Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kkats
|
Θέμα δημοσίευσης: Αξιοπιστία Xsara Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2007, 21:53 |
|
|
Χαιρετίζω άπαντες,
Ανοίγω αυτό το θέμα, ώστε να εκφράσω τις απόψεις μου περί αξιοπιστίας του Xsara.
Η Γαλλίδα μου είναι Xsara VTS 1.6, αγορασμένο 06/2004.
Αισίως πατήσαμε τα 80.000 Km, οπότε προγραμματίζουμε και το σχετικό service.
Το 90% των χιλιομέτρων έχουν γίνει στην Αττική οδό (λόγω απόστασης εργασίας – κατοικίας) καθώς και στο Εθνικό οδικό δίκτυο (αρκετά ταξίδια ενώ συχνός προορισμός είναι τα Καλάβρυτα) και μέχρι στιγμής μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο δε δείχνει τη χιλιομετρική του ηλικία, παρατηρώντας το μέσα έξω, αλλά και από κάτω....
Μέχρι στιγμής, και πέραν των αναλωσίμων (από μπουζί και φίλτρα, μέχρι ιμάντες και δισκόπλακες) στα προγραμματισμένα service ανά 10.000 Km, οι βλάβες που αντιμετώπισα ήταν οι εξής:
- Αντικατάσταση φθαρμένης βαλβίδας όπισθεν. - Αντικατάσταση φθαρμένης βαλβίδας φρένων. - Αντικατάσταση μιας λάμπας εκ των δύο της πινακίδας πίσω.....
Οι αλλαγές που έχω κάνει αυτά τα χρόνια, «περιορίζονται»* σε
- Προσθήκη κιτ Xenon 6.000K στα μεσαία φώτα. - Εγκατάσταση αντηλιακών μεμβρανών 3Μ Panther (Νο 45 νομίζω) - Αντικατάσταση της κεραίας πίσω στον ουρανό με μαύρο κοντύτερο rubber, ώστε να μην βγάζω βόλτα το κοντάρι του Δον Κιχώτη (είπα να τις γράψω όλες τις αλλαγές.... )
* Τις περιόρισα ίσως γιατί στα προηγούμενα (ειδικά στο Megane Coupe) είχα κάνει μάλλον αρκετά.....και ήθελα κάτι πιο ήρεμο....πιο κοντά στο άνετο ταξίδι.......(παραπομπή στο λεξικό --> γεράματα )
Οι παρατηρήσεις μου :
Σχετικά με τα Xenon, όντως είναι υπέροχα τον τελευταίο χρόνο που τα δουλεύω. Ακόμα και στην Εθνική σε έρημα κομμάτια αλλά και επαρχία στα βουνά στα Καλάβρυτα στα μαύρα σκοτάδια καθιστούν σχεδόν άχρηστους τους προβολείς (μεγάλη σκάλα). Τώρα σχετικά με τους προβολείς ομίχλης, είχα μια εμπειρία η οποία με είχε ξαφνιάσει ευχάριστα. Συγκεκριμένα, ανεβαίνοντας πέρσι το Σεπτέμβρη στη Λίμνη Πλαστήρα, (περίπου 10 το βράδυ) η ομίχλη δε σε άφηνε να δεις πάνω από μισό μέτρο από το καπό....συνειδητοποίησα λοιπόν κάποια στιγμή ότι είχα «ξεχάσει» να ανάψω τα ομίχλης (!!!) Με αναμμένους τους ομίχλης (απίστευτη κιτρινίλα) είχα το γνωστό άψογο αποτέλεσμα του «ξυρίσματος» του δρόμου...αλλά....με τα xenon η δέσμη τρύπωνε την ομίχλη με αποτέλεσμα να μην τυφλώνομαι και να οδηγώ χωρίς να έχω ανάγκης τα ομίχλης!
Σχετικά με τις μεμβράνες, τα λόγια είναι περιττά, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες (> 3 για την Ελλάδα πλέον...) είτε κάποιος κινείται πόλη, είτε ταξιδεύει.....απίστευτο φιλτράρισμα με αποτέλεσμα να μην καίγεσαι, και σαφώς αποδοτικότερη λειτουργία του κλιματισμού.
