Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Waldo_Vrs
|
Θέμα δημοσίευσης: Xsara 1.6 ή 2.0 Τι να κάνω? Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2009, 01:31 |
|
Εγγραφή: Τρί 27 Ιαν 2009, 20:32 Δημοσιεύσεις: 105 Τοποθεσία: Kavala/Thessaloniki/Xortiatis
|
Χαίρετε παλικάρια...εξαρχής λέω πως είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ απο μηχανικά Πριν απο 2 χρόνια κοντά αγόρασα μεταχειρισμένο ένα Xsara 1.6 του 4/1998...είχε 180.000χιλ αλλά δεν είχα και εγώ άλλα χρήματα και χρειαζόμουν αυτοκίνητο άμεσα. (πλέον το αμάξι έχει 220.000χιλ) Μου έκανε τη δουλειά μου μέχρι που το καλοκαίρι η μηχανή "καθάρισε" καίει λάδια πλέον και έχουν εξαφανιστεί κάθε είδους επιδόσεις φυσικά...μιας και η μηχανή είναι σε αυτή τη κατάσταση πλέον έφτασε να ρουφάει βενζίνα σε τρελή κατάσταση...Θεσσαλονίκη-Καβάλα αντί για 1/4 κανονικά έκαψα 3/4...αφού γέμισα για να γυρίσω...με 120 κιόλας πήγαινα... Πλέον έχει μια βδομάδα δεν ανανέωσα την ασφάλεια του και το παράτησα στο πάρκιν να το βλέπω γιατί κατάντησε γελιοδώς ασύμφορο απ θέμα κατανάλωσης. Προσωπικά το αυτοκίνητο μου άρεσε αρκετά...οπότε αποφάσισα να το επισκευάσω και ελπίζω να με πάει καμιά 3-4 χρόνια ακόμα... Τώρα το θέμα που με απασχολεί πιο είναι... Πήγα σε ένα φίλο που έχει συνεργείο και θα το αναλάβει και ρώτησα τη κοστίζει... Για να μου βρεί μια μηχανή μεταχειρισμένη και να την αλλάξουμε θέλει 700ευρώ και 200 τα περαστικά και είμαι έτιμος...έχω και κάτι προβλήματα με κάτι ψαλίδια άλλα 100 και είχα κατα νου να βάλω άξονα με δίσκους πίσω μιας και έχει ταμπούρα και για μένα το αμάξι "δεν φρενάρει με τίποτα"...άλλα 700-800ευρώ μου είπε και ο άξονας... Μετά σκέφτηκα να περάσω 2000κυβικά μηχανή άμα είναι...μου είπε πως αλλάζουν πολλά και μου βγαίνει ένα κοστούμι κοντά 3500ευρώ με κομπλέ όλα μέσα... 1ον μπορώ να βάλω μηχανή μοντέλου μετά το 2000 για παράδειγμα? ταιριάζει? 2ον με τα χρήματα αυτά όντως αλλάζει το αμάξι σε 2000 ή κάνουμε μπακαλοδουλειές και θα έχω άλλα προβλήματα μετά? τι πρέπει να προσέξω? 3ον Η κατανάλωση που θα έχει το 2λιτρο πόση διαφορά θα έχει με το 1600?..δηλαδή για παράδειγμα εκεί που πήγαινα καβάλα με ένα τέταρτο βενζίνα με 160χιλ σταθερά με το 2λιτρο θα ανέβει με την ίδια ταχύτητα και πόσο?
