Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 21:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Σεπ 2014, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Φίλε μου το θέμα του πίσω άξονα είναι θέμα ασφαλείας.Αλλάζουν οι γωνίες των τροχών,το αμάξι
δεν πατάει σωστά.

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Σεπ 2014, 07:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
@Tzakos
Να πάρω να ρωτάω σαν τον περίεργο ενώ για το επόμενο δίμηνο δεν σκοπεύω να βάλω ;
Για αυτό ρωτάω όποιος έχει τύχει και έχει βάλει να έχω μια τάξη μεγέθους. Κάνει 500, κάνει 1000, κάνει 1500. Άσε που δεν έχω τηλέφωνα κτλ

@Blanc
Μην μας βάζεις ιδέες και το 1600άρη το ΙΙ είναι από τα αγαπημένα.

@ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Όταν μιλάω για ασφάλεια αναφέρομαι σε σενάρια ... τρόμου, δηλαδή να κοπεί ο άξονας ή να φύγει κανένας τροχός κτλ
Κατά τα άλλα το Xsara λόγο αυτού του θέματος το οδηγώ σαν 80ρης - και βάλε - παππούς.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Σεπ 2014, 08:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Ούτε ο άξονας θα κοπέι ούτε ο τροχός θα φύγει ,αλλά θα βρίσκει υπο γωνία μέσα στο πλαινό του
θόλου και μπορεί στιγμιαία και σε κάθε επαφή μαζί του να ψιλοφρενάρει τον τροχο η ακόμα και να καταστρέψει και το λαστιχο με την όποια συνέπεια!
Δικό σου το αμάξι κάνε ότι νομίζεις εγώ μιλάω πάντα εμπειρικά όταν έχω να πώ κάτι!
Φιλικά πάντα. :thumb

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Σεπ 2014, 09:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II έγραψε:
Ούτε ο άξονας θα κοπέι ούτε ο τροχός θα φύγει ,αλλά θα βρίσκει υπο γωνία μέσα στο πλαινό του
θόλου και μπορεί στιγμιαία και σε κάθε επαφή μαζί του να ψιλοφρενάρει τον τροχο η ακόμα και να καταστρέψει και το λαστιχο με την όποια συνέπεια!
Δικό σου το αμάξι κάνε ότι νομίζεις εγώ μιλάω πάντα εμπειρικά όταν έχω να πώ κάτι!
Φιλικά πάντα. :thumb


Αντιληπτό αυτό που αναφέρεις και είναι εξίσου επικίνδυνο.
Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει τώρα στο Xsara, ούτε βλέπω να έχει αλλάξει - με το μάτι πάντα - γωνία ο τροχός, οπότε προφανώς αναφέρομαι σε πιο ... νορμάλ καταστάσεις.
Από την άλλη σίγουρα έχει μπει στο πρόγραμμα για επισκευή μιας και μόνο στο άκουσμα του θόρυβου σε μερικές λακούβες νομίζεις ότι κάτι ξηλώθηκε.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Σεπ 2014, 09:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Περί πίσω άξονα:
Αν βάλεις υγραέριο (που θα βάλεις!), την επισκευή ή την αλλαγή δεν τη γλιτώνεις κάποια στιγμή, αφού θα έχεις επιπλέον 50-60κιλά διαρκώς στο πορτμπαγκάζ.

Περί συμμαζεμάτων:
Το xsarάκι αυτή τη στιγμή έχει κάποια χιλιόμετρα, που δεν τα λές και πάρα πολλά. Εδώ φίλε scientist θα πρέπει να πάρεις μία απόφαση και να δεσμευτείς σε αυτήν. Θα έχεις το αυτοκίνητο σε καλή έως πολύ καλή κατάσταση (με το ανάλογο κόστος) ή απλά θα κάνεις τη δουλειά σου χωρίς να πολυασχολείσαι;

Εννοείται πως δε θα γίνουν σημαντικές υποχωρήσεις σε θέματα ασφάλειας, αλλά είσαι διατεθειμένος να ακολουθήσεις τον ένα ή τον άλλο δρόμο και να μείνεις εκεί χωρίς πισωγυρίσματα;

Παράδειγμα 1: Καθότι κάθε ημέρα θα βρίσκεσαι μέσα στο xsara, θα κάνεις ένα λεπτομερέστατο σέρβις με πολλά πράγματα να αλλάζονται προληπτικά. Θα πέσει ψάξιμο για τον άξονα, θα αλλάξεις λάστιχα/τακάκια/αμορτισέρ με άλλα καλύτερα, θα περάσεις υγραέριο σε κάποιον με γνώμονα τη σοβαρότητά του.

