Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 19:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Η ανάρτηση θέλω να έχει ένα λογικό ύψος ώστε να διαχειρίζεται σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος κάτω από όλες τις συνθήκες. Άσχημο το body roll αλλά καμια φορά κι αυτό χρειάζεται για μεγαλύτερη φιλικότητα.

Αυτά τα διάβασες απο κάπου?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Σε παρακαλώ ας μην ξαναπιάσουμε την ίδια κουβέντα...

Ας περιοριστούμε στο γεγονός ότι για τους δικούς μου λόγους δεν επιθυμώ χαμηλό αμάξι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ο.Κ,πάμε λοιπόν.
Λογικό ύψος,μη χαμηλωμένο,σημαίνει εργοστασιακό.
Το εργοστασιακό ύψος διαχειρίζεται καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος κάτω απο όλες τις συνθήκες?

Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνεις δικό σου θέμα,ανακρίβειες δεν μπορώ να διαβάζω,γιατί στο τέλος θα πάρω τα βουνά.

Δλδ ο πρώτος όροφος κουνιέται περισσότερο απο τον έκτο σε έναν σεισμό.
Έγινε ρε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Φίλε μου αμα μείνεις στις εργοστασιακές προδιαγραφές γενικά (ύψη,αμορτισέρ κλπ) και
βάλεις ένα επώνυμο αμορτισέρ για καθημερινή χρήση,τότε λογικά θα έχεις ένα φρεσκαρισμένο
απο αναρτηση αυτοκίνητο που με πολύ συντηριτική οδήγηση θα σε βγάζει ασπροπρόσωπο!
Τίποτα παραπάνω νομίζω.
Ευχομαι να διαλέξεις το καλύτερο που ταιριάζει στον δικό σου τρόπο οδήγησης και άνεσης.

Υ.Γ. Φιλικά πάντα αν θέλεις άκου τον Vil και ειδικά τον Tzako προσωπικά έχω μεγαλο
respect και στους 2!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Tzakos έγραψε:
Ο.Κ,πάμε λοιπόν.
Λογικό ύψος,μη χαμηλωμένο,σημαίνει εργοστασιακό.
Το εργοστασιακό ύψος διαχειρίζεται καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος κάτω απο όλες τις συνθήκες?

Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνεις δικό σου θέμα,ανακρίβειες δεν μπορώ να διαβάζω,γιατί στο τέλος θα πάρω τα βουνά.

Δλδ ο πρώτος όροφος κουνιέται περισσότερο απο τον έκτο σε έναν σεισμό.
Έγινε ρε.


Όλες οι συνθήκες είναι τα σαμαράκια, οι λακούβες, τα μπαλώματα, τα πλακόστρωτα, οι καθιζήσεις, ακόμα και οι χωματόδρομοι. Όχι μόνο αυτοκινητόδρομοι και πίστες. Συνθήκες που είναι αντιφατικές μεταξύ τους αλλά ένα αυτοκίνητο θα κληθεί να τις αντιμετωπίσει.

Ίσως η λέξη "διαχειρίζεται" να μην είναι τελικά τόσο εύστοχη, αν πω να "αντιδρά σωστά σε όλες τις συνθήκες" είναι καλύτερα? Να τις "αντιμετωπίσει"?
Θέλω να διατηρήσει τον allaround χαρακτήρα του, όχι να το κάνω πιο ειδικό.
Ελπίζω να έγινα τώρα κατανοητός.

Φυσικά ο καθενας κάνει τις επιλογές του.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
jojo έγραψε:
Tzakos έγραψε:
Ο.Κ,πάμε λοιπόν.
Λογικό ύψος,μη χαμηλωμένο,σημαίνει εργοστασιακό.
Το εργοστασιακό ύψος διαχειρίζεται καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος κάτω απο όλες τις συνθήκες?

Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνεις δικό σου θέμα,ανακρίβειες δεν μπορώ να διαβάζω,γιατί στο τέλος θα πάρω τα βουνά.

Δλδ ο πρώτος όροφος κουνιέται περισσότερο απο τον έκτο σε έναν σεισμό.
Έγινε ρε.


Όλες οι συνθήκες είναι τα σαμαράκια, οι λακούβες, τα μπαλώματα, τα πλακόστρωτα, οι καθιζήσεις, ακόμα και οι χωματόδρομοι. Όχι μόνο αυτοκινητόδρομοι και πίστες. Συνθήκες που είναι αντιφατικές μεταξύ τους αλλά ένα αυτοκίνητο θα κληθεί να τις αντιμετωπίσει.

Ίσως η λέξη "διαχειρίζεται" να μην είναι τελικά τόσο εύστοχη, αν πω να "αντιδρά σωστά σε όλες τις συνθήκες" είναι καλύτερα? Να τις "αντιμετωπίσει"?
Θέλω να διατηρήσει τον allaround χαρακτήρα του, όχι να το κάνω πιο ειδικό.
Ελπίζω να έγινα τώρα κατανοητός.

Φυσικά ο καθενας κάνει τις επιλογές του.


