Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 12:22 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2012, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07
Δημοσιεύσεις: 67
dpierr έγραψε:
αλλά τα κυβικά και το βάρος του ZX άλλα τα κυβικά και το βάρος του C5 φιλέ μου. :D

Καλησπερα Σακη και καλο χειμωνα! Καλοριζικο και θα το ευχαριστηθης! Οσο πιο πολλα χμ κανεις τοσο πιο γρηγορα θα κανης αποσβεση.Στο δικο μου C5 το καλοκαιρι εχω οικονομια 40% και τον χειμωνα 38% διοτι αργει λιγο παρα πανω να ζεσταθη. Το εχω ακριβως 1 χρονο κιεχω κανει 20000 χμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2012, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33
Δημοσιεύσεις: 198
Σε ευχαριστω φίλε μου, ελπίζω πραγματικά να κάνω πολλα και απροβληματιστα χιλιόμετρα και το ίδιο σου εύχομαι για σένα.

_________________
2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color]
Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 00:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
MAYDAY έγραψε:
dpierr έγραψε:
αλλά τα κυβικά και το βάρος του ZX άλλα τα κυβικά και το βάρος του C5 φιλέ μου. :D

Καλησπερα Σακη και καλο χειμωνα! Καλοριζικο και θα το ευχαριστηθης! Οσο πιο πολλα χμ κανεις τοσο πιο γρηγορα θα κανης αποσβεση.Στο δικο μου C5 το καλοκαιρι εχω οικονομια 40% και τον χειμωνα 38% διοτι αργει λιγο παρα πανω να ζεσταθη. Το εχω ακριβως 1 χρονο κιεχω κανει 20000 χμ.



Σε πόσα δευτερόλεπτα γυρίζει απο βενζίνη σε υγραέριο το καλοκαίρι, και σε πόσα το χειμώνα ? Εχεις σκεφτεί οτι αν περιμένεις λίγο στο ρελαντί μέχρι να γυρίσει σε υγραέριο, θα έχεις την ίδια οικονομία χειμώνα καλοκαίρι ? Πως υπολογίζεις την απόσβεση?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δημήτρη μήπως η ερώτηση πρέπει να είναι,στούς πόσους βαθμούς γυρνάει σε γκάζι?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07
Δημοσιεύσεις: 67
M.M έγραψε:
Δημήτρη μήπως η ερώτηση πρέπει να είναι,στούς πόσους βαθμούς γυρνάει σε γκάζι?

Καλησπερα! Σωστη η παρατηρηση και τα ρυθμιζουν η αλλαγη σε υγραεριο να γινεται στους 30 με35 βαθμους. Οταν το βραδυ εχει 30 βαθμους λογικο ειναι σε ελαχιστα δλπτ να γυριση σε υγρ. Οταν ομως τον χειμωνα εχης 5 βαθμους η -2 τοτε η ιδια ποσοτητα ( περιπου 6 λτ) ψυκτικου υγρου θα χρειαστη περισσοτερο χρονο για να φταση τους 30 η 35 βαθμους καιγοντας και περισσοτερη βενζινη! Γι αυτο τον χειμωνα εχουμε λιγο περαπανω καταναλωση βενζινης Βεβαια εξαρταται και απο το τι διαδρομες κανεις, αν κανης ταξειδια (πχ Μανθος) τοτε οι διαφορες ειναι μηδαμινες. Αν ομως το πρωι κανεις 5 χμ και μετα απο 3 ωρες που θα ειναι παλι κρυα ημηχανη κανεις 8χμ και μετα επιστρεψης κλπ τοτε θα εχης λιγοτερο απο 35% οικονομια. :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πολύ σωστά αυτά που γράφει ο φίλος mayday.

Να συμπληρώσω μόνο πως αν το χειμώνα περιμένεις με ρελαντί να ζεσταθεί αρκετά για να γυρίσει σε αέριο, θα περιμένεις πάρα πολύ.

Είχα αφήσει φέτος το χειμώνα με πολικές θερμοκρασίες (-20) το C5 να ζεσταίνεται και 20 λεπτά μετά δεν είχε πιάσει την απαιτούμενη θερμοκρασία. Την ίδια ημέρα ανακάλυψα οτι στο συγκεκριμένο κιτ αερίου που έχω (Aldesa made in Turkey) δεν αρκεί απλά να πιάσει θερμοκρασία, αλλά χρειάζεται και να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2000 έστω και στιγμιαία.

