Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ερώτηση για την Hydractive ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2008, 12:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Γνωρίζει κανείς αν το ύψος της ανάρτησης μπορεί να αλλάξει και εν κινήσει του αυτοκινήτου;
Επειδή πηγαινοέρχομαι αρκετά με ferry boat είναι αρκετά χρήσιμο την ώρα που βγαίνεις να ανεβάζεις την ανάρτηση στην 3η σκάλα, και στην συνέχεια πριν αναπτύξεις φυσικά ταχύτητα να την επαναφέρεις στο normal.

Αν και κάπου διάβασα ότι το σύστημα το κάνει αυτόματα αν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 40 χιλ/ώρα.

Μπορείς να το κάνεις ή θα πρέπει να αποφεύγετε;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2008, 13:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
daskalos ισχύει ότι μετά από μία συγκεκριμένη ταχύτητα, η ανάρτηση επανέρχεται. Για το όριο δεν είμαι σίγουρος αλλά την ώρα που πατάς το κουμπί για να ανέβει, στο C5 II εμφανίζει ένδειξη πιο είναι το μέγιστο όριο ταχύτητας για τη συγκεκριμένη θέση.

Τώρα για το αν πρέπει να αποφεύγετε η όχι..... Εγώ αυτό που κάνω είναι, όταν έχω τη δυνατότητα να σταματήσω εντελώς, σταματάω, την κατεβάζω και ξεκινάω εκ νέου. Αν πηγαίνεις και με 10 km/h δεν χάθηκε ο κόσμος. Αλλά δεν περιμένω να κατέβει μόνη της από το όριο γιατί δέχεται μεγάλες καταπονήσεις η ανάρτηση και αν π.χ. βρεις μια λακούβα δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει.

Οπότε μάλλον και οι δύο συμφωνούμε ότι την επαναφέρεις εσύ πριν αναπτύξεις ταχύτητα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ;)

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Ιούλ 2008, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
μεχρι τα 10 χλμ μποροειτε, απο εκει και μετα την κανινιζει μονο του

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Δηλαδη δυνατοτητα να ειναι το οχημα σε υψηλή σκάλα και να κινειται γρηγορα δεν υπάρχει?

Στα ferry ειναι πολύ πρακτικο αυτό το σύστημα, γιατι τα λιμανια της Ελλάδας ειναι σε πολύ ασχημη κατάσταση. Με την ΒΧ δεν εχω αντιμετωπισει ποτε προβλημα.

Επίσης εχω ακουσει πως το καινουριο C5 με την υδροενεργητική ανάρτηση εχει συμβατικά φρένα. Είναι αλήθεια?

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Αύγ 2008, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
οχι δυστιχως δεν υπαρχει

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Αύγ 2008, 20:59 
Άβαταρ μέλους
το C5 έχει 6 σκάλες.
1η σκάλα τερμα κάτω για να το φορτώνεις η να ξεκινάς με τροχόσπιτο
2η κανονική
3η σηκωμένο για εμπόδια μεχρι40Κμ/η
4η τέρμα σηκωμένο (κούτσουρο όμως) μέχρι 10 Km/h για πολύ ψηλά πεζοδρόμια :fsss
Και εχει μιά δικιά του μετά τα 110km/h κατεβάζει μόνο μούρη σε καλό οδόστρωμα και ακόμη μία ΄δικιά του σε κακό οδόστρωμα ανεβαίνει 2-3 εκατοστά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
vliago έγραψε:
το C5 έχει 6 σκάλες.
1η σκάλα τερμα κάτω για να το φορτώνεις η να ξεκινάς με τροχόσπιτο
2η κανονική
3η σηκωμένο για εμπόδια μεχρι40Κμ/η
4η τέρμα σηκωμένο (κούτσουρο όμως) μέχρι 10 Km/h για πολύ ψηλά πεζοδρόμια :fsss
Και εχει μιά δικιά του μετά τα 110km/h κατεβάζει μόνο μούρη σε καλό οδόστρωμα και ακόμη μία ΄δικιά του σε κακό οδόστρωμα ανεβαίνει 2-3 εκατοστά.


για ποια αναρτηση μιλας τωρα; για την 3+;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Αύγ 2008, 08:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Giorgos έγραψε:
Δηλαδη δυνατοτητα να ειναι το οχημα σε υψηλή σκάλα και να κινειται γρηγορα δεν υπάρχει?

