Σελίδα 1 από 1

Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 22:13
από tzarot
Γεια και χαρά...

Σκέφτομαι πολύ ζεστά ένα Xsara Picasso μεταξύ 2003 και 2006 στα 1.800cc. Το 1.600 δεν το σκέφτομαι διότι οι διαφορές είναι μικρές τόσο στο κόστος όσο και σε φόρους κλπ. Η χρήση του, σαφώς οικογενειακό και εκδρομικό αυτοκίνητο.

Τι θα προτείνατε να προσέξω? Το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει θέματα? Επίσης βλέπω καταναλώσεις από 6,5 μέχρι και 11,0 lt/100 σε μικτή χρήση. Τι να πιστέψω?

Επίσης ένα άλλο θέμα είναι τα χιλιόμετρα. Σε τέτοια ηλικία από 100-150χιλιάδες χιλιόμετρα, τι να υπολογίζω σε σημαντικά κόστη που μπορεί να ζητήσει το αυτοκίνητο, (π.χ, ιμάντας κλπ)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 22:57
από antonios16v
Και ομως το 1.6 16V (110ps) που φορεσαν να τελευταια xsara picasso ειναι καλυτερο μοτερ και πιο οικονομικο.
Tωρα τι θα βγαλει?
Αναλογα την συντηρηση και την χρηση του προηγουμενου.

Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 23:09
από grekoulis
:agree
μακριά από το 1800. το φορουσε η c5 I που ειχα και δεν το χόρταινα λάδι. το μοτερ ξαρα ειναι αστερι

Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 23:12
από NEKTARIOS C5
Μόνο που μπήκε από το 2006 και μετά....το 1.6 16v

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Φεβ 2014, 23:32
από bakevang
Εγώ έχω το 1.800 αγορασμένο 09/2000. Όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία με λάδια, φίλτρα κάθε 9,800 χλμ. , μπουζί κάθε 30.000 και ιμάντες κάθε 60.000! Είμαι στα 267.000 αυτή τη στιγμή με αλλαγή δύο φορές δίσκο-πλατώ, και το μόνο (σημαντικό) πρόβλημα που έβγαλε ήταν ότι χάνει παραφλού από το ψυγείο καλοριφέρ. Ο μάστοράς μου, μου είπε ότι είναι εντελώς φυσιολογική φθορά για τα χιλιόμετρα και κυρίως τα χρόνια που έχει το αμάξι. Με σκληρή χρήση, συμπληρώνω περίπου 300 ml στα 9.800 χλμ. που κάνω σέρβις. Για αλλαγή ιμαντών εμένα η αντιπροσωπεία μου χρεώνει περίπου στα 300-400 ευρώ ανάλογα με το αν χρειαστεί κάτι παραπάνω το αμάξι. Έχω ακούσει άλλο μέλος του φόρουμ που του έκαιγε λάδια από εντελώς καινούριο. Εγώ προς στιγμήν είμαι πολύ καλά! Ελπίζω να βοήθησα!

Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 01:09
από xantiamanolis
tzarot έγραψε:
Γεια και χαρά...

Σκέφτομαι πολύ ζεστά ένα Xsara Picasso μεταξύ 2003 και 2006 στα 1.800cc. Το 1.600 δεν το σκέφτομαι διότι οι διαφορές είναι μικρές τόσο στο κόστος όσο και σε φόρους κλπ. Η χρήση του, σαφώς οικογενειακό και εκδρομικό αυτοκίνητο.

Τι θα προτείνατε να προσέξω? Το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει θέματα? Επίσης βλέπω καταναλώσεις από 6,5 μέχρι και 11,0 lt/100 σε μικτή χρήση. Τι να πιστέψω?

Επίσης ένα άλλο θέμα είναι τα χιλιόμετρα. Σε τέτοια ηλικία από 100-150χιλιάδες χιλιόμετρα, τι να υπολογίζω σε σημαντικά κόστη που μπορεί να ζητήσει το αυτοκίνητο, (π.χ, ιμάντας κλπ)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

ολα ειναι σχετικα...μπορει αυτο που θα σου γυαλισει το ματι να ειναι κοφα το μοτερ και καποιο αλλο που θα εχει πολλα χλμτρα να ειναι συντηρημενο....αν πορεις παρε οσο πιο καινουργιο βρεις....το μοτερ στα 1600 8ν πραγματι ειναι μικρο ειναι ομως ροπατο απο χαμηλα και σε νορμαλ συνθηκες οικονομικο...δεν εχει νευρο ομως εκει κανεις υποχωρηση...
μην πας στο 1800 16ν ια ιες και λαδι μηχανης για συμπληρωμα...καλυτερα στα 1600 16ν η 1600 8ν με οτι παραχωρησεις χρειαζονται...απεφυγε ανοιγομενη οροφη διοτι εχει πολλα πλαστικα και σαν αμαξι 10ετιας θα εχει και τις αναλογες φθορες στο συγκεκριμενο σημειο...

Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 08:13
από nik0laus
Δηλαδή εγώ είμαι τυχερός που δεν μου έχει κάψει πάνω από 200ml λάδι σε 8000 km στο C5 ?

Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 09:27
από chris_stig
Καλημερα και απο εμενα..τυχαινει να ειμαι κατοχος ενος picasso 2004 μοντ...και ειναι το 1800 16v....παρ ολο που το εχω περιπου κανα μηνα και εγω χωρις να ειμαι σιγουρος συμπληρωσα λιγο λαδακι.....(ειναι φυσιολογικο ή τρεχει κατι αλλο?)

Θα ξερω σε περιπου 2000 χλμ που θα αλλαξω λαδια να δω ποσο κατεβηκε η σταθμη....
Τωρα οσο αφορα το μοτερακι του ειμαι υπερ ικανοποιημενος και οπως και σε αλλα ποστ απο δω μεσα οι περισσοτεροι λεγατε οτι ειναι καλυτερα ο 1800 απο τον 1600..πριν του 2006....

Επισης ξερετε τι παιζει με τον υδραυλικο συμπλεκτη(τετοιο εχει το δικο μου και οχι με συρματοσχοινο....εννοω ποσο κοστιζει για αλλαγη?)

Παντως δεν εχω θεμα με καλυπτει στα παντα μαζευει ευκολα χλμ τραβαει απο χαμηλα και στα ψηλα και ναι οντως με την γυαλινη ηλιοροφη απο οτι ειδα παρουσιαζει μετα τα 120 καποιους θορυβους βεβαια σιγουρα θα την ευχαριστηθω περισσοτερο το καλοκαιρι συν οτι δινει περισσοτερη ελευθερια και πανοραμικοτητα στο αμαξι....

Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 11:29
από Πράκτορας
chris_stig έγραψε:
Επισης ξερετε τι παιζει με τον υδραυλικο συμπλεκτη(τετοιο εχει το δικο μου και οχι με συρματοσχοινο....εννοω ποσο κοστιζει για αλλαγη?)


http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ac ... 9&extLang=

http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ac ... 5&extLang=

Re: Xsara Picasso 1800 or NOT ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Φεβ 2014, 13:39
από tzarot
Ευχαριστώ για το χρόνο και τις απαντήσεις σας. Μια και το αναφέρουμε, και στη συζήτηση που είχα με τον μηχανικό μου πήρα παρόμοιες γνώμες, οπότε μάλλον σε 1600 16V θα ψάξω.