Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MAYDAY
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2012, 21:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07 Δημοσιεύσεις: 67
|
dpierr έγραψε: αλλά τα κυβικά και το βάρος του ZX άλλα τα κυβικά και το βάρος του C5 φιλέ μου. Καλησπερα Σακη και καλο χειμωνα! Καλοριζικο και θα το ευχαριστηθης! Οσο πιο πολλα χμ κανεις τοσο πιο γρηγορα θα κανης αποσβεση.Στο δικο μου C5 το καλοκαιρι εχω οικονομια 40% και τον χειμωνα 38% διοτι αργει λιγο παρα πανω να ζεσταθη. Το εχω ακριβως 1 χρονο κιεχω κανει 20000 χμ.
|
|
|
|
|
dpierr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Αύγ 2012, 22:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 01 Αύγ 2011, 09:33 Δημοσιεύσεις: 198
|
Σε ευχαριστω φίλε μου, ελπίζω πραγματικά να κάνω πολλα και απροβληματιστα χιλιόμετρα και το ίδιο σου εύχομαι για σένα.
_________________ 2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color] Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 00:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
MAYDAY έγραψε: dpierr έγραψε: αλλά τα κυβικά και το βάρος του ZX άλλα τα κυβικά και το βάρος του C5 φιλέ μου. Καλησπερα Σακη και καλο χειμωνα! Καλοριζικο και θα το ευχαριστηθης! Οσο πιο πολλα χμ κανεις τοσο πιο γρηγορα θα κανης αποσβεση.Στο δικο μου C5 το καλοκαιρι εχω οικονομια 40% και τον χειμωνα 38% διοτι αργει λιγο παρα πανω να ζεσταθη. Το εχω ακριβως 1 χρονο κιεχω κανει 20000 χμ. Σε πόσα δευτερόλεπτα γυρίζει απο βενζίνη σε υγραέριο το καλοκαίρι, και σε πόσα το χειμώνα ? Εχεις σκεφτεί οτι αν περιμένεις λίγο στο ρελαντί μέχρι να γυρίσει σε υγραέριο, θα έχεις την ίδια οικονομία χειμώνα καλοκαίρι ? Πως υπολογίζεις την απόσβεση?
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 14:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δημήτρη μήπως η ερώτηση πρέπει να είναι,στούς πόσους βαθμούς γυρνάει σε γκάζι?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
MAYDAY
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 22:35 |
|
Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07 Δημοσιεύσεις: 67
|
M.M έγραψε: Δημήτρη μήπως η ερώτηση πρέπει να είναι,στούς πόσους βαθμούς γυρνάει σε γκάζι? Καλησπερα! Σωστη η παρατηρηση και τα ρυθμιζουν η αλλαγη σε υγραεριο να γινεται στους 30 με35 βαθμους. Οταν το βραδυ εχει 30 βαθμους λογικο ειναι σε ελαχιστα δλπτ να γυριση σε υγρ. Οταν ομως τον χειμωνα εχης 5 βαθμους η -2 τοτε η ιδια ποσοτητα ( περιπου 6 λτ) ψυκτικου υγρου θα χρειαστη περισσοτερο χρονο για να φταση τους 30 η 35 βαθμους καιγοντας και περισσοτερη βενζινη! Γι αυτο τον χειμωνα εχουμε λιγο περαπανω καταναλωση βενζινης Βεβαια εξαρταται και απο το τι διαδρομες κανεις, αν κανης ταξειδια (πχ Μανθος) τοτε οι διαφορες ειναι μηδαμινες. Αν ομως το πρωι κανεις 5 χμ και μετα απο 3 ωρες που θα ειναι παλι κρυα ημηχανη κανεις 8χμ και μετα επιστρεψης κλπ τοτε θα εχης λιγοτερο απο 35% οικονομια.
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Παρ 31 Αύγ 2012, 22:45 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Πολύ σωστά αυτά που γράφει ο φίλος mayday.
Να συμπληρώσω μόνο πως αν το χειμώνα περιμένεις με ρελαντί να ζεσταθεί αρκετά για να γυρίσει σε αέριο, θα περιμένεις πάρα πολύ.
