Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 11:12 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 02:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Καταλαβαινω ότι τα θέλω του καθενός ειναι διαφορετικά αλλά μην προσβαλουμε και τις επιλογές των άλλων επειδή εμας δεν μας αρέσουν!!

:agree
Πες τα Νεκτάριε!
Γιατί πολλά απαξιωτικά σχόλια έχουν γραφτεί και για το Picasso... :rop

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 06:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2220
Χαμός .

Γιατί κοντράρεστε χωρίς λόγο . Οι εταιρείες βγάζουν αμάξια για όλα τα γούστα . Προφανώς ένα αμάξι 4,80 μήκος είναι λιγότερο σπόρ από ένα που είναι 1 μέτρο μικρότερο .

Το ίδιο ένα ψηλότερο τζίπ , ή πολυμορφικό , δεν μπορεί να στρίβει όπως ένα διθέσιο μικρό κουπέ .

Αλλες οι προτεραιότητες για τον καθένα .

Αλλά και άλλες οι ανάγκες . Εγώ που είμαι 1,94 και έχω και κιλά , δεν διανοούμαι να μπω σε αμάξι μικρότερο από το c4 και εκεί πάντα χωρίς να κάθεται κάποιος πίσω μου .

Ενα αμάξι μεγάλου μεγέθους είναι προσανατολισμένο στην άνεση , αλλά και στην οδήγηση με μεγάλες μωτ ξεκούραστα .

Ακόμα οι ανάγκες κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικές σε κάθε ηλικία .

Οταν είσαι νέος συχνά βγαίνεις με φίλους , αλλά κυρίως με το έτερο ήμισυ . Αργότερα έχεις τα παιδιά μικρά και εκεί παίζουν μικρά και πολυμορφικά .

Μεγαλώνοντας τα παιδιά , μεγαλώνουν οι χώροι και μετά τα παιδιά παίρνουν τον δρόμο τους .

Οταν είσαι μεσήλικας , συχνά ταξιδεύουν ζευγάρια . Εκεί οι χώροι χρειάζονται μεγάλοι .

Προφανώς η D και E κατηγορίες σε αυτές τις δύο τελευταίες κατηγορίες απευθύνονται .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 07:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
bakevang έγραψε:
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Καταλαβαινω ότι τα θέλω του καθενός ειναι διαφορετικά αλλά μην προσβαλουμε και τις επιλογές των άλλων επειδή εμας δεν μας αρέσουν!!

:agree
Πες τα Νεκτάριε!
Γιατί πολλά απαξιωτικά σχόλια έχουν γραφτεί και για το Picasso... :rop

Αν το αλλαξεις και παρεις μικροτερο ή με λιγοτερους χωρους θα στο καψω..... :P :D

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 09:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
nonos έγραψε:
Οτι θες την κανεις.. υστερουντες εχει πισω με παθητικη τετραδιευθυνση και αυτη εντωμεταξυ εκτος της υδροπνευματικης.. και αντιδρα εντελως προοδευτικα και γλυκα..


Καλά εντάξει, μην τα παραλέμε και εμείς :D

Ίσως μιλάς περισσότερο για την Xantia αντί τη C5. Το ότι θα στρίψει και ότι θα κρατήσει το δρόμο και ότι πιθανότατα οι επιβάτες δεν θα καταλάβουν και πολλά πράγματα λόγω hydro, σε αυτό συμφωνούμε όλοι, και όπως λες, όποιος δεν έχει μπει και οδηγήσει, δεν μπορεί να κρίνει. Αλλά είμαι ο πρώτος που το λέω ότι, δυστυχώς, δεν καταλαβαίνει πολλά πράγματα και ο οδηγός :P Τιμόνι και πεντάλ αφήνουν πολύ "μακρυά" από τα δρώμενα τον οδηγό, ενώ και το κιβώτιο, αν και ακριβές και -σχετικά- γρήγορο, ουδέποτε σου δίνει την αίσθηση του "σκίσε με αγά μου, σκίσε με" :twisted:

Είναι αυτό που λέει και ο cruiser: ειδικά με την hydro, η C5 είναι τύπου-GT (στο μέτρο του λογικού και εφικτού, δεν είναι και Panamera), για πολλά χλμ με υψηλές μωτ, να μην καταλάβεις τίποτα, και να βγεις φρέσκος και ατσαλάκωτος.

