Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33
Δημοσιεύσεις: 198
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους πριν μια εβδομάδα περίπου εγκατέστησα σύστημα υγραεριου στο C5 με μόνο γνώμονα την εξοικονόμηση καυσίμου άρα χρήματος, εκει που παει η βενζίνη μέρα με την μέρα μου φαίνεται οτι έκανα τελικά καλή επιλογή, στον νομό Φθιωτιδος σήμερα που σας γράφω η αμόλυβδη αγγίζει τα 1,90 ευρω το λίτρο.
Στο θέμα μας πάλι, το σύστημα είναι της Nort Italian Gas System srl, type Zanardi με OBD μου κόστισε περίπου 800 ευρω τοποθετημένο και περασμένο απο ΚΤΕΟ. Απο την πρώτη στιγμή που περαστηκε το σύστημα και ρυθμιστικε δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, μέχρι στιγμής έχω κάνει 500 χλμ περίπου με ένα κόστος 40 ευρω και περιμένω να βγάλω αποτελέσματα μετα τις διακοπές, μου είπαν οτι για να φτάσει το σύστημα να απόδοση τα μέγιστα πρέπει να περάσουν περίπου 1000 χλμ και ξανά ρυθμιστεί το μείγμα πο λαμβάνει το αμάξι. Σε κάθε περίπτωση μέχρι τώρα είμαι ευχαριστημένος και δεν βάζω το χέρια την τσέπη τόσο βαθιά πια, ξέχασα να σας αναφέρω ένα μικρό πρόβλημα που παρουσιάζουν σχεδόν όλα τα γαλλικά αυτοκίνητα, πρέπει να μπει ένας emulator ώστε να καταγράφεται η σωστή κατανάλωση της βενζίνας γιατι τώρα ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δεν ξεχωρίζει τι καύσιμο καίει με αποτέλεσμα να κατεβαίνει η στάθμη του ρεζερβουάρ ενώ δεν καεί βενζίνη, αυτό αντιμετωπίζεται με ένα emulator που θα το βάλω τον Σεπτέμβρη γιατι δεν το είχε το Συνεργειο όταν το έβαλα το σύστημα. Προς το παρόν όταν βάζω αέριο συμπληρώνω και λίγη βενζινάδικο ώστε να επανέλθει ο δείκτης εκει που πρέπει.

Σάκης

_________________
2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color]
Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Join the Club.
Καλά έκανες και το αποφάσισες. Ευχομαι κ ελπίζω να μην βγάλει προβλήματα και βλάβες. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 17:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33
Δημοσιεύσεις: 198
Σε ευχαριστω.

_________________
2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color]
Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Φίλε dpier καλορίζικη η μετατροπή!

Μην πολυαγχώνεσαι με το δείκτη βενζίνης. Το πρόβλημα υπάρχει όταν το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη μέση. Όσο πιό γεμάτο είναι, τόσο συχνότερα επιστρέφει ο δείκτης στη σωστή θέση.

Επίσης μην πολυαγχώνεσαι με βλάβες σε βαλβίδες και έδρανα. Έκλεισα αισίως 105 χιλιάδες χιλιόμετρα με υγραέριο στον ίδιο κινητήρα (σε C5 III), χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Ας ελπίσουμε απλά να μην ανακαλύψει το lpg η αισχροκέρδια του υπουργείου οικονομίας, μας φτάνει η αισχροκέρδια των βενζινάδων.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kobulis για την δημοσίευση του/της: dpierr
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 21:15 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Καλοριζικο Σακη :clap λες να εφτασε η σειρα μου? :hmm

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33
Δημοσιεύσεις: 198
Σε ευχαριστω kobulis, δεν πολυαγχωνομαι για βλάβες γιατι γενικότερα αποτι λένε αυτός ο κινητήρας δεν βγάζει βλάβες με το υγραεριο γιατι είναι απόλυτα συμβατος. Όσον αφορά τον δείκτη θα το δοκιμάσω αυτό που λες και θα γέμισω το ρεζερβουάρ και εάν δεν πιάσει τα πάω το Σεπτέμβριο για το μπιμπλικι.
Όσον αφορά την αισχροκέρδεια ελπίζω να μην τους πιάσει αλλα το ξέρεις και εσύ πολυ καλα οτι όταν μυρίστουν φαγητό θα πέσουν με τα μούτρα κάποια στιγμή, ελπίζω μόνο να μην το παραχεσουν.

_________________
2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color]
Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Αύγ 2012, 21:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33
Δημοσιεύσεις: 198
Καλησπέρα Νεκταριε, εάν νομίζεις οτι ήρθε ή σειρά σου μην το αργησεις γιατι όλο και κάτι θα προκύπτει και θα πηγαίνει πιο μετα. Πραγματικά μέχρι τώρα έχω μείνει παρα πολυ ικανοποιημένος.

_________________
2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color]
Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 00:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33
Δημοσιεύσεις: 198
Σήμερα επέστρεψα απο τις διακοπές μου και έχω τις πρώτες εκτιμήσεις σχετικά με το κόστος του υγραεριου και την λειτουργία του, πρώτον έκανα 1600 χλμ μέσα σε μια εβδομάδα φάουλ φορτωμένος με κλιματισμό συνέχεια, μικτές διαδρομές, ανηφορες - κατηφορες, χωριά εθνικές και παει λέγοντας χωρίς να παρουσιάσει απολύτως κανένα πρόβλημα. Το κόστος ανήλθε στις 120 ευρω για το υγραεριο και λίγα ευρω για την βενζίνη για τα ξεκινηματα..θεωρώ οτι είχα πολυ καλή οικονομία αλλα θα κατέβει και άλλο όταν ρυθμιστεί καλύτερα. Για ταξίδια χλμ με βενζίνη και στις συγκεκριμένες διαδρομές δεν θα μου φτανανε τα 250 ευρω..