Γενικότερα, για το αυτοκίνητο έχω την καλύτερη εικόνα από πλευράς αξιοπιστίας. Δε με πρόδωσε ποτέ, δεν έκανε μέχρι τώρα το παραμικρό «κλικ» από θέμα βλάβης, παρ’ ότι περίμενα (όπως είχα ακούσει) μικροβλάβες όπως π.χ. τους ηλεκτρικούς γρύλους των παραθύρων. Βέβαια οφείλω να πω ότι το «πρόσεξα» από την αρχή όσο μπορούσα (χωρίς βέβαια να γίνομαι υποχόνδριος...που μάλλον είμαι αλλά δε το παραδέχομαι ) και μάλλον μου το ανταπέδωσε. Το θέμα είναι ότι σκέφτηκα μερικές φορές να το δώσω για κάτι μεγαλύτερο.....αλλά κάτι με φρέναρε....δε ξέρω.....ίσως.....
Ελπίζω να μη σας κούρασα....ήθελα όμως τα παραπάνω να τα μοιραστώ με τα μέλη του φόρουμ....
Να στε όλοι καλά και προσοχή στους υπέροχους δρόμους μας....
|
|
|
|
|
PANOURAMIX
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Οκτ 2007, 20:07 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58 Δημοσιεύσεις: 273 Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
|
φιλε Kkats μην το δωσεις το xsara εχει ακομα πολλα να σου δωσει,στο λεει καποιος που το εχει λατρεψει αυτο το αμαξι!!εχουν περασει δυο απο τα χερια μου.και τα δυο μαζι αθροιζουν σχεδον 400.000 χλμ.(να μην αναφερω το zx).
_________________ ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!
|
|
|
|
|
kkats
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 02:04 |
|
|
Πανοραμίξ, σε ευχαριστώ για το σχόλιο και την πληροφόρηση.
Του έκανα και το service των 80K Km, όπου εξετάζοντάς το ενδελεχώς για άλλη μια φορά οι άνθρωποι μου στην Alfa Car Team Αλεβιζόπουλος είπαν «άψογο», και ότι «ούτε που φαίνονται το Km προφανώς λόγω χρήσης».
Μεταξύ μας, δε θέλω να την αποχωριστώ αυτή τη Γαλλίδα....
Ευχαριστώ
|
|
|
|
|
Someone
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2007, 10:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36 Δημοσιεύσεις: 5915 Τοποθεσία: Π.Φαληρο
|
και εγω θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες όσον αφορά το θέμα της αξιοπιστίας του xsara αν και έχω κάτι λίγότερο από 60000 χλμ στο κοντερ μου μπορώ να πώ ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
|
|
|
|
|
TopGun
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Νοέμ 2007, 17:52 |
|
|
Η δικιά μου ιστορία με το xsara.Αγορασμένο 2/2004 , 1400 κυβικα 75 άλογα, από την πάτρα αγορασμένο.Ολοκαίνουργιο.
Την δευτερη μέρα που το πήρα σε πέρασμα πάνω από γραμμές τρένου ξεκόλλησε ο κεντρικός καθρέφτης...Λάθος τοποθετημένος...
Κάπου κάπου οι ασφάλειες κολλούσαν..Δηλ είτε δεν κλείδωνε το αυτοκίνητο, είτε ξεκλείδωνε μόνο του, είτε η πίσω δεξιά πόρτα δεν άνοιγε καθόλου.Κατα περίεργο λόγο όλα γινόντουσαν τον χειμώνα και γενικότερα όταν η θερμοκρασία ήταν χαμηλή(<10) Στο service όταν είχα εγγύηση μου λέγαν ότι πρέπει να το δούν την στιγμή που συμβαίνει γιατί αλλιώς δεν γίνεται να μου την αλλάξουν,ενώ όταν πέρασε η εγγύηση δείξαν μεγάλη προθυμία να μου τις αλλάξουν για 200ευρώ τις 2 δεξιές...Φυσικά επεσε τρελο βρισιμο και πλήρωσα μόνο 40 και για τις 2
Στα 65000 ραγισμένη πολλαπλής εξαγωγής(300 ευρώ) και έχει μείνει έτσι ,λίγα καυσαέρια εκπέκμπω παραπάνω και στις 85000κμ το ρουλεμαν του συμπλέκτη έμεινε από λάδια(250 ευρώ)Ακόμα δεν το έφτιαξα(92000τώρα)αλλά περιμένω από μέρα σε μέρα να μου μείνει.Δεν προλαβαίνω να το φτιάξω....
