Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 13:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
thundermaster έγραψε:
Αγαπητοί κύριοι

Το μυστικό της τεράστιας επιτυχίας του ΒΧ και της Xantia ήταν ότι τα αυτοκίνητα αυτά συνδίαζαν τη λιμουζίνα με ένα σπορ σουλούπι (περισσότερο στο ΒΧ και λιγότερο αλλά εξακολουθούσε να υπάρχει και στην Xantia αυτός ο συνδιασμός). Το C5 απέβαλε από πάνω του κάθε σπορ χαρακτήρα και κληρονόμησε μια πιο χοντροκομμένη γραμμή αν θέλετε. Επίσης άλλος ένας λόγος που δεν γνώρισε την ίδια επιτυχία με τα προηγούμενα μοντέλα στην Ελλάδα τουλάχιστον, είναι η τιμή του η οποία ήταν σαφώς μεγαλύτερη από τους προκατόχους. Παρόλα αυτά, το υπάρχον C5 έτυχε απολαβής ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος των Γάλλων, γινόμενο ένα εξαιρετικό και γερό αυτοκίνητο, πιο γερό ίσως και από τους γερμανούς ανταγωνιστές του. (Συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία στα crash test του Euroncap). Ας ελπίσουμε ότι και το νέο C5 θα είναι γερό και ποιοτικό. Η Citroen, ας μη γελιόμαστε, σε όλες τις εποχές πουλούσε όμορφα αυτοκίνητα, γιατί και το ΒΧ για την εποχή του αλλά και η Xantia ήταν στυλάτα αυτοκίνητα. Όπως βλέπω το νέο C5, αντιλαμβάνομαι ότι πάει να ξαναδώσει στυλ στο αυτοκίνητο.


Χμμμ, θα διαφωνήσω σε κάποια σημεία.

Είχε σπορ σουλούπι η ΒΧ? Η Xantia το ίδιο, που από την πρώτη μέρα παρουσίασής της (Μάρτιο του 1993) την κατηγορούσαν για τη συντηρητική της εμφάνιση? Και σαν να μην έφτανε αυτό, η ΒΧ ήταν ΠΙΟ σπορ από την Xantia? Έχεις οδηγήσει κάποιο από τα δύο?

Το "μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα" που λες, δε θα χρειαζόταν αν εξαρχής δεν είχε χαλάσει το όνομα C5 λόγω των τεράστιων προβλημάτων αξιοπιστίας που χαρακτήριζε τα πρώτα μοντέλα. Τις περισσότερες φορές είναι πολύ ευκολότερο (και σαφώς λιγότερο κοστοβόρο) για μια εταιρεία να "πετάξει" ένα project παρουσιάζοντας ένα εντελώς καινούριο, παρά να προσπαθήσει να κάνει ένα υπάρχον (αποτυχημένο) να ορθοποδήσει. Η Citroen (δηλαδή η Peugeot, ας μη γελιόμαστε) επέμεινε στο C5 και το διόρθωσε στα περισσότερα σημεία. Η C5 MkII είναι σε όλα καλύτερη από τη MkI. Ομως αυτό δεν αρκούσε για τις μεγάλες πωλήσεις.

Πάντως από τα 3 στη σειρά (ΒΧ, Xantia & C5), έχοντας υπάρξει κάτοχος και μακροχρόνιος χρήστης ΟΛΩΝ, δηλώνω πως τη χρυσή τομή άγγιξε η Xantia. Εκπληκτικό αυτοκίνητο. Πραγματικά μου λείπει. :s

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 17:24 
Άβαταρ μέλους
για την xantia φίλε ολύμπιε δεν μπορώ να πω γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία.Ήμασταν κάτοχοι ενός bx 1.6 kat,το οποίο μας άφησε τις χειρότερες εντυπώσεις από πλευρά αξιοπιστίας...από εκεί και πέρα βέβαια το C5,από τα πρώτα μοντέλα μας έβγαλε απλά τέλεια.μέσα σε 6 χρόνια περίπου και 300.000 χιλιόμετρα περίπου δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα.
το επερχόμενο του 2008 ελπίζω να ανεβάσει τον πήχυ ακόμα παραπάνω και να είναι τόσο ωραίο και ακόμα παραπάνω από όσο φαίνεται στις πρώτες φωτογραφίες!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Ε μα είχατε και το ΒΧ με το χειρότερο κινητήρα της σειράς. :s

