Σελίδα 1 από 1

CITROEN XSARA PICASSO 1.8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 17:03
από GDSKOUL
Γειά χαρά σε όλους.
Ανακάλυψα το site μόλις πριν λίγες ημέρες και θα ήθελα τη γνώμη των μελών..
Πρόκειται να αγοράσω εντός του 2008 ένα CITROEN XSARA PICASSO 1.8 (άς όψονται τα λεφτά που δεν μπορώ να πάρω το C4 picasso).
Υπάρχουν κάποια γνωστά προβλήματα αξιοπιστίας ?
(έχω ήδη ένα XSARA 1.4 Χ 9 συναπτά έτη χωρίς προβλήματα)
Ξέρει κανείς άν βγαίνει με αυτόματο κιβώτιο ?
(θα το οδηγάει πολύ το έτερον ήμισυ με τρία μικρά μέσα στην πόλη!)
Και τελευταίο: Κάπου διάβασα ότι είναι κουραστικό στην πόλη γιατί έχει πολύ απότομο συμπλέκτη. Αληθεύει ? Θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως τις εντυπώσεις όλων.

Ευχαριστώ
γΣκ

Re: CITROEN XSARA PICASSO 1.8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 22:48
από karamteo
GDSKOUL έγραψε:
Γειά χαρά σε όλους.
Ανακάλυψα το site μόλις πριν λίγες ημέρες και θα ήθελα τη γνώμη των μελών..
Πρόκειται να αγοράσω εντός του 2008 ένα CITROEN XSARA PICASSO 1.8 (άς όψονται τα λεφτά που δεν μπορώ να πάρω το C4 picasso).
Υπάρχουν κάποια γνωστά προβλήματα αξιοπιστίας ?
(έχω ήδη ένα XSARA 1.4 Χ 9 συναπτά έτη χωρίς προβλήματα)
Ξέρει κανείς άν βγαίνει με αυτόματο κιβώτιο ?
(θα το οδηγάει πολύ το έτερον ήμισυ με τρία μικρά μέσα στην πόλη!)
Και τελευταίο: Κάπου διάβασα ότι είναι κουραστικό στην πόλη γιατί έχει πολύ απότομο συμπλέκτη. Αληθεύει ? Θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως τις εντυπώσεις όλων.

Ευχαριστώ
γΣκ


Καλώς ήρθες
Εχω του 2000 με 100.000Km, το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν αντλία βενζίνης στα 75.000. Κατά τα άλλα δεν έχω αλλάξει ούτε λάμπα.
Αυτόματο το 1.8 δεν βγαίνει.
Ο συμπλέκτης δεν νομίζω ότι είναι απότομος, το μόνο αρνητικό για κίνηση μέσα στην πόλη πιστεύω ότι είναι η μεγάλη διάμετρος στροφής.

Πιστεύω ότι με 4.27μ μήκος, με τρία ανεξάρτητα καθίσματα και με τέτοιο χώρο αποσκευών (550l) είναι η καλύτερη λύση για την μεταφορά των παιδιών σου εντός και εκτός πόλης.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 12:07
από azan
Χρονια Πολλά!
Εχοντας οδηγησει αθυτ/τα του VAG group και οντας καλομαθημενος απο τον "βουτυρο συμπλεκτη" ο οποιος ειναι υδραυλικος (ισως να ναι και ηλεκτρολόγος , δεν ξερω ;) ) εχω να σας πως πως συμπεριλαμβανω τον συμπλεκτη του ξαρα στους "αγωνιστικους".
Κυρια αιτία το ελατήριο που εχει στον συμπλεκτη μεσα στην καμπινα του οδηγου το οποιο νακαλυπτω πως αποφορτίζει σε δυο ταχυτητες , μια μαλακη οταν ειναι πιεσμενο τερμα και ειναι αρκετα μαλακο για ελατηριο και αλλη μια κοντα στην αρχη της διαδρομης , οπου εκει βρισκεται και το "ελλατωμα του" αφου τιναζει το ποδι σου προς τα πανω , οποτε και το αμαξι σε συνδυασμο με το σενσορα που εχει για να κραταει λιγο τις στροφες του αυτ/του ψηλα για την αλλαγη δειχνει να "κλωτσαει" προς τα μπρος, σαν να τον αφηνεις λιγο "αποτομα". Οι 4Τ ειπαν πως εκοψαν μια βαση μηχανης απο αυτα τα "τιναγματα" αλλα οι 4Τ τ αμαξι το εσκισαν μεσα σε 2 χρονια γραφοντας πανω απο 40χιλ χλμ.
Το θεωρω σχετικα αξιοπιστο και φτηνο να το συντηρεις για 1.8 πολυμορφικο, με λιγη προσοχη στα ανταλλακτικα του τωρα που η Βαλεο εχει και στην Κινα (εκτος τσεχιας(..?) και Τουρκιας) εργοστασιο.
Κοιταξε αμορτισερια, βασεις μηχανης, βαλτο σε εγκεφαλο , κοψε πολλα λεφτα του πωλητη απο τις κλασικες χαραγματιες στις ζαντες που ρχονται προσωπο με το πεζοδρομιο (αξια επισκευης 10