_________________ Microsoft Systems Engineer - Database & Security Administrator - Windows XP Solution Center - 3D Animation & Multimedia Productions
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 ή 2.0 Τι να κάνω? Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2009, 02:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Γνωμη μου ειναι να μη μπλεξεις με διλιτρη μετατροπη.Το διλιτρο ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστο αλλα σα μετατροπη μαλλον δε θα εχεις την αξιοπιστια που ειχες πριν.Ολο και κατι θα ζητησει ολο και κατι δε θα εγινε καλα στη μετατροπη, ολο και κατι μικρο θα βρεθει να σου σπαει τα νευρα.Βρες λοιπον μια καλουτσικη 1.6 ιδια με τη δικη σου και πετα τη πανω ωστε με 1 χιλιαρικο να εχεις το αυτοκινητο σου πισω.Αν θεωρεις οτι δεν ειναι γενικως το αυτοκινητο σε κατασταση για πολλα πολλα λογω των πολλων χιλιομετρων πουλα το δικο σου για ανταλλακτικα ή κυκλοφορια μαζεψε αλλα 3χιλιαρικα και μαζι με τα 3500 που θα εδινες για τη μετατροπη χτυπα ενα καλομεταχειρισμενο εργοστασιακο διλιτρο. Π.χ. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/316532/Για τη καταναλωση τωρα απο κατοχους και χωρις να εχω ο ιδιος πειρα καιει σημαντικα περισσοτερο..Ο zxpanos και ο zxlover θα μας τα πουν καλυτερα ομως.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 ή 2.0 Τι να κάνω? Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2009, 03:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Θα ερθω να συμφωνησω απολυτα με τον nono. Αυτοι οι κινητηρες ειναι για πολυ ρομαντικους με την Citroen και με καποια οικονομικη ανεση φυσικα. Το αμαξι θα το λατρεψεις στανταρ με αυτο το μοτερ, αλλα τα εξοδα για να το φτιαξεις και για να το συντηρεις θα ειναι αρκετα, για καθημερινο αμαξι οπως καταλαβα οτι θες. Το σιγουρο ειναι οτι ενα Xsara διλιτρο δεν ειναι το καθαροαιμο GTi αλλα ενα αμαξι με χαρακτηρα GT ή αλλιως ενας χιλιομετροφαγος!!! Αυτο στο λεω σε περιπτωση που σκεφτεις να παρεις τελικα ενα γνησιο διλιτρο. Απ οτι καταλαβα κανεις ταξιδια, αλλα σκεψου και το οικονομικο. Αν εχεις καποια ανεση και τα μετρα της εκαστοτε κυβερνησης δε σε απασχολουν, οπως ουτε η τιμη της βενζινης...τοτε θα στο προτεινα. Οποτε εν τελη καταλειγουμε σε ενα απλο μοτερ 1.6 ή αν θες κατι πιο ολοκληρομενο, πιο ασφαλες, πιο δυνατο και πιο συγχρονο, παραμενωντας παντα στην Citroen, σκεψου τη λυση μιας C4 1.6 Τιμες πολλες και διαφορες θα βρεις...αλλα τα εξοδα συντηρησης και βενζινης για τις μετατροπες που σκεφτεσαι θα ειναι πολυ περισσοτερα απ οσα θα δινες για ενα συχρονο μεταχειρισμενο αμαξι
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Waldo_Vrs
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 ή 2.0 Τι να κάνω? Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2009, 11:04 |
|
Εγγραφή: Τρί 27 Ιαν 2009, 20:32 Δημοσιεύσεις: 105 Τοποθεσία: Kavala/Thessaloniki/Xortiatis
|
Βασικά όσον αφορά για η μετατροπή βρήκα πιο φτηνά να φέρω κινητήρες και λοιπά εξαρτήματα αλλά με μια συζήτηση που έκανα με τον φίλο μου του έθεσα το ζήτημα πως άντε και περάσαμε τη μηχανή...και αν μου μείνει μετά απο 20.000χιλ τι θα γίνει?...και μου απάντησε πως ενοίτε θα στην φτιάξω έχεις κάπια "εγκύηση"...οπότε ότι πρόβλημα και να βγάλει σε μετατροπή θα του το γυρίσω πίσω να το κάνει Η σκέψη μου για να το αλλάξω σε 2000 πήγε αφότου έμαθα ότι θέλω ένα κάρο πράγματα να αλλάξω στο υπάρχον γιατί έχουν λιώσει...δηλαδή πλάκα πλάκα στο σημείο που το μοναδικό που να αγοράζω βερεσέ να είναι μόνο ο εγκέφαλος. Αν είναι να φτάσω τα 2000-2500 χιλιάρικα σκέφτομαι τότε δίνω 3500-4000 για να γίνει 2άρι. Είμαι ψύρας το ομολογώ πως το θέλω πολύ αλλά σκέφτομαι συνέχεια αυτά που μου λέτε εσείς και γενικά οι άλλοι... (επίσεις σκέφτομαι να μην δηλώσω το κινητήρα και να μείνει ως 1.6 στα χαρτιά...για να είμαστε ρεαλιστές μόνο το ΚΤΕΟ μπορεί να με βρεί και εκεί που το συζίτησα με το μηχανικό μου, μου λέει μη σε νοιάζει θα σε στέλνω εγώ συστημένο) Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ καθημερινά μια απόσταση 40χιλ. πήγαινε έλα...