Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C5  »  Γενική συζήτηση C5


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 24 Νοέμ 2020, 07:54 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C5 1.6 THP auto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Με αφορμή μια πρόσφατη εμπειρία μου θα ήθελα να ανοίξω ένα νέο θέμα που νομίζω ότι δεν έχει συζητηθεί επαρκώς. Αφορά την C5 1.6 ΤΗΡ auto και την πολιτική διάθεσής της από την Σιτροέν Ελλάς.

Στην ετήσια κατάσταση του ΣΕΕΑ, στο segment D (χρησιμοποιώ την ορολογία του ΣΕΕΑ) ταξινομήθηκαν 6.534 αυτοκίνητα. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να γνωρίζαμε πόσα από αυτά ήταν με αυτόματο κιβώτιο, πιστεύω πολλά διότι αυτή είναι μια κατηγορία όπου πολλοί μεσήλικες άνω των –ήντα παίρνουν ένα καλό αυτοκίνητο, άνετο, ταξιδιάρικο και δεν επιθυμούν ιδιαίτερα την ενασχόληση με τον λεβιέ. Ίσως μάλιστα η κατηγορία D να είναι εκείνη με τα περισσότερα αυτόματα μετά τα καθαρά αυτοκίνητα πόλης. Το C5 πούλησε 245 αυτοκίνητα (3,75% της κατηγορίας, πιστεύω λίγα αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας). Θα ήταν επίσης ενδιαφέρον να γνωρίζαμε πόσα C5 1.6 thp auto πουλήθηκαν, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ήταν ελάχιστα. Μια πρώτη εξήγηση θα ήταν ότι το αυτόματο C5 ή κάπου υστερεί ή δεν συμφέρει οικονομικά. Η πραγματικότητα είναι πως δεν υστερεί πουθενά και συμφέρει απίστευτα αλλά η Σιτροέν Ελλάς απλά το έχει «θάψει». :hmm

Ας δούμε τον ανταγωνισμό για του λόγου το αληθές: τα Opel Insignia, BMW 3, Ford Mondeo, Μazda 6, θέλει να πας στα 2.000 κυβικά για αυτόματο με ότι αυτό σημαίνει για τέλη, φόρους, κατανάλωση κ.λ.π. Στα Μercedes C series, Audi A4, θέλεις γύρω ή πάνω από 35-40χιλ. για να το πάρεις αξιoπρεπές. Το Volvo S60 είναι 1.600 αλλά ο κινητήρας είναι με τα 180 άλογα (γύρω στις 30χιλ.) και επιπλέον τύπου DSG (θα το δούμε παρακάτω). Έμειναν τα Passat, Superb, Avensis, 508 από όλο τον ανταγωνισμό.

Αυτά τα 4 λοιπόν μαζί με το C5 είδαμε με φίλο πενηντάρη το Δεκέμβριο που μας πέρασε. Άνθρωπος που διάβάζει για αυτοκίνητα, αλλά όχι κανένας τρελαμμένος, άνθρωπος όμως της αγοράς που εύκολα δεν τον κοροιδεύεις. Τα δεδομένα ήταν κεφάλαιο μέχρι 25-26 χιλ. και οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο και αν είναι δυνατόν ετοιμοπαράδοτο. Ξεκινήσαμε από το Passat που του άρεσε περισσότερο εμφανισιακά και που όντως δείχνει ποιοτικό. Όλα καλά δεν τον πείραζαν τα 1.400 κυβικά, αλλά ψάξε-ψάξε όταν φτάσαμε στα φόρουμ της VW, όλο παράπονα για το κιβώτιο, κάτι για ανακλήσεις εγκεφάλων στην Αμερική και όχι παράπονα μόνο από πιτσιρικαρία που σκίζει τα Golf και τα Scirocco αλλά και από μεγαλύτερους με Passat. Μ΄αυτά και μ΄αυτά ο φίλος έκανε πίσω και όταν είπα για το Superb απάντησε: καλά εδώ δεν παίρνω το veritable, θα πάρω το imitasion; ;) Όταν έμαθε μάλιστα ότι και το Volvo φοράει διπλού συμπλέκτη του κόπηκε κάθε όρεξη για υπέρβαση οικονομική.

Επόμενη στάση το 508 (τον πήγα εγώ λόγω Peugeot), αλλά οι αναμονές ήταν γύρω στο τετράμηνο….. Κάτι είπαν για την Φουκουσίμα αλλά πολύ διάθεση δεν είχαν….. Γραμμή στο Avensis λοιπόν, εμένα δεν μου άρεσε (σαν να γουργουρίζει συνέχεια η κοιλιά σου είναι μ΄αυτό το κιβώτιο), ο φίλος ούτε τρελλάθηκε, ούτε απογοητεύτηκε. Τελευταίο αφήσαμε το C5. Ξέχασα να πω ότι πριν τις επισκέψεις ρίχναμε μελέτη στα φόρουμ, σε περιοδικά, στο διαδίκτυο και μαζεύαμε ότι πληροφορίες θέλαμε για το μοντέλο που θα βλέπαμε μετά. Μαθαίνουμε λοιπόν ότι το C5 έχει ένα «κλασσικό» αυτόματο (του άρεσε αυτό), που κατασκευάζει η γιαπωνέζικη Aisin (κορυφαία εταιρεία, λένε δίνει και στην Πόρσε και αυτό του άρεσε). Βλέπουμε και τις ταξινομήσεις είχαν πινακιδώσει κάμποσα, λέμε δεν μπορεί θα έχουν και κάποιο αυτόματο, κάνανε και γερή έκπτωση. Πάμε στην αντιπροσωπεία και συζητάμε για αυτόματο και μας αντιμετωπίζουν λες και ζητάμε διαστημόπλοιο…. :laugh «Είναι ειδική παραγγελία, θα γίνει από την αρχή» (λες και τα άλλα θα γίνουν από την μέση), «έχει μεγάλη αναμονή γιατί δεν είναι στην σειρά παραγωγής, επίσης δεν δεσμευόμαστε για την έκπτωση» και άλλα τέτοια λες και δεν θέλανε να πουλήσουν. Στον φίλο άρεσε, αλλά όταν του είπαν ότι ούτε για το ύψος της έκπτωσης που κάνανε στα απλά δεσμεύονταν και αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας έκανε πίσω. Μετά από λίγες μέρες πήγε και έκλεισε το Avensis.