Στα ferry ειναι πολύ πρακτικο αυτό το σύστημα, γιατι τα λιμανια της Ελλάδας ειναι σε πολύ ασχημη κατάσταση. Με την ΒΧ δεν εχω αντιμετωπισει ποτε προβλημα.

Επίσης εχω ακουσει πως το καινουριο C5 με την υδροενεργητική ανάρτηση εχει συμβατικά φρένα. Είναι αλήθεια?


Δυστυχώς όλα τα C5 παλια και καινουρια δεν έχουν το power braking συστημα των ΒΧ Χantia κλπ λόγω οδηγιας της ευρ. ενωσης οτι το συστημα των φρενων πρεπει να είναι απομονωμενο από τα υπόλοιπα συστηματα :s

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Αύγ 2008, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ισως για μεγαλύτερη ασφάλεια

αμα εχεις διαροή να μη μηνεις απο φρένα


daskalos


μπορεις να το ανεβασεις και να μπεις στο καράβι χωρις φοβο

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Αύγ 2008, 13:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
GeZ έγραψε:
Δυστυχώς όλα τα C5 παλια και καινουρια δεν έχουν το power braking συστημα των ΒΧ Χantia κλπ λόγω οδηγιας της ευρ. ενωσης οτι το συστημα των φρενων πρεπει να είναι απομονωμενο από τα υπόλοιπα συστηματα :s


Κριμα.... :s
Απ'οσο ξερω όμως ποτέ δεν εχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να εχει προβλημα φρεναρισματος ενα αυτοκινητο με την κλασσική υδροπνευματική, το λέω αυτό και από προσωπική εμπειρία. Και επισης υπαρχει η λύση αναγκης του χειροφρενου, που πιανει στους εμπρος τροχούς.

Δυστυχώς τελείωσαν οριστικά τα αυθεντικά Citroen...

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Αύγ 2008, 14:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:05
Δημοσιεύσεις: 199
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Δυστυχώς όλα τα C5 παλια και καινουρια δεν έχουν το power braking συστημα των ΒΧ Χantia κλπ λόγω οδηγιας της ευρ. ενωσης οτι το συστημα των φρενων πρεπει να είναι απομονωμενο από τα υπόλοιπα συστηματα :s[/quote]

Τι;; Σοβαρα υπαρχει τετοια οδηγια;; Ατιμη Ε.Ε!! Ευνουχιζεις τη παλια καλη citroen!!! :bambam :bambam

_________________
There is no replacement for displacement..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Λοιπόν, εγώ με το ξάντια και σχεδόν χωρίς καθόλου υγρά φρέναρα μια χαρά στην Autobahn, μόλις άναψε το λαμπάκι στοπ και το θαυμαστικό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 10:22
Δημοσιεύσεις: 75
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Με το δικό μου Xantia με διαρροή αρκετά γρήγορη τα φρένα δεν έκαναν τίποτα.Μόνο με χειρόφρενο σταμάτησα.

_________________
Xantia 2.1td12 VSX | Xenon Kit | Osram Nightbreaker | RaidHP Tuning Chip | Hydractive 2 Chip | Led Bulbs | Clear side Repeaters | K&N Replacement Filter | Tinted Windows | I/RAYS Voltage Stabilizer | De-Cat | EGR removed


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Οι ταχυτιτες του C5 ειναι.
10 χλμ για τερμα πανω
40 χλμ για πανω
πορειας...
Τα κατω δεν μας αφωρουν.... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Πάλι εγώ :)
Να ρωτήσω και κάτι άλλο,
Όταν ανοίγω την πόρτα του οδηγού το πρωί (ή όταν έχω αφήσει το
αμάξι αρκετή ώρα) ακούω την αντλία να λειτουργεί και το αμάξι
να σηκώνεται. Μόλις καθήσω μέσα και κλείσω την πόρτα ακούω πάλι την
αντλία. Δεν θυμάμαι αν το έκανε αυτό από την αρχή.
Κάποιος που έχει C5 μπορεί να μου πεί;


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ερώτηση για τα πλαστικά δεξιά και αριστερά του παρμπριζ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 16
ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ C4 DIESEL
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
ερωτηση για κλιματισμο κ ξεθολλωμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 2
ΔΥΝΑΜΟ/ΕΡΩΤΗΣΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Blltroen
Απαντήσεις: 10
Ερώτηση για αλλαγή ταχυτήτων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