Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2018, 15:06 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Καλα μεγαλε πανε βρες εσυ τεχνογνωσια στην Ελλαδα εκτος επισημου για καινουργιο αυτοκινητο ιδιως αν ειναι λιγο πιο ψαγμενο ,φανοποιεια που δε παιζει στα μεταχειρα κτλπ.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2018, 16:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
Πολλά θέματα για απάντηση . Σίγουρα δεν θέλω πολλά πολλά με μτχ . Οι λόγοι πολλοί . Δεν πιάνουν τα χέρια μου , έχω αλλεργία στην σκόνη του συνεργείου , την μάκα που λέμε , δεν έχω χρόνο και διάθεση να ασχοληθώ . Προτιμώ να βρώ έναν ειδικό να είναι σε λογικές τιμές και να το συντηρεί σωστά το αμάξι . Από την άλλη ξέροντας από την δική μου δουλειά , ξέρω πόσο εύκολο είναι να γίνει η μλκ στην χειροποίητη δουλειά . Είτε από τον μάστορα , είτε από κάποιο βοηθό . Είτε γιατί πέρασε η ώρα και είπε θα το συνεχίσω αύριο και κάτι ξέχασε , είτε γιατί χτύπησε το τηλέφωνο , ή ήρθε πελάτης ή για κάθε λόγο . Για το υγραέριο είναι λίγα τα χλμ και μεγάλο το ρίσκο . Ακόμα λένε ότι αν μου βγάλει στα 100 χιλιάδες χλμ βαλβίδες , τότε το κόστος είναι γύρω στα 1000 , βάλε και την τοποθέτηση άλλα τόσα και πείτε μου τι κέρδισα . Το αμάξι όσο και αν φαίνεται περίεργο , όπως και η ΧΑΝΤΙΑ είναι αμάξια που στο ταξίδι είναι ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ . Το να ταξιδεύω με 7 λίτρα είναι εύκολο . Το πρόβλημα είναι ότι δεν κάνω τέτοια ταξίδια και το αμάξι ζει σε ένα περιβάλλον που το στενοχωρεί . Lohias^ έγραψε: Οικονομικά νομίζω δεν σε συμφέρει. Στις 15.000χλμ η διαφορά σε κόστος καυσίμου θα είναι 1300€, αν υπολογίσουμε ότι η C5 καίει 10/100 και η C4 5.5/100. Άρα μαζί με το κέρδος στα τέλη η διαφορά κόστους ετήσιας χρήσης θα είναι περίπου 1800€. Άρα δύο με τρία χρόνια για να κάνεις απόσβεση αν η C4 κοστίσει +3.000€ από την τιμή που θα δοθεί η C5.
Στα θετικά είναι πως η C4 είναι μαζεμένο αμάξι, έχει χώρους και είναι άνετο για ταξίδια. Νομίζω όμως θα σου είναι αισθητή η μετάβαση από τη υδροπνευματικη της C5. Θέλει πολλή σκέψη η κίνηση γιατί αμάξι επιπέδου της C5 που έχεις δεν το κόβω να ξαναβρίσκεις.
Αυτό το σκεπτικό έχω και εγώ , αλλά μην ξεχνάς ότι το 4 ή ό,τι πάρω ανάλογο στο μέλλον θα παίξει το ρόλο του δεύτερου αυτοκινήτου , αφού έχω και το άλλο που είναι στον 14ο χρόνο του και κάποια στιγμή θα αλλαχτεί . Βέβαια δεν κόβω να έχω διαφορά μεγαλύτερη από 1500 τον χρόνο και αυτά πάντα με την λογική ότι δεν θα αλλάξουν τα τέλη και δεν θα μειωθεί και άλλο η διαφορά της τιμής βενζίνη-ντίζελ . Οσο για το πόσα πωλούνται η ανάλυση στο καρ για 5άρες από το 2008 και μετά βενζίνες και αέρια μου βγάζει 30 αυτοκίνητα . Αν βγάλω τα 1800 που δεν έχουν υδρό μένουν 20 . Από αυτά υδρό έχουν τα 16 και δίλιτρα είναι τα 7 . Από τα 7 αέριο έχουν τα 4 και είμαστε 3 αυτοκίνητα που δεν έχουμε αέριο . Και τα δύο είναι prestige , έχουν λιγότερα χλμ από εμένα και το ένα ζητάει 6500 και το άλλο 10000 . Το 6500 είναι εμπόρου με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό και το 10000 είναι ιδιώτη και αυτόματο . Το αυτόματο είναι 4τάχυτο και καίει και λιγάαακι... Από τα 4 με υγραέριο το ένα έχει λίγα χλμ , πάλι εμπόρου και δεν λέει τιμή , ενώ έχει να το αλλάξει 44 μέρες που σημαίνει ότι μπορεί να μην υπάρχει το αμάξι . Το άλλο χειροκίνητο έχει 270000 χλμ δηλαδή τα διπλά από μένα , είναι επίσης exclusive και ζητάει 8000 . Από τα δύο αυτόματα το ένα είναι επίσης exclusive και έχει 165000 και ζητάει 9350 και το άλλο που έχει τα ίδια χλμ με εμένα είναι πάλι exclusive και