Συγγραφέας |
Μήνυμα |
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιουν 2007, 19:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
το ταμπλο μοιάζει Καπως με audi Α6 .
μου αρεσει πολυ εμενα παντως πολυ καλη
δείχνει πολυ στιβαρό αυτοκίνητο
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
tony78
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιουν 2007, 21:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58 Δημοσιεύσεις: 1146 Τοποθεσία: Αμφιάλη
|
Πανέμορφο... !!!!!
Εμένα παιδιά που αρέσει πάρα πολύ...
_________________
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιουν 2007, 19:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
Είναι φανερή η προσπάθεια των Γάλλων να μοιάσει σε λίγο απ'όλα:
Mondeo, A4, BMW 3, ακόμα και 407. Αυτα δηλ. τα οποία θέλει να ανταγωνιστεί επάξια( ; ).
Βέβαια, οι στόχοι τών Γάλλων και με την πρώτη C5 ήταν να "χτυπησει" το Α6 και τη σειρά 5. Αλλά βεβαια με την κορεάτικη μαλακία που βγάλανε δεν μπόρεσαν να ανταγωνιστουν ούτε την Xantia!
Η Citroen πάντα ξεχώριζε με την εμφάνισή της, την τεχνολογία της, τις "παραξενιές" της , τη μοναδικότητα της. Είναι φανερό, ότι πλέον για να σταθεί στο παγκόσμιο στερέωμα της αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να έχει ποιότητα "γερμανού", αξιοπιστία "γιαπωνέζου" και σχεδιασμό αποδεκτό ή όχι προκλητικά ξεχωριστό.
Πιστεύω ότι, για να ανταγωνιστεί τα αυτοκίνητα που προανέφερα, θα πρέπει να προσφέρει ότι προσφέρουν αυτά, σε ακόμα μεγαλύτερο επίπεδο και σε χαμηλώτερη τιμή ! Γιατί, πολύ απλά δεν μπορεί να πείσει με τίποτα τον οδηγό ενός AUDI ή μιας BMW για την ποιότητα των υλικών της, την πολυτέλεια και την εργονομία του εσωτερικού της και βέβαια για το ανύπαρκτο κύρος που προσφέρει (για τον απλούστατο λόγο ότι ποτε δεν εφτιαχνε αμάξια κύρους).
Αρα, αυτό που μένει στη Citroen να κάνει είναι, να συνεχίζει να φτιάχνει αυτοκίνητα φθηνά για τον πολύ τον κόσμο, με βελτιωμένη αισθητική και κυρίως αξιοπιστία και να εστιάσει στην τεχνολογική της υπεροχή και όχι στην αίσθηση πολυτελειας που προσφερει.
Στις φωτογραφίες πάντως που είδα, το αυτοκίνητο μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ και ελπίζω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ - γιατί το αξίζει κιολας - να έχει μια επιτυχημένη πορεία. Αλλωστε, δεν την παίρνει την μάρκα μία δεύτερη αποτυχία. Τα χάλια της τα έχει ήδη (οικονομικά) εδω και δύο χρόνια, και ο νέος CEO είναι αποφασισμένος να την εξυγιάνει.
Ειδωμεν...
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιουν 2007, 22:03 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Περίμενα και εγω πολύ καιρό να δώ πως θα είναι η νέα C5.
Συμφωνώ με τον sergeant οτι η Citroen είναι καλύτερα να βελτιώσει τα μικρομεσαία και τα μικρά της και να μην ασχολούνται με τις μεγάλες κατηγορίες. Η νέα C5 μου άφησε ανάμικτα συναισθήματα. Γιατί αλήθεια προσπαθεί να μοιάσει σε όλους εκτος απο το να είναι μια ξεχωριστή Citroen? Σίγουρα οι ιθύνοντες του marketing έκαναν την έρευνά τους αλλά προσωπικά εγώ δεν μπορώ να καταλάβω που πάει η ιστορική αυτή φίρμα. Απ'ότι φαίνεται καταργούν και την υδροπνευματική (στις βασικές εκδόσεις) οπότε αναρωτιέμαι γιατί να διαλέξεις C5 και όχι κάτι άλλο πιο αυθεντικό.Πάντως απο τότε που την αγόρασε η Peugeot η φίρμα έχει ξεφτιλιστεί...Εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο μοντέλο (αν και πολύ αμφιβάλλω)...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 08:31 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Mε ενοχλεί λίγο που δεν έχει μοναδικό σχήμα. Το ξάντια, ακόμα και η C5 (που κυκλοφορεί λίγο) δηλώνουν από μακρυα ότι είναι σιτροεν. Η C5 II???
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 13:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
Gez, από την τελευταία φορά που η Citroen έφτιαχνε αμάξια κύρους πέρασαν κάτι δεκαετίες. Από τότε λοιπόν, την αγορά των αυτοκινήτων κύρους την έχουν μοιραστεί Merc, BMW & AUDI ενώ αντίθετα η Citroen παρέμεινε στην αγορά του φθηνού αυτοκινήτου.
