι. Το πατησες καθολου, οχι? Να το πατας, να το σκιζεις...Δε θελω ρε φιλε...δε μου αρεσει...δεν με εκφραζει. Δεν βιαζομαι να φτασω. Απολαμβανω τη διαδρομη, το ταξιδι. Και Alfa να ειχα παλι κοτα θα πηγαινα. Καλυτερα που δεν εχω...θα ρεζιλευα τους Alfisti :laugh Aντε...καλες βολτες παλι με μυαλο ομως!

Τωρα που το ξαναδιαβασα το ποστ μου, πιο επιθετικο απ οτι ηθελα μου βγηκε ενω μαλιστα δεν ημουν εκνευρισμενος. Συγγνωμη Νικο :thumb το νοημα το πιασες :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Ιουν 2016, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Σήμερα έκανα κάτι διαδρομές γύρω από τη Βιέννη καμία ωρίτσα η μια, πήγα να δω κάτι φίλους... Μόνος μου, μουσικούλα μέσα....
Έχω και λάστιχα καινούργια εδώ και κάνα μήνα και ζυγισταθμιαμενα... Πωπω λέμε αλφαδι στο δρόμο, με cc στα 140 ίσα που ακουμπάγα το τιμόνι και δεν ένιωθα τίποτα, ούτε κάνα κραδασμο....
Πως τα καταπίνει τα χιλιόμετρα το άτιμο όμως.... Μέσα στην πόλη μετά την εμπειρία του grand picasso μου φάνηκε πολύ βαρύ, αλλά στην εθνική είναι οδοστρωτήρας.

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιουν 2016, 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Στις τελευταίες 5 λέξεις περιέγραψες πλήρως το λόγο κατασκευής του αυτοκινήτου σου :clap :clap

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Σεπ 2016, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Εικόνα

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Σεπ 2016, 07:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ωραιο το νεο...ΚΙΑ.

Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Σεπ 2016, 14:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Τι χάλι είναι αυτό;

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Σεπ 2016, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ειπαμε αμαξι σχεδιαστικα καλο απο τη citroen ,με το κυαλι πλεον....

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 166 από 171 [ 2552 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 171  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική Συζήτηση C2 ΜΚ3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 4
Γενική Συζήτηση C4 MK2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 918
Γενική συζήτηση C-Crosser
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C-Crosser
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 1
Γενική Συζήτηση C3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 180
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