Αλλά ελάχιστα με απασχόλησε, καθώς μία στις 2 φορές που θα βάλω μπροστα το C5 θα γράψω γύρω στα 170 χιλιόμετρα.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Σεπ 2012, 14:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Αυτό συμβαίνει γιατί επιλέξατε σύστημα 4ης γενιάς με πνεύμονα, όπου ο πνεύμονας ζεσταίνεται μέσω των υγρών του αυτοκινήτου. Όποτε κ αν ζεσταθουν αυτά. Εγώ που εχω 5ης μέσα σε 45" το πολύ ανεξάρτητα από τις συνθήκες, έχει γυρίσει σε υγραέριο.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Σεπ 2012, 19:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν έχουμε τις ιπποδυνάμεις Δημήτρη εμείς για να βάλουμε 5ης γενιάς.
Δεν μπαίνει,είναι υπερβολή,είναι πεταμένα λεφτά,δεν μπορεί το μοτέρ να ακολουθήσει την τεχνολογία του αερίου.
Το θέμα είναι απλό.
Εμένα τώρα με τις υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες το πρωί κάνει 22 δεύτερα για να γυρίσει.
Τον άλλο μήνα θα το αλλάξω,μόλις πέσουν οι θερμοκρασίες και τέλος.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 02:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
M.M έγραψε:
Δεν έχουμε τις ιπποδυνάμεις Δημήτρη εμείς για να βάλουμε 5ης γενιάς.
Δεν μπαίνει,είναι υπερβολή,είναι πεταμένα λεφτά,δεν μπορεί το μοτέρ να ακολουθήσει την τεχνολογία του αερίου.
Το θέμα είναι απλό.
Εμένα τώρα με τις υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες το πρωί κάνει 22 δεύτερα για να γυρίσει.
Τον άλλο μήνα θα το αλλάξω,μόλις πέσουν οι θερμοκρασίες και τέλος.


Αυτό δεν έχει καμία σημασία. Υπάρχουν κατάλληλα μπεκ για όλες τις ιπποδυναμεις. Δεν υπάρχει δηλαδή κανένας κανόνας που λέει ότι μέχρι 150 άλογα βάζεις 4ης κ από κεί κ πάνω 5ης. Απόδειξη αυτού που που λέω, η Toyota. Που βάζει Vialle υγρού ψεκασμού σε όλα τα μοντέλα της. Η Vialle είναι μια εταιρεία ίσως η καλύτερη στον κόσμο, κ σίγουρα πιο ακριβή από την ICOM.

Άρα, ο,τι θέλει ο καθένας βάζει. Μπορεί να μην αισθάνεται ένας κάτοχος 1400 κυβικών αυτοκινήτου ότι το αμάξι του που στοιχίζει 5000 ευρώ ότι αξίζει σύστημα 2500 ευρώ κ έτσι να επιλέξει κάτι πιο φτηνό κ άρα διαφορετικής τεχνολογίας, αλλά αμα θέλει, μπορεί να το κάνει. Κανένας δεν το απαγορεύει.

Το ανάποδο ισχύει. Ότι σε ένα αμάξι πολλών ίππων μόνο υγρού ψεκασμού μπαίνει. Αλλά ο υγρός ψεκασμός μπαίνει όπου θέλεις.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Το λέω ρε φίλε είναι υπερβολή,δεν χρειάζεται.
Εδώ έχουν φτάσει και τοποθετούν με 600 ευρώ........

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2012, 04:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
M.M έγραψε:
Το λέω ρε φίλε είναι υπερβολή,δεν χρειάζεται.
Εδώ έχουν φτάσει και τοποθετούν με 600 ευρώ........


Σύμφωνοι!! Εχουν στραφεί προς προιόντα λιγότερο γνωστά, σε άλλες εταιρείες με άλλες τιμές. Κρίση βλέπεις....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Αγορά C5 2000 cc, 2005 Exclusive
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: dpierr
Απαντήσεις: 4
servise σε citroen xsara picasso 1,6 95hp του ετους 2000
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: GREGPEK
Απαντήσεις: 3
Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 49
Οι πρώτες επίσημες συμμετοχές
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 8
Προβλημα saxo 1,1 2000 montelo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: stefv13
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