Πράκτορας έγραψε:
Πολύ οικονομικό και αρκετά αξιόπιστο ως επιλογή. Έχω βγάλει μέχρι 665χλμ πόλη και περιφερικά αυτής με ένα φουλάρισμα σούπερ αμόλυβδης. 2-3 πράγματα που αξίζουν να προσέξεις πριν προχωρήσεις στην αγορά του:
α) κλαπέτο ανκύκλωσης αέρα καμπίνας: το μοτέρ του παραδίδει πνεύμα συχνά. Έλεγξε αν δουλεύει ή όχι.
β) επέλεξε μοντέλο με υδραυλικό τιμόνι και A/C
γ) τσέκαρε αμορτισέρ: στα 80.000 χλμ είναι περίπου η αλλαγή τους
δ) τσέκαρε συμπλέκτη και τιμόνι: αν είναι σχετικά σκληρός ή θορυβώδης ο συμπλέκτης, έχει θέμα το ρουλεμάν (συνήθως) και πάει πακέτο με το σετ συμπλέκτη. Τσέκαρε κρεμαγιέρα για περίεργους θορύβους και δονήσεις που μεταφέρονται στο τιμόνι
αυτά από όσο θυμάμαι,ας συμπληρώσουν τα παιδιά τη λίστα
ευχαρστω φιλε μου θα περιμενω κ αλλες γνωμες..(τιμη αμορτισερ¨?σετ συμπλεκτη?