Σελίδα 1 από 1
Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Τρί 30 Νοέμ 2010, 15:49
από agiorgitis
Γενική συζήτηση για Saxo MK2
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 10 Ιαν 2011, 04:42
από Blanc
Ψαληδι απο Citroen Saxo MK2 1.6 VTS
Ψαληδι απο Citroen ZX 1.4 Avantage
Και ρωταω εγω τωρα, τοσο ψευτικα ψαληδια φοραει το Saxo. Εβγαινε απο το εργοστασιο με 120αλογα και με ψαληδια "απο σωληνακια υδρευσης"?
Βλεπω καλα???
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 10 Ιαν 2011, 07:17
από zxpanos
ρε συ στην αναρτηση το μεγεθος δεν μετραει!το ψαληδι απο το σαξο ειναι μικρο σε διατομη μεγαλο σε διαμετρο με ελαφρη κραμα ηλικου(ναι στραβωνει για πλακα)και αυτο για να μειωθει το αναρτομενο βαρος στον τροχο.του zx ειναι μεγαλο φαρδητερο και εμφανησιακα ποιο μασιφ αλα εσωτερικα ειναι κουφιο αποτελουμενο απο 2 πρεσοσηγκολιτα κομματια.αν τα τεσταρεις σε αντοχη σε ιδικη πρεσα θα δεις οτι του σαξο εχει καλητερες ηδιοτιτες σε καμψη και εφελκισμο,αν δεις βεβεα αγωνηστικο ψαληδι τι θα πεις?οτι ειναι καρηδοτσουφλο?
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 25 Απρ 2011, 11:48
από Blanc
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 25 Απρ 2011, 12:00
από billaras
Πανεμορφο ειναι, και ειδικα η αντιθεση του μαυρου-ασπρου ειναι απιστευτη.
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 25 Απρ 2011, 12:07
από Χριστόφορος
απιστευτα ομορφο ενα απο τα πιο ωραια σαξακια που εχω δει εχω δει προσφατα ενα ολο λευκο σαξο φρεσκοβαμμενο που ηταν ολα τα λεφτα και αυτο αυτο το ασπρο του παει πολυ φενεται
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 25 Απρ 2011, 21:12
από Tzakos
Βασίλη,joins,οπωσδήποτε στα πίσω αμορτισέρ,βγάλσιμο τα προβολάκια και οτι χρειαστείς να μου πείς,το ξέρω απο έξω αυτό το ρημάδι.
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Τρί 26 Απρ 2011, 13:24
από Blanc
Αν σε βγαλει ο δρομος σου Μανθο μου προς τα δω ξανα, θα εχεις και βολτα. Θα μετρουσε πολυ η γνωμη σου παντως, να το ξερεις.
Αυτο με το joins δε το πιασα, για παμε αλλη μια γιατι ειναι και πρωι ακομα για μενα...
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Σάβ 30 Απρ 2011, 17:39
από Tzakos
Εννοώ,ότι στίς βάσεις στήριξης των πίσω αμορτισέρ,χρειάζονται uniballs.
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Σάβ 30 Απρ 2011, 18:55
από Blanc
Τι ειναι αυτα ακριβως? Για να μαθαινω και γω.
Βελτιωνουν κατι? Κοστος?
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Σάβ 30 Απρ 2011, 19:02
από Tzakos
Βελτιώνουν το κράτημα του πίσω μέρους του αυτοκινήτου,κάνοντάς το όμως πιο απότομο.
Είναι δηλαδή,σιδερένια κατασκευή(αλουμίνιο σαφώς),στην θέση των λαστιχένιων(συνεμπλόκ) βάσεων στήριξης των αμορτισέρ,πάνω στο άκρο.
Κόστος ελάχιστο,σου κάνει κάποιος και τα δύο με 50 ευρώ.
Δηλαδή σου ξεπρεσσάρει τα λαστιχένια συνεμπλόκ και βάζει τα αλουμίνια.
Πρέπει να έχουν και απο ένα μικρό γρασσαδοράκι,γιατί μετά απο κάποια χλμ,χτυπάνε,δλδ ακούγονται,οπότε τα γρασσάρουμε και είμαστε ο.κ.
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Σάβ 30 Απρ 2011, 19:10
από billaras
Καλυτερα δνε ειναι να βαλει τεφλον, που ναι μεν ειναι σκληρα σε σχεση με τα σινεμπλοκ, αλλα πιο μαλακο απο το αλουμινιο; Τουλαχιστον να ειναι πιο δρομισιο...
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Σάβ 30 Απρ 2011, 19:13
από Tzakos
Είναι παράνομο όμως,σε αγωνιστικό αυτοκίνητο,Μπίλλυ.
Και μιλάω πάντα για το θέμα της ανάρτησης,γιατί αλλού είναι νόμιμο,π.χ βάσεις κινητήρα-σαζμάν.
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Σάβ 30 Απρ 2011, 19:17
από Blanc
Αυτο το αυτοκινητο μονο δρομησιο δεν ειναι και μονο δρομησιο δε θα καταληξει. Απλα μεχρι ο κατοχος να βρει κατι αλλο να μετακινηται (ηδη το χρησιμοποιει ελαχιστα) βγαινει και στο δρομο, χμμμ, στους χωραφο-δρομους που εχουμε μαλλον!
Re: Γενική συζήτηση Saxo MK2
Δημοσιεύτηκε:
Τρί 21 Ιουν 2011, 21:24
από Blanc
Συντομα και με WALBRO ECU...ψαγμενο....