Re: CITROEN XSARA PICASSO 1.8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 13:43
από SportBilly
GDSKOUL έγραψε:
Γειά χαρά σε όλους.
Ανακάλυψα το site μόλις πριν λίγες ημέρες και θα ήθελα τη γνώμη των μελών..
Πρόκειται να αγοράσω εντός του 2008 ένα CITROEN XSARA PICASSO 1.8


Να φανταστώ μεταχειρισμένο.....

Γιατί 1,8 καινούργιο δεν υπάρχει πλέον..... Μόνο 1,6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 14:17
από antonios16v
azan έγραψε:
Χρονια Πολλά!
Εχοντας οδηγησει αθυτ/τα του VAG group και οντας καλομαθημενος απο τον "βουτυρο συμπλεκτη" ο οποιος ειναι υδραυλικος (ισως να ναι και ηλεκτρολόγος , δεν ξερω ;) ) εχω να σας πως πως συμπεριλαμβανω τον συμπλεκτη του ξαρα στους "αγωνιστικους".
Κυρια αιτία το ελατήριο που εχει στον συμπλεκτη μεσα στην καμπινα του οδηγου το οποιο νακαλυπτω πως αποφορτίζει σε δυο ταχυτητες , μια μαλακη οταν ειναι πιεσμενο τερμα και ειναι αρκετα μαλακο για ελατηριο και αλλη μια κοντα στην αρχη της διαδρομης , οπου εκει βρισκεται και το "ελλατωμα του" αφου τιναζει το ποδι σου προς τα πανω , οποτε και το αμαξι σε συνδυασμο με το σενσορα που εχει για να κραταει λιγο τις στροφες του αυτ/του ψηλα για την αλλαγη δειχνει να "κλωτσαει" προς τα μπρος, σαν να τον αφηνεις λιγο.


Το πενταλ του συμπλεκτη σου ειναι βαρυ γιατι παιρνει ολοκληρη την δυναμη μεσω της ντιζας των χτενιων του πλατου.
Αν αποσυνδεσεις την ντιζα το πενταλ μονο του ειναι πουπουλο.
Στις πιο καινουργιες εκδοσεις Picasso η ντιζα καταργηθηκε και μπηκε υδραυλικος συμπλεκτης.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Δεκ 2007, 16:05
από azan
antonios16v έγραψε:
Το πενταλ του συμπλεκτη σου ειναι βαρυ γιατι παιρνει ολοκληρη την δυναμη μεσω της ντιζας των χτενιων του πλατου.
Αν αποσυνδεσεις την ντιζα το πενταλ μονο του ειναι πουπουλο.
Στις πιο καινουργιες εκδοσεις Picasso η ντιζα καταργηθηκε και μπηκε υδραυλικος συμπλεκτης.

