Συγγραφέας |
Μήνυμα |
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 16:51 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
thundermaster έγραψε: Αγαπητοί κύριοι
Το μυστικό της τεράστιας επιτυχίας του ΒΧ και της Xantia ήταν ότι τα αυτοκίνητα αυτά συνδίαζαν τη λιμουζίνα με ένα σπορ σουλούπι (περισσότερο στο ΒΧ και λιγότερο αλλά εξακολουθούσε να υπάρχει και στην Xantia αυτός ο συνδιασμός). Το C5 απέβαλε από πάνω του κάθε σπορ χαρακτήρα και κληρονόμησε μια πιο χοντροκομμένη γραμμή αν θέλετε. Επίσης άλλος ένας λόγος που δεν γνώρισε την ίδια επιτυχία με τα προηγούμενα μοντέλα στην Ελλάδα τουλάχιστον, είναι η τιμή του η οποία ήταν σαφώς μεγαλύτερη από τους προκατόχους. Παρόλα αυτά, το υπάρχον C5 έτυχε απολαβής ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος των Γάλλων, γινόμενο ένα εξαιρετικό και γερό αυτοκίνητο, πιο γερό ίσως και από τους γερμανούς ανταγωνιστές του. (Συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία στα crash test του Euroncap). Ας ελπίσουμε ότι και το νέο C5 θα είναι γερό και ποιοτικό. Η Citroen, ας μη γελιόμαστε, σε όλες τις εποχές πουλούσε όμορφα αυτοκίνητα, γιατί και το ΒΧ για την εποχή του αλλά και η Xantia ήταν στυλάτα αυτοκίνητα. Όπως βλέπω το νέο C5, αντιλαμβάνομαι ότι πάει να ξαναδώσει στυλ στο αυτοκίνητο.
Χμμμ, θα διαφωνήσω σε κάποια σημεία.
Είχε σπορ σουλούπι η ΒΧ? Η Xantia το ίδιο, που από την πρώτη μέρα παρουσίασής της (Μάρτιο του 1993) την κατηγορούσαν για τη συντηρητική της εμφάνιση? Και σαν να μην έφτανε αυτό, η ΒΧ ήταν ΠΙΟ σπορ από την Xantia? Έχεις οδηγήσει κάποιο από τα δύο?
Το "μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα" που λες, δε θα χρειαζόταν αν εξαρχής δεν είχε χαλάσει το όνομα C5 λόγω των τεράστιων προβλημάτων αξιοπιστίας που χαρακτήριζε τα πρώτα μοντέλα. Τις περισσότερες φορές είναι πολύ ευκολότερο (και σαφώς λιγότερο κοστοβόρο) για μια εταιρεία να "πετάξει" ένα project παρουσιάζοντας ένα εντελώς καινούριο, παρά να προσπαθήσει να κάνει ένα υπάρχον (αποτυχημένο) να ορθοποδήσει. Η Citroen (δηλαδή η Peugeot, ας μη γελιόμαστε) επέμεινε στο C5 και το διόρθωσε στα περισσότερα σημεία. Η C5 MkII είναι σε όλα καλύτερη από τη MkI. Ομως αυτό δεν αρκούσε για τις μεγάλες πωλήσεις.
Πάντως από τα 3 στη σειρά (ΒΧ, Xantia & C5), έχοντας υπάρξει κάτοχος και μακροχρόνιος χρήστης ΟΛΩΝ, δηλώνω πως τη χρυσή τομή άγγιξε η Xantia. Εκπληκτικό αυτοκίνητο. Πραγματικά μου λείπει.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
Markos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 17:24 |
|
|
για την xantia φίλε ολύμπιε δεν μπορώ να πω γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία.Ήμασταν κάτοχοι ενός bx 1.6 kat,το οποίο μας άφησε τις χειρότερες εντυπώσεις από πλευρά αξιοπιστίας...από εκεί και πέρα βέβαια το C5,από τα πρώτα μοντέλα μας έβγαλε απλά τέλεια.μέσα σε 6 χρόνια περίπου και 300.000 χιλιόμετρα περίπου δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα.
το επερχόμενο του 2008 ελπίζω να ανεβάσει τον πήχυ ακόμα παραπάνω και να είναι τόσο ωραίο και ακόμα παραπάνω από όσο φαίνεται στις πρώτες φωτογραφίες!!!
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 17:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Ε μα είχατε και το ΒΧ με το χειρότερο κινητήρα της σειράς.
Είχαμε 2 ΒΧ, μία 14Ε από τις πρώτες και 6 χρόνια αργότερα πήραμε την 1.4icat (καταλυτική, όπως φαίνεται κι από την ονομασία). Η πρώτη ήταν σαν καινούρια όταν τη δώσαμε. Η δεύτερη από τον τρίτο μήνα μας ταλαιπώρησε αρκετά, μέχρι και 3 χρόνια αργότερα που τη δώσαμε για την Xantia (MkI PhII 1.8 8v). Ο λόγος? Ο (υποτιθέμενα) εργοστασιακός κλιματισμός, που όμως έμπαινε στην Ελλάδα. Και γιατί είχε προβλήματα? Επειδή ο Συγγελίδης είχε κάνει πατέντα, φτιάχνοντας τις κλιματιστικές μονάδες εγχώρια, με τις προδιαγραφές των Γάλλων (ή τουλάχιστον έτσι του έλεγε ο προμηθευτής του) αλλά στην πράξη δημιουργούσαν πολλά προβλήματα.
Μας πήρε κάμποσο μέχρι να αντιληφθούμε την αιτία των (κάποιες φορές εντελώς κουφών) προβλημάτων.
Οσο για το C5 σας, είναι ένα ακόμη παράδειγμα του ότι πέραν εξαιρετικά σπάνιων περιπτώσεων γενίκευσης, ουσιαστικά είναι θέμα "ό,τι σου κάτσει".
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
Someone
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 13:17 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36 Δημοσιεύσεις: 5915 Τοποθεσία: Π.Φαληρο
|
GeZ έγραψε: Είδατε το νέο C5-Airscape; Επιτέλους η Citroen ξαναμπαίνει στα GT μετά από 30+ χρόνια!!!
Που να το δούμε??? ανέβασε καμία φώτο!!!!
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 16:20 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
ΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩ
Μακάρι να βγει στην παραγωγή. Μαζί με ένα c4 cc θα ολοκληρωθεί αρκετά η γκάμα της citroen.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
Someone
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 18:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36 Δημοσιεύσεις: 5915 Τοποθεσία: Π.Φαληρο
|
AAA!!!!
ΠΟΣΟ θα έχει ξέρουμε???
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 19:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
θα ειναι και υδροπενευματικο ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|