grekoulis έγραψε:
:clap
Σε ευχαριστώ για το τεκμηριωμένο θέμα σου. Θυμάμαι μια τιμή 4,8 εκ δραχμές. Θυμάμαι τόσα να κυκλοφορούν, θυμάμαι άλλα τόσα να τρακάρουν με τραγικές συνέπειες....
....Νομίζω ότι πέρασε στο Hall of fame και οι επόμενες γενιές θα το αντιμετωπίζουν σαν έναν πραγματικό θρύλο
...4.600 το θυμάμαι να το είχα πάρει κι εγώ...κάπου τόσο.
Το vts ήθελε να το μάθεις και να το σεβαστείς. Ήταν εξαιρετικά ασφαλές αυτοκίνητο στα χέρια ενός ανθρώπου που αγαπάει την οδήγηση και νιώθει τους τροχούς σαν τα πόδια του. Γι'αυτό και το ονόμασαν και "σχολείο" μαζί με το ραλλύ το 106. ....στα χέρια όμως ενός άσχετου που κοιτάει μόνο το κοντέρ και δεν αναλογίζεται την αναλογία βάρους-ιπποδύναμης , ...ήταν σκοτώστρα.
Προχθές συζητούσα με την αδερφή μου και της έλεγα πόσο έχω αλλάξει στην οδήγηση, πόσο επιφυλακτικός έγω γίνει με τους άλλους. Εκτός της ...ωρίμανσης...
....νομίζω ότι οφείλεται και σε έναν άλλο λόγο:
Με το saxo ένιωθα πιλότος....ξύριζα...έπαιζα με χιλιοστά στις μπαριέρες.... ήταν ικανό να με υπακούσει στα πάντα!!!! ....κατ'επέκταση πίστευα ότι αυτή την αίσθηση είχαν και οι άλλοι οδηγοί από τα αυτοκίνητά τους.
Με το C3 τώρα, βλέπω ότι πέρα από ένα υπέροχο άνετο ταξίδι.... οι ικανότητές του είναι περιορισμένες, και αν ξεπεράσεις τα όριά του ...ίσως (σίγουρα δηλαδή)... δεν το ορίζεις μετά.
Έτσι λοιπόν βλέπω τώρα και τον απέναντί μου οδηγό, και γίνομαι προσεκτικός.... του αφήνω χώρο....περιθώρια διόρθωσης.... σε περίπτωση που χρειαστούν. Με μια λέξη ...έχω γίνει κότα!
bakevang έγραψε:
Εξαιρετικό θέμα κατά τη γνώμη μου!!!! Είναι πολύ καλό να θυμόμαστε τα τόσο ωραία αυτοκίνητα που έβγαιναν από τη Citroen που όλοι αγαπάμε! Υποθέτω πως ήταν το 1,4 (δεν ρώτησα δυστυχώς) και είχε εξαιρετικές επιδόσεις. Σε κάποια σημεία μάλιστα, καλύτερες και από τον 1,8 του Picasso μου!!! ...
Πράγματι θα ήταν ωραίο να μπορούσαμε να βρούμε παλιά προσπέκτους και να μείνουν στο αρχείο του κλάμπ.
Πιθανότατα το 1.4 look vts θα ήταν... γιατί αν ήταν το 1.6 vts.... ακόμα θα σε πάιρνανε τηλέφωνο να το γυρίσεις πίσω...