Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 07:23 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Xsara 1.6 ή 2.0 Τι να κάνω?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2009, 01:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Ιαν 2009, 20:32
Δημοσιεύσεις: 105
Τοποθεσία: Kavala/Thessaloniki/Xortiatis
Χαίρετε παλικάρια...εξαρχής λέω πως είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ απο μηχανικά :D :D
Πριν απο 2 χρόνια κοντά αγόρασα μεταχειρισμένο ένα Xsara 1.6 του 4/1998...είχε 180.000χιλ αλλά δεν είχα και εγώ άλλα χρήματα και χρειαζόμουν αυτοκίνητο άμεσα. (πλέον το αμάξι έχει 220.000χιλ)
Μου έκανε τη δουλειά μου μέχρι που το καλοκαίρι η μηχανή "καθάρισε" καίει λάδια πλέον και έχουν εξαφανιστεί κάθε είδους επιδόσεις φυσικά...μιας και η μηχανή είναι σε αυτή τη κατάσταση πλέον έφτασε να ρουφάει βενζίνα σε τρελή κατάσταση...Θεσσαλονίκη-Καβάλα αντί για 1/4 κανονικά έκαψα 3/4...αφού γέμισα για να γυρίσω...με 120 κιόλας πήγαινα...
Πλέον έχει μια βδομάδα δεν ανανέωσα την ασφάλεια του και το παράτησα στο πάρκιν να το βλέπω γιατί κατάντησε γελιοδώς ασύμφορο απ θέμα κατανάλωσης.
Προσωπικά το αυτοκίνητο μου άρεσε αρκετά...οπότε αποφάσισα να το επισκευάσω και ελπίζω να με πάει καμιά 3-4 χρόνια ακόμα...
Τώρα το θέμα που με απασχολεί πιο είναι...
Πήγα σε ένα φίλο που έχει συνεργείο και θα το αναλάβει και ρώτησα τη κοστίζει...
Για να μου βρεί μια μηχανή μεταχειρισμένη και να την αλλάξουμε θέλει 700ευρώ και 200 τα περαστικά και είμαι έτιμος...έχω και κάτι προβλήματα με κάτι ψαλίδια άλλα 100 και είχα κατα νου να βάλω άξονα με δίσκους πίσω μιας και έχει ταμπούρα και για μένα το αμάξι "δεν φρενάρει με τίποτα"...άλλα 700-800ευρώ μου είπε και ο άξονας...
Μετά σκέφτηκα να περάσω 2000κυβικά μηχανή άμα είναι...μου είπε πως αλλάζουν πολλά και μου βγαίνει ένα κοστούμι κοντά 3500ευρώ με κομπλέ όλα μέσα...
1ον μπορώ να βάλω μηχανή μοντέλου μετά το 2000 για παράδειγμα? ταιριάζει?