_________________
2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color]
Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 10:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Με 140€ βενζινη, εκανα 1.200 κατι km... :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 11:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33
Δημοσιεύσεις: 198
αλλά τα κυβικά και το βάρος του ZX άλλα τα κυβικά και το βάρος του C5 φιλέ μου. :D

_________________
2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color]
Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Δεν τα εκανα με τη ΖΧ τα χιλιομετρα, αλλα λιγη σημασια εχει, αυτο που ηθελα να πω ειναι αυτο που ειπες και συ. Τα καταραμενα κυβικα!

Ποτε το πηρες το C5 στα 2.000cc? ισως μια "επενδυση" σε C5 THP με μολις 1.600cc, να ηταν καλυτερη λυση. Κερδος και απο τα τελη...
Στη θεση σου αυτο θα κανα, θα απαλαγομουν απο τα 2.000cc πρωτα, δε θα προσπαθουσα να κερδισω απο το καυσιμο, για λογους παντα οικονομιας. Μιας και αν δε σε ενδιεφερε η οικονομια, δε θα καναμε αυτη τη συζητηση τωρα.

Τα διλιτρα πλεον τα καιει η φορολογια αρχικα και μετα το καυσιμο, συμπερασματικα.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 11:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33
Δημοσιεύσεις: 198
Το C5 το πήρα πέρυσι, αντάλλαξα την xsara που είχα γιατί χρειαζόμουν περισσότερο χώρο λόγω δεύτερου παιδιού. γνώριζα για τα φορολογικά και τα σήματα αλλά πέρυσι δεν με πείραζε, φέτος θα έλεγα ότι με πειράζουν η θα με πειράξουν. Δυστυχώς αυτή την περίοδο δεν μπορώ να την αλλάξω με κάτι άλλο, συμπέρασμα το παντρεύτηκα αυτό το αμάξι. :hmm :love

_________________
2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color]
Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 11:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Τοτε ευχομαι να μη σε πειραξουν ποτε, μιας και ειναι υπεροχο αμαξι, αλλα φροντισε το κρατος να σε ονομασει Ωναση επειδη εχεις διλιτρο Citroen.
Αφου ηθελες να το παντρευτεις, τοτε καλα εκανες και πηρες τα μετρα σου με το υγραεριο...οτι κερδισεις καλο θα ειναι, απο το τιποτα... :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
ενταξει τωρα δεν λες οτι το κρατος ονομασε ωνασιδες αυτους με τα διλιτρα. το μονο εξοδο ειναι τα 360 ευρω παραπανω απο τα 1.800κυβικα (που ειναι και η αδικια) και 400 ευρω παραπανω απο τα 1.600κυβικα το χρονο. για τα τεκμηρια διαβιωσης το εχουμε συζητησει οτι ενα 1.600κυβικα του 2012 εχει το ιδιο τεκμηριο με το 2.0λιτρο πενταετιας και 1.400κυβικα του 2012 το ιδιο τεκμηριο με 2.0λιτρο δεκαετιας. απο ασφαλεια πληρωνω 180 ευρω 5ευρω πανω απο το bx. φυσικα στην σημερινη εποχη αν δουλευεις για 600 ευρω και εχεις και οικογενεια δεν σε σωζουν τα 1600κυβικα η τα 1400κυβικα σε σωζει να μην εχεις καθολου αυτοκινητο.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Αύγ 2012, 12:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33
Δημοσιεύσεις: 198
dimitrisc4vts έγραψε:
ενταξει τωρα δεν λες οτι το κρατος ονομασε ωνασιδες αυτους με τα διλιτρα. το μονο εξοδο ειναι τα 360 ευρω παραπανω απο τα 1.800κυβικα (που ειναι και η αδικια) και 400 ευρω παραπανω απο τα 1.600κυβικα το χρονο. για τα τεκμηρια διαβιωσης το εχουμε συζητησει οτι ενα 1.600κυβικα του 2012 εχει το ιδιο τεκμηριο με το 2.0λιτρο πενταετιας και 1.400κυβικα του 2012 το ιδιο τεκμηριο με 2.0λιτρο δεκαετιας. απο ασφαλεια πληρωνω 180 ευρω 5ευρω πανω απο το bx. φυσικα στην σημερινη εποχη αν δουλευεις για 600 ευρω και εχεις και οικογενεια δεν σε σωζουν τα 1600κυβικα η τα 1400κυβικα σε σωζει να μην εχεις καθολου αυτοκινητο.

:agree

_________________
2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color]
Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

peugeot 207 ερωτησεις και εντυπωσεις
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: blaze ocean
Απαντήσεις: 3
Αλλαγή από 1800 σε 2000 κυβικα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
ΥΓΡΑΕΡΙΟ / LPG Citroen C5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ ΣΕ XANTIA II 1.8 16V TOY 2000
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: ΜΑΚΗΣ 66
Απαντήσεις: 12
DIESEL καύσιμα: Εντυπώσεις & Απόψεις
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: vpafi
Απαντήσεις: 334
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