Επίσης καίει την αριστερή λάμπα των φώτων πορείας και ας το κοίταξαν στο service...6 λάμπες μέχρι τώρα
Καλώς εχοντών των πραγμάτων το καλοκαίρι αλλάξω αυτοκίνητο.Και σίγουρα δεν θα είναι γαλλικό.Πλήρης απογοήτευση και πολλές ζημίες.Οι διαδρομές που έκανα ήταν κυριώς εκτός πόλης και ειδικότερα πάνω στην εγνατία οδο,εθνική οδό λάρισα λαμία και από ορεινές μπράλος και σαρανταπορο.Δεν αμέλησα κανένα srvice, και το έστρωσα πολύ ομαλά.
Δυστηχώς η citroen με έχασε μόνιμα από πελάτη...
|
|
|
|
|
stelios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Νοέμ 2007, 20:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29 Δημοσιεύσεις: 126 Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
|
το πρωτο citroen που οδηγησα zx monte carlo εγραψε 420.000 χλμ διχως
να καιει σταγονα λαδι και δεν χρειαστηκε να ανοιχτει μηχανη σκυλι αταιστο
μουβγηκε.το δευτερο ηταν saxo vts 1,6i 16v εγραψε 140.000χλμ απροβληματιστα και αν δε με τρακαρε ταξι (κοπηκε ο αριστερος θολος εγω δεν επαθα τιποτα)ακομα θα το ειχα.τωρα εχω xsara 1,6i 16v exclusive με 135.000 χλμ στο κοντερ και μονο λαμπες μου εχει καψει τις οποιες αλλαξα μαρκα(osram) και ησηχασα.
ολα τα αυτοκινητα τα προσεχα επιμελως στο θεμα συντηρησης&oδηγησης.
στα υπερ τους ειναι τα αριστα φρενα και η εξαιρετικη αναρτηση ακομα και στη μαμα εκδοση που συνδιαζει ποιοτητα κυλησης και κρατημα.
τα πλαστικα και η καμπινα εν γενει εχουν κακη ποιοτητα αν και στα C 4 & C 5 τα βελτιωσαν πολυ.
οι κινητηρες υστερουν καπως σε σχεση με τα ιαπωνικα αλλα αν καποιος ζητα παραπανω αλογα τα βρισκει ευκολα με tuning και σε συνδιασμο με το κρατημα κινεισαι σε υψηλους ρυθμους.
παντως η αξιοπιστια ειναι και τυχη σε μεγαλο ποσοστο.
παντως η μητρηκη εταιρεια αν θελει να ειναι ανταγωνιστικη σε σχεση με κορεατες και ιαπωνες πρεπει να ανεβασει τα ετη εγγυησης απο 2 σε πεντε.
υπαρχουν οδηγοι οπως εγω που γραφουν περι τα40.000χ.λ.μ ετησιως και σιγουρα τα 2 ετη κρινονται ανεπαρκη.
για γερμανικα αυτοκινητα δε συζηταω στην περιοχη μου οσοι αγοραζουν κλαινε(πολλα προβληματα) εκτος απο merchedes.
αυτα τα ολιγα
|
|
|
|
|
ddr2
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Δεκ 2007, 12:09 |
|
|
Οδηγώ xsara τα τελευταία 8 χρόνια.Από το 1999 συγκεκριμένα.Αρχικά την πρώτη xsara (1.4 με 75 άλογα) και από το 2004 xsara 2 1.6 16v.
Το πρώτο αμάξι μου δεν μου είχε βγάλει πολλά προβλήματα(εκτός από το γνωστό με τον αερόσακο του συνοδηγού και την αντίστοιχη ένδειξη στο καντράν-παρεπιπτώντος, διορθώθηκε μια και καλή από την citroen Ελλας).
Αλλά μου έβγαλε 1 και σοβαρό:Μετά τα 40.000 άρχισε να καίει τον ένα εγκέφαλο μετά τον άλλο.Και επειδή κανείς δεν μπορούσε να βρεί τι φταίει, το αμάξι έφυγε κακήν κακώς.Εντάξει, ατυχία....