Είχαμε 2 ΒΧ, μία 14Ε από τις πρώτες και 6 χρόνια αργότερα πήραμε την 1.4icat (καταλυτική, όπως φαίνεται κι από την ονομασία). Η πρώτη ήταν σαν καινούρια όταν τη δώσαμε. Η δεύτερη από τον τρίτο μήνα μας ταλαιπώρησε αρκετά, μέχρι και 3 χρόνια αργότερα που τη δώσαμε για την Xantia (MkI PhII 1.8 8v). Ο λόγος? Ο (υποτιθέμενα) εργοστασιακός κλιματισμός, που όμως έμπαινε στην Ελλάδα. Και γιατί είχε προβλήματα? Επειδή ο Συγγελίδης είχε κάνει πατέντα, φτιάχνοντας τις κλιματιστικές μονάδες εγχώρια, με τις προδιαγραφές των Γάλλων (ή τουλάχιστον έτσι του έλεγε ο προμηθευτής του) αλλά στην πράξη δημιουργούσαν πολλά προβλήματα.

Μας πήρε κάμποσο μέχρι να αντιληφθούμε την αιτία των (κάποιες φορές εντελώς κουφών) προβλημάτων. :spank:

Οσο για το C5 σας, είναι ένα ακόμη παράδειγμα του ότι πέραν εξαιρετικά σπάνιων περιπτώσεων γενίκευσης, ουσιαστικά είναι θέμα "ό,τι σου κάτσει".

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 13:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Είδατε το νέο C5-Airscape; Επιτέλους η Citroen ξαναμπαίνει στα GT μετά από 30+ χρόνια!!! :yhoo

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 13:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
GeZ έγραψε:
Είδατε το νέο C5-Airscape; Επιτέλους η Citroen ξαναμπαίνει στα GT μετά από 30+ χρόνια!!! :yhoo



Που να το δούμε??? ανέβασε καμία φώτο!!!! :bambam

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 13:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Ιδου και οι φωτος κατόπιν αιτήματος Someone :tong: :
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Ανάλογα με την αντίδραση του κοινού θα κριθεί το αν θα περάσει στην παραγωγή!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 16:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
ΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩ

Μακάρι να βγει στην παραγωγή. Μαζί με ένα c4 cc θα ολοκληρωθεί αρκετά η γκάμα της citroen.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 17:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
:shock: :shock: :shock: :shock:


πες μόνο ότι θα έχει και σκληρή οροφή!!!!!!!!!!

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Έχει σκληρη οροφή και μάλιστα γυάλινη με ανθρακονημάτινα τόξα για μέγιστη ακαμψία όταν είναι coupe!!(φώτο 5)Το καλύτερο είναι οτί είναι τέτοιος ο μηχανισμός που δεν απαιτείται το άνοιγμα του πορτ-μπαγκάζ για την αποθήκευση-έξοδο της οροφής!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
AAA!!!!

ΠΟΣΟ θα έχει ξέρουμε???

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Οχι :s :s :s

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
θα ειναι και υδροπενευματικο ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2007, 19:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Ναι θα έχει τις αναρτήσεις της C6 :yhoo

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Αύγ 2007, 08:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



ποπο μια νορμαλ τιμη να το δωσουν και το αμαξι θα σπερνει

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Αύγ 2007, 10:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
KarlBarks έγραψε:
μια νορμαλ τιμη να το δωσουν




:ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :cop


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 171 [ 2552 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 171  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική Συζήτηση C4 Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 911
Γενική συζήτηση για αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 179
Γενικη συζητηση WRC
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 389
Γενική Συζήτηση Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 170
Γενική Συζήτηση C3
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 180
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια