Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Μαρ 2018, 08:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Εξαιρετικο κ χωρις εμφανεις φθορες! Η κουλουρα στο τιμονι ειναι πολυ αχωνευτη!

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Μαρ 2018, 13:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Το μόνο που δε μου αρέσει είναι αυτό το "βελουδέ" ύφασμα στα πλαινά των καθισμάτων. Αλλά κατα τα άλλα είναι πάρα πολύ καλό. :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Μαρ 2018, 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
aiolos έγραψε:
Το μόνο που δε μου αρέσει είναι αυτό το "βελουδέ"

:agree

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2018, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Άρχισαν και τα πρώτα "χαζά".....

Το ταχύμετρο δουλεύει όταν του καπνίσει. Συνήθως αφού περάσει κανένα δεκάλεπτο οδήγησης, ενεργοποιείται. Τι παίζει εδώ, θέλει ψεκασμό καμιά φύσα; δε κάνει καλή επαφή; ή δεν είναι θέμα επαφής και θέλει ανταλλακτικό; Εννοείται πως όση ώρα δεν έχω ταχύμετρο, δεν έχω καταναλώσεις στο cruise control κ.λ.π. Για να πω την αλήθεια εμένα δεν με πειράζει ιδιαίτερα, πάνω κάτω ξέρω με πόσο πάω (βοηθάει και το στροφόμετρο ξέρω ότι με 4η στο αυτόματο και 3.000 στροφές είμαι στα 100), αλλά η κυρά όταν το παρατήρησε οδηγώντας έβγαλε σπυριά, νιώθει λέει ανασφάλεια, άμα δεν ξέρει με πόσο πάει......

Κατά τα άλλα ικανοποιημένος. Άνετο, τραβάει άμα ζητήσεις και μέχρι στιγμής όλα καλά με το κιβώτιο που είναι το μεγάλο ερωτηματικό. Σκέφτομαι την αλλαγή λαδιών κιβωτίου να την επισπεύσω και να την κάνω με την αλλαγή λαδιών κινητήρα. Σύμφωνα με τις αποδείξεις σέρβις που μου παραδόθηκαν έχει μόλις 30.000 χιλιόμετρα που αλλάχθηκαν, αλλά θα τα αλλάξω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Άμα χρειάζεται να αλλαχθεί και να μπει σε νέο νήμα το ποστ (μιας και πλέον δεν μιλάμε για αγορά, αλλά για χρήση του Xsara), ας αναλάβουν οι mods.

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2018, 17:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ρε παιδια το xsara εχει γραναζακι με αξονακι και φυσσα που μπαινει στη φωλια πανω στο καβουκι για το ταχυμετρο? Οπως στα zx?
Αν ναι αυτο ειναι. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2018, 18:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
dap έγραψε:
Άρχισαν και τα πρώτα "χαζά".....

Το ταχύμετρο δουλεύει όταν του καπνίσει. Συνήθως αφού περάσει κανένα δεκάλεπτο οδήγησης, ενεργοποιείται. Τι παίζει εδώ, θέλει ψεκασμό καμιά φύσα; δε κάνει καλή επαφή; ή δεν είναι θέμα επαφής και θέλει ανταλλακτικό; Εννοείται πως όση ώρα δεν έχω ταχύμετρο, δεν έχω καταναλώσεις στο cruise control κ.λ.π. Για να πω την αλήθεια εμένα δεν με πειράζει ιδιαίτερα, πάνω κάτω ξέρω με πόσο πάω (βοηθάει και το στροφόμετρο ξέρω ότι με 4η στο αυτόματο και 3.000 στροφές είμαι στα 100), αλλά η κυρά όταν το παρατήρησε οδηγώντας έβγαλε σπυριά, νιώθει λέει ανασφάλεια, άμα δεν ξέρει με πόσο πάει......