Την Κυριακή που μας πέρασε, είχαμε ραντεβού για ταβλάκι. Σηκώθηκα πρωϊ και χάζευα λίγο στο internet μέχρι να περάσει με τον γιαπωνέζο απ΄το σπίτι να φύγουμε μαζί. Μπαίνω λοιπόν στην ιστοσελίδα της Citroen Γαλλίας να χαζέψω τα DS4-DS5 και κάνοντας μια διαμόρφωση στο C5 βλέπω ότι το αυτόματο κιβώτιο που μπαίνει στον thp πρέπει να είναι πραγματικά καλό αφού το φορούν όλες οι ακριβές εκδόσεις (Hdi 160, Hdi 200, V6Hdi240), καθώς και η C6, ενώ οι απλές εκδόσεις φορούν το καινούργιο ρομποτικό manuelle pilotee. To πιο εκπληκτικό όμως είναι ότι στον 1.6 ΤΗΡ Confort (η αντίστοιχη δική μας Prestige), το αυτόματο κιβώτιο είναι η μοναδική επιλογή, στην έκδοση Exclusive έχει μόνο χειροκίνητο. Το δείχνω στον φίλο και σας μεταφέρω ακριβώς τα λόγια του: «τι μ……ς μας έλεγε ο πωλητής, :angr εδώ το παράγουν ως μοναδική έκδοση γιατί δεν το φέρνουν στην Ελλάδα όπου θα έβγαινε γύρω στα 23,5 με το αυτόματο (τόσο το είχε υπολογίσει με την έκπτωση), καλά δεν θέλουν να πουλήσουν;».

Τον κοίταξα απορημένος, του είπα ότι «είναι πολιτική της εταιρείας», μπήκαμε στον γιαπωνέζο και πήγαμε για τάβλι.

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP auto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14109
Εικόνες: 3
Και μετα κραζουμε γιατι πουλανε και δεν πουλανε "οι δικοι μας" :D

Λαθος πολιτικες ειναι αυτες, δυστηχως.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP auto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 23:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 1845
Γιά να πουλήσει με προσφορά το αυτόματο πρέπει να κάνει τζίρο .
Δεν είναι όμως πολλοί οι μεσήλικες που θέλουν αυτόματο γιατί ζούμε σε στριφτερή χώρα και τα αυτόματα δεν σε κρατάνε .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 , Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP auto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιαν 2012, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
cruiser έγραψε:
Γιά να πουλήσει με προσφορά το αυτόματο πρέπει να κάνει τζίρο .
Δεν είναι όμως πολλοί οι μεσήλικες που θέλουν αυτόματο γιατί ζούμε σε στριφτερή χώρα και τα αυτόματα δεν σε κρατάνε .


Αν θέλεις εξηγείς τι εννοείς με τον τζίρο; Τζίρο συνολικά σαν C5, τζίρο σαν αυτόματο (και πως θα κάνει τζίρο αν δεν το προωθεί;). Έπειτα όταν το αυτοκίνητο είναι η βασική έκδοση στην σειρά παραγωγής στην Γαλλία, τι νόημα έχουν τα περί "ειδικής παραγγελίας"; Κι όταν τέλος πάντων πουλάς συνολικά 250 αυτοκίνητα την χρονιά ακόμη και τα 20 παραπάνω είναι "αύξηση" και πρέπει να την κυνηγάς. Αν δεν κάνω λάθος είχαν πάνω από 40% μείωση στις πωλήσεις τους σαν Σιτροέν Ελλάς μέσα στο 2011...........

Διαφωνώ στα περί μη ύπαρξης ενδιαφέροντος για αυτόματα. Η στριφτερή χώρα και οι δύσκολοι δρόμοι αναδεικνύουν ακόμη καλύτερα τον άνετο χαρακτήρα ενός αυτόματου αυτοκινήτου. Πρόσφατα έκανα το Θεσσαλονίκη - Σπάρτη, με στάσεις σε Επίδαυρο. Μονεμβασιά. Μυστρά, με μια Mercedes C200 184hp auto, για την οποία μιλώ σε άλλο ποστ και σε διαβεβαιώ το απόλαυσα.

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP auto
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14109
Εικόνες: 3
dap έγραψε:
Κι όταν τέλος πάντων πουλάς συνολικά 250 αυτοκίνητα την χρονιά ακόμη και τα 20 παραπάνω είναι "αύξηση" και πρέπει να την κυνηγάς.


:agree

Συμφωνω!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ερευνα του Auto-triti, 2ο πιο ζημιάρικο το C4.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: keltis
Απαντήσεις: 123
Air-condition auto mode
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 6
depolution system faulty C4 auto 1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: x8052
Απαντήσεις: 48
c2 1.4 90hp only auto??
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Γεωργίου Φώτιος
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