ζητάει 8990 . Δηλαδή ουσιαστικά εγώ είμαι το μόνο exclusive που δεν έχω αέριο , έχω τα λιγότερα χλμ από τα άλλα 2 και ίδια με το 3ο και η τιμή μου είναι από ίδια μέχρι 1500 περισσότερα . Αρα είμαστε λίγοι για ανταγωνισμό . Τώρα τα 9 υδρό και τα 4 χωρίς υδρό 1600 έχουν τιμές από 8390 έως 12000 και μέση τιμή τα 10000 , ενώ τα 3 είναι εισαγωγής και δεν είναι κανένα exclusive . Χλμ εκτός από ένα που έχει πολλά , τα 4 ίδια με εμένα και τα άλλα 7 έχουν λιγότερα . Πιστεύω ότι σαν τιμή ζήτησης το έχω βάλει καλά . Τώρα όπως είπα η τιμή αυτή είναι συζητήσιμη αρκετά , ιδιαίτερα αν την θέλει κάποιος από εδώ μέσα . Αλλά γενικά κάποιον ξεκάθαρο ανταγωνισμό δεν έχω από αυτά που βλέπω . Δηλαδή αν θέλει κάποιος να πάρει exclusive και να μην έχει μπει χέρι στο αμάξι για αέρια κλπ , είναι μόνο το δικό μου . Εχω κάνει και το μεγάλο σέρβις των 120000 , που τα θέλει σε άλλα 120000 , έχω αλλάξει δίσκο και την αντλία της ανάρτησης , άρα λογικά δεν θέλει κάτι το αμάξι για τα επόμενα 1-2 χρόνια . Λογικά για κάποιον που θέλει το συγκεκριμένο αμάξι είναι σχεδόν ευκαιρία με μόνο πρόβλημα τα τέλη κυκλοφορίας . Πάντα σε σχέση με τον ανταγωνισμό . Η πλάκα είναι που τα αέρια και οι βενζίνες είναι 24 , ενώ τα πετρέλαια 26 που τα περισσότερα είναι εισαγωγής . Συγκεκριμένα τα 19 . Μόνο 7 είναι ελληνικά . Ολο το σεντόνι είναι απάντηση στο ότι υπάρχουν πολλά αμάξια . Αμα βάλουμε κριτήρια υπάρχουν ελάχιστα . Στα δάχτυλα του ενός χεριού .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2018, 18:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
nonos έγραψε: Καλα μεγαλε πανε βρες εσυ τεχνογνωσια στην Ελλαδα εκτος επισημου για καινουργιο αυτοκινητο ιδιως αν ειναι λιγο πιο ψαγμενο ,φανοποιεια που δε παιζει στα μεταχειρα κτλπ. Κάποτε ναί,στέλνανε στα σεμινάρια φούλ. Τα τελευταία πέντε χρόνια κανείς τους δεν στέλνει το ξέρω απο ανθρώπους που τα διοργανώνουν και τους παρακαλάνε. Και μην ξεχνάς,οτι οι 11 στους 10 που σου κάνουν σέρβις είναι εικοσάχρονα απο Οαεδ.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2018, 01:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Συμφωνω σε ολα και θεωρω στα λογια μου ερχεσαι αν το καλοσκεφτεις.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2018, 07:54 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Oντως δεν στελνουν πλέον οι περισσότεροι τον κοσμο τους για σεμινάρια. Ισως μονο για καποιο νεο μοντελο και μετα τελος... Εχω δει πολλές φορές βαριεστημένα μαστορια που τους εχουν μειωσει τις αποδοχες λογω κρισης και εχουν χασει το ενδιαφερον για τη δουλεια τους... Ομως ακομα στα εξουσιοδοτημενα ευτυχως γνωριζουν τι εργασιες πρεπει να γινουν σε καθε service και συνεννοούνται μαζι σου (μαζι μου σιγουρα) για το κοστος. Επίσης ειναι πιο σιγουρο οτι θα εχουν και καποιον που ξερει να χειριζεται το lexia και θα εχουν ενημερωσεις απο το εργοστασιο για hardware-firmware-software. Eχω παει σε καλο εξειδικευμενο και ψαχνομασταν τι να κανουμε στο service tων 50000km. Αλλαζουμε η δεν αλλαζουμε μπουζι κλπ , τι σου εκαναν τελευταια φορα στο εξουσιοδοτημενο κλπ... Ευτυχως ολα λυνονται με συγκαταβαση και φιλικη διαθεση. Ομως ειναι γεγονος οτι ο τεχνικος κοσμος (σε ολα τα τεχνικα-τεχνολογικα επαγγέλματα και του δικου μου συμπεριλαμβανομένου) λογω κρισης εχει μπει σε εναν γνωσιακο μεσαιωνα και αυτο δεν ειναι καθολου καλο για το μελλον της χωρας...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2018, 23:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Εχω δει πολλές φορές βαριεστημένα μαστορια που τους εχουν μειωσει τις αποδοχες ...
