Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:42 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιουν 2014, 06:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Τσπ εχουμε διαφορετικες αποψεις παιδια δεν ειναι κακο ας μην καταστρεψουμε αλλο το θεμα ενος καταπληκτικου αυτοκινητου!

Αλλα ας μην πεφτουμε στην παγιδα που πεφτουν παντα οι παλιοτερες γεννιες στην ελλαδα! Οτι τα νεα ειναι ειναι μετρια και εμπορικα και τα παλια ειναι τελεια και μη εμπορικα!


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιουν 2014, 09:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Μάκη όλα τα αυτοκίνητα θα αφήσουν την ιστορία τους στο πέρασμα του χρόνου.
Αυτό που εννοούν τα παιδιά είναι ότι το saxo vts έμεινε και έγραψε ιστορία ως ένα σπαρτιάτικο αυτοκίνητο φτιαγμένο και στημένο .....για χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά... που κάποιοι που δεν το σεβάστηκαν ή που δεν έκατσαν να το μάθουν... το πλήρωσαν ακόμα και με τη ζωή τους.
Εκείνη την εποχή -σάν μεγαλύτεροι που είμαστε και τη ζήσαμε - ...uno turbo και σαξόραλλα ...τα λέγανε "σκοτώστρες"... είχαν άλλο προσανατολισμό. Κανένας δεν είπε για παράδειγμα το polo gti σκοτώστρα.
...είναι αυτό που λέμε... "άλλη φιλοσοφία"...τελείως!
Χωρίς να το θέλουμε...οι εποχές αλλάζουν, τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν... θα δείς κι εσύ στο μέλλον πόσα ακόμα πράγματα θα αλλάξουν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιουν 2014, 11:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
ds3_ncl έγραψε:
Ο τυπος στην ελλαδα; Σοβαρα τωρα; Μηπως τοσο καιρο λεμε οτι ο τυπος στην ελλαδα δεν προβαλει τα γαλλικα; Μηπως δεν τα προβαλει ακομη και σημερα; Αρα το ds δεν ειναι εμπορικο επισης αφου μολις περισυ αρχισε να κυκλοφορει μετα απο 4 χρονια και εμενα στο δρομο οι ανθρωποι μου λενε καλοριζικο ενω ακομη ενω εχω περασει κτεο και εχω 90000 κμ


Sent from my iPhone -driving DS3

Αγορινα μου τι σχεση εχουν ολα αυτα μ αυτο που εγραψα??? Εννοουσα οτι το vts ντιμετωπιστηκε σα μηχανημα ,εργαλειο και οχι σα "ναι μεν αλλα"

Επισης το οτι το παλιο ειναι καλυτερο κτλπ που αναφερεις στο επομενο ποστ ειναι δικια σου αντιδραση- συμπερασμα και δεν εχει γραφτει πουθενα στο θεμα απο κανεναν.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιουν 2014, 11:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Πολύ ''γρήγοροι'' έμαθαν μονο την πίσω μεριά των vts saxo,ακόμα :sad
Στην εποχή του το saxo μαγευε την νεολαία αγόρια-κορίτσια ήταν μ@υν@π@γίδα,αμάξι λιτό,απλό,
εργαλείο για καθημερινή μετακίνηση και το ιδανικο παιχνίδι-όπλο για τον γνώστη !
Πούλησε πολλά κομμάτια ,αυτό ίσως να το έκανε και πολύ εμπορικό!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιουν 2014, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
...εκτός αυτού Πέτρο...για να πάρεις κάτι πιο γρήγορο από αυτό.... έπρεπε να πάς στα διπλάσια και πάνω χρήματα, και σε 1.8Τ ή δίλιτρο.
Και μόνο αυτό, ήταν μια μεγάλη επιτυχία του ομίλου PSA που πρόσφερε στον κόσμο αυτό που ζητούσε.... σ'αυτά τα λεφτά που να μπορούσε να το αποκτήσει!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιουν 2014, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Ακριβώς!Έκανε πολλούς και ακριβότερους αντιπάλους να παραμιλάνε :D

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2015, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Νοέμ 2015, 16:43
Δημοσιεύσεις: 56
Απωθημένο που εχω μετανιωσει οτι δεν πηρα τοτετο 2003 "κουτα" το σαξο.
Στα 19 μου τοτε ομως δεν ειχα τα χρηματα cash.
Απο τοτε πολλες φορες κοιταξα για μεταχειρο αλλα κανενα σε αποδεκτη κατασταση και οχι κανιβαλισμενο.
Ακομα και τωρα παντως πολυ θα γουσταρα ενα σαξο βτς -106 ραλυ σε οσο πιο μαμα εκδοση .
Τυχεροι οσοι εχουν βρει και οσοι ακομα εχουν στην κατοχη τους καποιο απο αυτα !
Τετοια αμαξια δεν ξαναβγαινουν !
( ειχα πουντο gt - Xoντα βτεκ 1600 & ταιπ αρ )

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2015, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
με συμπαθας αλλα το σαξο ανωτερο από το πουντο και πολύ κατωτερο από τα 2 χοντα μιας και το χοντα είναι μια άλλη κατηγορια...συγκριτικα με το σαξο....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen saxo mk ii ...15 χρόνια μετά! Ας το ξαναθυμηθούμε...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2015, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Νοέμ 2015, 16:43
Δημοσιεύσεις: 56
xantiamanolis έγραψε:
με συμπαθας αλλα το σαξο ανωτερο από το πουντο και πολύ κατωτερο από τα 2 χοντα μιας και το χοντα είναι μια άλλη κατηγορια...συγκριτικα με το σαξο....

Οπως τα λες.
Απλα το καθενα σου δινει αλλα πραγματα.
Ενταξει... Typer σε κιβωτιο-μοτερ ειναι κατι το απολυτο σε αισθηση αστο απεξω.
Σαξο-ραλυ τα μνημονευσα απλα για ενα απωθημενο ως μοναδικο αμαξι που ηθελα πολυ και δεν το πηρα για διαφορους λογους.
Ακομα και τωρα σε μαμα μορφη προσεγμενο ειναι εξαιρετικο αν φυσικα το βρεις και το προλαβεις!

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 4 [ 54 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4



Συναφή θέματα

Antipollution faulty CITROEN C2 hdi 1.4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: RAMANTANI18
Απαντήσεις: 0
Citroen C3 1.1 1.4 1.4 vti ή κάτι άλλο?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: oiko79
Απαντήσεις: 3
Citroën Technospace
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Πόσα km μετράει μέχρι σήμερα η Citroen σας;
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 261
Δεν παιρνει μπρος μετα απο λακουβα - Saxo VTS '3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