Κατά τα άλλα ικανοποιημένος. Άνετο, τραβάει άμα ζητήσεις και μέχρι στιγμής όλα καλά με το κιβώτιο που είναι το μεγάλο ερωτηματικό. Σκέφτομαι την αλλαγή λαδιών κιβωτίου να την επισπεύσω και να την κάνω με την αλλαγή λαδιών κινητήρα. Σύμφωνα με τις αποδείξεις σέρβις που μου παραδόθηκαν έχει μόλις 30.000 χιλιόμετρα που αλλάχθηκαν, αλλά θα τα αλλάξω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Άμα χρειάζεται να αλλαχθεί και να μπει σε νέο νήμα το ποστ (μιας και πλέον δεν μιλάμε για αγορά, αλλά για χρήση του Xsara), ας αναλάβουν οι mods.

το πρωτο που θα κανεις ειναι να πας σε μια καθετη αντιπροσωπια η σε καποιον με λεξια να το τσεκαρεις οταν θα εχει θεμα...
αν μετα απο 10 λεπτα δουλευει κανονικα και οταν το σβησεις ξανα δουλευει παλι το προβλημα σου μονο με λεξια θα το βρεις...το κανει αν αφησεις το αμαξι στον ηλιο?
οι αιτιες που προκαλουν το προβλημα της μη λειτουργιας ταχυμετρου απο εξαρτηματα ειναι:
1.αισθητηρας ταχυτητας
2.πλαστικο γραναζι που ειναι επανω στο ημιαξονιο και απλα μια γυριζει οποτε θελει αυτο
3.προβλημα στο καντραν....
το 3 το αποκλειω..δωσε μας ομως και αλλα στοιχεια για να σε βοηθησω..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2018, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
:clap

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2018, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Xantiamanolis τι άλλα στοιχεία να δώσω; Αύριο θα το πάω και θα ενημερώσω..... Πάντως δύο φορές που το πρόσεξα επανήλθε την στιγμή που "κατέβαζε" ταχύτητα το σασμάν. Μπορεί να είναι και τυχαίο....

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2018, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μπορει να μην παταει η φισσα στον αισθητηρα ταχυτητας απλα θελει σηκωμα σε ραμπα βγαλσιμο η φισσα καθαρισμα με σπρεει για καρμπυρατερ καλο φυσσιμα και μετα παλι λιγο σπρεει επαφων
αν δεν στρωσει το πιο πιθανο ειναι να εχει κανει ρωγμη το γραναζι που ειναι στο ιμιαξονιο που σου αναφερα νωριτερα
καντραν δεν ειναι
και τελευταιο δυσκολο ειναι να εχεις προβλημα στον αισθητηρα ταχυτητας...κοστος αισθητηρα ταχυτητας στο e-bay 15 ευρα
στην αντιπροσωπεια κανα 50αρι περιπου
παντως για να βγαλεις αισθητηρα η να αλλαξεις το γραναζι αυτο πρεπει να βγαλεις τις βαλβολινες
μπακαλικος τροπος βα δεις αν δουλευει ο αισθητηρας ειναι βγαλεις τον αισθητηρα απο πανω και να βαλεις ενα τρυπανι που ανοιγεις τρυπες στον αξονα του και να το περιστρεψεις δεξιοστροφα θαδεις το κοντερ με τον διακοπτη στα κοκκινα λαμπακια να γυριζει συμφωνα με την ταχυτητα του τρυπανιου εκει λες αισθητηρας καντραν οκ αρα το προβλημα ειναι στο πλαστικο γραναζι....
παντως οτι κανεις ενημερωσε μας

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2018, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Καθαρίστηκε και μπήκε σπρέι επαφών και πλέον το κάνει πιο σπάνια, αλλά το κάνει.......

Ο εγκέφαλος έδειξε αισθητήρα ταχύτητας μου είπαν........