αλλά στην ανεβασιά φτάνω σε 500μέτρα υψόμετρο είναι ανηφόρα...και μετά ταξιδεύω έξω εγνατία πάρα πολυ που και το 1.6 το δούλευα πάντα στα 160. Τα έξοδα συντήρησης που λέτε τι ενοίτε ακριβώς?...εγώ κάθε 7000χιλ το πάω για service..τι θα θέλει παραπάνω? Δεν κάνω κόντρες και ποτέ δεν τεζάρω τη μηχανή σε ταχύτητες... Αυτό που δεν ξέρω και με λένε πολοί είναι η κατανάλωση...δηλαδή στη Καβάλα με την ίδια ταχύτητα θα τρώει παραπάνω απο 1/4?. Τώρα για τα 3500χιλιάρικα και εμένα μου φάνηκαν λίγα αλλά άντε 4000 να δώσω...πάντως δεν διαθέτω ούτε 100ευρώ παραπάνω λόγω οικονομικής κατάστασης. Δεν ξέρω ρε παλικάρια...το σκέφτομαι πάρα πολυ μιας και μαρέσει το αυτοκίνητο πολύ...είναι γρήγορο είναι σταθερό είναι άνετο...για αυτό και αρέστηκα στην ιδέα του 2000. ....άντε να γίνει παλικάρια γιατί τώρα είμαι με ένα Corsa 1.2 και δεν παλεύετε
_________________ Microsoft Systems Engineer - Database & Security Administrator - Windows XP Solution Center - 3D Animation & Multimedia Productions
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 ή 2.0 Τι να κάνω? Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2009, 13:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Waldo_Vrs έγραψε: Β Τα έξοδα συντήρησης που λέτε τι ενοίτε ακριβώς?...εγώ κάθε 7000χιλ το πάω για service..τι θα θέλει παραπάνω? Προσωπικα οταν ειπα εξοδα συντηρησης δεν αναφερθηκα μονο για μηχανικα μερη. Συντηρηση ειναι και η βενζινη που βαζουμε, το σημα τελων, οι φοροι...ολα αυτα ειναι μεσα στη συντηρηση του αυτοκινητου. Δινεις καποια λεφτα για να κινηται, το συντηρεις απ οτι να ηταν σε ακινησια... Επειδη βλεπω οτι εισαι λιγο μπερδεμενος και ακομα ψαχνεσαι, μηπως να σκεφτοσουν και την εκδοχη για ενα μεταχειρισμενο Xsara 1.8 16V??? Φορους οπως το διλιτρο δε θα εχει. Το μοτερ ειναι αρκετα αξιοπιστο και οικονομικο. 125 αλογα κινουν αξιοπρεπως το αμαξι αυτο και τα ταξιδια σου θα ειναι πιο οικονομικα απ οτι με το διλιτρο. Βρηκα ενα παρομοιο και στο παραθετω να το δεις...θα ακουσεις και αλλες αποψεις και ελπιζω να βοηθησουμε οσο μπορουμε. http://www.car.gr/classifieds/cars/view/338841/
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 ή 2.0 Τι να κάνω? Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2009, 20:49 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
zx lover έγραψε: Θα σου δωσω μια φιλικη συμβουλη...Βαλε πανω την ιδια μηχανη με τις μανας του ή αντε μια 1.6 16v Το 16V μοτερ δεν ηταν ηλεκτρογκαζο??? Θα μπαινει στου παιδιου που ειχε το 8V ντιζατο μοτερ?? Στα υπολοιπα συμφωνω με τον lover, αν και με εχεις μπερδεψει εσυ λιγο. Απο την μια μας λες οτι εισαι "καπως" οικονομικα και απο την αλλη μιλας για διλιτρα...περιεργο και παραξενο συναμα. Επισης αυτο που ειπες για το ζορισμα, 75 ιπποι με 1000+ κιλα = πολλα κιβυκα (σε θεμα καταναλωσης) Δηλαδη θελω να σου πω οτι σε ενα ανηφορικο τμημα πολλων χιλιομετρων με ενα μοτερ μικρης ιπποδυναμης και φορτωμενο, η καταναλωση του δε θα διαφερει απο αυτη ενως μεγαλου κυβισμου μοτερ το οποιο λες οτι θα ανεβαινει πιο ανετα. Γιατι το δευτερο θα καιει ετσι κι αλλιως πιο πολυ απο θεμα κυβικων. Μεση λυση λοιπον ενα μοτερ 1.6 και εισαι κομπλε για μενα. Αν θες παντως (για μενα) ξανασκεψου την ευρεση ενoς Xsara 1.8
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 ή 2.0 Τι να κάνω? Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2009, 21:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Waldo_Vrs έγραψε: μάλλον κακός άνοιξα το θέμα... Δεν σου παμε τιποτα για το θεμα βρε φιλαρακο μου, απλα μου φαινεται παραξενο να συζητας για διλιτρο με αυτα τα μετρα που εβαλαν, με αυτη την τιμη της βενζινης που υπαρχει τωρα και με την Αλφα συντηρηση που χρειαζεται το αμαξι αυτο. Γνωμη οπως ειδες των περισσοτερων ειναι η 16αρα να βαλεις...και οχι η διλιτρη. Απλα μου προξενει εντυπωση για την μικρη επιμονη σου στο διλιτρο, ενω οπως ειπες και συ εισαι "καπως" οικονομικα ΣΕΒΑΣΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ!!!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|