Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:18 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 05:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Ιαν 2015, 05:08
Δημοσιεύσεις: 6
Καλημέρα! Ψάχνω πληροφορίες σχετικά με την παθητική ασφάλεια του XSARA 1.4 2002. Εκτός από τις πληροφορίες για το crash test δε βρήκα κάτι. Δεν υπάρχει κάποιο εγχειρίδιο;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 15:36 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εγχειρίδιο;;;; Δηλαδή; Κάτι που να μετρά τα cm της παραμόρφωσής του; :hmm
........

Ότι υπάρχει σε video από μεγάλες ερευνητικές ομάδες (Euro N Cap), το Video με την Claudia Schiffer ( http://www.citroenet.org.uk/publicity-b ... iffer.html ) κτλ.

Δες και το άρθρο εδώ: http://crash.citroenz.biz/Xsara/
και εδώ: http://www.cxoc.net/index.php?topic=16098.0

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: peg
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 15:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Ιαν 2015, 05:08
Δημοσιεύσεις: 6
Σ'ευχαριστώ! Ψάχνω κάτι που ίσως να λέει τι πιέσεις μπορούν να δεχτούν οι κολώνες, η οροφή κλπ και τι παραμορφώσεις έχουν. Επίσης τι προστασία μπορεί να έχει από ανατροπή.
Ζήτησα και από τη citroen αλλά καμιά απόκριση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 18:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αν πρωτη προταιρεοτητα σου ειναι η παθητικη ασφαλεια προσανατολισου σε renault megane ii.. :)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Ιαν 2015, 05:08
Δημοσιεύσεις: 6
nonos έγραψε:
Αν πρωτη προταιρεοτητα σου ειναι η παθητικη ασφαλεια προσανατολισου σε renault megane ii.. :)

Δεν το ψάχνω για αγορά! Για άλλο λόγο το χρειάζομαι.
Απλά μου φαίνεται λογικό να υπάρχει κάποια μελέτη της εταιρείας. Άλλωστε η κατασκευή του αμαξώματος πρέπει να στηρίζεται και στην ασφάλεια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
δεν νομιζω να βρεις τις μελετες για τα ορια διαρροης της κατασκευης του σασι.αν ανεφερες τι ακριβως ψαχνεις ισως μπορουσε καποιος να βοηθησει με καποιο τροπο.

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 01:44 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αν θες απο Yaris 2ης γεννιάς έχω να σου πω στοιχεία αντοχής για εμπρόσθιες κολώνες και μασπιέ.
Για το Xsara δεν έπεσε στην αντίληψή μου για να το "σκαλίσω".

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 04:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Ιαν 2015, 05:08
Δημοσιεύσεις: 6
argiris_89 έγραψε:
αν ανεφερες τι ακριβως ψαχνεις ισως μπορουσε καποιος να βοηθησει με καποιο τροπο.

Έγινε ένα ατύχημα στο οποίο ανετράπη ένα xsara κι ο ουρανός ισοπεδώθηκε στο σημείο του οδηγού, ενώ το αυτοκίνητο έπεσε από ύψος 1.30 με τη μούρη και μετά γύρισε με τον ουρανό και σταμάτησε. Για αυτό ψάχνω μήπως η Citroen δίνει τυχόν στοιχεία για την ασφάλεια σε περίπτωση ανατροπής.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 07:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
συγνωμη αλλα εδώ δεν μιλαμε για ανατροπη αλλα για πτωση....αλλιως το αμαξι να πεσει από 1,3μ υψος με την μουρη και μετα να γυρισει με τον ουρανο και αλλιως να ανατραπει.....
αυτό μονο σε μαιλ στην γαλλια και πολύ αμφιβαλω αν θα σου απαντησουν.....
αλλα και πες ότι θα σου δωσουν καποιες τιμες............. πως θα αξιολογήσεις τα νουμερα και συγκεκριμεναπως θα συγκρινεις την ζημια που επαθε το αμαξι με τα νουμερα προσκρουσης και ανατροπης...?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 11:55 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εγώ νομίζω ότι είναι εντελώς φυσιολογικό αν "ισοπεδώθηκε" το Α-pillar, έχασε την καμπυλώτητά του, και αν έγινε ευθείο από την βάση του στο φτερό μέχρι την μεσαία κολώνα έχει κάνει την δουλειά του.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Υπαρχει καμια φωτογραφια να δουμε?Νομιζω οτι σχεδον κανενα αμαξι,ευρειας παραγωγης ιδιας κατηγοριας δεν θα καταφερει να μην τσακισει το a-pillar μετα απο ανατροπη και χτυπημα.Ειναι τοσο περιεργη και απαιτητικη η μελετη σε αυτο το σημειο.Πρεπει να ειναι λεπτο για να υπαρχει ορατοτητα,να ειναι στιβαρο για να αντεχει την ανατροπη,να ειναι αεροδυναμικο μιας και καθοριζει το σχημα του σασι.Βεβαια,τα σασι αυτης της χρονολογιας ειναι σαν βουτηρα.Θα συμφωνησω με τον προλαλισαντα!Εκανε τη δουλεια του.

edit.

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Τελευταία επεξεργασία από argiris_89 και Τετ 14 Ιαν 2015, 20:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Απαιτητικό ναι, αλλά θες να αντέχει στην εμπρόσθια πρόσκρουση, αλλά θες να παραμορφώνεται ελάχιστα, ώστε να απορροφά την ενέργεια πρόσκρουσης κατά την ανατροπή. Αλλιώς από την ακαριαία επαφή που θα είχες, θα ξεκολλούσε το μυαλό σου....

Επίσης τα Xsara II δεν έχουν αερόσακους κουρτίνα, ώστε να προστατεύουν όλο το σώμα κατά την ανατροπή. Άρα θες να παραμορφώνεται έστω και λίγο για να σε σώσει, απορροφώντας την ενέργεια.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Ακριβως!Αυτες οι συνθηκες μελετης παλια ητανε ζορικες γι'αυτο και πολλες φορες ητανε απαραδεκτες οι δικομες προσκρουσεις.Πλεον με σχεδιαστηκα και εξομοιωσεις εχουνε λυθει τα χερια των μελετητων-αναπτυξης σασι.
Αν δει καποιος δοκιμσες ncap xantia με c5 θα καταλαβει για το a-pillar!

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 18:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Ιαν 2015, 05:08
Δημοσιεύσεις: 6
argiris_89 έγραψε:
Υπαρχει καμια φωτογραφια να δουμε?

https://www.dropbox.com/s/e66r7c0i2z7qv ... 9.JPG?dl=0


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Παθητική ασφάλεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2015, 06:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Ιαν 2015, 05:08
Δημοσιεύσεις: 6
xantiamanolis έγραψε:
αλλα και πες ότι θα σου δωσουν καποιες τιμες............. πως θα αξιολογήσεις τα νουμερα και συγκεκριμεναπως θα συγκρινεις την ζημια που επαθε το αμαξι με τα νουμερα προσκρουσης και ανατροπης...?


Αυτό θα το κοιτάξει ο τεχνικός σύμβουλος (πραγματογνώμονας)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΚΑΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ F-10
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 26
Ασφάλεια Αντλίας Βενζίνης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 14
ΚΑΙΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ IMMOBILIZER???
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
C4 2006 . καιει συνεχεια την ασφαλεια της μιζας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια