Σελίδα 3 από 3

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Μαρ 2010, 07:37
από zxpanos
ναι το καταλαβα αυτο με το 306....αχ τι ωρεα που εχω κεητζ!!!!!!!

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Μαρ 2010, 16:54
από antonios16v
Να πω και εγω κατι,αν στα σημερινα σουπερντουπερ αμαξια ανεβασουν κατα 10 km το crash test δεν θα γινουν και αυτα χαλκομανια?

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Μαρ 2010, 17:55
από acpro
Σε αυτό που λες Παναγιώτη έχεις δίκιο. Γι'αυτό εξακολουθούμε να μιλάμε για βαθμολογία NCAP γιατί αυτός ο οργανισμός εξακολουθεί να έχει το ίδιο όριο. Αλλοι οργανισμοί ζητούν να αυξηθεί το όριο συγκρουσης γιατί οι δυνατότητες των αυτοκινήτων έχουν ανέβει π'αρα πολύ τα τελευταία χρόνια.

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Μαρ 2010, 07:51
από zxpanos
καπου διαβασα οτι ανεβικε και η ταχυτητα αλα και γινανε και αυστηροτερα τα κριτιρια για τα 5 αστερια.ειχαμε γεμισει πενταστερα ρε γμτ

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Μαρ 2010, 17:29
από acpro
Μα αυτή είναι η λογική άλλωστε. Να πλησιάζουν πολλά αυτοκίνητα προς το καλό και μετά να ζητάμε το καλύτερο.

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Μαρ 2010, 19:30
από billaras
:thumb

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Μαρ 2010, 21:22
από aiolos
zxpanos έγραψε:
καπου διαβασα οτι ανεβικε και η ταχυτητα αλα και γινανε και αυστηροτερα τα κριτιρια για τα 5 αστερια.ειχαμε γεμισει πενταστερα ρε γμτ


Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι οτι τα 5αστερα πλέον χρειάζονται ESP. Για το όριο δεν εχω ακούσει τίποτα, αλλά προστέθηκε ενα 2ο τέστ πλαινής σύγκρουσης που είναι πολύ δύσκολο.

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Μαρ 2010, 22:27
από NEKTARIOS C5
Σωστος!!Για αυτο και το νεο c3 πηρε 4 αστερια γιατι δεν εχει στανταρ το esp ενω καταταλλα τα πηγε πολυ καλα στην προστασια των επιβατων......