Συγγραφέας |
Μήνυμα |
daskalos
|
Θέμα δημοσίευσης: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2008, 12:42 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40 Δημοσιεύσεις: 208 Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
|
Γνωρίζει κανείς αν το ύψος της ανάρτησης μπορεί να αλλάξει και εν κινήσει του αυτοκινήτου;
Επειδή πηγαινοέρχομαι αρκετά με ferry boat είναι αρκετά χρήσιμο την ώρα που βγαίνεις να ανεβάζεις την ανάρτηση στην 3η σκάλα, και στην συνέχεια πριν αναπτύξεις φυσικά ταχύτητα να την επαναφέρεις στο normal.
Αν και κάπου διάβασα ότι το σύστημα το κάνει αυτόματα αν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 40 χιλ/ώρα.
Μπορείς να το κάνεις ή θα πρέπει να αποφεύγετε;
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2008, 13:05 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
daskalos ισχύει ότι μετά από μία συγκεκριμένη ταχύτητα, η ανάρτηση επανέρχεται. Για το όριο δεν είμαι σίγουρος αλλά την ώρα που πατάς το κουμπί για να ανέβει, στο C5 II εμφανίζει ένδειξη πιο είναι το μέγιστο όριο ταχύτητας για τη συγκεκριμένη θέση.
Τώρα για το αν πρέπει να αποφεύγετε η όχι..... Εγώ αυτό που κάνω είναι, όταν έχω τη δυνατότητα να σταματήσω εντελώς, σταματάω, την κατεβάζω και ξεκινάω εκ νέου. Αν πηγαίνεις και με 10 km/h δεν χάθηκε ο κόσμος. Αλλά δεν περιμένω να κατέβει μόνη της από το όριο γιατί δέχεται μεγάλες καταπονήσεις η ανάρτηση και αν π.χ. βρεις μια λακούβα δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει.
Οπότε μάλλον και οι δύο συμφωνούμε ότι την επαναφέρεις εσύ πριν αναπτύξεις ταχύτητα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2008, 14:10 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
μεχρι τα 10 χλμ μποροειτε, απο εκει και μετα την κανινιζει μονο του
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2008, 19:27 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
οχι δυστιχως δεν υπαρχει
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
vliago
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Αύγ 2008, 20:59 |
|
|
το C5 έχει 6 σκάλες.
1η σκάλα τερμα κάτω για να το φορτώνεις η να ξεκινάς με τροχόσπιτο
2η κανονική
3η σηκωμένο για εμπόδια μεχρι40Κμ/η
4η τέρμα σηκωμένο (κούτσουρο όμως) μέχρι 10 Km/h για πολύ ψηλά πεζοδρόμια
Και εχει μιά δικιά του μετά τα 110km/h κατεβάζει μόνο μούρη σε καλό οδόστρωμα και ακόμη μία ΄δικιά του σε κακό οδόστρωμα ανεβαίνει 2-3 εκατοστά.
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 16:59 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
vliago έγραψε: το C5 έχει 6 σκάλες. 1η σκάλα τερμα κάτω για να το φορτώνεις η να ξεκινάς με τροχόσπιτο 2η κανονική 3η σηκωμένο για εμπόδια μεχρι40Κμ/η 4η τέρμα σηκωμένο (κούτσουρο όμως) μέχρι 10 Km/h για πολύ ψηλά πεζοδρόμια Και εχει μιά δικιά του μετά τα 110km/h κατεβάζει μόνο μούρη σε καλό οδόστρωμα και ακόμη μία ΄δικιά του σε κακό οδόστρωμα ανεβαίνει 2-3 εκατοστά.
για ποια αναρτηση μιλας τωρα; για την 3+;
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Αύγ 2008, 08:15 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
Giorgos έγραψε: Δηλαδη δυνατοτητα να ειναι το οχημα σε υψηλή σκάλα και να κινειται γρηγορα δεν υπάρχει?
Στα ferry ειναι πολύ πρακτικο αυτό το σύστημα, γιατι τα λιμανια της Ελλάδας ειναι σε πολύ ασχημη κατάσταση. Με την ΒΧ δεν εχω αντιμετωπισει ποτε προβλημα.