Παράδειγμα 2: Θα περάσεις το απόλυτα φθηνότερο υγραέριο, δε θα ασχοληθείς με τον άξονα ή οτιδήποτε άλλο μέχρι να είναι απολύτως απαραίτητο. Όταν χαλάσει, βλέπουμε. Θα είσαι λιγότερο άνετος ψυχολογικά στις μετακινήσεις σου, αλλά θα σου περισσεύουν αρκετά ευρώπουλα.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Σεπ 2014, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
kobulis έγραψε:
Περί πίσω άξονα:
Αν βάλεις υγραέριο (που θα βάλεις!), την επισκευή ή την αλλαγή δεν τη γλιτώνεις κάποια στιγμή, αφού θα έχεις επιπλέον 50-60κιλά διαρκώς στο πορτμπαγκάζ.

Περί συμμαζεμάτων:
Το xsarάκι αυτή τη στιγμή έχει κάποια χιλιόμετρα, που δεν τα λές και πάρα πολλά. Εδώ φίλε scientist θα πρέπει να πάρεις μία απόφαση και να δεσμευτείς σε αυτήν. Θα έχεις το αυτοκίνητο σε καλή έως πολύ καλή κατάσταση (με το ανάλογο κόστος) ή απλά θα κάνεις τη δουλειά σου χωρίς να πολυασχολείσαι;

Εννοείται πως δε θα γίνουν σημαντικές υποχωρήσεις σε θέματα ασφάλειας, αλλά είσαι διατεθειμένος να ακολουθήσεις τον ένα ή τον άλλο δρόμο και να μείνεις εκεί χωρίς πισωγυρίσματα;

Παράδειγμα 1: Καθότι κάθε ημέρα θα βρίσκεσαι μέσα στο xsara, θα κάνεις ένα λεπτομερέστατο σέρβις με πολλά πράγματα να αλλάζονται προληπτικά. Θα πέσει ψάξιμο για τον άξονα, θα αλλάξεις λάστιχα/τακάκια/αμορτισέρ με άλλα καλύτερα, θα περάσεις υγραέριο σε κάποιον με γνώμονα τη σοβαρότητά του.

Παράδειγμα 2: Θα περάσεις το απόλυτα φθηνότερο υγραέριο, δε θα ασχοληθείς με τον άξονα ή οτιδήποτε άλλο μέχρι να είναι απολύτως απαραίτητο. Όταν χαλάσει, βλέπουμε. Θα είσαι λιγότερο άνετος ψυχολογικά στις μετακινήσεις σου, αλλά θα σου περισσεύουν αρκετά ευρώπουλα.


Επειδή και παλαιότερα εργαζόμουν κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο και εκείνη την περίοδο το αυτοκίνητο ήταν το Xantia, η επιλογή μου ήταν - και θα είναι και τώρα - ευβλαβική συντήρηση του με βάση τα όσα προβλέπονται και ακόμα παραπάνω.
Η εμπειρία μου - με 60-70 χλμ / ημέρα τότε - λέει πως το αυτοκίνητο μέχρι τη στιγμή που το πούλησα 14 ετών και με 193Κ-194Κ χιλιόμετρα δεν με άφησε ποτέ - μόνο μπαταρία - και ποτέ δεν φοβόμουν να πάω οπουδήποτε ή όταν ερχόμουν στο κέφι να μπω και σε μια στροφούλα λίγο πιο γρήγορα έτσι για να ξεδώσουμε.

Η συζήτηση που έχω ξεκινήσει αφορά το θέμα προτεραιότητες που πρέπει να θέσω στο Xsara μιας και δεν έχω διαθέσιμα για παράδειγμα 1000 ευρώ να πάω σε ένα συνεργείο και να του πω κάνε ότι νομίζεις εγώ το θέλω σαν καινούργιο.
Άρα η επιλογή είναι η 1η, επειδή όμως μέχρι να έρθει στην κατάσταση που περιγράφεις και σε αυτή που εγώ θέλω ίσως περάσουν 1-2-3 μήνες - χρηματοδότης για αυτό η νέα δουλειά - πρέπει θέλοντας και μη να τεθούν προτεραιότητες.
Όσον αφορά το υγραέριο είναι τοποθετημένο στη μέση της λίστας μιας και ο νέος εργοδότης θα αναλάβει το κόστος των καυσίμων, οπότε εγώ θέτω σε πρώτη προτεραιότητα τη συντήρηση. Για παράδειγμα το air condition είναι προτελευταίο στη λίστα μου, με τελευταίο την επιδιόρθωση γρατζουνιών, αυτό για εμένα είναι οι προτεραιότητες.