Τα γερμανικά ψυγεία λοιπόν, που τώρα επεκτάθηκαν και αλλού (με SEAT, SKODA) πουλάνε γιατί - αν μη τι άλλο - όταν μπαίνεις μέσα δεν παίζει η συμφωνική Τριγμών και δίνουν μία (ψευδ)αίσθηση στιβαρότητας και πολυτέλειας. Επιπλέον, τις δεκαετίες αυτές που περάσανε , οι Γερμανοί μπόρεσαν και δημιουργησαν την "πεποίθηση" στο αγοραστικό κοινό (και βέβαια εν μέρει έτσι είναι) ότι τα προϊόντα τους είναι γερά και αξιόπιστα.
Μία εταιρεία για να μπορέσει να εισέλθει σε ένα άλλο κομμάτι αγοράς θα περάσει πολύ καιρός και θα πρέπει να επενδύσει πάρα πολλά για να πείσει ότι αξίζει να πάρει μερίδιο. Η Citroen ενώ εκεί στόχευε με το πρώτο C5 απέτυχε παταγωδώς! Ελπίζω να τα καταφέρει με το C5 II και να δημιουργήσει μια καινύργια βάση πελατών που θα την στηριξουν (αρκεί βέβαια να το αξίζει!).
Οι συνεργασίες που έχει πραγματοποιήσει ο όμιλος PSA με TOYOTA και BMW, θα μπορούσαν να αποβούν σωτήριες και πραγματικά χρήσιμες για την εταιρεία, αφού θα μπορούσε να "αντιγράψει" αρχές διοίκησης και συστημάτων ποιότητας στα οποία ο Γερμανός και Ιάπωνας κατασκευαστής είναι πραγματικά πρωτοπόροι.
Μακάρι, να δούμε στους δρόμους μία νέα C5 που θα θέλουμε να την αποκτήσουμε όλοι! Οχι όμως με κινητήρα 3000 κυβικά και 200 άλογα, αλλά με ανάλογες λύσεις που ακολουθουν Γερμανοί ή Ιάπωνες κατασκευαστές.
Τελειώνοντας, θα ήθελα βεβαια να πω, ότι ούτως ή άλλως εγώ πάλι Citroen θα έπαιρνα !!!
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 19:14 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Το μονο που με κραταει στη σιτροεν ειναι η υδροπνευματικη. Επειδη ομως δεν θελω να εχω μαουνα σε ολη μου τη ζωη, το επομενο μου οχημα επειδη πρεπει να ειναι μικρο, δεν θα ειναι σιτροεν.
|
|
|
|
|
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 19:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Αγαπητοί κύριοι
Το μυστικό της τεράστιας επιτυχίας του ΒΧ και της Xantia ήταν ότι τα αυτοκίνητα αυτά συνδίαζαν τη λιμουζίνα με ένα σπορ σουλούπι (περισσότερο στο ΒΧ και λιγότερο αλλά εξακολουθούσε να υπάρχει και στην Xantia αυτός ο συνδιασμός). Το C5 απέβαλε από πάνω του κάθε σπορ χαρακτήρα και κληρονόμησε μια πιο χοντροκομμένη γραμμή αν θέλετε. Επίσης άλλος ένας λόγος που δεν γνώρισε την ίδια επιτυχία με τα προηγούμενα μοντέλα στην Ελλάδα τουλάχιστον, είναι η τιμή του η οποία ήταν σαφώς μεγαλύτερη από τους προκατόχους. Παρόλα αυτά, το υπάρχον C5 έτυχε απολαβής ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος των Γάλλων, γινόμενο ένα εξαιρετικό και γερό αυτοκίνητο, πιο γερό ίσως και από τους γερμανούς ανταγωνιστές του. (Συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία στα crash test του Euroncap). Ας ελπίσουμε ότι και το νέο C5 θα είναι γερό και ποιοτικό. Η Citroen, ας μη γελιόμαστε, σε όλες τις εποχές πουλούσε όμορφα αυτοκίνητα, γιατί και το ΒΧ για την εποχή του αλλά και η Xantia ήταν στυλάτα αυτοκίνητα. Όπως βλέπω το νέο C5, αντιλαμβάνομαι ότι πάει να ξαναδώσει στυλ στο αυτοκίνητο.
|
|
|
|
|
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 21:29 |
|
|
περίμενα πως και πως τις πρώτες "πραγματικές" φωτογραφίες του νέου C5 και προσωπικά το βρίσκω πανέμορφο αν και ίσως σύμφωνο με τις σχεδιαστικές τάσεις τις εποχής,αλλα παρόλα αυτά ιδιαίτερο με τον τρόπο του!!!
το εσωτερικό επίσης είναι παρα πολύ όμορφο και φαίνεται παρα πολύ η προσπάθεια τις citroen να το κατατάξει στα premium τις κατηγοριας κάτι που ήτανε καιρός να γίνει!
το περιμένω να βγει στους δρόμους εναγωνίως!!!
crazywolf
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|