Ακομα χειροτερα ! δηλ δεν μπορω ουτε να βρω λυση :shock:
Τωρα να μπω στη διαδικασια να εγκαταστησω υδραυλικο συμπλεκτη ....
Θα θελουμε 1002 κωδικους φανταζομαι ... :s
Τες παν.... Γυμναστικη για τ αριστερο ποδι :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Δεκ 2007, 22:24
από karamteo
azan έγραψε:
Βαλε ενα σιντι να παιζει αν εχει μαμα ραδιο σιντι , συνηθως τα παιζουν ειδικοτερα στα "γραμμενα".


Καμία λύση γι'αυτό ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2008, 10:47
από azan
karamteo έγραψε:
azan έγραψε:
Βαλε ενα σιντι να παιζει αν εχει μαμα ραδιο σιντι , συνηθως τα παιζουν ειδικοτερα στα "γραμμενα".


Καμία λύση γι'αυτό ?

Δυο....
1. Το βγαζεις και βαζεις αλλο μεχριτ να το πουλησεις οτποτε και βαζεις το μαμα παλι πανω για να "φαινεται" ομοιομορφο το ταμπλω.
2. Τ αφηνεις και ακολουθαει το δρομο του . Μπορει να τα παιξει , μπορει και οχι. Υπομονη στα "χασιματα" της κεφαλης , δεν ειναι απο τους κραδασμους. Βαλε καποιο αλλο σιντι. Αν θελεις σπαταλησε λιγα παραπανω λεπτα του ευρω ποτε ποτε να τα ξαναγραφεις απο την αρχη. Μην αφηνεςι τα "γραμενα σιντι μεσα στο αμαξι με υπερβολικη ζεστη αν μπορεις . Ξεφλουδιζουν :ysteric Και ομως ....
Dont Panic. ειναι αμαξι που για να βρεις ομοιο του θα πρεπει να σκασεις τουλαχστον 2χιλ ευρω παραπανω και αμα βρεις και καλο(μιλαω για το ζαφιρα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2008, 01:09
από karamteo
azan έγραψε:
karamteo έγραψε:
azan έγραψε:
Βαλε ενα σιντι να παιζει αν εχει μαμα ραδιο σιντι , συνηθως τα παιζουν ειδικοτερα στα "γραμμενα".


Καμία λύση γι'αυτό ?

Δυο....
1. Το βγαζεις και βαζεις αλλο μεχριτ να το πουλησεις οτποτε και βαζεις το μαμα παλι πανω για να "φαινεται" ομοιομορφο το ταμπλω.
2. Τ αφηνεις και ακολουθαει το δρομο του . Μπορει να τα παιξει , μπορει και οχι. Υπομονη στα "χασιματα" της κεφαλης , δεν ειναι απο τους κραδασμους. Βαλε καποιο αλλο σιντι. Αν θελεις σπαταλησε λιγα παραπανω λεπτα του ευρω ποτε ποτε να τα ξαναγραφεις απο την αρχη. Μην αφηνεςι τα "γραμενα σιντι μεσα στο αμαξι με υπερβολικη ζεστη αν μπορεις . Ξεφλουδιζουν :ysteric Και ομως ....
Dont Panic. ειναι αμαξι που για να βρεις ομοιο του θα πρεπει να σκασεις τουλαχστον 2χιλ ευρω παραπανω και αμα βρεις και καλο(μιλαω για το ζαφιρα)


Εαν βάλεις άλλη πηγή, ο αντάπτορας ώστε να έχεις χειριστήρια τιμονιού και ενδείξεις στο πάνελ έχω ακούσει στοιχίζει κάνα 100ευρώ ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 23:53
από gongisone
Για το απλό xsara τον έχω βρεί από 115 ώς καί 150

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 21:41
από karamteo
karamteo έγραψε:
azan έγραψε:
Βαλε ενα σιντι να παιζει αν εχει μαμα ραδιο σιντι , συνηθως τα παιζουν ειδικοτερα στα "γραμμενα".


Καμία λύση γι'αυτό ?


Το ραδιοCD τα είχε παίξει εδώ και πολύ καιρό, τελικά βρήκα έναν ηλεκτρονικό (γιατί κανείς δεν αναλάμβανε), άλλαξε το Laser, και το μηχάνημα έγινε πάλι καινούριο.