Το μόνιμο επιχείρημα του έλληνα υπαλλήλου.... Δυστυχώς στην Ελλάδα του σήμερα απουσιάζει αυτό που λέμε κοινωνική υπευθυνότητα . Και σε άλλες κοινωνίες έχουν επιβληθεί περικοπές στους μισθούς αλλά αυτό δεν ήταν άλλοθι μειωμένης απόδοσης
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2018, 23:21 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
...Ελληνας εργοδοτης μαλλον
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2018, 23:28 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ορέστη σιγουρα ειναι πιο πολύπλοκο το θέμα απο οσο το παρουσιάζω. Φταιει ο ασυνειδητος υπάλληλος αλλα φταίει και ο μονιμα τυχοδιωκτης ελληνας επιχειρηματιας-αφεντικο που βρηκε την καραμελα της κρισης για να βγαλει τα σπασμενα επανω στην πλατη του κακοπληρωμενου εργαζομενου. Εγω ενα ξερω . Επειδη μου αρεσει η δουλεια μου, οπως δουλευα πριν την κριση , ετσι δουλευω και τωρα με μειωμενες αποδοχες κατα 500ευρω το ελαχιστο... Αν δεν βρισκεις ευχαριστηση στην εργασια που κανεις, τοτε αστο καλυτερα. Και 10000 το μηνα να παιρνεις παλι βαριεστημενος θα εισαι...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 09:34 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
nonos έγραψε: 5.500? Μπαρδον? Ζητημα να ναι 10 σ ολη την Ελλαδα που πωλουνται αυτη τη στιγμη Μανωλη χωρις να χω κοιταξει και ΟΛΑ σχεδον τελευταια φορα που κοιταξα ειχαν υγραεριο... Δε το θεωρω τυχαιο. Επισης μιλαμε για exclusive σε σαφως ανωτερη κατασταση απο κατι απλες εκδοσεις με 250.000km και υγραεριο. Γιατι να το ''χαλασει'' αυτο το αυτοκινητο. Νομος επισης και ειχαμε συμφωνησει οτι αυτοκινητο με υγραεριο θα ζητησει. Επισης δε λαμβανετε υποψιν θεωρω εγω και το προφιλ κατοχου-αγοραστη που ειναι ο Βασιλης. Δε θελει τα πολλα παρε-δωσε πλεξιματα ,πατεντες, μεταχειρισμενα σαν ανθρωπος θεωρω εγω. Εχει μαθει ντουκου και να σκιζει ζελατινα Εμενα απο την αλλη με φοβιζουν τα καινουργια, να εξαρτωμαι απο ''επισημους'' κτλπ πρωτος ειχα πει οτι το αερριο ειναι πατεντα αρα πατεντα=παραπανω προβληματα το θεμα το αεριο να σε βοηθησει στην αποσβεση και στην τσεπη και σε συνδυασμο οτι το ΣΕ5 δεν ειναι ενα απο συμβατικο αμαξι που βρισκεις ευκολα τα υπερ και κατα και σε αλλη μαρκα ... και αν σκεφτεις οτι ο ανθρωπος το πηρε καινουργιο τωρα εχει πληρη απαξιωση λογω τελων ειναι κριμα να το δωσει για ενα κομματι ψωμι και με το αεριο δεν θα μεινεις μονο στα 13.000 το χρονο....θα πας σιγουρα στα 15.000 μη σου πω στα 17.000 ετησιως Orestis έγραψε: Εχω δει πολλές φορές βαριεστημένα μαστορια που τους εχουν μειωσει τις αποδοχες ...