Τότε για μένα μείνε στις εργοστασιακές προδιαγραφές.

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Φεβ 2017, 00:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
Το εργοστασιακό ύψος διαχειρίζεται καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος κάτω απο όλες τις συνθήκες?

:agree
κανε το ενα διλιτρο με μοτερ 1.6....σωστα? βαλε το πατημα του διλιτρου πανω και θα εισαι μια χαρα. Αυτο βεβαια σε σχεση με την αξια του αυτοκινητου ειναι επενδηση, οποτε πραξε αναλογως.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Μαρ 2017, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 308
Τα φώτα σας.
Μετά την αλλαγή της τρόμπας βενζίνης, χρησιμοποίησα για δύο μέρες το εφεδρικό κλειδί και μετά πάλι το ηλεκτρονικό. Από τότε, λοιπόν, όποτε σβήνω κινητήρα, με το που βγάλω το κλειδί απ' τον διακόπτη, αναβοσβήνουν τα φλας όπως όταν είναι κλειδωμένο και πατάμε το κλείδωμα (πολλές και γρήγορες αναλαμπές). Τι σκ@τ@ έχει πατηθεί και γίνεται αυτό;


Sent from my iPad using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Μαρ 2017, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Καλο θα ηταν να μπει σε ενα διαγνωστικο μαλλον.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Μαρ 2017, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
Μου χάλασε το Φις τις κεραίας.βασικα μου έμεινε στο χέρι.υπαρχει αφτερμαρκετ;

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μαρ 2017, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
Κάνεις;

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μαρ 2017, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Υπαρχει.

Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μαρ 2017, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8107
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
jojo έγραψε:
Tzakos έγραψε:
Ο.Κ,πάμε λοιπόν.
Λογικό ύψος,μη χαμηλωμένο,σημαίνει εργοστασιακό.
Το εργοστασιακό ύψος διαχειρίζεται καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος κάτω απο όλες τις συνθήκες?

Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνεις δικό σου θέμα,ανακρίβειες δεν μπορώ να διαβάζω,γιατί στο τέλος θα πάρω τα βουνά.

Δλδ ο πρώτος όροφος κουνιέται περισσότερο απο τον έκτο σε έναν σεισμό.
Έγινε ρε.


Όλες οι συνθήκες είναι τα σαμαράκια, οι λακούβες, τα μπαλώματα, τα πλακόστρωτα, οι καθιζήσεις, ακόμα και οι χωματόδρομοι. Όχι μόνο αυτοκινητόδρομοι και πίστες. Συνθήκες που είναι αντιφατικές μεταξύ τους αλλά ένα αυτοκίνητο θα κληθεί να τις αντιμετωπίσει.

Ίσως η λέξη "διαχειρίζεται" να μην είναι τελικά τόσο εύστοχη, αν πω να "αντιδρά σωστά σε όλες τις συνθήκες" είναι καλύτερα? Να τις "αντιμετωπίσει"?
Θέλω να διατηρήσει τον allaround χαρακτήρα του, όχι να το κάνω πιο ειδικό.
Ελπίζω να έγινα τώρα κατανοητός.

Φυσικά ο καθενας κάνει τις επιλογές του.

φιλε μου για allaround χαρακτήρα το δινεις και παιρνεις υδροπνευματικο σταθερο υψος σε ολες τισ συνθηκες το σηκωνεις αμα λαχει
το πιο σωστο ειναι το εργοστασιακο που εκει εχουν καταληξει οι τεχνικοι στο εργοστασιο για καλυτερη και ασφαλεστερη οδηγηση.....τα υπολοιπα ειναι απλα για να λεμε κατι...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μαρ 2017, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
xantiamanolis έγραψε:
το δινεις και παιρνεις υδροπνευματικο

αυτα ειναι μονο για γνωστες... :P

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική συζητηση Xsara
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Μαρ 2017, 00:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
:D
Έχεις ένα Point!

Το εργοστασιακό δεν είναι απαραίτητα και το πιο σωστό αλλά επειδή θεωρώ πως και σε εργοστασιακή κατάσταση το ξαρά έχει κάτι να πει, προτιμώ να το αφήσω να μου δείξει ότι έχει να δείξει. Άλλωστε δεν το είχα και απο καινούργιο για να αντιληφθω τις όποιες αδυναμίες του ούτε με ενδιαφέρει να το κρατήσω.

Δυστηχως αυτό (όπως και μερικά ακόμα που είχα προγραμματίσει να κάνω) πάει αρκετά πίσω λόγω και ενος τραυματισμού στο χέρι καθώς ούτε να οδηγήσω μπορώ καλά. Αρχές Απριλίου βγάζω το γύψο και πρώτη δουλειά να μπουν τα καλοκαιρινά.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 41 από 46 [ 676 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 46  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ζητείται Κοτσαδόρος για Xsara II.
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: manch84
Απαντήσεις: 10
Γενική Συζήτηση Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 170
ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ XSARA 1400 mod 2/2003
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 0
Κοστολόγιο συντήρησης για Xsara 1.6 16V
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 30
Xsara MK1 1400 '98
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: takis660
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια