Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:12 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Picasso Xsara 1600cc 110hp τροπος οδηγησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιουν 2008, 09:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 21:00
Δημοσιεύσεις: 85
Τοποθεσία: ΗΛΕΙΑ
Με μακρυες σχεσεις στο σαζμαν και ροπη σε ψηλες στροφες στα ποσα χμ αλλαζω ταχυτητα για να μην το μπουκονω?Δεν εχει στροφομετρο και με το αυτι ,εχοντας συνηθησει απο προηγουμενα αυτοκινητα αλλαζω ταχυτητα μαλλον νωρις.

_________________
Too Old To Rock and Roll Too Young To Die


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Jethro Tull για την δημοσίευση του/της: bakevang
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιουν 2008, 15:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
δεν εχει στροφόμετρο ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε KarlBarks για την δημοσίευση του/της: bakevang
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιουν 2008, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 21:00
Δημοσιεύσεις: 85
Τοποθεσία: ΗΛΕΙΑ
Δεν εχει, και ψαχνομαι να του βαλλω ,αλλα μεχρι να βρω λυση πρεπει εμπειρικα να οδηγω χωρις να το μπουκονω και χωρις να καιει τρελλα.

_________________
Too Old To Rock and Roll Too Young To Die


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Jethro Tull για την δημοσίευση του/της: bakevang
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιουν 2008, 23:03 
Άβαταρ μέλους
Απλά βάλε στροφόμετρο όσο πιο γρήγορα μπορείς γιατί με το αυτί είναι δύσκολο να καταλάβεις. Να θυμάσαι πως οι κινητήρες διαφορετικών μοντέλων έχουν άλλο ήχο, άλλη ηχομόνωση το αυτοκίνητο, οπότε μπορεί να πέφτεις έξω μέχρι και 1000-1500 στροφές. Το Saxo μου στις 3000 στρ. ακούγεται όπως το Almera του πατέρα μου στις 4500 στρ περίπου (σε ένταση πάντα, όχι σε χροιά). Επιπλέον τα σημερινά αυτοκίνητα δεν μπουκώνουν, αν εννοείς το κλασσικό μπούκωμα που είχαν τα παλαιότερα με τα καρμπυρατέρ. Απλώς ζορίζονται. Οπότε για να ξέρεις που κυμαίνεται η κατανάλωσή του, βάλε στροφόμετρο. :thumbup


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Krokodeilos3 για την δημοσίευση του/της: bakevang
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 11:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αν το δουλεύεις πολύ χαμηλά για μεγάλο χρονικό διάστημα μπουκώνει η εξάτμιση χαλάει ο καταλύτης σαπίζουν πιο εύκολα τα καζανάκια!
ένα καλό σκισιματάκι το χρειάζεται για να πυρώσει καλά ο καταλύτης,να καθαρίσει κ καθαρίζουν τα καζανάκια από την καπνιά η οποία με τον καιρό μετατρέπεται σε καρβουνάκια!

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Σερραίος για την δημοσίευση του/της: bakevang
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

C4 Picasso &Bilstein B6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: billys
Απαντήσεις: 10
Xsara Picasso - Θόρυβος στον εξωτερικό ιμάντα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 0
Cruise control σε xsara 2
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Cycloholic
Απαντήσεις: 8
Press Kit Picasso
Δ. Συζήτηση: Citroen Press-kit's
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Hλεκτρικό πρόβλημα σε XANTIA 1600cc του 1997
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: abk55
Απαντήσεις: 29
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