Στα τελη οντως μην κολλας, δεν ειναι τραγικα πιο πολλα απο εναν 1.600αρη, στα 2.000cc και πανω ειναι η πικρα...ειναι καλη λυση ο 18αρης.
Και για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη, ο 16αρης 8V ειναι το μοτερ που μπηκε και στις πρωτες Xsara και ειναι αυτο:
Ειναι οικονομικο και αξιοπιστο γενικα, δεν ειναι XU σειρα οπως ειπωθηκε που μπηκε στις Xantia, ειναι TU σειρας.
Απ'οτι ειδα στο car, σε αυτα τα χρηματα, οτι και να επιλεξεις ακομα και Matrix, τα αυτοκινητα θα ειναι φορτωμενα με καποια χιλιομετρα οποτε ναι ισως υπαρχει και η πιθανοτητα οσο πιο πισω πας ηλικιακα, να δωσεις και περισσοτερα λεφτα σε ενα καλο σερβις.
Μεση τιμη εκει που την θες στα 2.5 με 3 χιλιαρικα απ'οτι καταλαβα.
Στην αλλη πλευρα το 18αρη Πικασο βρισκεται με αυτα τα λεφτα και με λιγο τυχη θα ειναι και σε καλη κατασταση.
Ο 18αρης δε θα καιει παραπανω σε σχεση με τα 16αρια, ειδικα αν ειναι φορτωμενο το αμαξι.
Σε χαλαρες βολτες μονο η 8V μηχανη θα εχει μια διαφορα καταναλωσης.
Το 16αρι 16V που μπηκε μετα το 2005 καπου εκει, ειναι αυτο:
Και δυσκολα θα βρεις ενα σε καλη κατασταση κατω απο 4 χιλιαρικα περιπου.
Εγω προσωπικα το πιο νεο θα επαιρνα, δηλαδη το 1.6 16V γιατι ουσιαστικα δινεις 2 χιλιαρικα παραπανω, αλλα εχεις ενα απο τα τελευταια, με λιγοτερα χιλιομετρα και με ενα γενικα πιο σωστο μοτερ για το αυτοκινητο αυτο.
Στη φθηνη λυση που θες εσυ, εγω θα πηγαινα στο 1.8 αν τα χιλιομετρα που θα εκανα ηταν 30-70 εκτος πολης φυσικα.
Εκει δε συγκρινεται με τον παλαιο 8V.
Απο θεμα σερβις κτλ ολα ειναι φυσιολογικα με οποιο μοτερ και αν μπλεξεις, πολλα ανταλλακτικα κοινα με τις Xsara και τα αντιστοιχης ηλικιας Peugeot κτλ. Σε αυτο το θεμα ειδικα δε θα αντιμετωπισεις καποιο προβλημα πιστευω.
Ενα 300αρι σε σερβις θα το ξοδεψεις πιστευω για τα βασικα πραγματα που πρεπει να τσεκαρεις ή να αλλαξεις σε ενα μεταχειρισμενο 10ετιας.