Απόψεις για το σαξάκι μου
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Νοέμ 2014, 22:46
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος ενός Citroen Saxo 1.1 3d του 2000 χρυσαφί, αγορασμένο απο μάντρα το 2009 με 73000 χλμ.
Δεν ήταν αυτό ωστόσο το πρώτο μου citroen, είχαμε αγοράσει το 2001 κούτα τότε απο Ρουσάκη το ίδιο ακριβώς αμάξι σε χρυσαφί όμως. Πάνω σε αυτό έμαθα οδήγηση και έκανα μονίμως καφρίλες, 20 χειρόφρενα την μέρα (έχω τρέλα με το drift γιαυτό πήρα και rx8 το 2010). Σε συνδυασμό με την κάκιστη και ελλιπή συντήρηση, το αμάξι με τιμώρησε σκληρά και μου έβγαλε κάθε είδους που μπορείς να φανταστείς. Αν δεν το έχεις πληρώσει εσύ, δεν το σέβεσαι. Το αμάξι απο το σκίσιμο του είχα ξεχιλώσει το μοτέρ, πήγαινε βολίδα, 190+ το 1100 στο κατέβασμα πριν τα πρώτα διόδια κτλ κτλ. Απο προβλήματα.. αφήστε τα, 2 φορές κρεμαγιέρες, πίσω άξονας, πολλαπλασιαστές, τρόμπα βενζίνης, τσίμπαγε λαδάκι το μοτέρ, δεν δούλευε αερόσακος οδηγού, προβλήματα με λ, διακοπές κτλ, ξήλωμα καθίσματος απο το σασί (απίστευτο) και πολλά ακόμη τρελά που δεν θυμάμαι τώρα, πάντως το είχα πληρώσει χρυσό και το σκυλόβριζα. Βέβαια το αμάξι το αγαπούσα, έστριβε καλά για τα δεδομένα του, και γενικά ευχάριστες εμπειρίες και πολλές τρέλες στα χιόνια, χειρόφρενα, κόντρες, πολλά!!! Πάντα πίστευα πως θα το έκανα εγώ τροπέτο μια μέρα, όμως... το 2009 ο πατέρας μου είχε σοβαρό τροχαίο και έπεσε γκρεμό και έγινε σταφίδα, ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα ο ίδιος.
Καπάκι λοιπόν πήραμε αυτό 3 χήνες (είχε κόλλημα ο πατέρας να πάρει το ίδιο), αλλά πλέον αποκλειστικά στα χέρια μου και να πληρώνω εγώ όλη την συντήρηση, τέρμα τα αστεία. Αυστηρό πρόγραμμα συντήρησης, προσεκτική χρήση. Το αμάξι κινείται Πεντέλη και Βριλήσσια στα πέριξ για ψώνια και κάθε μέρα Αττική Οδό απο Πεντέλη Ασπρόπυργο σαν κότα με 90 μαξ. Το προσέχω σαν τα μάτια μου, δεν μου έχει βγάλει κάτι τρελό σαν παλιά. Είχα βέβαια το 2013 ένα τροχαίο, με τράκαρε μπατσικό το αμάξι μπήκε καλίμπρα και μετά απο 1μιση χρόνο πήρα την αποζημίωση 1500 ευρώ. Έχω καθαρίσει μπεκ στα 110.000, έχω αλλάξει τρόμπα βενζίνης πριν απο 40.000 χλμ μιας και με άφησε στον δρόμο, φλάτζα μοτέρ πριν 30.000 χλμ (έβαζε λάδια στο ψυγείο, δεν είχε αρπάξει απλά είχε ξεραθεί απο τα χρόνια), έχω αλλάξει πριν μερικές μέρες δισκοπλατο και γενικά αλλάζω λαδάκια κάθε 10.000 χλμ, μπουζί κάθε 20.000 και φυσικά ιμάντες κτλ κάθε 60.000. Το μοτερ αστέρι, το αμάξι όμως έχει κάποιες ελλείψεις:
κομμένα σινεμπλοκ ψαλιδίων (αντέχουν κάμποσο ακόμη)
ταλαιπωρημένα αμορτισέρ, αντέχουν αρκετα ακόμη με την χρήση που κάνω
καμμένη φλασιέρα
χαλασμένο κεντρικό κλείδωμα (δεν κλειδώνει κεντρικά με κλειδί όλες μαζί, μόνο με συναγερμό)
βραχυκύκλωμα που δεν ανάβει το πίσω φανάρι και το βράδυ δεν ανάβει το καντράν μόνο αμα πατήσω φρένο
Δεν υπάρχει κάποιο άλλο θέμα. Λέφτα δεν ρίχνω όμως για πολυτέλειες, υπάρχει αυστηρό priority basis, φτιάχνω οτι χαλάει και μόνο μην σκοτωθώ ή μην μείνω στον δρόμο. Σκεφτόμουν να κάνω μαζέματα διάφορα να ρίξω κανα 500αρι να το κάνω πένα, θέλει και λάστιχα άλλα 200 ευρώ σύντομα, οπότε... δύσκολη επιλογή. Όλοι μου λένε δώστο, τρύπιος κουμπαράς ειναι, θα τα κάνεις μετά, μετά θα θέλει άξονες, κρεμαγιέρες, ημιαξόνια και πολλά άλλα.