Αυτό που ρωτώ εδώ είναι τι να θέσω πάνω πάνω στη λίστα μου. ΟΚ σαφώς λαδάκι, φιλτράκια, μπουζί για να λειτουργεί σωστά ο TU, ιμάντες πχ έχω αλλάξει πρόσφατα σε χιλιόμετρα και λιγότερο από 2έτη πριν, άρα θεωρώ δεν θέλουν αλλαγή, λάστιχα επίσης 2ετιας με λίγα χιλιόμετρα άρα με βγάζουν άλλο - ίσως - 1 χρόνο. Μηχανικά λοιπόν μιλάω.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Σεπ 2014, 13:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Πρέπει να κοιτάξεις και λίγο το μπροστινό σύστημα (ακρόμπαρα ρουλεμάν τροχών κ.λ.π.)
για να είσαι και εκεί σίγουρος (μην σου φύγει κάποιος τροχός στο δρόμο, μακριά απο μας)

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Σεπ 2014, 13:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
για να εισε σθγουρος θα φτιαξεις αυτά που πρεπει για αν ινεισε ανετα και με ασφαλεια εσυ πρωτα και μετα και οι υπολοιποι στο δρομο..υπολογιζε για αεριο + μαζεματα κομπλε δηλαδή ένα τσεκ εμπροσθιο συστημα αμορτισέρ λάστιχα και επισκευή πισω αξονα κανα 1600+_100 ευρω...και θα εχεις ένα αμαξι τουλάχιστον για με 5ετια οκ....
για το αεριο εχω στο ξαρα του πατερα μου το λοβατο με τον ιδιο κινητηρα λαο δουλευει υποδειγματικα καλα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Σεπ 2014, 23:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
ή πας για το Xsara II με το αεριο ηδη και απλα το φρεσκαρεις...!! Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα το ξερω, αλλα και ολα αυτα τα λεφτα για την Xsara σου επειδη απλα θα κανεις πολλα χιλιομετρα φαινονται απειρα!!
Και ενα μεταχειρο πετρελαιο επισης συμφερει για πολλους λογους. Ζυγιστα και οπου βαρενει το θεμα πηγαινε προς τα κει. :)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2014, 12:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
@Antonioc3 & @xantiamanolis Είχα σκεφθεί πολλά, το μπροστινό σύστημα ας πούμε όχι! Να για τέτοια πράγματα ρωτώ.

@Blanc Να δούμε πως θα πάει η δουλίτσα και όταν θα είναι η στιγμή του αερίου είτε τα σκάω για αέριο, είτε απλά περνάω σε κάτι περισσότερο φρέσκο με αέριο ίσως. Για πετρέλαιο δεν το σκέφτομαι ακόμα γιατί το κόστος θα είναι πολλαπλάσιο.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2014, 17:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αν πανε όλα καλα μαζεψε το αμαξι σου σιγα σιγα και μετα βαλε το αεριο στο δικο σου....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πολλά χιλιόμετρα τι να προσέξω
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Σεπ 2014, 15:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
scientist έγραψε:
@vil
Όποιος έχει εμπειρία με TU 1400άρη ας ... μιλήσει γιατί και τα 129.000χλμ που έχει δεν είναι λίγα, άρα η φθορά του μοτέρα θα έρθει ταχύτερα.

600.000km με καμια φλατζα και χωρις υγραεριο αααανετα..

175.000km εχει ο δικος μου και δεν εχει βγαλει ουτε την τυπικη στα tu3 φλατζα.. καταναλωση λαδιου 0.. και εχει περασει και απο τα χερακια μου...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: chris
Απαντήσεις: 632
Κάθε πότε service?Κοιτάμε τα χιλιόμετρα η τον χρόνο?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: naypli
Απαντήσεις: 15
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: giannisC2vts
Απαντήσεις: 6475
Η παραλαβή και τα πρώτα χιλιόμετρα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 18
Καλή ανάσταση και χρόνια πολλα
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Kallio
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια