Απλά βάλε στροφόμετρο όσο πιο γρήγορα μπορείς γιατί με το αυτί είναι δύσκολο να καταλάβεις. Να θυμάσαι πως οι κινητήρες διαφορετικών μοντέλων έχουν άλλο ήχο, άλλη ηχομόνωση το αυτοκίνητο, οπότε μπορεί να πέφτεις έξω μέχρι και 1000-1500 στροφές. Το Saxo μου στις 3000 στρ. ακούγεται όπως το Almera του πατέρα μου στις 4500 στρ περίπου (σε ένταση πάντα, όχι σε χροιά). Επιπλέον τα σημερινά αυτοκίνητα δεν μπουκώνουν, αν εννοείς το κλασσικό μπούκωμα που είχαν τα παλαιότερα με τα καρμπυρατέρ. Απλώς ζορίζονται. Οπότε για να ξέρεις που κυμαίνεται η κατανάλωσή του, βάλε στροφόμετρο.