Οπότε... σκέφτομαι απλά να επισκευάζω οτι χαλάει και να μαζέυω λεφτά στο ενδιάμεσο. Το rx8 δεν το δίνω, μόνο απο εκεί θα αντλούσα κεφάλαιο, δεν παίζει αυτό. Κεφάλαιο τώρα δεν έχω, budget έχω 5 χήνες για μτχ C1 (ή 107 / aygo) 07-08 με 50-70.000 χλμ. Diesel δεν αγγίζω, θα πρέπει να μαζέψω 5 χήνες και να σκοτώσω και το wankel.
Τι θα κανατε στην θέση μου? Αξίζει να επενδύω στο αμάξι αυτό πλέον (σαξο) και αν ναι σε τι βαθμό?
Αν το δώσω σήμερα (165000 χλμ έχει), πόσα πιάνει χονδρικά? Σε 1 με 1μιση χρόνο η αξία του πόσο θα ειναι άραγε?
Το c1 πως το βλέπεται σαν επιλογη? Είναι άφοβο ένα τέτοιο μοντέλο με τα λεφτά που διαθέτω?
Αν κοίταγα προς diesel, σε citroen τι ειναι value for money σε ποσό <7000?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Δεν ήταν αυτό ωστόσο το πρώτο μου citroen, είχαμε αγοράσει το 2001 κούτα τότε απο Ρουσάκη το ίδιο ακριβώς αμάξι σε χρυσαφί όμως. Πάνω σε αυτό έμαθα οδήγηση και έκανα μονίμως καφρίλες, 20 χειρόφρενα την μέρα (έχω τρέλα με το drift γιαυτό πήρα και rx8 το 2010). Σε συνδυασμό με την κάκιστη και ελλιπή συντήρηση, το αμάξι με τιμώρησε σκληρά και μου έβγαλε κάθε είδους που μπορείς να φανταστείς. Αν δεν το έχεις πληρώσει εσύ, δεν το σέβεσαι. Το αμάξι απο το σκίσιμο του είχα ξεχιλώσει το μοτέρ, πήγαινε βολίδα, 190+ το 1100 στο κατέβασμα πριν τα πρώτα διόδια κτλ κτλ. Απο προβλήματα.. αφήστε τα, 2 φορές κρεμαγιέρες, πίσω άξονας, πολλαπλασιαστές, τρόμπα βενζίνης, τσίμπαγε λαδάκι το μοτέρ, δεν δούλευε αερόσακος οδηγού, προβλήματα με λ, διακοπές κτλ, ξήλωμα καθίσματος απο το σασί (απίστευτο) και πολλά ακόμη τρελά που δεν θυμάμαι τώρα, πάντως το είχα πληρώσει χρυσό και το σκυλόβριζα. Βέβαια το αμάξι το αγαπούσα, έστριβε καλά για τα δεδομένα του, και γενικά ευχάριστες εμπειρίες και πολλές τρέλες στα χιόνια, χειρόφρενα, κόντρες, πολλά!!! Πάντα πίστευα πως θα το έκανα εγώ τροπέτο μια μέρα, όμως... το 2009 ο πατέρας μου είχε σοβαρό τροχαίο και έπεσε γκρεμό και έγινε σταφίδα, ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα ο ίδιος.