Επίσης εχω ακουσει πως το καινουριο C5 με την υδροενεργητική ανάρτηση εχει συμβατικά φρένα. Είναι αλήθεια?
Δυστυχώς όλα τα C5 παλια και καινουρια δεν έχουν το power braking συστημα των ΒΧ Χantia κλπ λόγω οδηγιας της ευρ. ενωσης οτι το συστημα των φρενων πρεπει να είναι απομονωμενο από τα υπόλοιπα συστηματα
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Αύγ 2008, 10:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
ισως για μεγαλύτερη ασφάλεια
αμα εχεις διαροή να μη μηνεις απο φρένα
daskalos
μπορεις να το ανεβασεις και να μπεις στο καράβι χωρις φοβο
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Αύγ 2008, 13:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
GeZ έγραψε: Δυστυχώς όλα τα C5 παλια και καινουρια δεν έχουν το power braking συστημα των ΒΧ Χantia κλπ λόγω οδηγιας της ευρ. ενωσης οτι το συστημα των φρενων πρεπει να είναι απομονωμενο από τα υπόλοιπα συστηματα
Κριμα....
Απ'οσο ξερω όμως ποτέ δεν εχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να εχει προβλημα φρεναρισματος ενα αυτοκινητο με την κλασσική υδροπνευματική, το λέω αυτό και από προσωπική εμπειρία. Και επισης υπαρχει η λύση αναγκης του χειροφρενου, που πιανει στους εμπρος τροχούς.
Δυστυχώς τελείωσαν οριστικά τα αυθεντικά Citroen...
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
kostas Xantia
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Αύγ 2008, 14:24 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:05 Δημοσιεύσεις: 199 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
|
Δυστυχώς όλα τα C5 παλια και καινουρια δεν έχουν το power braking συστημα των ΒΧ Χantia κλπ λόγω οδηγιας της ευρ. ενωσης οτι το συστημα των φρενων πρεπει να είναι απομονωμενο από τα υπόλοιπα συστηματα [/quote]
Τι;; Σοβαρα υπαρχει τετοια οδηγια;; Ατιμη Ε.Ε!! Ευνουχιζεις τη παλια καλη citroen!!!
_________________ There is no replacement for displacement..
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 21:45 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Λοιπόν, εγώ με το ξάντια και σχεδόν χωρίς καθόλου υγρά φρέναρα μια χαρά στην Autobahn, μόλις άναψε το λαμπάκι στοπ και το θαυμαστικό.
|
|
|
|
|
Spyrious
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 18:07 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 10:22 Δημοσιεύσεις: 75 Τοποθεσία: Ιωάννινα
|
Με το δικό μου Xantia με διαρροή αρκετά γρήγορη τα φρένα δεν έκαναν τίποτα.Μόνο με χειρόφρενο σταμάτησα.
_________________ Xantia 2.1td12 VSX | Xenon Kit | Osram Nightbreaker | RaidHP Tuning Chip | Hydractive 2 Chip | Led Bulbs | Clear side Repeaters | K&N Replacement Filter | Tinted Windows | I/RAYS Voltage Stabilizer | De-Cat | EGR removed
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 20:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Οι ταχυτιτες του C5 ειναι.
10 χλμ για τερμα πανω
40 χλμ για πανω
πορειας...
Τα κατω δεν μας αφωρουν....
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
daskalos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 11:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40 Δημοσιεύσεις: 208 Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
|
Πάλι εγώ
Να ρωτήσω και κάτι άλλο,
Όταν ανοίγω την πόρτα του οδηγού το πρωί (ή όταν έχω αφήσει το
αμάξι αρκετή ώρα) ακούω την αντλία να λειτουργεί και το αμάξι
να σηκώνεται. Μόλις καθήσω μέσα και κλείσω την πόρτα ακούω πάλι την
αντλία. Δεν θυμάμαι αν το έκανε αυτό από την αρχή.
Κάποιος που έχει C5 μπορεί να μου πεί;
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|