Είχα αφήσει φέτος το χειμώνα με πολικές θερμοκρασίες (-20) το C5 να ζεσταίνεται και 20 λεπτά μετά δεν είχε πιάσει την απαιτούμενη θερμοκρασία. Την ίδια ημέρα ανακάλυψα οτι στο συγκεκριμένο κιτ αερίου που έχω (Aldesa made in Turkey) δεν αρκεί απλά να πιάσει θερμοκρασία, αλλά χρειάζεται και να ανέβουν οι στροφές πάνω από 2000 έστω και στιγμιαία.
Αλλά ελάχιστα με απασχόλησε, καθώς μία στις 2 φορές που θα βάλω μπροστα το C5 θα γράψω γύρω στα 170 χιλιόμετρα.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Σεπ 2012, 14:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Αυτό συμβαίνει γιατί επιλέξατε σύστημα 4ης γενιάς με πνεύμονα, όπου ο πνεύμονας ζεσταίνεται μέσω των υγρών του αυτοκινήτου. Όποτε κ αν ζεσταθουν αυτά. Εγώ που εχω 5ης μέσα σε 45" το πολύ ανεξάρτητα από τις συνθήκες, έχει γυρίσει σε υγραέριο.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Σεπ 2012, 19:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δεν έχουμε τις ιπποδυνάμεις Δημήτρη εμείς για να βάλουμε 5ης γενιάς. Δεν μπαίνει,είναι υπερβολή,είναι πεταμένα λεφτά,δεν μπορεί το μοτέρ να ακολουθήσει την τεχνολογία του αερίου. Το θέμα είναι απλό. Εμένα τώρα με τις υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες το πρωί κάνει 22 δεύτερα για να γυρίσει. Τον άλλο μήνα θα το αλλάξω,μόλις πέσουν οι θερμοκρασίες και τέλος.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 02:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
M.M έγραψε: Δεν έχουμε τις ιπποδυνάμεις Δημήτρη εμείς για να βάλουμε 5ης γενιάς. Δεν μπαίνει,είναι υπερβολή,είναι πεταμένα λεφτά,δεν μπορεί το μοτέρ να ακολουθήσει την τεχνολογία του αερίου. Το θέμα είναι απλό. Εμένα τώρα με τις υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες το πρωί κάνει 22 δεύτερα για να γυρίσει. Τον άλλο μήνα θα το αλλάξω,μόλις πέσουν οι θερμοκρασίες και τέλος. Αυτό δεν έχει καμία σημασία. Υπάρχουν κατάλληλα μπεκ για όλες τις ιπποδυναμεις. Δεν υπάρχει δηλαδή κανένας κανόνας που λέει ότι μέχρι 150 άλογα βάζεις 4ης κ από κεί κ πάνω 5ης. Απόδειξη αυτού που που λέω, η Toyota. Που βάζει Vialle υγρού ψεκασμού σε όλα τα μοντέλα της. Η Vialle είναι μια εταιρεία ίσως η καλύτερη στον κόσμο, κ σίγουρα πιο ακριβή από την ICOM. Άρα, ο,τι θέλει ο καθένας βάζει. Μπορεί να μην αισθάνεται ένας κάτοχος 1400 κυβικών αυτοκινήτου ότι το αμάξι του που στοιχίζει 5000 ευρώ ότι αξίζει σύστημα 2500 ευρώ κ έτσι να επιλέξει κάτι πιο φτηνό κ άρα διαφορετικής τεχνολογίας, αλλά αμα θέλει, μπορεί να το κάνει. Κανένας δεν το απαγορεύει. Το ανάποδο ισχύει. Ότι σε ένα αμάξι πολλών ίππων μόνο υγρού ψεκασμού μπαίνει. Αλλά ο υγρός ψεκασμός μπαίνει όπου θέλεις. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Το λέω ρε φίλε είναι υπερβολή,δεν χρειάζεται. Εδώ έχουν φτάσει και τοποθετούν με 600 ευρώ........
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Σεπ 2012, 04:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
M.M έγραψε: Το λέω ρε φίλε είναι υπερβολή,δεν χρειάζεται. Εδώ έχουν φτάσει και τοποθετούν με 600 ευρώ........ Σύμφωνοι!! Εχουν στραφεί προς προιόντα λιγότερο γνωστά, σε άλλες εταιρείες με άλλες τιμές. Κρίση βλέπεις....
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|