Και φυσικά κάθε αυτοκίνητο έχει το σκοπό και τη χρήση του. Όποιος το θέλει για τον ίδιο σκοπό και την ίδια χρήση, το θεωρεί τέλειο. Όποιος θέλει κάτι εντελώς διαφορετικό, το θεωρεί άχρηστο. Λογικό δεν είναι αυτό ?

Βέβαια, το να είμαι 25 χρονών, μόνος (ή με γκόμενα), χωρίς παιδιά-γατιά-σκυλιά, και να γουστάρω το Picasso ή το S-Max, ε αυτό το βρίσκω κάπως περίεργο :laugh

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 09:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
vil έγραψε:
Αν το αλλαξεις και παρεις μικροτερο ή με λιγοτερους χωρους θα στο καψω..... [emoji14] :D


:laugh :laugh :laugh

Αν όχι παρόμοιων χώρων, τουλάχιστον παραπλήσιων!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ace apo tin arxi milaw mono gia tin xantia. O koumparos twn goniwn exei th c5 mk1 '02, poly pio pladaro.. apo ekei kai pera symfwnw oti allaxe h symperifora kai twn udro .. Alla cx 2500 turbo eixe o pateras mia 7etia milame gia khdeies se strofilikia... Sorry gia ta greeklish eimai se akuro pc.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
της αδυναμιες αναρτησεων, φρενων, πλαισιου,και συμπεριφορας της βλεπεις σε καταβαση με στροφιλικια...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Ο νονος τα ειπε πολυ ομορφα. Αυτο που εχω να πω εγω(δεν βαζω καν τον παραγοντα αυτοκινητα χωρις υδρο γιατι μπορεις να πας σε οποια κατηγορια θες και δεν ειναι δικαιο), η xantia activa δεν αλλαζε τις γωνιες τις λογο το οτι ητανε τραπεζι με τις ενεργες αντιστρεπτικες, η c5 λογο revo-knuckle, παροτι δεν μενει τραπεζι, μπορει να κραταει τις γωνιες σχεδον αυτουσιες πανω στην φορτιση της στροφης. Δηλαδη μπορει να μην δινει feedback στον οδηγο μια c5, αλλα ,θεωρητικα παντα μιας και δεν εχω οδηγησει οπως θελω μια,θα ειναι αποτελεσματικη για τα κιλα της και τον ογκο της. Η συγκριση με αυτοκινητα με διαφορα 250 κιλων και ανω, ειναι απλα ανουσια.....

υ.γ.1 Στο οριο ειναι υπερστροφικη, υποστροφικη η ουδετερη η c5 mk3? Ρωταω καθαρα απο περιεργεια.
υ.γ2. Σωστος για την καταβαση barracuda, αλλα παντα το ειχα απορια αν με με ενα σετ ακουραστα φρενα μπορουσες να παιξεις με την μεταφορα βαρους(trail braking οπως οδηγουσανε τις παλιες Porsche 911) για καλυτερη τοποθετηση, αν σκεφτουμε οτι το φρεναρισμα ειναι πολυ πιο δυνατο για τοποθετηση....

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 16:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
argiris_89 έγραψε:
υ.γ.1 Στο οριο ειναι υπερστροφικη, υποστροφικη η ουδετερη η c5 mk3? Ρωταω καθαρα απο περιεργεια....


Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η κατανομή βάρους είναι στο πολύ μπροστόβαρο 65-35 :surprised , και ειδικά στην υδρό ελλείψει χειροφρένου, δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο παρά super υποστροφική....Μεταφορά βάρους με το τιμόνι δεν μπορείς να κάνεις, με το φρένο φορτίζεις ακόμα περισσότερο το μπροστινό μέρος αλλά το πίσω δεν ξεκολλάει με τίποτα, οπότε το καλύτερο που μπορείς να ελπίζεις είναι ουδέτερες γραμμές, ασχέτως κλίσεων (που είναι σημαντικές).