Αντίθετα, από την xsara2 είναι πολύ ευχαριστημένος.Μέχρι σήμερα, με 70.000 χιλ έχω αλλάξει μόνο 1 καμμένο πολλαπλασιατή και 3 λάμπες φώτων.(η μια ήταν της οθόνης στο κεντρικό τεμπλό)
Απολύτως τίποτα άλλο.
Και εγώ συνεπώς πολύ ευχαριστημένος από θέμα αξιοπιστίας
|
|
|
|
|
giannis xsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 19:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 03 Μαρ 2007, 09:32 Δημοσιεύσεις: 877 Τοποθεσία: Πειραιας
|
χσαρα μκ1 7/99 132000 χιλιομετρα δυναμο,μιζα,σπασμενο κολαρο,φαλτζα ,καπακι,ψυγειο,βαλβιδα 8ερμοκρασιας,θερμοστατη,
τα περισοτερα βεβαια αλλακτηκαν προληπτικα
με λιγα λογια....για τον που.......
|
|
|
|
|
tolisd
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2008, 23:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 17 Δεκ 2007, 00:34 Δημοσιεύσεις: 174 Τοποθεσία: Κέρκυρα
|
xsara 1.4 sx 145000 χλμ. Αγορά 1/99. Το αυτοκίνητο είναι μαμά (μόνη αλλαγή R/CD και ηχεία). Έχουμε:
- πάνω βάση μηχανής από την πρώτη μέρα (εγγύηση)
- το γνωστό πρόβλημα με το λαμπάκι του αερόσακου (εγγύηση)
- 57000 χλμ βραχικυκλωμένος πολλαπλασιαστής
- 60000 χλμ στο service αλλάχτηκε η τρόμπα νερού προληπτικά
- 77000 χλμ αισθητήρας θερμοκρασίας
- 83000 χλμ διαροή από το κυλινδράκι στο αριστερό ταμπούρο
- 92000 χλμ σπασμένα χτένια στο συμπλέκτη. Δεν έμπαινε η 1η και η όπισθεν. Αλλάχτηκε όλο το σετ. Ο δίσκος είχε αρκετά χλμ ακόμα, ήταν λίγο κάτω από τη μέση. Έτσι τουλάχιστον μου είπαν.
- 96000 χλμ δεξί ημιαξόνιο
- 112000 χλμ έσπασε το πλαστικό στο ταμπλό, εσωτερικά, εκεί που κουμπώνουν οι διακόπτες των ηλ. παραθύρων. Αλλάχτηκε όλο αυτό το πάνω κομμάτι γιατί είναι μονοκόμματο
-117000 δεξιό μπαράκι
- 128000 χλμ το κλιματιστικό αρνείται να δουλέψει. Αλλαγή βαλβίδας θερμοκρασίας και του σωλήνα που περνά από πίσω ακριβώς από το ψυγείο λόγο διαρροής φρέον
- 145000 χλμ τσιμούχα αριστερού ημιαξονίου. Καμένες οι λάμπες (μικρή - μεσαία σκάλα) στο δεξιό φανάρι.
Προβλήματα προς λύση:
- Από τα 130000χλμ περίπου ακούγεται ο πίσω άξονας. Μάλλον βοήθησα και εγώ γιατί το παραφόρτωσα 4 φορές κουβαλώντας οικοδομικά υλικά. Δεν το κοίταξα έγκαιρα με αποτέλεσμα ο άξονας να είναι για πέταμα. Ας πρόσεχα. Έχει δρομολογηθεί αντικατάσταση με μεταχειρισμένο μόλις βρεθεί.
-145000 χλμ Διαπιστώθηκε διαρροή από το ψυγείο ( από τις ενώσεις δεξιά - αριστερά και μια τάπα εξαερισμού πάνω δεξιά. Είναι ελάχιστη τώρα, αλλά πάμε για ψυγείο
- Σκορτσάρισμα στις κρυες εκκινήσεις με 1η, όχι πάντα, και μέχρι να ζεσταθεί. Από τα 80000 χλμ περίπου. Ηλεκτρικό - ηλεκτρονικό το πρόβλημα, ο εγκέφαλος δεν έχει καταγράψει τίποτα ακόμα. Δεν ασχολούμε. Θα μου λείψει αν φτιαχτεί.
Το αυτοκίνητο δεν έχει φάει σκίσιμο ( με εξαίρεση τον άξονα)
Πάλι γαλλικό πήρα...
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|