Kilomeater έγραψε:
Κοροϊδεύετε αλλά θα επιμείνω. Δεν ξέρω τη μηχανή του c5 καθόλου γιατί δεν ασχολήθηκα ποτέ, αλλά άμα καταλάβω που είναι τι, δε φοβάμαι να βάλω χέρι.
Σε μηχανάκια έχω λύσει καρμπυλατερ, μοχλικα αναρτήσης για συντήρηση και τα έβαλα μια χαρά πίσω, αλλά είχα το Haynes manual που εξηγούσε τι κάνεις.
Λοιπόν είδα κάποια βίντεο γενικά για THP 1.6 και κατάλαβα δύο πράγματα
Α) για να αλλάξεις το φίλτρο λαδιού, πρεπει να αφαιρέσεις κάποιες σωλήνες αεραγωγους. Παίζει να κινήθηκε κάτι λοιπόν, αφού αμέσως μετά άρχισε να το κάνει
Β) το τούρμπο είμαι κάτω από αυτή τη μεταλλική (αλουμινενια) πόδια στο κέντρο εμπρός από τον κινητήρα, η φτερούγα στα δεξιά. Πραγματικά φάτσα κάρτα.
Θα προσπαθήσω να αφαιρέσω την ποδιά και να τσεκάρω όλα τα σωληνάκια
Λοιπόν, μιας και εγώ ανέφερα τα συγκεκριμένα, θα προσπαθήσω να τα περιγράψω.
Σωστά τα λες, κάτω από το heat shield/ποδιά είναι το turbo, το downpipe/προκαταλύτης, καθώς και η εξωτερική wastegate, που είναι στο κάτω μέρος. Μπορείς να δεις το actuator της wastegate, είναι σαν μικρό στρογγυλό κουτάκι με ένα σωληνάκι που συνδέεται ακριβώς στο κέντρο του "κύκλου" που αποτελεί το σώμα της. Το αξονάκι που βλέπεις να βγαίνει από την άλλη πλευρά του συνδέεται με την wastegate που λες, η οποία είναι πάνω στη τουρμπίνα.
Η σκάστρα/BOV είναι το μικρό μαύρο πλαστικό "εξόγκωμα" με ένα κονέκτορα που είναι πάνω δεξιά, συνδεδεμένο στη τουρμπίνα.