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2016, 16:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Η ερωτηση αποσκοπουσε ουσιαστηκα στο ποσο αποτελεσματικο ειναι το revoknucle της c5. Ενα τετοιο αμαξι σιγουρα θα εχει μπροστοβαρη κατανομη με υποστροφη. Αν παντως ημουνα ιδιοκτητης και εψαχνα να βελτιωσω την συμπεριφορα, θα εψαχνα να δω αν η πισω αντιστρεπτικη απο καποιο αλλο μοντελο, εχει μεγαλυτερη διαμετρο και να την βαλω. Αν ισχυει λοιπον αυτο που λενε οτι η προσθηκη ή αυξηση διαμετρου της πισω αντιστρεπτικης μειωνει την υποστροφη, τοτε ισως να ειχε καλυτερο αποτελεσμα. Βεβαια, μιλαμε για ενα δυσκολο εγχειρημα τοσο απο χρηματικη αποψη, σπαταληση χρονου και ορεξης για πειραματισμο με αμφιβολη αποτελεσματικοτητα! Συζητηση να γινεται :P

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μάιος 2016, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Εχω εδω και καμια εβδομαδα οχημα αντικαταστασης ενα Grand Picasso diesel του κουτιου (με φουλ ηλεκτρονικα) μιας και ειχε ενα ατυχηματακι η C5.
Για το GP να γραψω αλλου, ειναι εξαιρετικο....αχ αυτη η πανοραμικη.... το θεμα ειναι οτι περναω καθε μερα απο τον ιδιο δρομο (σχολειο δουλεια) και ανακαλυψα κατσαρωματα και ανωμαλιες στο δρομο που ουτε ειχα νιωσει με το δικο μου ... και το GP δεν ειναι κανα κουτσουρο ετσι;

Τη C5 με το που την οδηγησα σε ενα test drive την αγαπησα για αυτη την αναρτηση της.... αυτο το αισθημα δεν θα το ξεπερασω ποτε (μαλλον)
Για μενα παραμενει κορυφαια η αισθηση της , μαλλον γιατι δε μου λειπουν ολα αυτα που δεν εχει :-)

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μάιος 2016, 22:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
barracuda έγραψε:
της αδυναμιες αναρτησεων, φρενων, πλαισιου,και συμπεριφορας της βλεπεις σε καταβαση με στροφιλικια...

:agree

Ace ,τι γκινια εινια αυτη βρε ανθρωπε μ αυτο τ αμαξι.. :(

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μάιος 2016, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
nonos έγραψε:
Ace ,τι γκινια εινια αυτη βρε ανθρωπε μ αυτο τ αμαξι.. :(



Χρήστο μήπως μπερδεύθηκες :hmm
Φτύστο του Ace μια χαρά είναι. O kilomeater την έφαγε :(

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μάιος 2016, 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οτι ναι.. Ροχαλα ριχνω! :laugh
Ηλια περαστικο και το τελευταιο να ναι!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Μάιος 2016, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Και ματάκι τον Άγιο Χριστόφορο έχει μέσα, δώρο από τη μάνα από Ελλάδα αλλά δεν βοηθάει, όλο πάνε και με βρίσκουν κάτι γελοία ατυχήματα... Τι άλλο να κάνω πια... Ο νταλικερης πάρκαρε μαλακά στο πίσω αριστερό φτερό.. Μου λέει δε σε Είδα καθόλου ..... Μπας και το βάψω πορτοκαλί;

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 165 από 171 [ 2552 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 171  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική Συζήτηση C3 Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 633
Γενική Συζήτηση C2 ΜΚ3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 4
Γενική συζήτηση club members...
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση
Συγγραφέας: zx lover
Απαντήσεις: 505
γενικη συζητηση
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 586
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