Αγοράστηκε μετά από έρευνα αγοράς Valeo στα 30 €...... Δεν τοποθετήθηκε ακόμη γιατί πιθανόν να βγούν λάδια από το σασμάν στην αλλαγή μου είπαν. Σκέφτομαι στην επόμενη αλλαγή λαδιών να αλλάξω και τα λάδια σασμάν και τότε να τοποθετηθεί ο αισθητήρας. Αν βέβαια επιδεινωθεί η κατάσταση θα αλλάξω βαλβολίνες-αισθητήρα νωρίτερα...

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μαρ 2018, 06:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
κοιτα τσεκαρε και το πλαστικο γραναζακι διοτι αν εκει ειναι το προβλημα θα ξακανεις την ιδια διαδικασια...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2018, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Είχαμε ένα θεματάκι σήμερα, δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί (μακάρι να μην εξελιχθεί καθόλου δηλαδή......)
Καταλάβαινα λίγο βαριά την λειτουργία του, κάποια στιγμή σε ένα φανάρι βλέπω το στροφόμετρο να "παίζει" ελάχιστα από 750-900 στροφές. Δεν δίνω σημασία, αλλά στο επόμενο φανάρι (που κατά τύχη ήταν εξόδου στην Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Μουδανιών), όμορφα και ήσυχα έσβησε. Βάζω Ρ παίρνει μπρος κανονικά ξαναβάζω D, ξεκινώ. Έχει μια μικρή ανηφόρα εκείνη και μετά η Εθνική. Σκέφτηκα να το γκαζώσω, δεν μπορώ να το αιτιολογήσω μηχανικά, περισσότερο εμπειρικά το έκανα. Έφτασε 6000 στροφές και 140 με τρίτη μέσα (δεν πρόλαβε ούτε τετάρτη να βάλει). Σταματώ στο βενζινάδικο της Shell στην Μαρίνου Αντύπα, φουλάρω και ξαναγυρίζω πίσω. Στην επιστροφή, όλα ήσυχα και ωραία. Αλλαγές ομαλές, ρελαντί σαν νιαούρισμα.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ξέρω ότι είχε αλλάξει πεταλούδα γκαζιού (έβαλε μεταχειρισμένη, καινούργια τσούζει). Μαστόροι μου έχουν πεί ότι γενικά έχει μια ευπάθεια στην πεταλούδα γκαζιού, το ζήτημα είναι αυτά τα συμπτώματα οφείλονται την πεταλούδα; Μήπως με ένα καλό καθάρισμα πεταλούδας ξεμπλέξω;
Στο 405, σχεδόν καινούργιο στα 50.000 χιλ., είχα αλλάξει αυτό που έλεγαν "εγκέφαλο ρελαντί". Το θυμάμαι ακόμα, ένα μαραφέτι της Bosch ήτανε, 50 χιλιάδες δραχμές έκανε. Είχε αρχίσει με ανεβοκατέβασμα στο ρελαντί εν στάση και στην συνέχεια άρχισε να το κάνει και στην πορεία.Τότε όμως το στροφόμετρο τρελαινόταν (ανέβαζε απότομα πολλές στροφές και πραγματικά είχα κοντέψει να τρακάρω). Τούτο δω έχει τέτοιο μαραφέτι ή όχι;
Πάσα διάγνωση δεκτή.....

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2018, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
πολλα περιεργα πραγματα

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μάιος 2018, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κουμπωμα lexia να δεις τι κατεγραψε!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αγορά Xsara 2003 1.6 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Αύγ 2018, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Επανέρχομαι μετά από καιρό για να πω ότι το πρόβλημα δεν ξαναεμφανίστηκε.....Μακάρι να συνεχίσει έτσι.