Το μόνιμο επιχείρημα του έλληνα υπαλλήλου.... Δυστυχώς στην Ελλάδα του σήμερα απουσιάζει αυτό που λέμε κοινωνική υπευθυνότητα . Και σε άλλες κοινωνίες έχουν επιβληθεί περικοπές στους μισθούς αλλά αυτό δεν ήταν άλλοθι μειωμένης απόδοσης ορεστη αν αναλογιστεις μειωση μισθου κατα 30% το λιγοτερο...κοψιμο τα μαυρα χρηματα...(οπου υπηρχαν) αυξηση φορολογιας ανοδος τιμων αγαθων εχουμε φτασει η αγοραστηκη δυνατοτητα να εχει πεσει 60% κατω και μαλιστα οι σημερινοι μισθοι μας γυρισαν πισω στο 2002 ισως και παλαιοτερα που ει τιμες αγαθων ηταν πολυ κατω....με 2.000 δρχ αγοραζες τσιγαρα 1/2 κιλο ψωμι επινες καφε και σου εμεναν και ρεστα...τωρα με 6 ευρα μονο τσιγαρα αφιλτρα και καφε στο πλαστικο
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 11:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
Μανώλη έχεις δίκιο . Η καλύτερη επένδυση είναι να του βάλω αέριο . Αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να με βγάλει άλλα τόσα χλμ χωρίς προβλήματα και εδώ μπαίνουν μεγάλα ερωτήματα .
Οπως έχω πει έχω μόλις κάνει το μεγάλο σέρβις των 120000 , το επόμενο σε άλλα 120000 , έχω αλλάξει πριν 10000 χλμ τον δίσκο , άλλαξα τώρα και την αντλία της ανάρτησης , πρακτικά το μόνο που θέλει κάποια στιγμή είναι ίσως να αλλάξω δίσκους μαζί με τακάκια , όταν παρουσιάσουν πρόβλημα .
Αρα με 1000 που θα κάνει ένα σύστημα αερίου , μέση προς τα πάνω τιμή σε αυτά που έχω ρωτήσει , θα έχω απόσβεση σε 1-1,5 χρόνο . Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει το αμάξι να κρατηθεί τουλάχιστον 5 χρόνια , αφού μετά η απαξίωση θα είναι μεγάλη και δεν θα σε νοιάζει .
Αυτό έχει μία λογική να περιμένω , να είμαι σε καλύτερη οικονομική κατάσταση και να δω τι θα υπάρχει τότε από υβριδικά - ηλεκτρικά μια και μιλάμε για το 2025 στην καλύτερη .
Αν όμως δεν έχω καλή εγκατάσταση και έχω δει και ακούσει πολλά , τότε θα έχω διπλή ζημιά .
Επί της ουσίας θα πληρώσω τα τέλη κυκλοφορίας και θα το ανεβάσω στην αγγελία ώστε να ενδιαφερθούν κάποιοι .
Πάντως κοιτώντας τα στατιστικά στο κάρ , βλέπω ότι το δικό μου έχει πολύ μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από αυτά που έχουν αέριο .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 13:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 13:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
κοιτα τα πραγματα ειναι απλα η την δινεις οπως ειναι και οποτε πουληθει και αν η την κανεις αεριο σε σωστο μαστορα εχω να σου προτεινω οχι κατσαπλια αλλα σοβαρο την κρτατας την λιωνεις στα χλμτρα να ξερεις στο αεριο με σωστη εγκατασταση και ρυθμιση το μονο πιθανα που θα ζητησει ειναι πολλαπλασιαστη και τιποτα αλλο.. κοιτα απλα μαθηματικα καις μεσο ορο 10 λιτρα βενζινα αρα στα 100 χλμτρα εχεις 15 ευρω κοστος με αεριο θα καις καπου στα 11.5 λιτρα βαρια παντα μετην ιδια παραπανω διαδρομη με τιμη 0,75 και θα εχεις κοστος 8,6 ευρω αντε 9 ευρω θα εχεις μια διαφορα 6 ευρω στα 100..... και το αμαξι σου μενει το απολαμβανεις και δεν μπαινεις στην διαδικασια να το σκοτωσεις σε τιμη.....εχεις μια οικονομια καπου στο 35-40%...και τα 13.000 το χρονο ελα να με νρεις να δεις για ποτε θα γινουν και 15 και 16.000 το χρονο
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 13:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
Τα βλέπουμε τα πάντα .
Αρχικά περιμένουμε μέχρι τα Χριστούγεννα που θα πληρώσω τα τέλη . Μετά από το νέο έτος συζητάμε και για αέριο .
Στον ανοικτό δρόμο είμαι 7-8 λίτρα στα 100 .
Χρήστο το βλέπουν πολλοί.
Εκεί που δεν το κοιτάει κανείς είναι στην ΧΕ , οπότε μάλλον θα το βγάλω από εκεί κάποια στιγμή . Και για την ΧΑΝΤΙΑ ισχύει το ίδιο .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκεψεις για αγορα C5 Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 14:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Φιλικά Βασίλη βγάλε ωραίες φωτογραφίες γιατί αυτές που έχεις ανεβάσει είναι εντελώς του ποδαριού και αυτό χτυπάει άσχημα!!
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|