Καπάκι λοιπόν πήραμε αυτό 3 χήνες (είχε κόλλημα ο πατέρας να πάρει το ίδιο), αλλά πλέον αποκλειστικά στα χέρια μου και να πληρώνω εγώ όλη την συντήρηση, τέρμα τα αστεία. Αυστηρό πρόγραμμα συντήρησης, προσεκτική χρήση. Το αμάξι κινείται Πεντέλη και Βριλήσσια στα πέριξ για ψώνια και κάθε μέρα Αττική Οδό απο Πεντέλη Ασπρόπυργο σαν κότα με 90 μαξ. Το προσέχω σαν τα μάτια μου, δεν μου έχει βγάλει κάτι τρελό σαν παλιά. Είχα βέβαια το 2013 ένα τροχαίο, με τράκαρε μπατσικό το αμάξι μπήκε καλίμπρα και μετά απο 1μιση χρόνο πήρα την αποζημίωση 1500 ευρώ. Έχω καθαρίσει μπεκ στα 110.000, έχω αλλάξει τρόμπα βενζίνης πριν απο 40.000 χλμ μιας και με άφησε στον δρόμο, φλάτζα μοτέρ πριν 30.000 χλμ (έβαζε λάδια στο ψυγείο, δεν είχε αρπάξει απλά είχε ξεραθεί απο τα χρόνια), έχω αλλάξει πριν μερικές μέρες δισκοπλατο και γενικά αλλάζω λαδάκια κάθε 10.000 χλμ, μπουζί κάθε 20.000 και φυσικά ιμάντες κτλ κάθε 60.000. Το μοτερ αστέρι, το αμάξι όμως έχει κάποιες ελλείψεις:
κομμένα σινεμπλοκ ψαλιδίων (αντέχουν κάμποσο ακόμη)
ταλαιπωρημένα αμορτισέρ, αντέχουν αρκετα ακόμη με την χρήση που κάνω
καμμένη φλασιέρα
χαλασμένο κεντρικό κλείδωμα (δεν κλειδώνει κεντρικά με κλειδί όλες μαζί, μόνο με συναγερμό)
βραχυκύκλωμα που δεν ανάβει το πίσω φανάρι και το βράδυ δεν ανάβει το καντράν μόνο αμα πατήσω φρένο
Δεν υπάρχει κάποιο άλλο θέμα. Λέφτα δεν ρίχνω όμως για πολυτέλειες, υπάρχει αυστηρό priority basis, φτιάχνω οτι χαλάει και μόνο μην σκοτωθώ ή μην μείνω στον δρόμο. Σκεφτόμουν να κάνω μαζέματα διάφορα να ρίξω κανα 500αρι να το κάνω πένα, θέλει και λάστιχα άλλα 200 ευρώ σύντομα, οπότε... δύσκολη επιλογή. Όλοι μου λένε δώστο, τρύπιος κουμπαράς ειναι, θα τα κάνεις μετά, μετά θα θέλει άξονες, κρεμαγιέρες, ημιαξόνια και πολλά άλλα.
Οπότε... σκέφτομαι απλά να επισκευάζω οτι χαλάει και να μαζέυω λεφτά στο ενδιάμεσο. Το rx8 δεν το δίνω, μόνο απο εκεί θα αντλούσα κεφάλαιο, δεν παίζει αυτό. Κεφάλαιο τώρα δεν έχω, budget έχω 5 χήνες για μτχ C1 (ή 107 / aygo) 07-08 με 50-70.000 χλμ. Diesel δεν αγγίζω, θα πρέπει να μαζέψω 5 χήνες και να σκοτώσω και το wankel.
Τι θα κανατε στην θέση μου? Αξίζει να επενδύω στο αμάξι αυτό πλέον (σαξο) και αν ναι σε τι βαθμό?
Αν το δώσω σήμερα (165000 χλμ έχει), πόσα πιάνει χονδρικά? Σε 1 με 1μιση χρόνο η αξία του πόσο θα ειναι άραγε?
Το c1 πως το βλέπεται σαν επιλογη? Είναι άφοβο ένα τέτοιο μοντέλο με τα λεφτά που διαθέτω?
Αν κοίταγα προς diesel, σε citroen τι ειναι value for money σε ποσό <7000?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!