Έχοντας πλέον ένα εξάμηνο το Ξαρά και 5.000 χιλ. περίπου, δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος για τον λόγο που το πήρα (ενδοαστικές μετακινήσεις με χρήση περιφερειακής της Θεσσαλονίκης). Μοναδικό μελανό σημείο το 4άρι αυτόματο, το οποίο τερματίζει γρήγορα τις σχέσεις του. Αν υπήρχε μια πέμπτη πιστεύω θα ταίριαζε καλύτερα στον κινητήρα, ο οποίος με έχει εκπλήξει θετικά με το πόσο τραβάει μετά τις 3000 στροφές. Τις τελευταίες μέρες πηγαινοέρχεται με 4 ενήλικες και δεν κώλωσε πουθενά όταν χρειάστηκα επιτάχυνση. Γενικά είμαι μεγάλος υποστηρικτής των ατμοσφαιρικών κινητήρων και της αξιοπιστίας τους σε σχέση με όλα αυτά τα νεότευκτα τούρμπο.

Το κιβώτιο όταν οδηγώ ήρεμα (στο 90% των περιπτώσεων δηλαδή) αλλάζει γύρω στις 2.300-2.600 στροφές στην ευθεία, η πρώτη μπορεί να αλλάξει και λίγο νωρίτερα. Στην ανηφόρα ή σε νευρική οδήγηση μπορεί να φτάσει και στις 3.300 στροφές. Χαρακτηριστικό σημείο του κιβωτίου όταν έχει δευτέρα και ανεβάζω στροφές πολύ ήσυχα και ομαλά γύρω στις 2.400 στροφές πέφτει για λίγο το στροφόμετρο στις 2.200 χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι στην οδήγηση και εν συνεχεία πάλι ανεβαίνει σταδιακά μέχρι την αλλαγή και αυτό συμβαίνει πάντοτε. Δεν ξέρω που οφείλεται, ίσως έτσι να είναι ρυθμισμένο. Πάντως πιστεύω πως μια 5η overdrive εκεί γύρω στα 110 χιλ. θα ήταν ιδανική.

Το αυτοκίνητο έχει την ευκολία της 5ης πόρτας (που μου είχε λείψει τα τελευταία χρόνια) και κάποια στοιχεία ελιτίστικα (π.χ. το τηλεσκοπικό αμορτισέρ στο καπώ, το γλυκό πάτημα στις στροφές του δρόμου, την λεπτομερή ένδειξη στάθμης λαδιού στο ξεκίνημα, τις ήρεμες αναρτήσεις). Έχει και κάποια άσχημα (τα κολλήματα των μεντεσέδων στις πόρτες, τα εύθραυστα -αν και ανατομικά- καθίσματα, το γεγονός ότι το κουμπί της ανακύκλωσης δουλεύει κατά το δοκούν). Τελικά το C/D παρέδωσε το πνεύμα, αλλά δεν με απασχολεί ακούω ραδιόφωνο. Αποδοτικός κλιματισμός (καμιά σχέση όμως με τα W210-W204 ή το απλό A/C του εβραϊκού ALEX στο Πεζό που σε πάγωνε). Φροντίζω επίσης όταν μπαίνω να μην τεντώνομαι προς τα πίσω με κόντρα το κάθισμα αλλά να βολεύομαι κρατημένος από το τιμόνι.

Ελπίζω να με πάει μέχρι τα 250.000 χιλιόμετρα και νομίζω ότι αν δεν μου τύχει κάτι έκτακτο, θα πάει στα χέρια μου. Πιστεύω ότι ήταν καλή αγορά, η οποία σιγά σιγά κάνει την απόσβεσή της.

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 5 [ 70 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δημοψήφισμα για αγορά αυτοκινήτου makry...mallis
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: MAKRY...MALLIS
Απαντήσεις: 55
ntizes taxythton xsara picasso 1.8 mod'2000
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Xsara II vts σαλόνι
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Xsara 1.4 με «μπερδεμένη» λειτουργία.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 19
ΑΓΟΡΑ XSARA PICASSO 1.6 110 EXLUSIVE 2007 62000χλμ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: mjdancerman
Απαντήσεις: 21
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια